Wpisy oznaczone tagiem "śpiew" (153)  

jazumst
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

folk24
 
Weekend w stolicy będzie można spędzić pośród etno-dźwięków. W Bemowskim Centrum Kultury ciekawa propozycja z miłością w tle. W ramach "Folkowo-Bemowo" wystąpi Makaruk z ludowymi śpiewaczkami i znanym, yassowym muzykiem. www.folk24.pl/wiesci/elektro-jazz-i-spiewaczki/
 

banzajpl
 
Śpiew gardłowy jest już dość rzadko spotykaną formą artystyczną. Polega ona na wykorzystaniu rezonansu powstającego podczas przepływu powietrza z płuc do gardła. W efekcie powstaje...
www.banzaj.pl/Mistrzowski-pokaz-spiewu-gardloweg…
 

folk24
 
Za nami 11. edycja festiwalu Skrzyżowanie Kultur, która odbywała się pod hasłem "Muzyczne świątynie". Przez cały tydzień mieliśmy okazję do spotkań z etnicznymi dźwiękami z całego świata. Pora na subiektywne podsumowanie. www.folk24.pl/w-folkowym-tonie/pod-znakiem-szamanow/
 

folk24
 
Już niedługo pod namiotem na stołecznym Placu Defilad zabrzmią etno-dźwięki z całego świata w ramach Festiwalu Skrzyżowanie Kultur. Koncerty, warsztaty, dyskusje, spotkania z artystami od kilku lat przyciągają publiczność jak magnes.  www.folk24.pl/wiesci/powrot-do-europy-wschodniej/
 

banzajpl
 
Z autyzmem można próbować walczyć na wiele sposobów. Osoby cierpiące na tę przypadłość są zamknięte dla świata, ale często odnajdują pasję, która pozwala im wejść w interakcję z...
www.banzaj.pl/Autystyczna-Annie-Titus-zachwyca-s…
 

malinek2000
 
Witajcie :D Wróciłam z festiwalu w sobotę wieczorem ale dopiero teraz mam siły żeby coś napisać :p
Jeju jaki upał ;-;  Tej nocy nie mogłam spać od tej duchoty -.-


Ja tak sobie wchodzę na pingera i patrzę, że mam ponad 10 tysięcy wejść na bloga :o  
Jejku bardzo dziękuję :* cieszę się, że moje wypociny w miarę wam się podobają ^-^  


~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~

Może wam trochę opowiem jak było na tym festiwalu na którym byłam ;3


Trwało to od wtorku do soboty .  
Ogólnie było bardzo fajnie i śmiesznie i przy tym dużo muzyki ^-^

Śpiewałam " Take me to  church" Hoziera :) i grał mi taki fajny zespół ^-^

W ogóle w tym roku byli Niemcy  ( jak zawsze) i pierwszy raz Ukrainki, ale to nie takie biedne Ukrainki tylko takie mega bogate .

Zawarłam wiele nowych znajomości .

Jednego dnia był taki bardzo fajny pokaz ogni *-* po prostu dech zapierało normalnie .

Opiszę wam taką jedną śmiechową  sytuację XD
Był tam taki Wojtek ( lat 17)  i on ogólnie jest taki very crazy i jego pomysły naprawdę mnie czasem rozwalają.
On ubrał na głowę kask z dzwonkiem i rogami wikinga i tak poszedł sobie do Biedronki ( a co tam XD) a ja głupia z  nim haha i się na nas patrzyli jak na jakiś nienormalnych


Naprawdę dobrze się bawiłam ;D  
W ogóle w czwartek znów wyjeżdżam i to na dużo dłużej i wtedy posty też będą się pojawiać dość sporadycznie no ale będą się jednak pojawiać więc to najważniejsze :)





Sayonara ^-^
  • awatar RainbowxD: Też ostatniej nocy nie mogłam spać, bo było duszno. Gratuluję Ci z okazji 10 tysięcy odwiedzin na blodziu ^^. To naprawdę świetny wynik, życzę dalszych takich blogowych sukcesów. Musiałaś na tym festiwalu świetnie się bawić ;3. Hehe, faktycznie, Twój kolega ma szalone pomysły :D. Miłego wyjazdu Kochana!
  • awatar Martynkaaa *.*: Hahaha wariaty xDD No cóż..udanego kolejnego wyjazdu ;D
  • awatar G.N.Luduk: zazdroszczę ci , fajnie że masz siłę i wyjeżdżasz na różne festiwale i wgl.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

jazumst
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

crazymonster
 
Hejka kochani!
Co u was? U mnie dobrze.
Wpis będzie trochę na szybko ponieważ muszę zrobić plakat, odrobić lekcje i się pouczyć niemieckiego bo jutro kartkówka będzie.
Tak wgl. to dziś miałam tylko 3 lekcje bo szliśmy do teatru na "Dziady" część 2
Szczerze mówiąc nie jestem zbytnio zadowolona. Ja na prawdę lubię chodzić do teatru ale w tym razem coś mi nie pod pasowało.
Może gdybyśmy nie przeczytali dziadów wcześniej byłabym zadowolona ale, że je przeczytaliśmy, moje wrażenia nie są jakieś super.
Dlaczego? W dramacie Mickiewicza dziady przedstawione są w inny sposób. Np. Dwa aniołki był to chłopak i dziewczyna, którzy byli bardzo mili, nieśmiali itp. Jednak w teatrze były to dwie dziewczyny które wręcz bym powiedziała, ze były straszniejsze i bardziej psychopatyczne od innych zjaw co nie zgadza się z prawdą. To nie tyczy tylko aniołków ale nie chcę was zanudzać dramatami romantycznymi.
Więc jeżeli to czytaliście możecie być niezadowoleni po wyjściu z teatru. Chodź zależy też jaki teatr :/

----------------------------------------------------

Poza tym już tylko wtorek i środa i wolne!!!! Jeeej!
No, znaczy dla mnie jeeej ale dla szóstoklasistów nieeee XD
No współczuję wszystkim szóstym klasą które pewnie teraz zakuwają i modlą się byle by nie było środy XD
No ja chcę już środę bo sprawdzianu nie mam. Znaczy sprawdzianu szóstoklasisty XD Bo muszę pisać sprawdzian z matmy ale to nic XD

No dobra. Dziś wieczorem mam nadzieję, że dodam wpis (czas) z zabawą wielkanocną. Na razie stukajcie jajko poniżej to może 2 rozbicia za jednym razem zrobicie :)

Ach no i wchodźcie na bloga Nikoli ^^
clawdeen1600.pinger.pl/
I proszę o komki dla Niki ^^

Na koniec piosenka :)



O północy wejdźmy na dach by patrzeć w oczy gwiazd... Coś tam coś tam... O północy wejdźmy na dach by pod gołym niebem spać... Coś tam coś tam XD

Tiaa... Znów śpiewam w poscie XD
^^
  • awatar Fantástico Ola ✔: szóstoklasiści i tak mają dobrze... piszą godzinę i idą do domu, a za to maturzyści mają gorzej...
  • awatar ♥Lagoona♥Blue♥Hania♥: Hmm..to nie ciekawie z tym teatrem:/ Ja to piszę ale się nie stresuję:) Jak napiszę tak napiszę bo w wielkim mieście nie mieszkam i nie ma to wpływu do jakiej szkoły pójdę:) Lecz nie zgodzę się z komkiem poniżej.Szóstoklasiści NIE PISZĄ godzinę.Teraz jest nowa podstawa programowa i jakby to powiedzieć rocznik 2002 jest takimi "króliczkami doświadczalnymi".Teraz 6 klasy mają tak , że na matmę i polaka piszą 80 min.Potem jest 1 godzinna przerwa i piszą w tym samym dniu przez 45 minut jeżyk obcy.W doatku ( tak słyszałam) że ma być coś z historii czy przyrody:/
  • awatar Victoria :3: O matko ! Dziady ;_; A piosenka świetna :3
Pokaż wszystkie (4) ›
 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/(…)gdy_jetem_smutna_to_spiewam_wted…
Gdy jetem smutna to śpiewam.
Wtedy uświadamiam sobie, że
mój głos jest znacznie gorszy od
problemów, którymi się przejmuję
 

malinek2000
 
wiem dziwny tytuł ale zaraz wam wszystko wyjaśnię ............


Bo ja wczoraj byłam na tym konkursie wojewódzkim kolęd i pastorałek pamiętacie chyba? :P
I ogólnie było tyle kategorii 0.o
Była kategoria od klas 1-3 potem 4-6 i kategoria zespołów klas 1-6 oraz od 1 do 3 gimnazjum i kategoria zespołów gimnazjalnych XD

trochę tego było  no i ogólnie było 170 uczestników czy jakoś tak .


O ok 15.30 ogłaszali kto wystąpi w koncercie laureatów czyli z 170 osób zrobiło się z 50 może

I oczywiście mnie wyczytali ^-^
Śpiewałam jako dziewiąta


W każdej kategorii  były miejsca wiecie wyróżnienie trzecie drugie pierwsze ....

I była jedno tytuł ten najważniejszy  pomiędzy wszystkimi kategoriami  czyli Grand Prix - to jest najwyższy tytuł  oznacza " najlepsza z najlepszych" czy coś takiego XD





No i ogłaszali wyniki i już była moja kategoria czyli gimnazjum.

No i tak wyczytali dwa wyróżnienia no i od razu pomyślałam, że jest szansa  na jakieś miejsce .
Ogłosili kto ma 3 miejsce potem kto ma 2 miejsce no i się zmartwiłam, że nic nie zajmę .
.........










Potem ogłosili 1 miejsce.......






















































































































Niestety nie dostałam 1 miejsca...........







Potem przeszli do kategorii zespołów gimnazjalnych















I potem Grand Prix ........































































































Długo mówili mówili i nagle powiedzieli


“ Grand Prix zdobywa Laura D*****



0.o







WTF ?














Tak mi się gęba cieszyła, że nie mogę XD
Musiałam wejść na scenę i wszyscy mi gratulowali i wręczyli nagrodę .



Moją nagrodą były głośniki np do kina domowego czy komputera, aparat i puchar ^.^




Jeej myślałam, że będę mieć może 2 miejsce a nie, że ten najważniejszy  tytuł ....



Jestem jeszcze w szoku XD










Tak więc Papa ;D

1937457_1532286067020921_1751351798310059927_n.jpg
  • awatar Arsenium <3: :) zapraszam (trzeba się reklamować xD) <3 musiałam xD
  • awatar Same nightmare each night: Gratuluję! :D
  • awatar The Avenger: hej, gratulacje! :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (21) ›
 

malinek2000
 
Witam Was *-*
Czo tam ? :)
u Mnie dobrze za tydzień mam 4 sprawdziany tzn 2 sprawdziany i dwie kartkówki i może się okaże jutro, że będę mieć jeszcze jakieś sprawdziany nosz -.-
Z Geografii dostanę pewnie 5 z Fizyki 4 albo 5 z chemii to ja nie wiem XD może 3 ? XD a z biologii to 4 albo 5 :)

A wy macie niedługo jakieś sprawdziany?

W sobotę idę na wojewódzki konkurs kolęd ^.^
Rok temu miałam na tym samym konkursie 1 miejsce i wygrałam aparat i pucharek *.* I do tego dzień przed konkursem złamałam rękę ;P
I gdy wtedy skończyłam  śpiewać to mój ukochany tatuś chciał mi pomóc zejść ze sceny i oczywiście on sam się walnął o scenę i zrobił taki huk. Nadal mam to przed oczami haha


Dobra koniec gadu gadu i czas na moje " Kawaii Inspiracje " ^.^




tumblr_ng5mmw3xXQ1rel7fpo1_500.png


tumblr_ngbje0Zl6e1rel7fpo1_500.png


tumblr_nbyj7k2nLO1rel7fpo1_500.png


tumblr_ne4mcmCm2i1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_ndwki9mrHI1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_na7a4d0CWu1rel7fpo1_500.png


tumblr_nfhsbukdcg1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nbrhsbA7WR1rel7fpo1_500.png
  • awatar Coel: No cóż, przyznam szczerze, że chętnie bym się zamieniła. Niestety, mnie już obowiązuje sesja :/ Pozdrawiam ciepło!
  • awatar Za jakie grzechy,dobry Boże!?: miętowy KITI KAT???? Czego jeszcze świat nie widział xD
  • awatar gość: fajnie masz.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

gablotka-szkolna
 
ALA Autorskie Liceum Artystyczne i Akademickie oraz AGA Gimnazjum Artystyczne i Akademickie w Częstochowie we współpracy z Regionalnym Ośrodkiem Kultury w Częstochowie zapraszają do udziału w V Konkursie Wokalnym „Śpiewobranie”. Konkurs ma zasięg ogólnopolski. www.szkola.firmowa.eu/news.php?readmore=5430
 

banzajpl
 
Anna-Maria Hefele jest artystką potrafiącą wydobyć z siebie równocześnie dwa różne dźwięki. Kobieta śpiewa techniką gardłową pozwalająca na niezwykłe modyfikowanie wydawanych...
www.banzaj.pl/Anna-Maria-Hefele-kobieta-wydajaca…
 

 

Kategorie blogów