Wpisy oznaczone tagiem "ćwiczenia na uda" (9)  

fitnesslovesport
 
cwiczenia-na-uda-nietypowe-wykorzystanie-maszyn.jpg


Przedstawiam wam dziś poradnik trenera personalnego P.Wójcika, jak ćwiczyć na siłowni z wykorzystaniem maszyn. Poradnik przedstawia ćwiczenia na uda, instruktaż w formie wideo oraz artykułu na FitPlanner.pl na stronie www.fitplanner.pl/(…)cwiczenia-na-uda-nietypowe-wyk…

:)

Siłownie w Warszawie znajdziecie na www.fitplanner.pl/silownia/warszawa
 

fitnesslovesport
 
wykorzystanie-maszyn-cwiczenia-na-posladki.jpg


Dziś wyszła kolejna część poradnika jak ćwiczyć na siłowni. Czyli o wykorzystaniu maszyn w siłowni na pośladki. Trener personalny Przemysław Wójcik dzieli się z nami w swoim artykule na FitPlanner.pl cennymi wskazówkami nt. ćwiczeń na pośladki. Jak mówi trener P.Wójcik: "Wymachy nogi w tył doskonale kształtują naszą pupę i tylną część uda."

Poradnik znajduje się na www.fitplanner.pl/(…)nietypowe-wykorzystanie-maszyn…

Siłownie w Warszawie znajdziesz pod tym adresem: www.fitplanner.pl/silownia/warszawa, w wyszukiwarce zajęć sportowych i klubów FitPlanner.pl :)
 

fitnesslovesport
 
Fitkobietka: Ćwiczenia na stepie - Odchudzanie i modelowanie na uda i nogi :)

cwiczenia-na-uda-i-nogi-stepper-aerobik.jpg



Ćwiczenia na stepie w postaci infografiki pochodzą z serwisu FitPlanner.pl. Od początku grudnia FitPlanner publikuje ćwiczenia odchudzające w Fit Kalendarzu Adwentowym ! Zobacz kalendarz na : www.fitplanner.pl/blog/kalendarz/

A jeśli chcesz zapisać się do klubu fitness na zajęcia na stepperze to wyszukasz je w serwisie FitPlanner. Znajdziesz tam kluby fitness w swojej okolicy. W Warszawie kluby fitness ze stepperem wyszukasz na www.fitplanner.pl/step/warszawa , w Krakowie na www.fitplanner.pl/step/krakow , we Wrocławiu na www.fitplanner.pl/step/wroclaw , w Poznaniu na www.fitplanner.pl/step/poznan .
  • awatar Nela: Zapraszam na nowe forum o odchudzaniu. Razem możemy stworzyć coś fajnego,motywować się i sobie doradzać :) http://noexcuses.zuuz.pl/
Pokaż wszystkie (1) ›
 

fitnesslovesport
 
Fitkobietka: Ćwiczenia ❤️‍ na uda i pośladki :)



Unoszenie nóg w klęku podpartym - ćwiczenia siłowe

Poziom treningu dla początkujących.

GŁÓWNE MIĘŚNIE:
Mięsień pośladkowy wielki

MIĘŚNIE WSPOMAGAJĄCE:
Mięsień dwugłowy uda, Pośladkowy średni, Pośladkowy mały

WYKONANIE ĆWICZENIA:
Wykonaj klęk podparty. Kolana oparte o podłoże, ręce oparte przed kolanami, plecy proste.

Unieś prostą lub zgiętą w kolanie nogę do góry. Kieruj stopę w stronę sufitu.
Następnie opuść nogę.

UWAGI TRENERA:
Ważna jest stabilna pozycja, ręce na ziemi szerzej niż barki. Staraj się trzymać proste plecy. Wzrok skierowany przed siebie.

Źródło: www.fitplanner.pl


Szukasz zajęć fitness w swojej okolicy? Skorzystaj z wyszukiwarki zajęć sportowych FitPlanner.pl! :) Wystarczy zajrzeć tu www.fitplanner.pl/fitness
 

fitnesslovesport
 
Fitkobietka: Ćwiczenia kettlebell dla kobiet na brzuch, uda i pośladki :)



Jeśli szukasz klubu fitness z zajęciami kettlebell w Twojej okolicy, zajrzyj do wyszukiwarki na stronę www.fitplanner.pl/kettlebell :)

A może coś innego, stretching? Warszawskie kluby ze stretchingiem znajdziesz tu www.fitplanner.pl/stretching/warszawa


Lubię ❤️ ❤️ fitplanner.pl ❤️ ❤️ Fitplanner - wyszukiwarka klubów i zajęć sportowych.
 

fitnesslovesport
 
Fitkobietka: Chcesz schudnąć, pozbyć się tłuszczu z ud? Zapoznaj się z 10 ćwiczeniami na piękne uda :)

Ćwiczenia odchudzające na uda 1

Półprzysiady. Ustaw stopy na szerokość ramion. Uginaj kolana, biodra wysuwając jak najdalej do tyłu. Kolana nie mogą wychodzić przed palce stóp, a plecy powinny być proste. Podczas przysiadu łącz ręce przed sobą na wysokości brody, odwodź do tyłu przy prostowaniu nóg. Pamiętaj o prawidłowym oddechu – wdech przy opuszczaniu bioder, wydech przy wznoszeniu.


Ćwiczenia odchudzające na uda 2

Pełne przysiady. Zachowaj pozycję ciała z poprzedniego ćwiczenia. Tym razem biodra opuszczaj jak najniżej aż do stóp, całkowicie uginając kolana. Wzrok skieruj przed siebie. Nie odrywaj stóp od podłogi. Pamiętaj o prostych plecach i kolanach niewychodzących przed palce stóp. Oddychaj jak w poprzednim ćwiczeniu.


Ćwiczenia odchudzające na uda 3

Przysiady z unoszeniem kolan. Zacznij w takiej samej pozycji jak w ćwiczeniach 1 i 2. Po każdym wyprostowaniu się z przysiadu, na zmianę unoś raz jedno, raz drugie kolano w kierunku brzucha. Dłonie trzymaj złączone przed sobą, łokcie ugięte. Pięty nie odrywają się od podłoża, plecy proste.


Ćwiczenia odchudzające na uda 4

Przysiady w rozkroku. Zrób szeroki rozkrok, stopy skieruj lekko na zewnątrz, kolana uginaj w kierunku, który wskazują palce stóp. Biodra opuszczaj na wysokość kolan. Zachowuj proste plecy, barki mają być nad biodrami. Podczas przysiadu łącz ręce przed sobą, opuszczaj przy prostowaniu się. Pamiętaj o oddychaniu.


Ćwiczenia odchudzające na uda 5

Wypady w przód. Ustaw stopy równolegle na szerokość bioder. Zrób duży krok w przód powoli uginając kolano – aż do momentu, gdy udo i łydka utworzą kąt prosty. Nie wychodź kolanem przed palce stóp! Powinno znajdować się prosto nad stopą. Wróć do poprzedniej pozycji i powtórz wypad z drugą nogą. Ręce możesz trzymać wzdłuż ciała lub oparte na biodrach.


Ćwiczenia odchudzające na uda 6

Wypady w tył. Stopy ustaw równolegle na szerokość bioder. Zrób duży krok w tył uginając kolano do kąta prostego między udem a łydką. Ponownie zwróć uwagę, czy kolano przedniej nogi znajduje się nad kostką. Powróć do poprzedniej pozycji i powtórz z drugą nogą. To ćwiczenie oprócz wzmacniania mięśni ud rewelacyjnie działa na pracę pośladków.


Ćwiczenia odchudzające na uda 7

Przysiady z wyskokiem. Po wykonaniu półprzysiadu (jak w ćwiczeniu 1), zamiast powrócić do pozycji stojącej zrób wyskok do góry, a następnie od razu przejdź do przysiadu. Kolana nie mogą wychodzić przed palce stóp. Rób wdech podczas ruchu w dół, wydech przy podnoszeniu się.


Ćwiczenia odchudzające na uda 8

Przenoszenie nóg w klęku podpartym. Przejdź do klęku podpartego. Unoś ugiętą w kolanie nogę do boku na wysokość biodra. Pamiętaj o napiętym brzuchu, nie wyginaj pleców. Zachowuj kąt prosty między udem a łydką. Przez pół minuty unoś jedną nogę, kolejne pół minuty ćwicz drugą nogę.


Ćwiczenia odchudzające na uda 9

Wznoszenie ugiętej nogi. Pozostań w klęku, oprzyj się na przedramionach (ręce zgięte w łokciach). Wznoś ugiętą nogę do góry. Podeszwa stopy powinna być skierowana w górę. Wykonuj ruch „sprężynujący” – unoś nogę na wysokość kilku centymetrów i lekko opuszczaj aż uda i tułów będą w jednej linii. Podnosząc nogę lekko prostuj kolano. Kręgosłup powinien znajdować się w neutralnej pozycji (musi pozostać prosty przez całe ćwiczenie).


Ćwiczenia odchudzające na uda 10

Wznoszenie nóg w podporze. Pozycja wyjściowa jak do tradycyjnej pompki: ręce opierają się o podłogę, dłonie położone płasko przed siebie na szerokość barków, nogi opierają się na czubkach palców, ciało tworzy linię prostą. Unoś wyprostowaną nogę do góry, na przemian – raz prawą, raz lewą.

Szukasz zajęć w klubie fitness na płaski brzuch? Wyszukaj je na www.fitplanner.pl/plaski-brzuch . Dla miasta Poznań znajdziesz listę klubów fitness tu www.fitplanner.pl/plaski-brzuch/poznan

--------------------------------------------------

Lubię ❤️ ❤️ fitplanner.pl ❤️ ❤️ Fitplanner - wyszukiwarka klubów i zajęć sportowych.
 

 

Kategorie blogów