Wpisy oznaczone tagiem "Advertising" (12)  

untraxx
 
<p>Pomyślmy sobie sklep w którym są położone rzeczy na pułkach bez żadnych cen a z umieszczoną informacją 'skontaktuj się ze sprzedawcą, otrzymasz indywidualną wycenę lub cena zależną od...'
Duża ilość firm z branży informatycznej <a href="effectmedia.pl">pozycjonowanie warszawa</a> nie pokazuje cen swoich usług informując jedynie o takiej możliwości usługi oraz o ofercie indywidualnej itp.
Po co firmy ukrywają swoje cenniki? Przeprowadziliśmy badanie rynku kilkuset firm z branży informatycznej (pozycjonowanie stron) wysyłając zapytania o tej samej lub identycznej treści jednocześnie przedstawiając się jako różne przedsiębiorstwa bądź jako osoby decyzyjne, podając również różny zakres planowanego budżetu na ten cel. Nasze wyniki były niesamowite, w kilkunastu przypadkach (ponad połowa badanych firm) okazywało się iż wycena tych samych fraz kluczowych dla pozycjonowania na ten sam czas w zależności od tego komu była robiona wyceniana usługi, były diametralnie inne. www.interprom.pl/image/pozycjonowanie_stron_www.jpg
Bywały firmy które mogły podawać trzy różne zestawienia w zależności od tego dla kogo robią wycenę i kto o taką wycenę pyta, oprócz tego maksymalna wycena zawsze była zbliżona do maksymalnego budżetu (przypadek ?). Aby mieć całkowitą pewność, żeby ktoś nie zarzucił, że ilości wyników uległy zmianom, po kilkunastu dniach zadawaliśmy ponowne zapytania tłumacząc się brakiem zdecydowania i proszą o ponowną kalkulację tych samych fraz aby mieć całkowitą pewność, że wcześniej otrzymane wyceny są aktualne. Oczywiście (to już nie było zdziwieniem) otrzymywaliśmy potwierdzenia iż w wycenie nic nie uległo zmianie i ceny są takie jak przedtem. Nie mniej jednak jak wytłumaczyć fakt, że jedna firma tworząc wycenę dla rzekomo trzech różnych partnerów czyli potencjalnych klientów, wyceniając te same frazy każdorazowo podawała trzy różne ceny w zależne od... no właśnie w zależności od czego ?...
Mam nadzieję, że artykuł daje do myślenia :)</p>
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Claude Hopkins

Po raz pierwszy po polsku 21 legendarnych zasad Claude'a Hopkinsa, guru reklamy, dzięki którym możesz sprzedać wszystko.

Co takiego zawiera ta książka, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?

1. Jak ustala się prawa reklamy
2. Dobra praktyka sprzedaży
3. Oferowanie usługi
4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej
5. Nagłówki
6. Psychologia
7. Podawanie konkretów
8. Opowiadanie pełnej historii
9. Sztuka w reklamie
10. Rzeczy zbyt kosztowne
11. Informacja
12. Strategia
13. Korzystanie z próbek
14. Budowanie kanałów dystrybucji
15. Kampanie testowe
16. Poleganie na pośrednikach
17. Indywidualność
18. Reklamy negatywne
19. Pisanie listów
20. Nazwa, która pomaga
21. Dobry biznes


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/scientific-advertising-clau…

Więcej publikacji Wydawnictwa "Złote Myśli", znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/stronaglowna.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Pigułki Wiedzy. Skracamy drogę do nauki i praktyki.
zlotemysli.masz24.pl/pigulki-wiedzy-zobacz-zrozu…
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Claude Hopkins  

Po raz pierwszy po polsku 21 legendarnych zasad Claude'a Hopkinsa, guru reklamy, dzięki którym możesz sprzedać wszystko.


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)scientific_advertising_p346…

Więcej ebooków z działu "ekonomia, biznes, finanse", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-ekonomia-biznes-finanse.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

webspot
 
While the recession has put another hit on CPMs across the web, some sites can still pimp fat ad rates. You will never guess who is is #1.

Link: adage.com/digital/article?article_id=141153

#english
 

webspot
 
Pepsi will not advertise its drinks in next year's Super Bowl, ending a 23-year run so the company can focus on a new marketing effort that will appear mostly online.

Link: sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=4751415

#english
 

webspot
 
A "Crime Beat" blog post about a murder wherein a 25-year-old was found shot in the head and slumped over the wheel of his maroon Cadillac probably shouldn't be paired with an ad for the McDonald's McRib sandwich -- you know, the one where blood-like sauce splatters appear all over the screen. Whoops!

Link: blogs.riverfronttimes.com/(…)advertising_fail_murde…

#english
 

webspot
 
Web search leader Google said it is buying Silicon Valley display advertising technology start up Teracent, which expands its competition with display leader Yahoo.

Link: www.nytimes.com/(…)tech-us-google-ads.html…

#english
 

webspot
 
"Want to launch Microsoft Office? Sure, but first a word from our sponsor." That somewhat surreal scenario could become a reality, based on a patent application filed by Apple, which was published today by the U.S. Patent and Trademark Office

Link: www.pcworld.com/(…)apple_applies_for_patent_on_os_w…

#english
 

webspot
 
ere are the best viral marketing videos of 2009–so far. It’s only late October. Companies still have time to release new viral hits. Only time will tell what kind of random and fascinating content will hit the Webnext.

Link: www.businesspundit.com/the-8-best-viral-advertis…

#english
 

 

Kategorie blogów