Wpisy oznaczone tagiem "grecja" (692)

modastyl

Wczoraj wróciłam z tygodniowego pobytu na Rodos. Pierwszy raz odwiedziłam Grecję i jestem nią zauroczona. Wyspa Rodos jest stosunkowa duża i dzieli się na 2 części - wschodnią i zachodnią. Po wschodniej części jest nawet o 7 stopni więcej nic po zachodniej. Nasz hotel mieścił się po chłodniejszej części, po której temperatura jest niższa, a wiatr wieje prawie cały czas. Oczywiście zachodnia część wyspy nie jest zimna, po prostu nie ma tak ogromnego skwaru. Taka pogoda była idealna do zwiedzania, a na Rodos jest co zwiedzać.
Pierwszym obowiązkowym punktem było miasto Rodos. Z hotelu mieliśmy do niego niecałe 6 kilometrów, więc odwiedzaliśmy go prawie codziennie. Miasto dzieli się na część starą i nową. Stara część miasta jest naprawdę magiczna i została wpisana na światowe dziedzictwo UNESCO.
Stare miasto otoczone jest wysokimi murami oraz basztami, które przypominają plenery z serialu "Gra o Tron".  Miedzy murami znajdziecie klimatyczne, wąskie uliczki, tradycyjne restauracje i przepiękny port. Jeśli będziecie na Rodos, koniecznie zawitajcie w mieście Rodos!
Kolejnym miejscem, które warto zobaczyć na wyspie jest miasto Lindos. Miasto otoczone jest bajecznymi zatoczkami, ale prawdziwą atrakcją jest Akropol, który leży na najwyższym szczycie Lindos.
Kolejnym punktem naszej wycieki był rejs wokół Rodos. Statek zatrzymywał się przy najpiękniejszych zatokach i plażach. Każdy kto miał ochotę mógł w nich popływać lub posnurkować.
Podsumowując wyspa Rodos jest jest naprawdę piękna, a morze ma cudowny kolor. Myślę, ze każdy znajdzie coś dla siebie, bo atrakcji i miejsc do zwiedzania jest mnóstwo.

_MG_1407 - Kopia.JPG

Zapraszam Was do obejrzenia krótkiego filmiku z Rodos :)

ZAPRASZAM NA MÓJ DRUGI BLOG:
styllove.blogspot.com/
NA FB
www.facebook.com/styllove
ORAZ NA INSAGRAM
instagram.com/stylloveblog

v10pl

Pierwsze tegoroczne zawody najbardziej prestiżowej freestyle motocrossowej serii świata, rozegrane w stolicy Grecji.
www.motorsport.v10.pl/(…)Red,Bull,XFighters,Ateny,g…

Clinton Moore z Australii, który niespodziewanie wygrał inaugurację tegorocznego sezonu Red Bull X-Fighters w Meksyku, wczorajszej nocy zwyciężył również podczas drugiego przystanku...
www.motorsport.v10.pl/Red,Bull,XFighters,Kolejny…

v10pl

pieniadz

Co dalej z Grecją i jej długami? To pytanie zadajemy sobie już od tygodni. Początkowo premier Hellady Aleksis Cipras twierdził, że jego rząd jest w stanie sobie poradzić i spłacać długi w...
www.pieniadz.pl/(…)Co,dalej,z,Grecja,i,jej,dlugami-…

americanwoman3

banzajpl

Greckie media jako pierwsze poinformowały, że reprezentacja Polski rozegra towarzyskie spotkanie 16 czerwca na PGE Arenie z zespołem prowadzonym przez Kostasa Tsanasa. Dla Biało-Czerwonych...
www.sport.banzaj.pl/Polska-zagra-z-Grecja-16-cze…

portalrankingi24

Plaża Navagio, znana lepiej jako Zatoka Wraku, to jedna z najbardziej znanych i zjawiskowych plaż wyspy Zakynthos. Jest to jedna z najczęściej fotografowanych plaż w Grecji i przez wielu uważana jest za najpiękniejszą plażę w kraju. Ta dzika plaża zdobyła swoją nazwę w 1983 roku, gdy statek który przewoził nielegalne papierosy został rzucony na jej brzeg. Prócz tego znajdziemy tu niesamowicie turkusową wodę, która swoją barwę zawdzięcza wapiennemu dnu. Do plaży można się dostać jedynie drogą morską.
Plaża Navagio.jpg

truskawka.2000

Miałam piękny sen xD Ale był on też trochę dziwny :D
1 A Więc Byłam grecką nimfą *u* I coś złego zaczęło się dziać z ziemią zaczęła rozrywać się na dwa kawalki ! I na ziemię zeszli z Góry Olimp Potomkowie sławnych (xD no raczej znanych) Bogów greckich. Między innymi zszedł taki  ładny Blondyn *U* Jak się okazało syn Zeusa xD A więc na świecie zapanował totalny chaos trąby powietrzne, silne wiatry, trzęsienia ziemi i ci potomkowie bogów mieli uratować ziemię I ten niezwykłej urody blondyn zaczął ciskać piorunami  i to pomagało podbiegłam do owego syna Zeusa aby mu jakoś pomóc nagle zaczął porywać mnie wiatr  stanęłam blisko ściany starej szopy i witr mnie zgniatał xD (DZIWNIE BRZMI) no i ten blondyn zaczął wymachiwać rękoma jakby rzycał jakiś czar czy coś i nagle wszystko się uspokoiło ja aż z radości podbiegłam do niego przytuliłam i dałam całusa w policho <3 Świetny sen
Aż mi się zachciało rysować greckich bogów xD HAHAH mam wenę tworczą biorę się do pracy :D

pieniadz

Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj popołudniu nowy premier Grecji miał przedstawić plany swojej partii dotyczące przyszłości Grecji w Unii Europejskiej. To od tego, czy Hellada zdecyduje się...
www.pieniadz.pl/Grecja,ma,przedstawic,plan,napra…

banzajpl

Niedawno pisaliśmy o możliwościach zakupu prywatnych wysp na całym świecie. Warto jednak skupić się na wyspach należących do Grecji, ponieważ w ostatnich tygodniach zaczęły wyraźnie...
www.biznes.banzaj.pl/Greckie-wyspy-coraz-tansze-…

betty

paulina8-11

Dzisiaj kolejny tydzień projektu Państwa Miasta ( www.nailsandchilli.com/p/panstwa-miasta.html ). W tym tygodniu rządzi Grecja. Z tym państwem kojarzy mi się przede wszystkim książka "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów", ponieważ jedna z bohaterek (Lena) spędza właśnie w tym państwie wakacje z dziadkami.
Mimo tego na moich paznokciach nie zobaczycie jeansów, tylko biało-niebieskie cieniowanie (aluzja do flagi) oraz wzorki które kojarzą mi się z malarstwem wazowym Starożytnej Grecji.

Użyte lakiery to Bell french manicure nr 01, MIYO mini drops nr 128 Aqua, Gosh nr 554 Gold (który dostałam od znajomej <3 ) oraz dwa topy - Kobo topcoat nr 2 top oraz Golden Rose quick dry.

Jak Wam się podoba to zdobienie? Byłyście kiedyś w Grecji? Co Wam się z nią kojarzy?

Pozdrawiam,
Pulinka :)

anonimowamarzycielka

mirya

Z wakacji wróciłam w poniedziałek, ale choróbsko powstrzymało mnie przed długim siedzeniem przed ekranem. Dlatego dopiero dzisiaj dosłownie kilka zdjęć z wakacji.

Jechaliśmy samochodem, więc mogliśmy robić tyle przystanków ile chcieliśmy (a raczej na ile było nas stać :p ). Pierwszej nocy przespaliśmy się w Budapeszcie. Miasto totalnie mnie oczarowało, szczególnie wieczorem jest w nim mnóstwo magii. Polecam :)

Po Budapeszcie zrobiliśmy sobie przerwę na obiad w Nowym Sadzie (Serbia)

A na nocleg w Skopje (Macedonia) dojechaliśmy na drugą w nocy. Tak więc tylko się przespaliśmy i o 7 rano ruszyliśmy do Volos, aby złapać ostatni prom na Skiathos.

Z ośrodka byliśmy zadowoleni. Z tarasu był piękny widok, basen do naszej dyspozycji. Bolało nas tylko, że pokoje tego hotelu były porozstawiane na długości pagórka, więc aby przejść z góry na plażę trzeba było pokonać ok. 250 schodów ;)

Zwiedziliśmy kilka plaż i miasteczko portowe. Nie zawsze robiłam zdjęcia, bo po prostu wolałam się nacieszyć widokiem ;)

Oczywiście spróbowałam greckiej sałatki. Faktycznie tam smakuje jakoś lepiej ;) Do tego kilka pyszności typu penne z łososiem, zupa rybna i ciekawe słodycze.

Na wyspie mnóstwo jest kotów. Za każdym razem gdy przyjeżdżaliśmy do Carrefoura po zakupy spotykaliśmy pięknego czarnego kociaka. Szkoda, że nie mogłam porwać go do domu !

Najbardziej jednak podobało mi się, że kilka minut schodów prowadziło do tego raju. Słońce, plaża, ciepła woda. Żyć, nie umierać!

Cieszę się, że w końcu udało mi się zrealizować jakiś cel podróżniczy :) Na przyszłość będę wiedzieć, żeby zawsze mieć ze sobą aparat !

• awatar PrincessAurora: wow cudne widoki
  • awatar Kashmirkaa: Super zdjęcia.
  • awatar ghghghghgh: Jestesmy nowe zapraszamy do nas może nam cos doradzisz w prowadzeniu bloga, na krytykę też jestesmy przygotowane:) Odwdzięczymy się za komentarz czy obserwowanie!:*