Wpisy oznaczone tagiem "ćwiczenia" (1000)  

stylowki24
 
Jeśli zaczynasz dopiero swoją przygodę z jogą albo nie masz już pomysłu na kolejne praktyki, to w tym wpisie zaproponujemy Ci kilka sesji z Małgorzatą Mostowską.

www.dlanastolatek.pl/top-3-sesje-z-malgorzata-mo…

Bez-nazwy-2-kopia-8.jpg
 

stylowki24
 
Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę z jogą albo poszukujesz nowych inspiracji, to w tym wpisie zaproponujemy Ci 3 praktyki jogi z Małgorzatą Mostowską.

www.dlanastolatek.pl/top-3-sesje-jogi-z-malgorza…

Bez-nazwy-2-kopia-8.jpg
 

rozowiasta
 
Nadal jest 76,7 kg, ale cieszę się że waga stoi w miejscu a nie idzie do góry :D Tym bardziej biorąc pod uwagę to, że trochę się w ostatnim czasie oszukiwałam. Tu baton wpadł, tam ciasto albo chipsiki które tak kocham. Zaczęłam wpisywać wszystko co jem do fitatu, żeby mieć większą kontrolę nad tym. Jeśli chodzi o węgle, to jem ich za mało, za to tłuszczów za dużo. Zawsze muszę przekroczyć górną granicę, chociaż się staram żeby tych tłuszczów nie było tak dużo. Muszę się starać bardziej :)

Wczoraj pierwszy raz od bardzo dawna ćwiczyłam w domu. Ostatnio tylko biegałam, dywanówek nie robiłam od kilku miesięcy. I przypomniało mi się, jak to fajnie sobie poćwiczyć :) Zrobiłam trening Moniki Kołakowskiej bez skakania i tupania. Co mi się bardzo podobało to to, że żadne ćwiczenie się nie powtarzało. Nie lubię treningów, gdzie ćwiczenia powtarza się dwa czy trzy razy. Szybko mnie nudzą.

W czwartek zrobiłam fenomenalną pomidorową. Nie na koncentracie pomidorowym, tylko na świeżych pomidorach podsmażonych na maśle. Normalnie pycha! Nie jest tak kwaśna jak normalna pomidorówka.
IMG_20201007_155109.jpg


Wczoraj zrobiłam placki ze śliwkami :)
IMG_20201010_124606.jpg


Jeśli chodzi o szukanie pracy to idzie mi średnio. Niby mam jakieś rozmowy, niby mają się odezwać. Czekam i szukam dalej. Jak czytam opinie o pracodawcach to szczerze mówiąc nie mam wcale ochoty iść do pracy :( Ale są też porządni i uczciwi pracodawcy na tym świecie, obym na takiego trafiła. Dałam sobie czas do końca października na znalezienie pracy. Chociaż nie wiadomo co dalej, w całej Polsce żółta strefa. Różnie może być. Mam teraz wolne i zamiast cieszyć się tym czasem to ja się stresuję co dalej :( Ale nie nudzę się w domu. Za tydzień mam egzamin z kadr, więc przede mną tydzień intensywnej nauki.

Zdjęcia z wieczornego spaceru.
IMG_20201008_194803.jpg

IMG_20201008_195056.jpg


Kot mi się połamał :D
IMG_20201008_103100.jpg


Miłej niedzieli! Ja tymczasem idę czytać co tam u Was  :)
  • awatar imażdzin.: Ja też zauważyłam od jakiegoś czasu, że waga utrzymuje mi się na tym samym poziomie. Cieszę się, że nie idzie w górę, a tym samym denerwuje, że nie idzie nic w dół. No ale tutah już sama powinnam sobie odpowiedzieć, co robię nie tak. Zupka i placuszki wyglądają pysznie! :D
  • awatar Pantokratorka: Ta pomidorówka wygląda przepysznie! Uwielbiam zupy, placuszki też :) Trzymam kciuki aby udało Ci się coś złapać!
  • awatar Ruda Grażka: Jakiego masz przeuroczego koteczka :D
Pokaż wszystkie (6) ›
 

stylowki24
 
Chciałabyś ćwiczyć z polską trenerką? W tym wpisie proponujemy Ci 3 świetne treningi od Moniki Kołakowskiej.

www.dlanastolatek.pl/top-3-cwiczenia-z-monika-ko…

Bez-nazwy-2-kopia-4.jpg
 

stylowki24
 
Chciałabyś ćwiczyć rano, ale jesteś wtedy zbyt zaspana, żeby się zmobilizować? W tym wpisie proponujemy Ci 3 skuteczne treningi, które pomogą Ci się rozbudzić.

www.dlanastolatek.pl/3-skuteczne-treningi-na-roz…

large-207.jpg
 

stylowki24
 
Zaczęłaś ćwiczyć i zastanawiasz się, czy powinnaś włączyć do diety odżywki białkowe? W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.

www.dlanastolatek.pl/czy-warto-brac-odzywki-bialkowe/

Desktop-001-9.jpg
 

stylowki24
 
Zastanawiasz się o jakiej godzinie najlepiej ćwiczyć? Czy lepszym pomysłem jest trening rano, po południu, a może wieczorem? W tym wpisie rozwiejemy Twoje wątpliwości.

www.dlanastolatek.pl/kiedy-jest-najlepsza-pora-n…

large-64.jpg
 

stylowki24
 
Chciałabyś polepszyć swoją kondycję, ale nie wiesz, jak to zrobić? W tym wpisie znajdziesz odpowiedź, na to pytanie!

www.dlanastolatek.pl/jak-poprawic-swoja-kondycje/

Bez-nazwy-1-kopia-4.jpg
 

lalkazombie
 
Lalka Zombie:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

stylowki24
 
W tym wpisie dowiesz się jakie rozciągające ćwiczenia powinnaś wykonywać, by w krótkim czasie móc zrobić szpagat.

www.dlanastolatek.pl/jak-szybko-zrobic-szpagat/

Bez-nazwy-2-kopia-6.jpg
 

stylowki24
 
Chcesz mieć ładne i jędrne pośladki? Katujesz się przysiadami i nie widzisz efektów? Poznaj inne, równie skuteczne, ćwiczenia na tą partię ciała.

www.dlanastolatek.pl/cwiczenia-na-posladki-zamia…

Bez-nazwy-1-kopia-10.jpg
 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

stylowki24
 
Chciałabyś wyrobić sobie mięśnie brzucha, ale nie wiesz, jakie ćwiczenia masz wykonać? W tym wpisie znajdziesz 3 alternatywne aktywności, które zastąpią klasyczne brzuszki.

www.dlanastolatek.pl/3-cwiczenia-na-brzuch-zamia…

Bez-nazwy-1-kopia-1.jpg
 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

krucha_perfekcja
 
krucha_perfekcja: 22.04.2020
-owsianka: 371kcal
-serek wiejski wysokobiałkowy 'piątnica' (200g): 186kcal

razem: 557kcal
t:18g, w:46g, b:42g
woda: 2,2L

trening(9):
-ABS: 250sit ups/150crunches/150leg raises/3min20sek.plank
-ARMS: 40tricep dips/40push ups/75mountain climbers
-BUTT: 200squats/150bridges/150lunges
________________
wczoraj pocisnęłam z treningiem.
myślę, że na dzień dzisiejszy jest to max, jaki mogę zrobić. ostatnia seria dała mi popalić i dołożenie kolejnych powtórzeń chyba by mnie zabiło.
przede mną dwa dni przerwy, więc w sobotę będę mogła sprawdzić swoją aktualną kondycję. nie wiem czy uda mi się wykonać więcej powtórzeń, ale jeśli nie- dotychczasowy trening będę robić do momentu aż uznam, że jestem w stanie wydłużyć go o dodatkowe serie.
challenge powinien trwać 30dni, ale wolę go pociągnąć nawet kolejny miesiąc, niż się załamywać, że nie jestem w stanie wykonać ćwiczenia lub (co gorsza) zupełnie się poddać.cieszę się, że w ogóle jestem w stanie ruszyć dupsko na matę, zamiast zalegać na kanapie z paczką chipsów i oglądać z w nieskończoność netflixa.
Beach Body samo się nie zrobi.
choć w moim przypadku to raczej Bitch Body...
Pokaż wszystkie (7) ›
 

nevergiveuphoney
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

 

Kategorie blogów