Wpisy oznaczone tagiem "tuśkowe rozkminy" (685)  

insomniaa
 
Sunrise Avenue - "Welcome to my life"

This is not really me
You’re an angel not asking who I am
You understand
That is not really you
You look at me as if I’m something more
Well dream on

Welcome to my life
You see it is not easy
But I’m doing all right
Welcome to my dream
It’s the only one who needs me
And stays by my side

Welcome to my wonderland
It’ll take time to find out where we stand
In all this mess
There was the first day for me too
And I had no guide and I was lost like you
I still am

But it makes me feel alive...

Welcome to my life
You see it is not easy
But I’m doing all right
Welcome to my dream
It’s the only one who needs me
And stays right by my side...

__________________________________________________
Darkness, cigaretes, Sunrise Avenue and thousands thoughts - it's how this night would look like. The more I think the more confused I get. Who I really am? Quiet and shy or independent, cheerfull, often lazy, sometimes rude, maybe a little stupid? I hope that you someday find out. It's not about trust, because I trust you. Maybe I'm afraid of being me? Maybe I'm not as perfect as you think?
There are a million reasons to love me, and there are also a million reasons to hate me. Pick one.
 

insomniaa
 
tytuł to cytat z filmu "Uwierz w miłość"
Pół dnia fazowałam się komediami romantycznymi ;P

szkoda że życie nie zawsze jest komedią romantyczną...

...but maybe some things will change soon? ;)

__________________________________________________
Wakacje prawie się skończyły. Najwyższy czas na krótkie podsumowanie:

Czego nauczyłam się podczas tych dwóch miesięcy?

W pracy napewno tego żeby zawsze martwić się tylko o swoją dupę, bo jeśli kiedyś powinie ci się noga, to nikt ci nie pomoże. Sad but true...

Na 18stce utwierdziłam się w przekonaniu że niektórzy kumple pomimo deklaracji wielkiego koleżeństwa lub wręcz braterstwa i tak mają na ciebie wyjebane. Tylko ci prawdziwi zawsze są obok (i za to im dziękuje ;*)

Poza tym "sabotażyści" chyba nareszcie dopięli swego z tą całą "akcją" (are you happy now? ;P)

Ogólnie tegoroczne wakacje uważam za udane
(chociaż i tak mogło być lepiej)

I jak co roku pod koniec sierpnia obiecuję sobie że w następne wakacje nie zmarnuję ani jednego dnia ;]
  • awatar NieIdealna.: zawsze takie obietnice są ^^ tak jak i ze szkołą że będę się lepiej uczyć w tym roku ;] też bym chciała aby życie było komedią romantyczną ;]
Pokaż wszystkie (1) ›
 

insomniaa
 
Czuję się zajebista siedząc tak bezkarnie ruda, opalona wakacjami, z Marlboro Gold w mordzie i słuchając Nickelbacka. I wcale nie robie tego specjalnie żeby czuć się zajebista. Raczej robię co to zwykle, tylko teraz dostrzegłam w tym zajebistość. ;]

__________________________________________________
"Mam Wrażenie Że Oddalam Się Od Ciebie
Odpływam i Chyba Jestem w Niebie
Chyba Nic Szczególnego Się Nie Dzieje
Tylko Nie Wiem Już Czy Naprawde Istniejesz..."
(Pezet - "Noc i dzień")


Czasami tak jest, że chociaż wcale czegoś nie chcesz, zawzięcie na to czekasz...

Za często chcemy tego, czego nie możemy mieć. Pragnienia łamią nam serce, męczą nas. Pożądanie może rujnuje nam życie. Ale jeśli chodzi o pragnienia, najbardziej cierpią ci, którzy nie wiedzą, czego chcą...

...ja nie wiem...

...a motyle w brzuchu tymczasowo karmię nikotyną
  • awatar Evix33: Zostaw te biedne motylki... chcesz je całkiem zadusić i zabić? :P :P
Pokaż wszystkie (1) ›
 

insomniaa
 
Sure, I talk to other guys but I don’t talk to them like the way I talk to you. Sure, those other guys can make me smile, but not make me smile as much you do. Sure, they can make me laugh but not make me the laugh like the way you do. Yeah, there's a lot of other guys out there, but listen, none of them can compare to you. Those other guys can do anything they want - whatever, but my eyes are set on you...

ale ja na razie odpuszczam, niech sie dzieje co chce ;P
...bo kto kiedy widział żeby pułapka goniła mysz?? ;P

Dostałam cynk że "mam preferencje" :D
w sumie to jeszcze nie mam sie czym ekscytować.
Poczekamy, zobaczymy... ;P

--------------------------------------------------
PS: buźki dla Kamciowej Fuńki co chrapie xD
dla Ewciowego Ryśka co jest trochu przyćpany xD
i dla Dusiowego Maślaka (ot tak po sąsiedzku xD)
:*
  • awatar Da$$iek: Jesteś brana pod uwagę - nie spierdol tego! xDDDd :D
  • awatar Evix33: Ehjjj, ale mój Rysiek już nie jest mój xDD Zajebali go z samego rana :d
Pokaż wszystkie (2) ›
 

insomniaa
 
"Viser la Lune, Ça me fait pas peur
Même à l'usure J'y crois encore et en coeur
Des sacrifices s'il le faut j'en ferai
J'en ai déjà fait mais toujours le poing levé"
(Amel Bent - "Ma Philosophie")


od rana miałam Luśke na kwadracie ;] Czyli zero spokoju i fazowanie xDD
ajjjć! krejzolko ty moja! ;P ;*


po południu przyjechał Bodziu z bukietem kwiatów i tekstem: "-Życzeń ci nie będę składał bo nie umiem, także najlepszego, tu masz kwiatki i całować cie też nie będę bo za stary jestem ;PP"
hehe xD

__________________________________________________
Dreams don’t come true. You have to get that into your head. Things won’t go the way you want them to go, ever. And people are always going to hurt you and break you down and eventually leave you. You’ll hurt yourself, you’ll lie to yourself, you’ll hurt others even when you don’t mean to. But you have to realise that what you’re living in isn’t a world where you wish for something to happen and it will work. You live in a world called “Reality” and hardly anything goes right...

Zanim zdmuchnie się świeczki na torcie trzeba pomyśleć życzenie ...tylko po co skoro i tak się nie spełni... ;P
 

insomniaa
 
"And it hurts so bad cause you feel that you’re
The only one who’s left alone
Don’t look for them, don’t try so hard
'cause you’re the one who will be found"
(Sunrise Ave. - "Somebody will find you someday")
:*

niefajna pogoda ;/
ale w głośnikach Sunrise Ave. więc nawet mimo deszczu dla mnie i tak świeci słońce ;]

Fauna i flora nastawiła się przeciwko mnie - rano nie mogłam się wydostać z domu, bo na progu siedziała żaba ;/ łeeeeee.... ;PP
...i przypomniała mi sie przy okazji akcja z pająkiem :D :
"ja: -Aaaaaaaaa!!!
Adam: -Co sie stałosie?
ja: -Pająk! Tam! Na kablu! Taaaaki wielki skurwysyn!
Adam: -Noo i taaaakie zęby miał xD"


obecnie ściągam tutoriale z homeofpoi.com
Do przeglądu w JG zostało półtora miesiąca, więc trzeba brać się do roboty.
btw wypełniłam Fire Safety Test, a oto wyniki:
*Your first recorded score = 73%*
*Fire safety crew average score = 68% from 1690 test results*
hmmm...am I better than fire safety crew?? o.O

__________________________________________________
Take chances and give everything. Have no regrets, life is too short to be unhappy. Your always gonna have to take the good with the bad. Smile when your sad and love what you got but always remember what you had. Always forgive and never forget. Learn from your mistakes but never regret. People change and things will go wrong, but just remember, if you like it or not, life will always go on.
  • awatar NieIdealna.: pogodaa jest w porządku chociaż trochę chłodniej ';D
  • awatar amarena13: zaprasza,m cię do mojego sklepiku :)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

insomniaa
 
"Don't wanna think about it
Don't wanna talk about it
I'm just so sick about it
I can't believe it's ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can't do without ya
Tell me is this fair..?"


Już odliczam dni do wakacji.. A póki co wszystko robię na odpierdol i dostaję zadowalające oceny. Co by było, gdybym się przyłożyła? Gdybym chociaż raz zaczęła się uczyć, tak na poważnie? Pewnie miałabym czerwony pasek...
...ale ja jednak wolę stosować się do zasady:
"Miej wyjebane a będzie ci dane" xD

------------------------------------------------------------------------------
wrrr!! wkurwiają mnie niektóre puste panienki które cierpią psycho-fizycznie nawet jak im się paznokieć złamie ;/ Jak ktoś nie umie wyjść poza własny błyszczyk i tusz do rzęs, to trzeba go odizolować od społeczeństwa (dla dobra ogółu) ;PP

...a ja standardowo robię dobrą minę do złej gry. I choć na końcu języka setki przekleństw i wyzwisk, to na ryjku słodki uśmieszek (jednak zawsze sarkastyczny ;>)
__________________________________________________
Są takie dni, że człowiek przytuliłby sie nawet do jeża... ;< ehhh...
  • awatar Da$$iek: jak chcesz to ja ci moge załatwić jakiegoś jeża do przytulania xD i uuuśmiechnij sie PaszczaQu! [może być nawet sarkastycznie ;)]
Pokaż wszystkie (1) ›
 

insomniaa
 
wiem, wiem - mam straszne zaległości na blogu... Ale jego systematyczne prowadzenie nie ma sensu skoro i tak prawie nikt nie czyta tych głupot ;P
Zastanawiam sie nad jego usunięciem...

Pokłóciłam sie z Daśkiem, niezmiernie mnie to cieszy ;P
Nie lubie jak ktoś mi sie wpierdala z butami w życie ;/ Rozumiem - troszczysz sie o mnie jak starszy brat, ale tym razem przegiąłeś. Powiedziałam ci co myślę na ten temat.
Dotarło? To najs.
Nie dotarło? Trudno, mądry by zrozumiał, debilowi tłumaczyć nie będę.
...i jak znam życie to jutro usłyszę od kilku osób: "O co wam poszło?" albo "No weźcie sie pogódźcie"...;//

Generalnie fakty są takie:
-albo sie potnę mydłem i utopię pod prysznicem xD
-albo stanę na głowie i zacznę medytować
-albo ktoś dostanie wpierdol ;PPPP
  • awatar Evix33: Hyhy, po co się godzić, to ja nie wiem xDDD Co do zapytanie "o co wam poszło"- i tak wiem, że sama mi rano powiesz :D :D
  • awatar NieIdealna.: ja czytam ja czytam. A zaległości nie są złe ;]
Pokaż wszystkie (2) ›
 

insomniaa
 
Wpis tylko dla znajomych
Insomniaa:

Wpis tylko dla znajomych

 

insomniaa
 
"Zamknij zamki, gdy nadchodzi wampir!
Kochanie, ten taniec będzie naszym ostatnim.
Gdy robi się ciemno, nie uciekniesz przede mną.
Nadchodzi wampir - to wiesz na pewno!"


jak zwykle siedzę do późna przy kompie ;P i jak zwykle Dasiek będzie później mówił na mnie "jebany nietoperz" xDD

"Nietoperz" ma jednak zbyt wiele spraw do przemyślenia żeby móc pójść spokojnie spać...
wiem, jestem niezdecydowana, w sumie to zawsze taka byłam... ale teraz to ja już naprawde nie ogarniam co mam zrobić ;/

You can try to live, to love, to die... But why?
-ogarnął mnie totalny nihilizm egzystencjalny ;P


dobra, koniec!!
idę spać, bo ludzie nawet w więzieniu tyle czasu nie siedzą ile ja na pingerze xD
Branoc Wam ;*
;)
  • awatar NieIdealna.: Nietoperz xD
  • awatar Evix33: @NieIdealna.: zapomniałaś dodać, że jebany :D
  • awatar Da$$iek: JEBANY NIETOPERZ!!! huehuehuehue xDDDD tak to jest jak sie buszuje na pingerze po nocy a potem to sie śpi do południa i łazi w piżamie do 16stej xPPP
Pokaż wszystkie (3) ›
 

insomniaa
 
"I really miss your hair on my face
And the way your innocence tastes
And I think you should know this
You deserve much better than me..."

zamiast uczyć się na spr z bioli siedzę przed kompem z puszką piwa w ręce i aktualizuję playlistę xD
Hinder - "Better than me"
Evanescence - "Broken"
Nefer - "Chciałem zostać sam"
ATB - "Behind"
DonGuralEsko - "No i co"
Peja - "Szczęście"
...Dasiek stwierdził że mam pojebany gust muzyczny xDD


po wczorajszych akcjach wolę nie wchodzić na venta bo chłopaki mi znowu zryją beret xDD
"ja: -A gdzie Jarek?
A: -Pewnie sztachety ostrzy xD
ja: -Taa.. i będzie nimi rzucał?
A: -Niee... z procy będzie strzelał xDD"
(...reszty nie przytoczę ze względu na zbyt wczesną porę oraz fakt że zbyt dużo osób czyta tego bloga ;P)

____________________________
["-Jaki jest kierunkowy do Ammanu?
-Hamse hamse... xD"]

__________________________________________________
all those things are products of your imagination...you cannot kill what you didn't create... taaa...jednak nie umiesz owinąć sobie całego świata wokół palca. but even if you can - you cannot controll it all... ;P
  • awatar NieIdealna.: LoL masz zajebistych znajomych xD
  • awatar Da$$iek: że koledzy zajebiści to wiadomo ^^ hie hie hie xDDDDDd "hamse hamse syfer syfer" xDDD
  • awatar kran kozlovoy: It is the second entry I read tonight. And I am on my third. Got to think which one is next. Thank you.
Pokaż wszystkie (31) ›
 

insomniaa
 
"Mieszkania przesiąknięte co do milimetra
Gdzie tonący w niezbędnikach pełen metraż
Zmierz jak skaczą tętna na widok piękna
Każdy to potentat w drodze do szczęścia..."


Rozmowa z Łoflem mnie jednak zmotywowała xD
Od jutra zacznę się wreszcie uczyć xD

Była u mnie EwĆ, obgadałyśmy wszystkich których trzeba (i tych których nie trzeba też) xD
"ja: -To kiedy coś pijemy?
E. -Przecież dzisiaj piłyśmy..to znaczy ja piłam..herbate ;]
ja: -No ale w sensie że procenty..np..100% herbaty w herbacie xD"
(nie, ja wcale nie piję tak dużo i tak często jak myślisz, to są pomówienia ;P)

_________________________________________________
ehh... jakoś tak wzięło mnie na rozkminę... najgorsze są chwilę, gdy leżąc na podłodze ze słuchawkami na uszach uświadamiasz sobie, że do niczego nie dążysz, że nie masz nikogo, komu by ciebie brakowało, że tak naprawdę nie masz nic, żadnych celów, żadnych planów...
STOP!! trzeba sie cieszyć tym co sie ma ;]
a jak życie jest do dupy to się składa reklamacje ;]

"It will be better, I know this" - powiedziała Tuśśka i schowała się pod kołdrą z napisem ''you'll never walk alone''

...dobranoc! ;*
owce7.png
 

insomniaa
 
"When I look to the stars
I know just where you are
You're looking down upon me..."
(Dead by Sunrise - "Fire")



Dlaczego zawsze jest tak że największe marzenia są nieosiągalne??... ;/

Kiedyś jak miałam te 9 lat to wszystko było proste: pewnego dnia przyjedzie po mnie książe na białym koniu, albo pojawi się gdy pocałuję żabę...
Minęło 8 lat, przestałam wierzyć w bajki (no może oprócz Garfielda i Muminków xD).
Teraz wiem że żaden książe nie zwróciłby uwagi na dziewczynę taką jak ja... za to żab jest wokół mnóstwo ;PP

_____________________________________________
efekt mojej zabawy z SPS ^^ :
tuśś.jpg
 

 

Kategorie blogów