Wpisy oznaczone tagiem "Chanel" (950)  

podrobkowowielkie
 
  • awatar gościówa: zauważyłam, że te podrabiane produkty mają identyczne opakowania, tylko nazwa sie zmienia...musi być ten sam chinsko-kambodżanski hurtownik:P
  • awatar gąsieniczka: Mają kiepskiego tłumacza ,bo nazwa nigdy nie jest ta sama :d
  • awatar gość: ten blyszczyk lancome - naprawde b.podobny - mozna sie naciac (pewnie roznice robi cena po ktorej moze zalapac ze to podroba)
Pokaż wszystkie (13) ›
 

mattel
 
Dziękuję losowi, że spotkałam się z Gabi. Tak czułam, że coś się święci. Podobno wszystkie członkinie tego pseudoelitarnego Towarzystwa Różowej Podwiązki mnie obgadują.

Tak jakby to była moja wina, że jestem doskonała. W odwecie postanowiłam zawiesić swoje członkowstwo.

Na szczęście Gabi obiecała być moją wtyczką w Towarzystwie, więc razem będziemy knuły intrygi.
Na dobry poczatek przygotowałyśmy plan przeciwko Karli. Tak się obnosi ze swoją lakierowaną
kopertówką Chanel. Ciekawe, jaka będzie jej mina na widok tych wszystkich zniszczeń, jakich wspólnie z Gabi dokonamy już dziś w nocy. Żeby tylko Gabrieli udało się wykombinować wytrych albo jakiś inny wihajster.

Mam niestety sporo obaw co do tego, bo ta lalka to w gruncie rzeczy niewiele jest mądrzejsza od pospolitej, prowincjonalnej gąski.


Trzymajcie kciuki,

Barbie. Chytra lisica.

Poniżej fotografia Gabi oraz mój nowy komplecik ubranek Mattel.
  • awatar besasha: Niczego sobie ta Gabi:)
  • awatar gość: Gabi wygląda jakby mała Wodogłowie :| No, ale przecież nikt nie jest doskonały...poza Barbie :)
  • awatar Mika,: bardzo do ciebie podobna
Pokaż wszystkie (3) ›
 

podrobkowowielkie
 
Coś jakieś koślawe te literki C.
  • awatar dilerka: te literki to jak misiek wygladaja :DDDD
  • awatar Bittersweet: ups, komuś nie wyszło xD
  • awatar aleilo: chinczykowi reaczka sie omsknela
Pokaż wszystkie (4) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gąsieniczka: Przepiękny komplecik...lecę już kupić :d
  • awatar KaaasiA: Znasz sie na podróbkach torebek Guess ?? Dostalam jedna i chcialabym wiedziec czy to ogryginal. odezwij sie na priv.
Pokaż wszystkie (2) ›
 

podrobkowowielkie
 
Bardzo długo szukałam tej torebki na aukcjach, bo swego czasu była oferowana setkami (i za setki - ściślej, po setce zł za sztukę), a teraz prawie znikła.

Nie mam nic do samego kształtu torebki, jak komuś się podoba, to proszę. Ale to doszyte (krzywo) splecione C nic tu nie zmienia, ta torebka nie ma nic wspólnego z klasykami od Chanel. Klasyczne to jest 2.55 (na drugim zdjęciu wersja metaliczna, $2700).
  • awatar gość: a ja bym nie chciała żadnej z nich nawet za darmo...
  • awatar gąsieniczka: Znów kolejny pijany Turek w pracy- bo mu się troche znaczek Chanel krzywo przyszył :d
  • awatar gość: Ałł i to chyba ostro pijany i na halucynogenkach :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gość: ten emporio to jeszcze jeszcze :)
  • awatar emo killer: nie wierze ze ktos moze to kupic
  • awatar gąsieniczka: Spinki a la Chanel to jakiś żarcik - koszmarna podróbka
Pokaż wszystkie (4) ›
 

podrobkowowielkie
 
Kiedyś chodził żart o podrabianych dresach, że czwarty pasek był w promocji. Pewnie dodatkowe N też dodają gratis.
  • awatar gąsieniczka: Channel jaka to piękna bluzeczka , płakać się chce
  • awatar gość: Prezpiekne!!!!Moge jedna? Prosze, prosze....nawet niech bedzie z dodatkowym L.....
Pokaż wszystkie (2) ›
 

podrobkowowielkie
 
I chyba ktoś się odważył.

To nawet nie wygląda jak oryginał.
  • awatar AndzelikA_ ツ: moza gdzies to kupic?to co tu pokazujesz?
  • awatar gąsieniczka: Starał się Turek ,starał...ale wyszło jak zawsze do d... :d
  • awatar monnic: hahaha. no miodzio po prostu! ciekawe za ile ten "oryginał" stoi?
Pokaż wszystkie (4) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gość: Ten wisior to już wszelkie granice tandety przekracza... A torebki wciąż w tym samym bazarowym stylu - grunt żeby logo waliło po oczach...:/
  • awatar gość: No, ten wisiorek jest straszny:/ Ale 4 torebka byłaby całkiem fajna bez tego logo Chanel
  • awatar oxygen: Autorko bloga (głupio tak napisać "podróbkowowielkie" :P) na starym blogu to chociaż było widoczne imię ;) ale do rzeczy, słyszałaś pewnie o tej aferze z torebką p. Julii Pitery? jako biegła w tym temacie może wiesz czy jej torba to podróbka czy jednak nie? :) pozdrawiam
Pokaż wszystkie (19) ›
 

podrobkowowielkie
 
Istotnie, była paleta Contraste Lumiere - rok temu, na wiosnę. I rzeczywiście składała się z sześciu pojemniczków z kolorowymi kosmetykami, ale nie były to cztery cienie i dwa kolory różu, ale cztery błyszczyki i dwa cienie.

Na zdjęciach 1 i 2 podróbka, którą wczoraj znalazłam na aukcji, na 3 - oryginał.
  • awatar gąsieniczka: Świat zobaczył co to potega Turecka i oto mamy nowe Canel , aż 6 cieni..a co... :d
  • awatar gość: ladne kolory ma ten oryginal :)
  • awatar Anka: Twórca podróbki najwyraźniej zakładał, że klient nie zna francuskiego. Na opakowaniu napis "levres - yeux", a w środku "eyeshadow" i "blusher".
Pokaż wszystkie (6) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gąsieniczka: Zegareczek ...dla mnie bomba ...kupuje 3 sztuki :d
  • awatar podrobkowowielkie: Meanno - daj linka albo wyślij mi zdjęcie na podrobkowo-wielkie@o2.pl
  • awatar TonnySoprano: Moze dla odmiany cos z pierre cardin. jest to firma rowniez chetnie brana "na tapete" przez Chinczykow:)
Pokaż wszystkie (5) ›
 

podrobkowowielkie
 
Jedna sprzedająca zachwala "bądź jak Doda albo Paris". No, powiedzmy.
  • awatar gąsieniczka: Ale szkaradne...a biją się o nie na aukcjach , że szok :d
  • awatar Kocia: Żeczywiscie torby dla blachar takich jak Doda. Chanel to prestizowa marka, która robi ubrania i dodatki dla wyrafinowanych dam z kasą (mala torebka kosztuje 3000 zł), a nie dla lachociongów, tapeciar i tipsiar, których pełno w Polsce i króre poleca na kazdą podróbe, aby poszpanowac przed kolezaneczkami i zaimponowac łysemu abs-owi w BMW.
Pokaż wszystkie (2) ›
 

podrobkowowielkie
 
  • awatar gąsieniczka: ś.p. Chanel to się już kilka razy w grobie przewróciła , na widok "oryginalnych produktów" z "Tureckiej garażowej manufaktury" :d
  • awatar TonnySoprano: czarny golf z bialymnapisem na dole ilogo nawet przypomina oryginalny produkt.
  • awatar amistad: nawiązując do górnego posta - jest Chanel Paris, gdzie Chanel Doda? :-P
Pokaż wszystkie (5) ›
 

podrobkowowielkie
 
Podobno sprzedający wystawia na niego paragon, co ma być dowodem oryginalności.

Chanel Magnascopic, na pewno.
  • awatar dilerka: No i znowu rewelacja 2w1 !!! Ciekawe jak ten paragon wyglada...a swoja droga to policja w ramach walki z przestepczoscia mogla by dokonac takiego zakupu kontrolowanego, szczegolnie jak ten zlodziej jest na tyle goopi, ze daje nawet paragon! Moze i nazwa producenta byla by na nim, hehe. A ludzie pewno kupuja, co? Bo tak ciezko wstukac w wyszukiwarke slowa "chanel magnascopic" by sie przekonac, ze ten tusz to tylko wytwor wyobrazni zlodzieji, ehhhh.....
  • awatar monnic: cóż może niektórzy ludzie wierzą w uczciwość sprzedających? swoją drogą ciekawy czy w normalnych drogeriach też wszystko jest oryginalne. bo słyszałam np, że jeżeli chodzi perfumy, to można trafić na te tureckie podróby.
  • awatar podrobkowowielkie: Monnic - bzdury. Na pewno nie w sieciówkach. Jeśli drogerię prowadzi pani Ziuta i np. obok siebie stoi Chanel za 300 i Chantarre za 35, to owszem, to coś za 300 też może być podróbką. Ale w żadnej sieciówce nigdy nie widziałam niczego niepokojącego, ani o niczym takim nie słyszałam. Inna sprawa, że krem czy perfumy spod świetlówki nie są warte swojej ceny. Ale zawsze można zażyczyć sobie przyniesienia z zaplecza.
Pokaż wszystkie (8) ›
 

 

Kategorie blogów