Wpisy oznaczone tagiem "Dior" (258)  

podrobkowowielkie
 
Po pierwsze, nie ta kolorystyka pudełka, po drugie - nie ten kształt.
  • awatar gość: A które to oryginał a które podróba?
Pokaż wszystkie (1) ›
 

klasyka
 
Dziś trochę inaczej- męski świat mody....
Co sądzicie o tych zdjęciach Diora?
Mi się bardzo podobają!
  • awatar meliska na uspokojen: malo widac ale ja gustuje w babskich ciuchach
  • awatar arrabell: fajny klimat i czarno-biale zdjecia zawsze mi sie podobaja, ale faceci na zdjeciach napewno nie w moim typie. za to marka dior...jak najbardziej!!!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gość: o kurw... tego to się chyba nie spodziewałem...
  • awatar Dilerka: Moze zrobione na licencji japonskiej?
  • awatar gość: Na wiosenny chłodek, jak znalazł ! ! OKROPNE !
Pokaż wszystkie (7) ›
 

podrobkowowielkie
 
W zasadzie patrzyłam na podkład, co do którego miałam pewne wątpliwości. Ale co tam podkład, spójrzcie na ceratę!
  • awatar gość: Jak można do Ciebie napisać wiadomość?
  • awatar kura z biura: Co za upadek. Nawet cerata.
  • awatar gość: co gorszze --> kto kupuje UŻYWANY i prawie zużyty kosmetyk? :D:D:D
Pokaż wszystkie (10) ›
 

podrobkowowielkie
 
Chanel ma kilka eyelinerów w ofercie, ale Style Liner to akurat nazwa produktu Diora. Oj.
  • awatar gość: http://www.allegro.pl/item334574648_buty_nike_nr_42_super_cena_warto_.html czy to podrobka?
  • awatar gość: podróba okropna już na pierwszy rzut oka widac :P
  • awatar gość: http://www.allegro.pl/item327207234_lancome_fatale_czarny_oryginalny_.html co powiecie o tym?
Pokaż wszystkie (10) ›
 

podrobkowowielkie
 
Nic tu się nie zgadza - kształt, logo, metki... Ale pewnie ktoś kupił lub kupi.

Dodam, że noszenie byle jakich okularów przeciwsłonecznych szkodzi, można w ten sposób uszkodzić wzrok.
  • awatar NellFromHell: Czy tylko ja nie widze tu zadnej fotki??
  • awatar podrobkowowielkie: Taaak, pinger ma jakiś drobny problem. Już naprawiam.
  • awatar bea: Nikt nie patrzy na to,że wzrok psuje! ważne aby logo było :D
Pokaż wszystkie (5) ›
 

podrobkowowielkie
 
Nie ta kolorystyka opakowania. W środku na pewno nie będzie nic jakości zbliżonej do Diora.

Po prawej - oryginał w aktualnej kolorystyce opakowania.
  • awatar Milka & Mops: miałam oryginał...i nie wyglądał jak to cudo po lewej ;)
  • awatar dilerka: http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33208,5045852.html Huraaaaaa!!!!!
  • awatar gość: luis vitą: http://allegro.pl/item328906010_luis_vuitton_paris_super_kosmetyczka.html jedyne 19,99 zł. Tożto prawdziwa okazja :))
Pokaż wszystkie (4) ›
 

podrobkowowielkie
 
Te buty różnią się od siebie głównie logiem na materiale.
  • awatar ewikonka: Śliczne. A Chanela gdzie są? Może juz ktoś kupił?
  • awatar gość: łałłłł cudne .... buhahahahahhaahhaha...
  • awatar gąsieniczka: Wisienki wymiatają :d
Pokaż wszystkie (7) ›
 

watches
 
switched witches' watches: Dla tych którzy cenią sobie ciekawe kolory ale w bardziej ekskluzywnym ujęciu (i przy okazji w kilkadziesiąt razy wyższej cenie zapewne) dwa modele zaproponowane przez Dior. W obydwóch koperta jest wykonana z 18K złota, zielony ma cyfervlat z malachitu, niebieski z turkusa.
Nie można zaprzeczyć, że faktycznie sa piękne, a prosta forma zdecydowanie dodaje im uroku.
 

tiffany
 
To juz kolejna odsłon badań The Nielsen Company. A co Polacy najchętniej by kupowali?

Jak co roku The Nielsen Company zadała ludziom pytanie:

„Rzeczy jakiej firmy najchętniej kupowałabyś\kupowałbyś gdyby pieniądze nie były problemem?”

Co piąty odpowiadający odpowiedział Gucci. Tym samym włoski dom mody będący częścią imperium PPR obronił pozycję lidera. Dwa lata temu dzierżył ją wspólnie z Armanim, który w tym roku zajął 4 miejsce. Na 2 miejscu znalazły sie ex equo Chanel i Calvin Klein, a dopiero za nimi Louis Vuitton. Za Giorgio ulokował się jego kolega z Francji Christian Dior, następnie Versace.

Niestety badań nie przeprowadzano w Polsce, w Rosji wygrał Christian Dior przed Chanel. A wy ubrania jakiej marki najchętniej widziałybyście w swojej szafie?
 

podrobkowowielkie
 
Najbardziej podobają mi się klapacze LV.
  • awatar dilerka: Fajny zestaw :DDD Klapacze klasa, ale zwroc uwage na ten mokasynek diorowy, sam szyk i elegancja :D
  • awatar gość: koszmarrr
  • awatar gąsieniczka: Śliczne są LV w wydaniu basenowych klapczy :d
Pokaż wszystkie (8) ›
 

podrobkowowielkie
 
I wszystko za grosze. Czy ktoś wierzy w biżuterię tej marki za równowartość czegoś z Bijou Brigitte?
Pokaż wszystkie (9) ›
 

letrampki
 
letrampki: Dior Homme Hi Top Sneaker Knockoff
  • awatar miririri: Czemu zawsze muszą podobać mi się nie dość że najdroższe, to na dodatek męskie rzeczy? :( Chejka Armani!
  • awatar letrampki: czy najdroższe to nie wiem, a meskie a damskie szczegolnie ze strony meskie do damskie to dosc plynny podzial najwazniejsze zeby pasowaly
  • awatar Gagatto: wyjebane jak blejzery
Pokaż wszystkie (5) ›
 

lachony
 
lachony: lubiłam byc młoda a teraz muszem przyzywczaić się do starości w wieku 23 lat
 

watches
 
switched witches' watches: ...a może zegarek na wyjątkowe walentynkowe... zaręczyny(!)
Z pewnością takie oświadczyny nie zostały by odrzucone:) Pierścionek i jednocześnie zegarek wykonany z 18K złota i onyxu z kolekcji Excentriques Diora oczarował by nawet najbardziej grymaśną pannę ;)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gąsieniczka: Na pierwszej fotce napis "CD" lekko się przekrzywił...czyżby Turek się upił i to w pracy ??? :d
  • awatar dilerka: No i fajnie sobie takie badziewie na powieki nalozyc, chwalic sie wszystkim laskom w dysce, ze ma sie CD, a na drugi dzien do dematologa leciec z powodu opuchniecia, swedzenia, pieczenia i co tam jeszcze, oczodolow. No naprawde super jest smarowac sie podrobami, chyba trzeba miec skore slonia by to zniesc!
  • awatar gość: Tak, ja za każdym razem biegam do dermatologa z powodu "oczodołów" :D
Pokaż wszystkie (15) ›
 

 

Kategorie blogów