Wpisy oznaczone tagiem "marka" (147)  

auto-news-pl
 
Wskrzeszona w 2002 roku luksusowa marka Maybach znów może trafić na karty historii.
       Więcej przeczytasz na stronie:
       www.auto-news.pl/(…)(nie)pewna_przyszlosc_maybacha_…
 

auto-news-pl
 
Na polskim rynku debiutuje sportowa marka Radical, znana z produkcji sportowych bolidów przeznaczonych na tor wyścigowy. 
       Więcej przeczytasz na stronie:
       www.auto-news.pl/news/radical_w_polsce_102076.html
 

auto-news-pl
 
Po raz pierwszy do swojej gamy marka Infiniti wprowadza silnik wysokoprężny.
       Więcej przeczytasz na stronie:
       www.auto-news.pl/(…)wycenione_infiniti_fx_z_dieslem…
 

kciuk-pl
 
Kryzys im wcale nie przeszkadza. Top brandy mimo recesji rosną w siłę, a potwierdza to ranking BrandZ Top100.

Link: www.kciuk.pl/Oto-najcenniejsze-marki-swiata-Cala…
 

aaliyah203
 
Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w Internecie poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swoich profili właśnie w tego rodzaju portalach. Coraz więcej internautów wykorzystuje jednak serwisy społecznościowe do zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Wśród 1/3 użytkowników Sieci największym zaufaniem, obok opinii innych internautów, cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, które prowadzą kampanie w serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i znanym osobom.

Nie od dziś wiadomo, że użytkownik Internetu przestał już być biernym odbiorcą treści reklamowych. Współczesny konsument, tzw. prosument, charakteryzuje się aktywnością on-line oraz zwiększoną świadomością w zakresie dostępnych usług i produktów.

W odpowiedzi na pytanie o najbardziej wiarygodne źródło informacji na temat marek w serwisach społecznościowych – internauci najczęściej wymieniają innych użytkowników Sieci (38%). Widać jednak, że to piszące same o sobie marki coraz bardziej umacniają swoje pozycje w rankingu.

Z wynikiem 32% poparcia brandy zyskują sporą przewagę nad dziennikarzami (7%) i marketerami (3%). Najmniej godne zaufania w opinii użytkowników serwisów społecznościowych pozostają inne marki (1%), konkurencyjne wobec tych już wybranych, ulubionych.

– Zależność ta podyktowana jest coraz szybszym przepływem ogromnej ilości informacji, który powoduje, że przeciętnego konsumenta stawia się coraz częściej przed koniecznością filtrowania serwowanych mu komunikatów. Chcąc zaoszczędzić czas poświęcony na poszukiwanie wiarygodnych informacji na temat marki, konsument będzie kierował się do źródła, które na bieżąco publikuje dane o trendach, nowościach i promocjach czy innych informacjach związanych stricte z produktem czy branżą – mówi Joanna Nieminuszczy, dyrektor sprzedaży w Grupie Społeczności.pl.

Z raportu InSites Consulting wynika również, że zdania użytkowników serwisów społecznościowych są podzielone w zależności od zamieszkiwanej przez nich części świata.

Podczas gdy respondenci z Europy cenią w większym stopniu informacje zdobyte od innych użytkowników, w Azji i Ameryce Południowej za bardziej wiarygodne źródło informacji o produktach i usługach uważany jest właśnie piszący na własny temat brand. Jednocześnie różnica procentowa pomiędzy liderami we wspomnianym rankingu nie jest duża, może zatem dochodzić do zmian na pozycjach.

Profile marek w serwisach społecznościowych nie mogą wprawdzie liczyć na tak duże zainteresowanie jak profile grup muzycznych (44%) czy znanych osób (40%), pozostają jednak w czołówce, przyciągając 35% użytkowników.

Postrzeganie piszących o sobie marek jako interesującego i wiarygodnego źródła informacji możliwe jest dzięki zmianom standardów komunikacji pomiędzy brandem a internautą. Zamiast monologu reklamowego pojawia się dialog, w którym obydwa podmioty łączą relacje w większym stopniu partnerskie niż konsumenckie.

Konsument może czerpać informacje na bieżąco, bezpośrednio z profilu marki, co jest dla niego z pewnością atrakcyjniejsze niż bierny odbiór tradycyjnego komunikatu marketingowego. Marki z kolei zyskują doskonałą możliwość budowania swojego wizerunku, zwłaszcza jeśli mają do dyspozycji ciekawe dodatkowe narzędzia kreowania przekazu w serwisach społecznościowych.

Z podsumowania raportu wynika, że ponad 58% respondentów będących użytkownikami serwisów społecznościowych zostało fanami brandu, idola itp., a aż 79% należy do jednej z grup założonych w serwisie.
 

kciuk-pl
 
Oto odpowiedź, policja sporządziła ciekawą listę. Już wiadomo które samochody przyciągają złodziei.

Link: www.kciuk.pl/Jakie-auta-najczesciej-kradna-zlodz…
 

biznesplanybiz
 
Biznesplany.Biz: Era postmodernizmu w marketingu – czyli o tym, czy czeka nas profanacja profesjonalizmu? tiny.pl/hmwbz #marketing #marka #firma
 

biznesplanybiz
 
Biznesplany.Biz: Marka jest wszędzie, czyli…wszystko ma swoją markę tiny.pl/hm9f9 #dotacje #marka #marketing #brand #firma
 

webspot
 
Możesz nie kojarzyć tego pana z wyglądu. Możesz nawet nie znać jego dzieł. Za to niemal pewne jest, że znasz przynajmniej jedno z jego słynnych powied...

Link: www.joemonster.org/art/12881/Motywatory_Marka_Twaina

#polska #rozrywka
 

webspot
 
Ten facet zaskakuje swoimi pomysłami na łączenie rzeczy ze zdaje się zupełnie różnych galaktyk....

Link: www.joemonster.org/art/12754/Fotografia_pana_Marka

#polska #rozrywka
 

webspot
 
Mark Jenkins tworzy swe rzeźby głównie z taśmy klejącej, a następnie umieszcza je zwykle w miastach....

Link: www.joemonster.org/(…)Street_art_Marka_Jenkinsa…

#polska #rozrywka
 

 

Kategorie blogów