Wpisy oznaczone tagiem "ćwiczenia rozciągające" (7)  

landrynkaxox
 
"Taniec to coś więcej niż hobby. To styl życia, lecz nie byle jakiego. Dopiero w tańcu poznajemy Nasze możliwości" . ~Przepiękny cytat.


Witam ponownie : )

~♥~ Było dziś bardzo gorąco, do tego musiałam biegać na w-f na wytrzymałość. Myślałam, że się tam spalę c: . Jednak poprawiłam swój czas i kondycję od początku roku, i jest coraz lepiej. Lepiej mi idzie również z rozciąganiem, szpagatem i przejściem w przód. Codziennie, rano i wieczorem robię około 100-150 brzuszków, rozciągam nogi do szpagatu ok. 30min.  Rano może czasami mniej, bo mam o siódmej autobus i czasami za późno wstaje i zwyczajnie nie starcza mi czasu. Opanowałam taką metodę - wieczorami zwykle włączam lapka i patrzę an bloga, fb, ask`a itd. no i dopóki nie zrobię tych brzuszków, nie włączam komputera : ) . Jeśli mam wolne lub jest weekend, to jest tak samo. Tak mi się zachciało, że zrobię szpagat i wyrobię trochę mięśnie brzucha :3 . Przyznam, że wygląda to w obu sprawach coraz lepiej, i widzę efekty. Lecz wiadomo, same brzuszki nie pomogą.  Nie chcę mieć też takich bardzo wyrobionych mięśni, bo u dziewczyn niezbyt ładnie to wygląda. Podoba mi się, jak widać, że ćwiczy ten brzuch i ten "6-paczek" się wyróżnia. ~♥~

ddd.jpg


~♥~ Nałogowo oglądam Stuu oraz ReZiego. Mój ulubiony cykl u Stuu - Pytanie & Wyzwanie, Cleverbot oraz Q&A. U Remka - Q&A, różne challenge i GTA V z siostrą : ) . Perfekcyjni. Lubię takich 'jutuberów', którzy potrafią jakimś sposobem dotrzeć do widza, każdy odcinek, nawet nagrywka z gry daje mi taką satysfakcję, jednak nie potrafię powiedzieć czemu. Po prostu ich lubię, uwielbiam, a raczej kocham .. xd.

taniec_wspolczesny.jpg


~♥~ Dziś we wpisie panuje czerń i biel oraz grafiki z tańcem. Gdy widzę takie zdjęcia, no to zakochuje się w nich po prostu. Jak mówi sam tytuł "dance it`s my life"  

"O tańcu nie da się pisać (...) taniec trzeba tańczyć". ~Paulo Coelho

blackandwhite,dancers,tango,couple,dance,chair-a5b163b0cdce75ef9cc14d3902ce16f2_h.jpg



~♥~  Kochaaaane ! Mam do Was ogromną prośbę. czy *mogłybyście* zagłosować na mój blog ? Mam numer 1 . Wiem, że i tak nie wygram, jednak chcę próbować nowych rzeczy c: . link > tinista123456.pinger.pl/m/24048671 . Liczy się każdy głos. odwdzięczam się za jeden głos czym zechcecie, tylko napiszcie w komentarzu lub na priv że zagłosowaliście, i jak mam się Wam odwdzięczyć. Z góry bardzo Wam dziękuję za każdy głos, dla każdej takiej osoby wstawię na bloga coś, co będzie dedykowane dla wszystkich osób, które w jakiś sposób mi pomagały, były aktywne na blogu, i właśnie głosowały : ) . ~♥~


Z racji tego, że to już koniec, żeby nie było zbyt ciemno, czarno i ponuro, wstawiam grafikę kolorowych żelków żeby narobić Wam smaka : D . Ale beka ahahhahahahahahha... A tak serio ?? Nie śmeiszne. ^^
żelki z buźkami.jpg


*+ Biorę udział w losowaniu u rainbowxD*

Życzę wam misiaki miłej, spokojnej nocy i kolorowych snów ! ;*
 

madzia.cwiczy
 
z powodów zdrowotnych miałam tak długą przerwę w ćwiczeniach i tak sobie pofolgowałam iż zaczynam wyzwania od początku
tak więc:

*1 dzień wyzwania*

5 pompek
15 nożyc poziomych i pionowych
80 brzuszków
+ ćwiczenia rozciągające
26ec2fdefa7d593afad0f9cadd594220,62,37.jpg
  • awatar gość: Czemu większość tak szczupłych dziewczyn ma taki fajny duży biust?!Zazdrość mnie zżera!
  • awatar gość: oblesna jest
  • awatar gość: Jak sprawdzić kto ogląda nasz profil na Facebooku? po prostu,zobacz to!! http:\\cuturl.net\2b779
Pokaż wszystkie (14) ›
 

rodak14
 
Hej !!
Dzisiaj zaproponuje wam jedno ćwiczenie rozciągające po którym chyba można robić szpagat tak mi się wydaje!!!
Robią je szczypiorniści (piłkarze ręczni).
Robicie tak:
1.;)Kładziesz się na podłogę raczej twardą(np:drewniana lub płytki)
2.;)Siadasz nogi mają leżeć w poziomie(wyprostowane)i złączone.
3.;)Następnie tak siedząc nogi rozłącz (iak najdalej jedna od drugiej.
4.;)i próbuj włożyć głowe między nogi tak aby dotknąć ziemi. ...

Jest bardzo trudno tak zrobić po tym chyba można robiuć szpagat.Sam próbowałem zrobić te ćwiczenie ale, nawet do połowy nie umie dotknąć.
Trzeba mieć bardzo długie nogi i ćwiczyć.

Kiedyś czytałem na zapytaj.com jak zrobić szpagat i tam pisali ze trzeba się położyć nogi złączyć i zgiąć je i maksymalnie przyciągać do klatki piersiowej i tak co dziennie po kilka razy niewiem ile bo już bardzo dawno to czytałem ale ok.5.no i powinno się umieć.
Sam nie próbowałem ale jak pisali to powinno się dać.!!!

Chyba to tyle co by wam jeszcze tu pokazać niewiem może ...
moje hasło na minibloga no dobra żart ...
Wiem pokarze dziś wam taką śmieszną prezenterkę.
Dowiedziałem się o niej jak przyjechałem do kolegi i graliś my i on pokazał mi to pokazać wam z tłumaczeniem czy nie może nie bo tam są((((Bżydkie słowa)))) no dobra:
Bulwers prezenterki call-tv

no to papa hahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha
  • awatar red.shoes: wszystko spoko ale na miłość boską!!!! używaj słownika ortograficznego, albo pisz w wordzie
  • awatar no music. no life.: co down z tej babki xd ^.^
Pokaż wszystkie (2) ›
 

sport-to-zdrowie
 
*Na nic siła mięśni, jeśli nie będziesz mógł z niej skorzystać, bo reszta ciała będzie zbyt słaba. Dlatego przed treningiem oraz po stosuj streczing, czyli ćwiczenia rozciągające, by przygotować ścięgna i więzadła do najcięższych zadań, a mięśniom nadać większą elastyczność*


*Mięśnie dwugłowe (tył) uda, plecy*

Stań w pozycji wyprostowanej, nogi razem, ręce wyprostowane wzdłuż tułowia. Wykonaj wykrok do przodu na odległość równą szerokości barków. Tylną stopę ustaw prostopadle do przedniej. Z tej pozycji wykonaj skłon do nogi wykrocznej, chwyć za jej staw skokowy. Wytrzymaj w tej pozycji od 30 do 60 sekund i wyprostuj się. To samo powtórz dla drugiej nogi.
 

sport-to-zdrowie
 
*Na nic siła mięśni, jeśli nie będziesz mógł z niej skorzystać, bo reszta ciała będzie zbyt słaba. Dlatego przed treningiem oraz po stosuj streczing, czyli ćwiczenia rozciągające, by przygotować ścięgna i więzadła do najcięższych zadań, a mięśniom nadać większą elastyczność*


*Rozciąganie czworogłowego uda*

Stań w pozycji wyprostowanej, nogi razem, ręce trzymaj wyprostowane wzdłuż tułowia. Ugnij jedną nogę i chwyć z tyłu za jej staw skokowy; dociągnij piętę do pośladka. Wytrzymaj w tej pozycji od 30 do 60 sekund, pamiętając o wypychaniu do przodu bioder. To samo powtórz dla drugiej nogi.
Pokaż wszystkie (1) ›
 

sport-to-zdrowie
 
*Na nic siła mięśni, jeśli nie będziesz mógł z niej skorzystać, bo reszta ciała będzie zbyt słaba. Dlatego przed treningiem oraz po stosuj streczing, czyli ćwiczenia rozciągające, by przygotować ścięgna i więzadła do najcięższych zadań, a mięśniom nadać większą elastyczność*


*Ćwiczenie podstawowe*

Siad płotkarski to jedno z najbardziej uniwersalnych ćwiczeń rozciągających, w którym pracują nogi, biodra oraz plecy. Jak w każdym ćwiczeniu rozciągającym, najważniejsze jest to, by nie przesadzać. Powinieneś czuć opór, ale nie ból.

Prawidłowa technika wykonania

Usiądź na podłodze z wyprostowanymi i złączonymi nogami. Zegnij jedną w kolanie, przyciągając piętę do pośladka, i przesuń nogę na bok, tak by utworzyła z drugą co najmniej kąt prosty. Złap kolano nogi zgiętej i wykonaj do niej skłon. Wytrzymaj w tej pozycji od 30 do 60 sekund i wyprostuj się. To samo powtórz dla drugiej nogi. Skłon możesz wykonać też do nogi wyprostowanej, przez co zaangażujesz jej mięsień dwugłowy. Jeśli w siadzie płotkarskim spróbujesz położyć się na plecach, rozciągniesz mięsień czworogłowy w obu nogach.

Stopa. Pięta cały czas dotyka podłoża. Aby mocniej rozciągnąć mięśnie podudzia, skieruj palce do przodu, natomiast by rozciągnąć łydkę - przyciągnij je bliżej tułowia.

Kolana. Zarówno kolano nogi wyprostowanej, jak i kolano zgiętej powinny przylegać do podłoża. Dzięki temu mięśnie ud będą maksymalnie rozciągnięte.

Uda. Powinny pozostać w takim samym rozwarciu cały czas. Zmniejszanie rozkroku w trakcie pochylania się do zgiętej w kolanie nogi zmniejsza efektywność ćwiczenia.

Plecy. Twój kręgosłup powinien być w czasie całego ćwiczenia wyprostowany. Dzięki temu rozciągasz mięśnie pleców, nie obciążając kręgosłupa.

Klatka. Staraj się maksymalnie zbliżyć ją do nogi zgiętej w kolanie. Unikaj pochylania się jedynie do środka, co ułatwia oczywiście ćwiczenie, ale nie o to chodzi.

Ramiona. Wykorzystaj je, by jak najmocniej obniżyć tułów. Punktem oparcia może być kolano lub podłoga, jeśli jesteś na tyle rozciągnięty, by sięgnąć do niej dłońmi.  

Barki. Staraj się zbliżyć do nogi oboje barków, nie tylko ten, który jest bliżej. Ważniejsze nawet jest przybliżenie barku przeciwległego, przez co rozciągniesz mięśnie górnej części pleców.

Głowa. Trzymaj ją w linii kręgosłupa. Pochylanie głowy niepotrzebnie będzie napinało mięśnie wokół szyi.


Ważne szczegóły

Minutka. Każde ćwiczenie wykonuj powoli i statycznie, tak aby mięsień był pod stałym obciążeniem. Nie pogłębiaj pulsacyjnie pozycji. W końcowej pozycji, tzn. w takiej, kiedy jeszcze nie pojawia się ból, staraj się wytrzymać od 30 do 60 sekund, następnie wróć do pozycji wyjściowej.

Przed i po. Streczing wykonuj jako część rozgrzewki (unikaj naciągania bez podniesienia temperatury organizmu), ale najważniejszy jest ten po treningu. Wpływa bowiem na zwiększenie poziomu substancji odżywczych dostarczanych mięśniom i na odprowadzenie szkodliwych produktów przemiany materii (kwas mlekowy).

*Twój plan*

Przy rozciąganiu nie masz prawa czuć bólu. Jeśli za mocno naciągniesz mięśnie (do bólu właśnie), ich naturalną reakcją będzie uruchomienie reakcji obronnej - ochrona przed naderwaniem. Taka reakcja uniemożliwia prawidłowe rozciąganie i pozbawia je sensu. Nigdy więc nie przeciągaj struny i nie rób niczego na siłę.

Ćwiczenia rozciągające, które prezentujemy na następnych stronach, pozwolą Ci na streczing praktycznie wszystkich grup mięśniowych. Możesz zostawić je na koniec treningu albo wykonywać od razu po ćwiczeniach siłowych na daną grupę mięśniową. Każdy mięsień powinien być rozciągany od 20 do 60 sekund, dwa lub trzy razy. Rodzaj ćwiczeń nie zależy od poziomu zaawansowania. Po prostu - im jesteś lepszy, tym mocniej się rozciągasz. Dla Twojego dobra - nie zaczynaj od szpagatu.
 

sport-to-zdrowie
 
*Na nic siła mięśni, jeśli nie będziesz mógł z niej skorzystać, bo reszta ciała będzie zbyt słaba. Dlatego przed treningiem oraz po stosuj streczing, czyli ćwiczenia rozciągające, by przygotować ścięgna i więzadła do najcięższych zadań, a mięśniom nadać większą elastyczność*

*Fakty*

Stretching to po angielsku rozciąganie. Mięsień poddawany ciężkiej pracy kurczy się i napręża. Przy długotrwałej pracy robi się coraz krótszy i sztywniejszy, przez co przeszkadza sąsiednim mięśniom, upośledzając cały aparat ruchowy. Może to doprowadzić do złych nawyków ruchowych, do niewłaściwego rozłożenia sił we włóknach mięśniowych i do nieprawidłowego przepływu krwi.

Rozciąganie temu wszystkiemu zapobiega: zwiększa napływ krwi do mięśni i rozluźnia je po wysiłku, przyspieszając regenerację; powiększa ruchomość stawów, dzięki czemu zachowujesz prawidłową sylwetkę i prawidłowo wykonujesz ćwiczenia. Duża ruchomość pozwala na pracę w pełnym zakresie ruchu i oddziałuje na mięsień na całej jego długości. Streczing wzmacnia też i uelastycznia ścięgna oraz więzadła.

*Bonusy*

*Mniej kontuzji* Rozciąganie wzmacnia ścięgna i więzadła, czego nie osiągniesz samym treningiem siłowym. Siła brzuśca wzrasta dużo szybciej niż tkanki łącznej. Praca nad wytrzymałością tkanki łącznej jest niezbędna, by unikać kontuzji.
*Większa siła* Wzmocnienie i uelastycznienie więzadeł, ścięgien oraz mięśni umożliwia dynamiczne, mocne ruchy i trening z większymi obciążeniami. Mniej siły tracisz na pokonanie samego oporu mięśnia, przez co pracujesz wydajniej i dłużej.  
*Mniejsze zmęczenie i stres* Napięcie mięśni jest też reakcją na stres, powoduje zmęczenie, rozdrażnienie. Streczing rozluźnia mięśnie, dzięki czemu organizmowi łatwiej odreagowywać stres bez szkody dla otoczenia; widziałeś kiedyś wkurzonego jogina?
 

 

Kategorie blogów