Wpisy oznaczone tagiem "podkład" (521)  

seximisiaczek
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

latynoskadusza
 
latynoskadusza:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

darkmoon
 
Od dzisiaj zaczynam cykl notek z recenzjami kosmetyków, których używam lub używałam i nie zamierzam tego powtórzyć, gdyż nie spełniają moich oczekiwań, co zupełnie nie dotyczy poniższego kosmetyku :)

Na pierwszy ogień idzie podkład prasowany  L'Oreal Infallible.

“L'Oreal Infallible Never Fail Powder - nowy puder, który utrzymuje się aż 16 godzin. Doskonale dopasowuje się do struktury i karnacji skóry. Puder zawiera pigmenty, które chronią przed przegrzaniem skóry oraz są odporne na wchłanianie wilgoci. Dlatego po użyciu tego kosmetyku skóra pozostaje naturalnie matowa przez cały dzień. Puder można nakładać na sucho jak również po uprzednim zwilżeniu gąbki, wtedy kosmetyk nabiera cech podkładu. Zawiera filtr SPF20 chroniący przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nie zatyka porów skóry, nie tworzy efektu maski, doskonale wyrównuje koloryt cery, tuszuje i matuje jej niedoskonałości. Rewolucyjna formuła kosmetyku opracowana przez firmę L'Oreal daje poczucie lekkości i elastyczności, nie przetłuszcza skóry i sprawia wrażenie płynności. Puder oferowany jest w eleganckiej puderniczce wyposażonej w lusterko oraz gąbkę.”



Tak opisuje ten produkt producent, a teraz pare słów od konsumenta :)

Faktycznie puder dopasowywuje sie do naszej karnacji, pierwsze spotkanie z nim troche mnie przeraziło, poniewaz posiadam odcień nr. 300, który jest najciemniejszy z całej gamy, jednak na buzi wręcz przeciwnie, trzeba przeciągnac kilka razy gąbką, aby kolor stał sie intensywniejszy.

Opcji kolorystycznych puder posiada tylko 4(www.lorealparis.pl/(…)product-sheet.aspx…), jednak uważam że kazda kobieta znajdzie odpowiedni odcien dla siebie.

Jeszcze nie zdarzyło mi sie nakładać go na mokro, uważam że jest to bardzo fajna opcja, takie 2w1 :)

Produkt jest bardzo wydajny, ma ładne wygodne opakowanie, które z łatwościa zmieści się w każdej torebce.

Jedynie z czym sie nie moge zgodzić to z utrzymywaniem sie przez 16h, ale 12h spokojnie wytrzymuje :)

Podsumowując - w skali od 1 do 10
Podkład prasowany  L'Oreal Infallible dostaje 9


IMG_2951.JPG


IMG_2945.JPG


IMG_2946.JPG
  • awatar krateczka:

    “Od dzisiaj zaczynam cykl notek z recenzjami kosmetyków, których używam lub używałam i nie zamierzam tego powtórzyć”

    wynika z tego,ze puder nie bedzie fajny,a wniosek koncowy z notki to to, ze Ci sie podoba
  • awatar limonkaa: L'Oreal Infallible i w kremie i prasowany używam od lat i jestem bardzo zadowolona, mam go sprawdzonego i jak dla mnie jest niezawodny :)
  • awatar Fashionatka: @krateczka: te słowa to tylko wprowadzenie do tematu a nie konkretne odniesienie do dalszej czesci notki :)
Pokaż wszystkie (19) ›
 

uroda.com
 
  • awatar Caramel Apple: mniej więcej : )
  • awatar Rose.Clementine: Kosmetyki do makijażu kupuję głównie właśnie w MS
  • awatar Camillle.: błyszczyki ich kocham :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

hypnose
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

evelinee
 
Idealnie kryje niedoskonałości cery, utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Zawiera kompleks minerałów zapewniający zdrowy wygląd i jednolity, trwały makijaż. Doskonale stapia się ze skórą czyniąc ją świeżą, gładką i naturalnie piękną. Beztłuszczowa formuła. Nie pozostawia śladów na ubraniu.

Plusy:
+ dobre krycie, jest mocno napigmentowany
+ fajna konsystencja, ja taką lubię, nie jest za rzadki, nie za gęsty
+ kolor 103 bardzo dobrze stapia się z moją cerą
+ bardzo wydajny
+ fajne płaskie opakowanie i „Dziubek”
+ matuje bez pudru na jakieś 4h
+ fajnie pachnie

+/- trzyma się jakieś 8-9 godzin, ale na pewno nie 16h

Minusy:
- zbyt mała paleta kolorów, więc osoby z bardzo bladą cerą mogą być zawiedzione.
- producent zapewnia,że nie brudzi, ale brudzi jak każdy.

Cena: ok.. 25 zł

Jak na taką cenę to ten podkład jest super! Nie widzę  w nim jakiś rażących wad.  Gdyby lepiej się trzymał byłby idealny.
W tym przedziale cenowym  to jest rewelacyjny. Trzeba go dokładnie rozprowadzić na twarzy, bo mogą powstać smugi. Cienka warstwa daje ładny i naturalny efekt.
Kupuje go od jego premiery w Polsce od czasu do czasu :)

rimmel_foundation_263x387.jpg
  • awatar fuksiara: Też mam kolor 103 i jest dla mnie idealny :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

hypnose
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

evelinee
 
Recenzja: Astor, 16h Mineral Match, Podkład mineralny w pędzlu

Podkład zawiera 10 najcenniejszych, naturalnych minerałów. Zapewnia 16-godzinną trwałość, świeżość i rozświetlenie. Dopasowuje się do naturalnego odcienia skóry. Posiada pędzelek ułatwiający aplikację i rozprowadzanie podkładu na twarzy. Bezzapachowy, nie zawiera konserwantów.
Przetestowany dermatologicznie.

Niestety, u mnie podkład się nie sprawdził.

Plusy:
+ dobre krycie
+ trwały ( ok. 9-10 godzin)

Minusy:
- pędzelek jest tragiczny! robi okrutne smugi!
-  nie matuje
- podkreśla suche skórki
- na pędzelku zostaje strasznie dużo podkładu
- słabo stapia się ze skórą
- trochę za ciężki
- cena

Na pewno nie kupię go ponownie.

Cena ok. 42 zł/30 ml



16h_mineral_match.jpg
  • awatar pozio0mka: dobrze wiedziec. Mi się podkład konczy i szukam czegos nowego, mozesz mi jakiś polecic w miare przystepnej cenie?
  • awatar Eveline ♥ cosmeticts: @pozio0mka: Jeśli potrzebujesz dość dobrego krycia i to mogę Ci polecić podkład Rimmel Lasting Finish. Mi on pasował. Fajnie się rozprowadzał, ja miałam go w kolorze 103. Kosztuje ok 22 zł. Ja aktualnie używam Revlon Colorstay, i on jest też kryjący, długo się trzyma(ja posiadam w wariancie do cery tłustej i mieszanej), ale kosztuje on w granicach 60 - 70 zł Pozdrawiam :)
  • awatar Candy P.: Ja używałam tylko próbkę. Szłam na duży event. Tak więc u mnie akurat wówczas się sprawdził. Zakrył to co trzeba i ładnie zmatowił skórę. Jednakże na co dzień za ciężki
Pokaż wszystkie (4) ›
 

choccolate
 
Dostalam od siostry kiedyś 5 podkładów z Niemiec. Mam jeszcze 4 nie rozpakowane.
firma AOK, producent: Shwarzkopf&Henkel
1256-1.jpg

Nie znam niemieckiego, ale przetłumaczyłam translatorem ze stronki
-antybakteryjny
-długotrwały
-łączy zalety podkładu i pudru
-matuje
-ma zawartość mięty i rumianku
-nie zatyka porów
-zapobiega zaskórnikom ; o

*Moje zdanie:*
Nie mam pojęcia jak można go nakładać na twarz, bo robi takie plaamy! Nie da się go rozsmarować, jest tępy;/. Czuć ten rumianek i mięte, nawet troszkę szczypie w skórę przez chwilę. Fakt, matuje bardzo dobrze, ale kto wyjdzie z plamami na twarzy?
Porażka...
Będę musiala wyrzucić te 4 opakowania -.-'
  • awatar Snow: sprzedja na allegro :D
  • awatar choccolate: @snow: nie ma sensu, :D jest beznadziejny:D parę i tak oddałam koleżance, nie wiem co z nim zrobila;d
  • awatar Snow: moze to zalezxy po postu od cery? :d moze ktos zechce kupic, kto wie, kto wie :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

choccolate
 
Używam już kilka miesięcy tego Revlon Photo Ready, dla mnie to beznadziejny podkład.
*Rzadka konsystencja,
*kieepsko kryje,
*nie matowi skóry <nie ma podziału do skóry tłustej i suchej jak przy colorstayu>,
*w słońcu buzia strasznie się świeci od tych drobinek,
*po kilku godzinach znika z twarzy, nawet na bazie kiepsko się trzyma ;|. A miałbyś 'super trwały"
-
*Plus, że ładnie się stapia z buzią, ma opakowanie z pompką i filtr.

Dla mnie jest to 7razy droższy odpowiednik podkładu Lovely, dostępnego w Rossmannie;] jest niemalże identyczny, tylko lovely bez filtra i w ubogiej gamie kolorystycznej, ale też ma rozświetlające drobinki, tyle że jest za 10zł, a revlon za 69;]

podkład lovely
002a8f99000c14fb4b8977aa.jpg

photoready
Revlon-Photoready-Foundation.jpg


Następnym moim zakupem będzie colorstay revlonu. Bo na zimę przy śniegach, deszczach przetrwa to.
  • awatar Kredka na baterie: A to mnie zaskoczyłaś,myślałam że Revlonto dobra firma :o ale sama nie próbowałam więc możliwe :P
  • awatar maalluutka: Jak dla mnie to z maybelline affiinitone jest dobry :)
  • awatar Aśka♥: a ja tam lubię PhotoReady.. mam tłustą skórę ale bibułki dają radę. wygląda świetnie zwłaszcza latem ! mam wrażenie "świeżej" skóry ^^ przez niektórych porównywany był nawet z podkładem Illamasqua, więc nie wydaje mi się, żeby był aż tak zły xD aż z ciekawości zerknę na ten Lovely..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

kossmetykowo
 
Produkt dosyć popularny, ja używam jasnego odcienia 030 sand.
Plusy:
* bardzo dobrze się rozprowadza,
* dzięki konsystencji musu pokrywa mini nierówności skóry,
* raczej dobrze kryje niedoskonałości (choć szału nie ma),
* szeroka gama odcieni
Minusy:
* mała pojemność (18 ml/ około 35zł)
* nie utrzymuje się zbyt długo na twarzy :/

Raczej jestem zadowolona z  tego podkładu, polecam.
ogólna ocena w skali 1-6 to 4 :)
  • awatar choccolate: mała pojemność ale jest strasznie wydajny
  • awatar yaska: ja go bardzo lubię :) korektor też jest fajny... a jakby któraś z Was chciała to tutaj można zdobyć kosmetyki maybelline: www.maybellinetrends.pl/
Pokaż wszystkie (2) ›
 

whitecherry
 
mellanie`: Dobry wieczór Wszystkim.
Dzisiaj szybciutka recenzja 3 kupionych ostatnio prze ze mnie kosmetyków.
1.miss sporty studio lash 1/5 (za to,że jest w miarę wodoodporna)
coś okropnego. nie wiem, czy to ja trafiłam na taki egzemplarz, czy one rzeczywiście są takie średnie, żeby nie powiedzieć złe. może dla dziewczyn,które oczekują, że maskara ani nie wydłuży, ani nie pogrubi, miss sporty studio lash będzie idealna. ja oczekiwałam jednak czegoś zupełnie innego.
2.mleczko do demakijażu z Garnier'a 5/5!
jest świetny. dawno nie spotkałam się z tak delikatnym, pięknie pachnącym i skutecznym mleczkiem do demakijażu. jak na razie to mój typ na najbliższy czas.
3.avon calming effects 4/5
podkład jak na moją cerę idealny. dobrze kryje, kolor bardzo zbliżony do mojego naturalnego odcienia skóry, trwały, nie powoduje, że moja strefa "T" się świeci. jedyny minus to konsystencja. na zimę, czy jesień, a nawet pogodę taką jak dzisiaj idealny,natomiast na lato trochę za ciężki.
Pokaż wszystkie (2) ›
 

sawka
 
Sawka: Przyszedł mój revlon:)
Już od jutra zacznę go chyba testować, bo nie mam siły już wydłubywać mojego starego affinitone.
Za parę dni napiszę co myślę o tym zachwalanym produkcie. Ciekawe czy się okaże takim cudem. Mam nadzieję...
 

whitecherry
 
mellanie`: 1.Powiem szczerze, że się trochu zawiodłam na podkładzie Maybelline pure liquid mineral. średnio matuje, świeci mi się po nim twarz.
jedyny plus to konsystencja, kolor i to, że moja twarz jest niezwykle gładka. czekam teraz na podkład z Avon.
2.kupiłam sobie dzisiaj mleczko do demakijażu z Garniera. już wiem,że mi podpasuje.
Pokaż wszystkie (1) ›
 

whitecherry
 
mellanie`: co o nich myślicie?
Pokaż wszystkie (3) ›
 

twoja-kosmetyczka
 
Idealny podkład na jesień

Nie ma takiego podkładu, który jest idealny dla każdej kobiety. Różne są potrzeby skóry oraz nasze oczekiwania. Inwazyjne podkłady różnią się stopniem krycia i konsystencją, jak również zaletami pielęgnacyjnymi. Wybierz sama jaki jest idealny podkład dla Ciebie...

Przeczytaj więcej: www.twoja-kosmetyczka.pl/(…)idealny-podkad-na-jesie…
 

 

Kategorie blogów