Wpisy oznaczone tagiem "komentarze" (285)  

gap
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Gap:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

firem
 
Tomasz Wójcikowski: Od dzisiaj można subskrybować kanał RSS komentarzy do bloga (własnego lub cudzego), oraz do poszczególnych wpisów. Dostępne jest też API komentarzy, dokumentacja jest dostępna pod dotychczasowym adresem. Może ktoś by zrobił programik do powiadomień o komentarzach? Wtyczka tlenowa jest przestarzała i tego nie obsługuje...
 

tomirk
 
Zapewne zauważyłeś w nagłówku swojego minibloga dwa rzędy miniaturowych avatarków opisanych jako "Ostatnio odwiedzający" i "Ostatnio odwiedzeni". Po co to jest i jak to można wykorzystać do budowania sieci kontaktów?

Otóż "Ostatnio odwiedzeni" to miniblogi, które odwiedziłeś osobiście. Nie są oni automatycznie Twoimi ulubionymi, czy najczęściej odwiedzanymi, ale jeśli chcesz wrócić do ostatnio odwiedzonego bloga (jednego z pięciu ostatnich), a nie dodałeś go podczas poprzedniej wizyty do obserwowanych, to ten mechanizm zapamiętuje je dla Ciebie automatycznie. Dzięki temu możesz w trakcie wędrówki wrócić do ciekawszego bloga, jeśli kolejne są mniej wartościowe.

Natomiast "Ostatnio odwiedzający" to ludzie (właściciele tych miniblogów), którzy ostatnio do Ciebie zajrzeli. Niestety ten system pamięta tylko pięć ostatnich wizyt i jeśli chciałbyć wiedzieć kto wogóle Cię odwiedzał - wstaw w swoim blogu statystyki (będę o tym pisał w jednym z kolejnych notatek).

Teraz - jak to wykorzystać do znajdowania nowych kontaktów i tworzenia sieci? Zaglądaj do miniblogów ostatnio odwiedzających. Jest duża szansa, że odwiedzają Ciebie, ponieważ interesuje ich tematyka Twoich wpisów. Znaleźli Cię po Twoim wpisie, a może po słowach kluczowych, albo kategorii Twojego minibloga, albo znaleźli u innych wśród obserwowanych. Zajrzyj do nich, poczytaj ich notatki, jeśli masz coś sensownego do powiedzenia - zostaw komentarz na ich blogu. Sprawdź ich słowa kluczowe, kategorie, śledzących - odwiedź ich też. Pamiętaj - odwiedzając blogi i zostawiając komentarze stajesz się dla nich widoczny i możesz wzbudzić trwałe zainteresowanie, co poprowadzi do wymiany komentarzy, wspólnego obserwowania i budowania więzi.
  • awatar gość: za przeproszeniem-ameryki nie odkryleś :) haha. ide budować wiezi lepiej.
  • awatar Tomir Kozakiewicz: @ziuta.: Dla początkujących to jest odkrywanie Ameryki. Żeby budować więzi lepiej, trzeba umiejętnie stosować krytykę innych i zauważać co, kto i dla kogo robi. Po bardziej zaawansowane porady zapraszam później. Początkujący na pewno będą się cieszyć i z tych wskazówek.
  • awatar Tomir Kozakiewicz: @Paweł Żmuda: Funkcja została wprowadzona pod koniec listopada 2008, ale to nie ma znaczenia. Dla osób zarejestrowanych tydzień temu istnieje ona dopiero 7 dni ;). Nie mam ambicji być pierwszą osobą opisującą nowości Pingera. Mam ambicję, by moje posty przydały się osobom chcącym zbudować tu sieć kontaktów. Zarówno starym bywalcom, jak i nowicjuszom. Będę więc opisywał KAŻDY element Pingera, który temu celowi służy, obojętnie czy został wprowadzony dzisiaj, czy rok temu. Blog ZBYTNIO nastawiony na lans? A jak powinien być nastawiony? ;) Nie ukrywam tego od samego początku, że zależy mi na nawiązaniu kontaktów dzięki Pingerowi i to w celach marketingowych (pisałem o tym w jednej z notek). Nawiąże je z tymi osobami, którym to nie przeszkadza. Innych nie zatrzymuję ;) bo po co komu niechętnie nastawieni ludzie? Nie piszę mojego bloga do każdego. Mam wybraną grupę docelową i pod ich kątem tworzę notatki (mam nadzieję, bo człowiek omylny jest). c.d.n. ...
Pokaż wszystkie (15) ›
 

tomirk
 
Dwa dni temu @agha_ciupaga spytała mnie jak postępować z komentarzami, które są "... zupelnie bezsensowne, ludzie korzystaja z anonimowosci aby wyladowac swoje emocje. ..."? Napisałem o tym w komentarzu, ale żeby to nie umknęło, bo to dość istotna sprawa, napiszę dodatkowo tutaj.

To Twój blog i Ty decydujesz jakie komentarze chcesz mieć. Jeśli dopuścisz komentarze, których nie chcesz, bo odpędzają Twoich porządanych gości, to stracisz tych gości, a będą Cię odwiedzać osoby, którym pozwolisz pisać co im się podoba. Oczywiście czasem mogą się zdarzyć nieciekawe komentarze, nie przesadzaj z usuwaniem, po prostu usuwaj takie, których sama byś się wstydziła napisać u kogoś.

Generalnie poziom komentarzy uwidacznia poziom czytelników, ale ludzie nie chcą przebywać w nieodpowiednim towarzystwie. Jeśli ktoś chciałby dać przyzwoity komentarz, a zobaczy "śmieci słowne", to czy będzie chciał się wśród nich znaleźć? Wątpię. Istnieje też ryzyko, że autor notatek uwikła się w bezsensowną walkę na słowa z tzw. trollem, co jeszcze pogorszy atmosferę.
Troll: Żądny draki, natrętny komentator, który podsyca emocje innych komentatorów w celu rozkręcenia fali komentarzy lub walki między komentującymi [ pl.wikipedia.org/wiki/Trolling ].

Jeśli zależy Ci na dobrej atmosferze na Twoim miniblogu, to usuwaj komentarze napastliwe i obraźliwe. Nie chodzi tu o komentarze ludzi, którzy po prostu się z Tobą nie zgadzają, gdyż byłaby to cenzura (a nie o to chodzi), lecz tylko o teksty ludzi, którzy nie potrafią powstrzymać swojego wrednego języka i zamiast komentować rzeczowo, wypisują agresywne lub błazeńskie teksty.

Gwoli ścisłości - tego typu komentarze na moim miniblogu też będę usuwać. Natomiast przyzwoita dyskusja z przeciwnikami moich tez jest jak najbardziej dopuszczalna. Możesz być całkiem odmiennego zdania niż ja, ale wyrażaj się rzeczowo i bez prowokacji, a nie będę usuwał twoich komentarzy.

Czy pomogłem?
  • awatar Tomasz Wójcikowski: Dobra wskazówka dla wszytkich blogujących. Innym rozwiązaniem jest konieczność akceptacji komentarzy przez autora wpisu. Pewnie zaimplmentujemy to niedługo. Naturalnie komentarze od znajomych pojawiałyby się od razu.
  • awatar kafepeel: Dzieki. Tak dokladnie o to mi chodzilo. Mamy mozliwosc "cenzurowania" ale nie w tym rzecz zeby tego naduzywac. Czasem agresywny komentarz mozna tez po prostu zignorowac. Idem odnosnie komentarza, osoby, ktora sie z nami nie zgadza, ale ktorej komentarz uznajemy za niewskazujacy na mozliwosc konstruktywnej wymiany.
  • awatar toiowoart: bardzo pomogłeś! dziękuję :) juz nie pozwolę na anonimowe "Trollowskie" komentarze! otwartą krytykę rozumiem, bo daje mi mozliwość odpowiedzi,np. wyjasnienia jakiejs sprawy dzięki :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

kafia16
 
  • awatar Paraona: Ładne przepuszczenie przez filtr w Photoshopie ;)
  • awatar Paraona: Nie chodzi mi o program w jakim zostało to zrobione tylko o to, że zostało to tylko przepuszczone przez gotowy filtr, ew. zmieniłaś jeszcze kolorystykę. Nie trzeba się na tym bardzo znać, żeby zrobić coś takiego - napracować z resztą też nie :)
  • awatar Katarzyna Skóra: Wiem :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

ping
 
Cześć!

Dzisiaj dodaliśmy możliwość zdefiniowania własnych stylów CSS na blogu: Ustawienia->Wygląd minibloga.
Przy odrobinie wiedzy na temat CSS (Kaskadowych Arkuszy Stylów) możecie odmienić swój blog nie do poznania (kolory, czcionki, obrazki, logo itd).


Jakiś czas temu w prawej kolumnie strony umieściliśmy małą mapkę pokazującą skąd są dodawane wpisy znajdujące się na przeglądej przez Was stronie. Po kliknięciu na mapkę, można przejść do pełnowymiarowej, interaktywnej mapy z ostatnimi wpisami: publicznymi, znajomych lub obserwowanych. Miejsce dodawania wpisu jest pobierane z waszych ustawień.

Dodatkowo na blogach innych użytkowników wyświetlamy ostatnie komentarze do wpisów autora bloga. Możecie zablokować tą funkcję na swoim blogu, korzystając z opcji Dane podstawowe->Nie pokazuj innym panelu dyskusji.

Pojawiły się też statystyki wyszukiwań w treści blogów, link znajduje się pod polem do tekstowym. Możecie także ograniczyć wyszukiwanie tylko do bloga na którym się znajdujecie.

Możecie też dodawać długie (powyżej 160 znaków) wpisy za pomocą komórki, my je połączymy z kilku SMS-ów.
  • awatar Zapieniony Zgredźmin: aa może jakieś opisy nagłówków do styli? bo ja wiem np text.notka czy jakieś TD.ramka... ?
  • awatar Zapieniony Zgredźmin: @szczęśliwa mama: bo Zgredźmin wejdzie wszędzie :P
  • awatar Zapieniony Zgredźmin: Dobra... jakby ktoś szukał: http://cs.pinger.pl/skins/skin-6/style.css
Pokaż wszystkie (229) ›
 

pablitoo83
 
Interesująca demonstracja odbyła się przed kościołem Wizytek w Warszawie. Pod transparentem o treści "Dzięki Ci Boże, że go od nas już zabrałeś" manifestanci intonowali pieśni z anteny Radia Maryja.

   Jesteśmy rodziną Radia Maryja, na dodatek bezdomną, przyjechaliśmy z całej Polski.

Tak oznajmił nosiciel transparentu, który nie chciał wszelako sprecyzować, kogo transparent ma na myśli.

   Tego, który doradzał prezydentowi Bolkowi.

Jak widzimy, dla słuchaczy Radia Maryja rzeczywistość jest wzruszająco prosta. Manifestację zwieńczono odczytaniem nazwisk tzw. "Zdrajców Polski i Narodu", czyli mówiąc językiem mieszkańców planety Ziemia posłów, którzy chcą ratyfikacji traktatu lizbońskiego.

Jeśli, jak mówił Jezus, "po owocach ich poznacie", to tak ceniony przez PiS "Katolicki Głos w Twoim Domu" prezentuje chyba dość specyficzną wersję chrześcijaństwa.

O ile to w ogóle jeszcze jest chrześcijanstwo.




Kurwa!! to już jest przesada... Ci ludzie nazywają się Katolikami?? jeżeli tak, to ja się kurewsko cieszę, że Katolikiem nie jestem... nie ważne kim był Geremek (chociaż ja szanuję go za to co zrobił i jakim był człowiekiem- szkoda, że w Polskiej polityce nie ma więcej takich ludzi), nie ważne, czy ktoś go lubił, czy nie, czy podzielał jego poglądy... to był człowiek, taki jak każdy inny... nie zabijał, nie dopuścił się żadnej zbrodni...

więc jakim trzeba być człowiekiem, żeby cieszyć się ze śmierci drugiego człowieka??
hmmmmmm skurwysynem?? to i tak za delikatne określenie moim skromnym zdaniem... ale na razie tylko takie przyszło mi na myśl, jeżeli chodzi o któregokolwiek CZŁONKA (w dosłownym znaczeniu- czyli chuja krótko mówiąc) wielkiej rodziny Radia Ma-chujimwdupe-Ryja...
chyba wiecie jakie jest kilka słów do ojca prowadzącego ;)
 

untilidie
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

proca
 
Dziś nasz serwis wzbogacił się o kilka małych pozycji.

1. Petycje lokalne można również przeglądać tradycyjnie na liście.
2. Na stronie głównej informujemy o ilości komentarzy w danej petycji
3. Box po prawej z rankingiem na najpopularniejszą petycję został zamieniony kilkoma innymi (wyświetlane losowo)

Tak to wygląda:
 

pablitoo83
 
The World Is A Vampire: dzisiaj jakiś "gość" zarzucił mi, że jestem bardzo prostym człowiekiem... hmmmmm tylko pytanie skąd on może to wiedzieć, skoro mnie nie zna... stwierdził, że mój blog jest nudny... ale nie będę wymyślał nie wiadomo czego,żeby tylko zainteresować jakiś dupków, co potrafią tylko innych krytykować... nie napiszę o problemach, których nie mam aktualnie... nie napiszę, że kobieta mnie zdradza, bo jej nie mam, że rodzice mnie nie rozumieją, bo dogaduję się z nimi świetnie (zazwyczaj- wiadomo jak to jest z rodzicami)... jeżeli coś ciekawego się dzieje to piszę o tym, jeśli mam problem też, ale jestem niepoprawnym optymistą i staram się tych problemów nie mieć...
tak wiem- najpopularniejsze blogi, to takie, których autorzy rozpisują się jak im źle, opisują swoje problemy itp. ale ja nie piszę tego bloga dla popularności, tylko dla siebie... i szczerze mówiąc mam w dupie "gościu", że Tobie się ten blog nie podoba...
a skoro się nie podoba, to go nie czytaj- nikt Ci nie każe... a swoje komentarze zachowaj dla siebie... ciekawe jakby Twój blog wyglądał... pewnie jesteś gruby, brzydki, niesympatyczny i nie masz przyjaciół, dlatego jedyne co robisz to przeglądasz pingera, czy też inne blogi i piszesz swoje marudne komentarze na blogach innych... najlepiej zrobisz jak kupisz sobie psa- wystarczy, że dasz mu jeść,pić, parę razy wyprowadzisz na dwór i będzie Cię kochał- chociaż on jeden...
  • awatar The World Is A Vampire: ależ ja olewam, a co do tego cennego czasu... zaufaj, że czas takich ludzi nie jest cenny, bo pewnie mają go pod dostatkiem ;)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

sabathina
 
3 dni temu, 21:46 (30 maja)
korepetytorsexsu napisał:

ja bym ją z chęcią wyprowadził z tego błędu i nauczył wychowania seksualnego na wysokim poziomie


hehe wierzę;]
ale niestety namiarów na Magdalene nie dam:P






3 dni temu, 21:48 (30 maja)

korepetytorsexsu napisał:
a jak się z tobą umówić ?? dobrze bym zapałcił  


również wierzę;] ale, narazie nie ma takiej opcji. W przyszłości może?;)



Pozdrawiam,
SaVey
Pokaż wszystkie (3) ›
 

sabathina
 
2 dni temu, 14:52 (31 maja)
Mia napisał:
Julka, co Ty wymyślasz? "...puszczac sie lepiej za kase niz za darmo." no to mnie całkiem rozwaliło. A nie myślisz, że lepiej wcale się nie puszczać? Ach prawda, lepiej być zwykłą szmatą. I lepiej brać za to pieniądze.
Usuń

Co się czepiasz? Nie było 3 wariantu o tytule "Nie puszczać się" bo było tylko 2 rozpatrywane a mianowicie: "Puszczać się za darmo" czy "puszczać się za kasę". Jak się kurwić to lepiej w tajemnicy  i za kase. godności się nie kupi ale można sobie jej stratę zastąpić czymś. Jakbym miała tyle kasy co bym chciała, nie lubiła sexu i tak dalej, to bym się nie puszczała. Ale niestety muszę.

Pozdrawiam,
SaVey
  • awatar gość: muszę? kto Ci wpajał system wartości. też nie mam kasy za dużo, ale przynajmniej nie daję dupy jak leci. szczerze sex z Miłości to jest to a nie dupczenie
  • awatar Sabathina - nastoletnia dziwka ..: to co mówili mi rodzice to mi mówili. ja mam swój system wartości, który jes przyznam sprzeczny z tym jaki mi wpajano. ale mniejsza o to. Ja też nie daje jak leci wiec wiesz:P sex to sex, miłość to miłość. drugie z pierwszym zwiazane ale niekoniecznie. napisze o tym szerzej jak bd miec czas, a teraz niestety nie dysponuje wolna chwila niestety. pozdrawiam, SaVey
Pokaż wszystkie (2) ›
 

sabathina
 
2 dni temu, 14:16 (31 maja)
julka napisał:

zajebisty blog!bez kitu podziwiam ze o tym piszesz. Masz bardzo dobry stosunek do sexu i zycia. Trzymaj tak dalej a to co robisz jest dobre bo tez wychodze z zalozenia ze puszczac sie lepiej za kase niz za darmo.

A podziękować i bóg zapłać ;] (z małej litery to nie błąd. Po prostu bogu/Bogu okazuje mniejszy szacunek niż pani przysłowiowej Krysi z warzywniaka czy pani Wiesławie z mięsnego)
Wiem, że lepiej za kase niż za darmo;] dlatego jestem dziwką? ehm.. no jestem jestem. Nie płaczę z tego powodu ale jakoś zbytnio też się tym nie szczycę.
Fajnie, że Ci się blog podoba;] Zatem zapraszam na niego jak najczęściej;]

Pozdrawiam,
SaVey
 

sabathina
 
3 dni temu, 12:18 (30 maja)
Kittia napisał:

"partnerem do dyskusji" a ty wiesz, że może inni też nie chcą z tobą gadać? a system wartości to może ty masz ubogi, ale dziewczyna, która umie odważnie o tym wszystkim pisać ma duży system wartości. A może ty jej zazdrościsz tego wszystkiego? omg z takimi ludźmi xD
Usuń  

nom;] Może i nikt nie chce z nim/nią gadać na realu dlatego zaczyna konwersacje ze mną na necie? Kumpli szuka xD hah xDD
Dzięki za słowo uznania;] aż mi się miło zrobiło hehe;]

Pozdrawiam,
SaVey
  • awatar Kittia: Spoko;) Tacy ludzie to przypały dla Polski po prostu xD Pozdrawiam:)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

sabathina
 

4 dni temu, 16:14 (29 maja)

Walpurgia napisał:


Oczywiście masz prawo cytować kogo chcesz,ale staje się to żałosne jeśli powielasz słowa kogoś o kim pojęcia nie masz.Mam tu na myśli to co napisałaś czyli,że możesz cytować Stalina czy Hitlera,bo sądząc po wieku i zainteresowaniach,a raczej ich braku domniemam,iż szerokiej wiedzy na ten temat nie posiadasz.Twój ubogi "system wartości" o ile tak to można nazwać staje się wystarczającym dowodem na to,ażeby stwierdzić,iż są to za wysokie progi dla twej osoby;] Co do twych zarzutów są równie śmieszne jak ty,zatem nie będę się zniżać do tegoż poziomu,jeśli o jakimkolwiek poziomie jest tu mowa i na nie odpowiadać.Ponadto twój sposób pisania świadczy o braku dojrzałości zatem nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji.




głupi/a jesteś xD

dlaczego sądzisz, iż nie wiem kim był wujek Józef czy Adolf? wiem bardzo dobrze kim byli wiesz? ale niestety nie będę się wypowiadać na temat tych osób, ponieważ każdy człowiek umiejący korzystać z neta może mnie podkablować za szerzenie faszyzmu, komunizmu czy chuj wie co. Wiem co robili, na pewno mam większą wiedzę na ich temat niż ci sie wydaje, i w wielu sprawach zgadzam się z nimi, czy się to podoba ci czy nie.
Mój system wartości jak to określiłeś może i jest ubogi wg twojej subiektywnej opinii, ale muszę zaznaczyć, iż to jest MÓJ system wartości więc nic Ci do tego.
Poziom rozmowy jest ściśle uzależniony od poziomu rozmówców. Mój poziom jest bardzo wysoki nie chwaląc się, ale Twój to już inna historia. Jak dla mnie to jesteś kretynem, który za wszelką cenę chce narobić zamieszania i się powymądrzać i dowartoświować;]
Mój sposób pisania to mój sposób pisania. To jaka jestem na necie nie świadczy o tym jaką jestem osobą. Równie dobrze mogę być matką 3 dzieci i mieć męża i 35 lat, mogę być zakonnicą albo nawet nauczycielką polskiego albo Twoją matką czy sąsiadką;]
Stwierdzeniem, iż nei jestem partnerem do rozmowy z Tobą ukazujesz po raz kolejny swoją ignorancję i brak dobrych manier. Ty zacząłeś/ęłaś tą konwersacje, ale wg norm społecznych tylko ja mam prawo ją zakończyć;] No chyba, że chcesz popełnić kolejną gafę kulturalną to prosz bardzo. W końcu plebs zawsze pozostanie plebsem bez względu na to w jakim towarzystwie będzie się obracać. Zresztą jak to mówią Anglicy: pokonany kończy pierwszy, czy jakoś tak to było;]

pozdrawiam,
  • awatar gość: " plebs zawsze pozostanie plebsem bez względu na to w jakim towarzystwie będzie się obracać" a teraz podpasuj to pod siebie....jestes biedna szara mysza obracajaca sie wsród dzianych gosci.ale zawsze bedziesz ta biedna szara mysza
  • awatar ronin627: i tak bym cie wyruchal ile bierzesz dziwko za sexs
Pokaż wszystkie (2) ›
 

sabathina
 
5 dni temu, 03:45 (28 maja)

YnkA napisał:

no i prawidlowo..jebac szmate xpp




no może i prawidłowo;] ale.. którą szmatę jebać? mnie czy Walpurgia ? :PP

Pozdrawiam,
SaVey
 

sabathina
 
Czytając wasze komenty normalnie ręce z biustem opadają. idioty jedne;P ale przynajmniej się pośmiałam xD a teraz odpowiem Wam drodzy fani i wielbiciele mej nieskromnej osoby ;]
 

lukas1982
 
Zawsze chciałem wierzyć, że żyję w normalnym kraju- przez chwilę nawet ot durak sądziłem że to prawda. Aż były premier oskarża Prezydenta, notabene z jednego obozu, że go podsłuchiwał - no cóż jaki prezydent takie zwyczaje. Druga sprawa niby kabareciarz ale jednak okazuję się, że to najmądrzejszy poseł w parlamencie, ale cóż nawet jego własna partia rzuca mu kłody pod nogi, bo strach przed o."r" jest silniejszy niż przyznanie racji człowiekowi, który zadaje pytanie na które już dawno powinna być znana odpowiedź.
 

pablitoo83
 
The World Is A Vampire: miałem odkurzyć dzisiaj auto na stacji benzynowej... nie odkurzyłem bo nie chciało mi się czekać, a coś już deszcz zaczynał padać... ale co scenę zobaczyłem to padłem...
stoi samochód przy odkurzaczu, obok jakiś koleś z browarkiem, a jego laska odkurza... no koleżka sobie wychował kobietę... ona zapierdziela, a on spokojnie się przygląda hehe ;)
p.s. oczywiście ja bym tak nie zrobił ;)
 

sabathina
 
Z nudy odpowiedziałam na Wasze komentarze..

2 dni temu, 20:07 (8 lutego) gość napisał:
pojsc do slownika i niewalic pzreklenstwami a najlepiej idz do domu publicznego jak i wszyscy inni speudo dziwko/dilero/inszy sexo zboczency...ludzie...czy to taka pieprzona moda na blogi o sexie?ja rozumiem, ale co jeden bolg to lepszy i w kazdym widac osobe o zdruzgotanej psychice do leczenia...
cieszy Cie zabawa ludzmi?oklamywanie?
normalnego czlowieka nie, a jesli zcerpies zradosc z tego to jestes psychopatka....

Do słownika? haha odrazu.. sorry ale takie rady to możesz dawać innym niedouczonym komentatorom co piszą "łużko" itd ale nie mnie. Przeklinać to ja mogę ile wlezie, bo to mój pamiętnik, a nie Twój, więc spadówa od mojego niecenzuralnego słownictwa.
Poza tym ja nie pisałam nic na temat, że mój blog jest the best (wiem, że taki jest, a rzeczy oczywistych nie będę pisać bo i po co.. każdy widzi jak jest i nie potrzeba żadnego infa)
ee.. a czy ja sie bawie innymi ludźmy, hę? Nie. Psychiczna jestem prawdopodobnie, ale jeszcze żaden lekarz tego nie stwierdził..
__________________________________________________
wczoraj, 21:21 (9 lutego) ffarmazon@gmail.com napisał:
to z tamtymi sypiasz, a z chłopakiem nie ?
i czemu z nim nie chcesz ?
bo za darmo :) ?

to z nim jesteś z miłości czy dla towarzystwa, by nikt się nie domyślił co porabiasz ?

Z Michałem, dlaczego jestem to chyba już pisałam jakiś czas temu.. dlatego, że nie umiem z nim zerwać bo go zbyt lubię. moje wątpliwości na temat sexu z nim też już przestawiłam;)
__________________________________________________
Dnia: 2008-02-08 15:39:46, użytkownik gość skomenotwał wiadomość:

niemam zamiaru czytać ich jako bajeczki na dobranoc bo jesli mam czytać juz coś w podobym stylu to czytam,tyle że jakby .. bardziej autentyczne wpisy, rozumiesz :) Poprostu styl pisania jakby nie jest zbyt autentyczny ,to miałam na mysli ;]

Nie chcesz, nie czytaj.. proste, nie?
_________________________________________________
Dnia: 2008-02-08 15:42:26, użytkownik gość skomenotwał wiadomość:
seks za koreptycje z maty. nono ale sie cenisz.;]

Lepsze korki z matmy, niż 5 zł na wino albo na fajki, jak to niektóre panienki się cenią, nieprawdaż?;)
__________________________________________________
Dnia: 2008-02-07 20:46:16, użytkownik gość skomenotwał wiadomość:

GDY CZYTAM TEGO BLOGA ODNOSZE WRAZENIE ZE ALBO MASZ PROBLEMY ZAAKCEPTOWANIEM SAMEJ SIEBIE LUB NAPRAWDE MASZ CHORA GLOWE I MARZYSZ O ZYCIU TAKIEJ DZIWKI BO TO CO PISZESZ TO JEST NIE PRAWDA TO NIE SA HISTORIE Z TWOJEGO ZYCIA TYLKO TY SOBIE TO WYMYSLILAS WIEC ZASTANOW SIE CZY WARTO DALEJ OSZUKIWAC LUDZI I SAMA SIEBIE A MOZE NAJLEPIEJ IDZ DO PSYCHOLOGA??

Po pierwsze jak piszesz to nie capsem ok?
Po drugie, nie mam problemow z samoakceptacja;)
Po trzecie, nie masz dowodów na to, że ja sobie to sama wymyśliłam.
Po czwarte, ja nie oszukuję ludzi i samej siebie.. ja wiem, czy to autentyczne czy nie, wiec samej siebie nie oszukuję napewno;) a czy oszukuję innych to też wątpliwa sprawa, bo mało osób mi wierzy w to co tutaj piszę, wiec nie możesz twierdzić ze oszukuję kogoś;) zresztą ludzie swój rozum mają i powinni wiedzieć cos nieco o życiu, nie?(to taka sugestia jak coś)
Po piąte, sam idź do psychologa jak masz taką potrzebę ale ja nie potrzebuję takiej wizyty;)
__________________________________________________
2 dni temu, 21:44 (9 lutego)  lola napisał:
też uwazam,że laska która dała ten komentarz to jakieś niedouczone, zamknięte przed całym światem dziecko, które nawet nie potrafi zrozumiec czytanego textu...ogólnie to twój blog i możesz pisac co chcesz. Ja nic do Ciebie nie mam, to twoje życie, a ludzie niech spierdalaja z bezsensownymi tresciami i wyzywaniem od dzieciaków...ale nie rozumiem jednej rzeczy..dlaczego dajesz siebie za kase, skoro jak mówiłaś zyjesz w luksusie i jestes panna z dobrego domu???mozesz mi wyjasnic bo wydawalo mi sie po takim opisie ze rodzice daja ci kase na wydatki, nom to czekam na odpowiedz ..pozdro, zycze mniej debilnych komentarzy

Sprzedaję się za kasę dlatego, że chcę mieć wiecej niż mam.. a czy ja zyje w luxusie.. hmmm.. raczej w normalnym domu, no może trochę bogatsza jestem niż inni ale bez przesady.. moj stary ferrari nie jeździ jeszcze niestety hehe xD

Pozdro
  • awatar incognito: miło że poświęcasz uwage swoim czytelnikom, którzy Cie nie szanują i obrażają, ale radzę Ci nie lekceważ tych, którzy pisza dobre słowo bo moga się zniechęcić, przstać pisać. Pisząc blog i zachęcając do komentarzy jesteś w jakiś sposób zobowiązana odpowoadać na pozostawione tutaj wiadomości. nie masz takiego obowiązku, ale dobrze jest mieć kontakt z odwiedzającymi, to ich w jakiś sposób tutaj przyciągnie. cokolwiek by nie myśleli, będą się czuli zauwazeni. przepraszam że bez prawdziwego podpisu, ale nie chcę żeby ktoś z tą notką skojażył mój blog...;) będę się z tobą kontaktować przez taki nick. i jeszcze pytanie: czy odbyłaś kiedyś stosunek seksualny z kobietą czy fascynuje Cię to tylko, poprostu podobają Ci się kobiety...? a jeśli nie, to jeśli miałabys okazję zrobiłabyś to? pozdrawiam Cie gorąco :)
  • awatar Marcus: Skarbie, niuniek, bejbe, dziecinko,...... JA CIĘ CHYBA ZNAM
  • awatar Sabathina - nastoletnia dziwka ..: incognito, Ale ja nie lekceważę tych co mnie rozumieją i nie najeżdżają na mnie. Dziękowałam już tym osobą za to, że są i za miłe słowo. To, że czasem nie odpiszę to nie znaczy, że ich zlewam.. po prostu czasem nie ma co napisać, bo wszystko zostało już powiedziane i tyle. Odpisuję na komentarze bo po prostu uważam, że tak jest kulturalnie i miło. Co do kobiet, to nigdy z żadną nie kochałam się ani nic w tym stylu. Podobają mi się dziewczyny no i troche fascynuje mnie sex z nimi. Wydaje mi się, że gdybym miała okazję zrobic to z jakąś to pewnie bym zrobiła.. tylko, że teraz jestem zakochana w Madzi i czułabym wyrzuty sumienia.. chociaż ona nie wie nic o mojej miłości.. Pozdrawiam
Pokaż wszystkie (5) ›
 

sabathina
 
Z racji ze nie mam co robić to poodpowiadam Wam na te wasze komentarze.. No więc tak:


wczoraj, 18:15 (7 lutego)  gość napisał:
owszem - taka wygadana jestes, a nie potrafisz pociagnac konstruktywnej dyskusji? smarkacja postawa: tak, jestem glupia, brzydka i dobrze!mam w dupie caly swiat!
no coz.  

Wiesz co? Owszem wyszczekana jestem, tylko skarbie jeśli nie zauważyłeś/aś to być może nie miałam ochoty na dyskusję z Tobą, na temat obniżania przeze mnie poziomu społeczeństwa. Dziwki zawsze były, są i będą i nic tego nie zmieni, a znacznego obniżenia poziomu społeczności polskiej przez kurwy jakoś nie zauważyłam. Co do mania w dupie całego świata to owszem, mam go głęboko gdzieś. Świata nie zmienię bo i po co, chujowy był, jest i raczej takim pozostanie, a ja patrzę tylko na to żeby mi było dobrze.
__________________________________________________

wczoraj, 20:46 (7 lutego)  marta napisał:
;) pogubiłam się już, właściwie nie tyle ja co Ty ;) piszesz, że jesteś z niejakim Michałem, że jest to Twój owczesny facet, poznałaś Go we Włoszech i miałas z nim pierwszy raz. A teraz piszesz, że ten pierwszy raz z nim mieć będziesz. Oj kochanie koniec wypisywania bzdur, skończyło się. masz ogromną fantazję, ale nic poza tym ciekawego tu nie wnosisz.
Pozdrawiam

Tutaj to już w sumie zostało dokonane wyjaśnienie przez pewną osobę. Chciałabym prosić jedynie o czytanie ze zrozumieniem mojego bloga i nie okazywanie tutaj swojej głupoty;)
I jak widać to nie ja się pogubiłam, bo chyba jeszcze jestem w stanie określić jak ma na imię mój chłopak i chyba pamiętam z kim się sexiłam pierwszy raz nie?
Pzdr
__________________________________________________

wczoraj, 23:08 (7 lutego)  nudziara napisał:
dziewczynko, wake up ;)i odłóż lekturę bloga "dziwki", bo to już najwyższy czas.

lekturę bloga tej Pani to już jakiś czas temu skończyłam, gdyż zaczęła zanudzać ostatnio.
__________________________________________________
11 minut temu (8 lutego)  chillin napisał:
noo wiesz ... w koncu to twój chłopak skoro z innymi mozesz to czemu nie z nim? ale to twoja sprawa,chlopak tylko zorientuje sie ,ze nie jestes dziewica^^ pozdrooo (:

Z innymi to ja to akurat robie za kasę, a z Michałem musiałabym za darmo. Taa wiem, materialistka jestem hehe xD
A na poważnie to już nie chodzi mi o kasę.. chodzi mi o to, że ja nie mogę dopuścić do tego aby On się dowiedział o tym, że jestem dziewicą.. zbyt dużo już nagadałam ludziom o tej mojej "dziewicowatości", że jak by sie ktokolwiek dowiedział, że już się pieprzyłam to byłabym skończona
  • awatar Katka: Całkowicie Cię popieram.... Jeżeli się coś lubi należy to robić. A co do tego czy twój chłopak się zorientuje to gówno prawda niby jak? Nie każda dziewica krwawi i nie każdą dziewicę boli kwestia przystosowania, wystarczy używać tamponów i to już zmniejsza ból. Zawsze można odegrać scenkę z "przeciw bólowymi" pozycjami na pierwszy raz. Uwierzy ... Życzę Ci skarbie szczęścia :)
  • awatar elskede: nie mnie osądzać czy to co tu jest napisane to prawda, z doświadczenia zyciowego wiem, że to jest całkowiecie i w stu procentach możliwe. Jestem w stanie stwierdzić że każde słowo tu napisane może być prawdą. Ludzie są różni i nie zdajecie sobie sprawy do czego są zdolni. Ale jeśli juz wszliście na jej bloga, jeśli już czytacie to starajcie się chciaz włączyć na tą chwilę myślenie. Ona napisała że ten jej cały facet michał myśli że jest dziewicą jak pół świata z jaklepszą przyjaciółką na czele jak sądzę... a na serio przespała sie z kolesiem na wakacjach juz jakiś czas temu i to ukrywa. gdzie tu ptroblem. nawet jeśli jej opowieść jest ściemą to zeznania się nie plączą że się tak wyrażę... siadac na dupach i czytać albo zamknąć mordy i schowac paluszki do kieszeni labo majtek bo nikt nie ma ochoty czytac tego biadolenia.... seniorro!
  • awatar Sabathina - nastoletnia dziwka ..: Kartka, dzięki za miłe słowa;) Wiesz, może i by się nie połapał.. tyle, że ja nie mam zbyt ochoty na sex z nim.. zresztą chyba wolę pozostać "świętą dziewicą" elskede, Tobie też dzieki za koment;) Niektóre debile nie rozumieją, że nic nie osiągną swoimi żałosnymi komentarzykami no ale cóż.. niech sobie pisza jak im to humor poprawi albo dowartościują się czy co tam.. Pozdrawiam
Pokaż wszystkie (5) ›
 

 

Kategorie blogów