Wpisy oznaczone tagiem "All Time Low" (22)  

purplelps
 
Jako że zaczęły mi się ferie postanowiłam uczcić je w dobrym stylu. I że obejrzę jakieś filmy.
Jak tytuł wskazuje - "Powrót do Przyszłości". Obejrzałam wszystkie części, każdą jednego dnia i powiem, że jestem zachwycona. Film dosyć stary (z lat 80-tych), ale i tak jest świetny <3. Zdecydowanie jeden z moich ulubionych :D.
Polecam.

I narysowałam takie coś. Rick i Morty jako Doc i Marty ze wspomnianego przeze mnie filmu. W sumie to początkowo RiM powstało jako krótkometrażówka będąca parodią tego filmu, plus jest kilka odniesień, więc czemu nie xD.
Oto owy arcik:
IMG_20180115_211317.jpg

Jestem z siebie dumna xD. Serio, to chyba jedna z moich najbardziej udanych prac. Kilka małych zastrzeżeń mam, ale mimo to - wyszło super :D.
Mam nadzieję, że wam się podoba ;).

Kocham tę piosenkę ♥.
Pokaż wszystkie (3) ›
 

psycho_cat
 
justek .: hey! to znowu ja . c: znacie może zespół all time low? bardzo spodobała mi się ich piosenka remembering sunday . zdecydowanie moja ulubiona. <3

ta grupa wydaje się lekko zwariowana, a jack ma fajną fryzurę ^^ '
są spoko, lubię ich . ;3
  • awatar Jaszczurka...: Ojejku, uwielbiam All Time Low! Nawet widziałam ich kilka razy na żywo, są genialni. I cóż... ciężko się oprzeć urokowi Jacka :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

guts
 
Guts:

“I’ll never second guess the things that I have done. I’ve got too much left to say and too much to become.”


— Alex Gaskarth
 

guts
 
“Life's greatest tragedy is not that it will someday end, but that most only live to follow directions and sometimes we end up totally lost.”
-Alex Gaskarth : *
 

mia250
 
Inalcanzable.: What a waste, where did the time go?
Where did our minds go? I don't know.
 

fencesdying233
 
Ostatnio nastroje mieszane. Dostałam 5- z fizyki w piątek. Szczerze? Byłam w szoku bo myślałam, że 3 dostane xD Teraz zamiast 1 wychodzi mi 3 na półrocze <3 Zaraz do Elbląga do teatru :D xD Nawet nie wiem czy to fajne bd, ale przynajmniej na chwile się oderwę od rzeczywistości.
 

mia250
 
Inalcanzable.: Świetny teledysk, piosenka.. wszystko :P
 

fencesdying233
 


Dzisiaj siedzenie w domu, nic nie robienie (oprócz polskiego). Tak jak wczoraj było bardzo pozytywnie tak dzisiaj było okropnie.
Szukanie na YT fajnej piosenki na poprawienie humoru i trafienie na nowy teledysk Seleny Gomez... hmmm... Dziwne bo piosenka jest fajna :D Dobrze jest czasami ponarzekać komuś kto ciebie rozumie, bo jest w podobnej sytuacji, a nawet i gorszej od ciebie. Oczywiście działa to w dwie strony. Lubie słuchać, bo wiem, że czasami trzeba się wygadać.
Ktoś zna może jakieś fajne piosenki?? Nie koniecznie pozytywne??
 

fencesdying233
 
Dzisiaj dzień w miarę... Strasznie dużo nauki no i robienie notatek w trzy osoby na polski xD Później byłam z wampirami na mieście. Nie ma to jak patrzenie na ganiające się dwa osobniki po ulicy :D Jurto rzeźnia w szkole będzie, ale damy rade :)

Wkręciła mi się dzisiaj piosenka. Inspirowana Alicją w Krainie Czarów...



Nudzi mi się okrutnie, ale nie mam ochoty robić pracy domowej z rosyjskiego... Nie lubie tego języka. Zaraz po matmie najgorszy przedmiot w szkole :/

Nie wiem czemu, ale podoba mi się nowy teledysk Rihanny. W porównaniu z poprzednimi ten ma jakiś sens...

009-vert.jpg


0056-vert.jpg



Czemu nie można stworzyć człowiek o wielkim sercu, z twardą głową, z dystansem do siebie, kreatywnego i samowystarczalnego?? Czemu ludzie nie są idealni?

tumblr_lui6ndF1w51qj1a61o1_500.jpg


05 (7).jpg


Ac-fbA6CMAADMf4.jpg
Pokaż wszystkie (2) ›
 

fencesdying233
 
Tak mi jakoś smutno... Takie uczucie, że jest się samym i nikt nie może cię pocieszyć ani pomóc w żaden sposób :/ Nie cierpię takiego uczucia!!! Dajcie mi czekoladę!! Ale gdy nie ma czekolady zawsze jest to i to właśnie to daje mi pewnego rodzaju ulgę.

 

fencesdying233
 
Ze mną coś się ostatnio dzieje i nie wiem co. Dół jest wszechobecny cały czas chociaż staram się uśmiechać to i tak nie jest lepiej :// Ostatnio tylko muzyka mi poprawia humor no i może niektórzy ludzie. :D haha. Ostatnio mam faze na stare piosenki All Time Low. Są tu jacyś fani tego zespołu??

 

ann31
 
MelanieAnn: Kto zagra na CLMF 2012?

"Wytypuj swoich festiwalowych faworytów do przyszłorocznej edycji Coke Live Music Festival! Wystarczy wypełnić ankietę wpisując do czterech wykonawców lub zespołów, które Waszym zdaniem powinny zagrać na festiwalu. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna!" "Pamiętaj że głosować możesz tylko raz.
Wielokrotne głosowanie nie jest brane pod uwagę."

livefestival.pl/pl/AKTUALNOSCI/Kto-zagra-na-CLMF-2012

Proponuję wpisać McFly, All Time Low, JUiCE ;)
  • awatar niezapominajka ania9: może i świetni ja do nich już nie należę pa -miłej nocy
  • awatar MelanieAnn: @niezapominajka ania9: spoko ;) ale warto było napisać, już trafiłam na kilka fanek ;)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

mia250
 
Inalcanzable.: It was like a time bomb set into motion
We knew that we were destined to explode.

 

 

Kategorie blogów