Wpisy oznaczone tagiem "Back to school" (26)  

joela
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

my.little.world.9893
 
Hej wszystkim ^^ Jak tam u was? ^^ U mnie wszystko dobrze :D Wpis na szybko, bo muszę się nauczyć na kartkówkę z technologi i recytowanie wiersza na polski.

-----------------------------------

W czwartek po lekcjach pojechałam z mamą i siostrą na zakupy :D Tata też miał z nami jechać ale mu się nie chciało XD Jak zawsze zaprezentuje wam wszystko co kupiłam:
1. Czapka. Miałam do wyboru dwie
- z napisem "Kiss me Ryan"
1a.jpg

- z napisem "Love"
2a.jpg
Obie mi się bardzo podobały, ale ostatecznie wybrałam pierwszą.
8a.jpg

Wybrałam ją dlatego, że kojarzy mi się z moją książką "Moja magia" gdzie w 4 części wystąpi pewnie Ryan :D XD Więc napis "Kiss me Ryan" nie przypadkowy w moim przypadku XDDD Jak już miałabym być całowana przez któregoś z bohaterów to raczej nie wybrałabym Ryana, chodź ma długie włosy (kocham włosy <3333) no ale innego napisu nie było. XD

2. Rękawiczki:
5a.jpg

Obie pary sprzedawane były razem więc siłą rzeczy mam drugie na zapas :D Wybrałam je sobie bardziej (o dziwo) dla tych szarych, ponieważ bardziej będą pasowały mi do kurtki niż jasno różowe.

3. Buty:
7a.jpg

Szczeże mówiąc podobają mi się tak w 60%, ale lepszych nie było. Kupowanie butów na jesień jest najgorszym co może być. Nie mogę chodzić w trampkach, bo przemakają, adidasów nie założę, bo to nie mój styl, a takie niskie kozaczki znaleźć dla mnie to istna masakra. Nie chcę czarnych, bo jak mam mieć czarne buty do czarnych legginsów to jestem chora XD Nie lubię mieć butów i rajstop/legginsów w tym samym kolorze bo to wygląda jakbym miała to połączone albo takie wysokie buty XD Jednym słowem takie połączenie mi się nie podoba XD Dwa to ja najchętniej chodzę na niskich koturnach. A jaki kolor mają buty na niskich koturnach w CCC? Czarny! XD A po trzecie to mam rozmiar 40/41 i często nie ma butów na mój rozmiar. Bardzo ciężki i wybredny ze mnie przypadek. XD

4. Książka Kaiko: It's only a game:
6a.jpg
Od dawna już chciałam ją kupić i dopiero teraz nazbierałam kasę i kupiłam. Zaczęłam czytać już i jestem mniej więcej w połowie. Uśmiałam się na niektórych momentach nieźle XD Kto czytał wie co mówię XD Świetna książka. Nie mogę się doczekać kiedy przyniosę ją do szkoły i moja przyjaciółka Ania zobaczy mnie z książką. Chyba umrze ze zdziwienia XD Ja czytam tylko jak muszę a żeby sobie samemu książkę wziąć do ręki to cud XD

Kupiłam też zwykłe, czarne legginsy na tych zakupach, ale legginsy chyba każdy już widział i nie muszę pokazywać zdjęcia, nie? A tak naprawdę pokazałabym je gdybym ich właśnie nie nosiła. Nie chce mi się ich zdejmować, fotografować i zakładać na nowo. XD Jestem bardzo leniwym człowiekiem XD

Chciałam sobie kupić też bluzkę, ale żadna mi aż tak bardzo nie przypadła do gustu.
3a.jpg

4a.jpg


-----------------------------------

Jak obiecałam w tym wpisie coś w tylu "Back to school". Niestety samego "Back to school" nie mogłam zrobić w wakacje, bo w tym czasie się przeprowadzałam, a potem jakoś wyleciało mi z głowy. Teraz przypomniała mi o tym na priv Małgosia i postanowiłam że zrobię we wpisie coś takiego i pokażę wam zeszyty, piórnik i plecach. Na przyborach szkolnych już skupiać się nie będę. To dopiero na nowy rok szkolny. Już nie przedłużając oto zdjęcia:

Zeszyty:
9a.jpg
Pierwszy: fizyka, drugi: matematyka
10a.jpg
angielski i historia
11a.jpg
wiedza o kulturze, chemia
12a.jpg
technologia wytwarzania wyrobów odzieżowych
13a.jpg
geografia, podstawy przedsiębiorczości
14a.jpg
niemiecki, polski
15a.jpg
biologia, wiedza o społeczeństwie
16a.jpg
religia
17a.jpg
materiałoznawstwo odzieżowe
18a.jpg
projektowanie i stylizacja ubioru

przy okazji zobaczcie jaki mam porządek w szkolnej szafce xd:
19a.jpg
Jeszcze na tym wszystkim leży zwykle kuryka, szalik i czapka. Fajnie, nie? XD

Mój piórnik razem z przypinkami które na nim mam:
20a.jpg


Plecak:
21a.jpg

22a.jpg
Jest w kolorze miętowym z białymi kropkami. Nie dokładnie widać przez moje piękne światło w domu xd

Jak wam się wszystko podoba? :D

-----------------------------------

Na koniec jeszcze pochwalę się nowym rysunkiem:
24a.jpg
To Aghata i Nicolas z Mojej Magii 4 <3 Koffam ich obu <3

+ Bonus: 3 zdjęcia zrobione po drodze do szkoły. Kocham fotografować zimę *.* <3
25a.jpg

26a.jpg

27a.jpg



Na koniec tym razem nie piosenka, tylko zajebista przeróbka z Władcy pierścieni XDDD Kocham XDD:
  • awatar ♥ Destiny ♥: Fajna czapka ^.^ W sumie wszystkoo jest fajne.Podoba mi się twój blog,będę tu wpadać częściej.Zapraszam też do mnie
  • awatar Miód malinaa..! <3: Śliczny wzorek na paznokciach ^^
  • awatar My heart is only your♥: @Miód malinaa..! <3: Dziena :* Sama robiłam. Jak w nich przyszłamdo szkoły kkoleżanka Ola chciała żebym też jej zrobiła ^^ xd
Pokaż wszystkie (3) ›
 

kalinape
 
01. 09- dla młodszych oznacza jedno- powrót do szkoły. Pewnie są tacy co się z niego cieszą, ja tam nigdy szkoły nie lubiłam. Za to bardzo lubię akcesoria biurowe i kupowanie przyborów szkolnych sprawiało mi wiele radości.
Dziś  lalkowo - nastolatkową modę prezentuję moja China, czyli laleczka z Aliexpress. Czeka ją jeszcze repaint, bo w takich celach została zakupiona. Wielkość i gabaryty panny jak Kurhn , Momoko czy Liv.
IMG_20160901_144219.jpg


IMG_20160901_144855.jpg
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: Ja na szkołę nie narzekam :). I tak został mi ostatni rok. Potem matura i pewnie jakieś studia :P. Widzę, że China też nie narzeka :D.
  • awatar Only NM: Dobrze że ten okres już za mną :-) Urocze ma te kujonki ;3 Kocham jak pokazjuesz ten mini świat lalek :-)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

klaudia845
 
Hej miśki *o*
large.jpg

Już niestety wakacje dobiegają końca. Kto by pomyślał,że ten czas tak szybko minie ,ale cóż ;-;
Tak w ogóle to dzisiaj będzie to wpis , w którym pokażę Wam moje rzeczy do szkoły . Mam nadzieję, że chociaż trochę się spodoba ,
więc zaczynajmy.

pizap.com14724613849351.jpg


Zacznę może od najważniejszego , czyli oczywiście zeszytów .
Mam ogromną słabość do tych w ślicznych , dziewczęcych okładkach  *.*

14191520_1724957997755554_684437413_o.jpg

14163901_1724957964422224_1584653220_o.jpg

14203029_1724977141086973_395335950_o.jpg

Zeszyt do muzyki i plastyki ;3
14152199_1724957947755559_120274466_o.jpg

Nie mogłam obyć się bez notesika ,w którym będę zapisywała np, terminy klasówek ,więc zawsze się przyda.
Mam też zeszyt z tym podobnym wzorem.

14182603_1724957934422227_261216073_n.jpg


Niezawodną rzeczą do przechowywania naszych prac lub wypracowań  są teczki. Ja mam taką z kotkiem i napisem xD

14152026_1724958017755552_453672118_o.jpg


Jak to ja , co roku muszę mieć nowy piórnik . Kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten , od razu musiałam go kupić.  Jest jak najbardziej w moim typie i myślę,że posłuży mi już do końca gimnazjum. ♥

14191636_1724957871088900_189594632_o.jpg

W piórniku mam standardowo długopisy , ołówki , linijkę, temperówkę, korektor i gumki do ścierania. Czy też tak macie,że w szkole giną Wam długopisy ? xDDD

14163636_1724957861088901_874005914_o.jpg


Z plecakiem miałam największy problem . Nie mogłam się zdecydować ,który wybrać. W końcu zdecydowałam się na plecak z Vansa ^^

14169678_1724957881088899_1906650224_n.jpg


Zakupiłam sobie także zestaw ołówków , nowy cyrkiel i karteczki samoprzylepne.

14123960_1724957851088902_1014746951_o.jpg

Chyba nic nie pominęłam xD
large.jpg

[źródło zdjęć - weheartit.com/ i własne ]
  • awatar ♛ Savi ♛: Jeju jakie cudne rzeczy *O* Te zeszyty są takie śliczne *^*
  • awatar Hachie: Świetne rzeczy! :) Piórnik najlepszy! :3 Zapraszam do mnie na "Back to School"! ;)
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: Prześliczne rzeczy *-*. Bardzo podoba mi się Twój piórnik! Zeszyty też są niczego sobie :D. Oby ten rok szkolny minął kolorowo *-*.
Pokaż wszystkie (7) ›
 

rochelle303
 
Heej! ;3

Z tego co wyczytałam z Waszych komentarzy, bardzo chętnie przeczytalibyście moje Back To School ;3. Dlatego zdecydowałam zrobić go dzisiaj :). Mogłam go dodać wczoraj wieczorem, ale odbiłoby się to na jakości zdjęć :\.

Ale nie przedłużając, zacznijmy nasze...


Back-to-School.jpg



1.

IMG_20160827_120109.jpg


•Pierwszym punktem moich przyborów szkolnych są długopisy. Ja zawsze je szybko zużywam, gubię, albo psuję. Mam nadzieję,że ten skromny zapasik starczy mi na długi czas :)


2.


IMG_20160827_120202.jpg


•Kolejnymi przyborami są cienkopisy i zakreślacze. O wiele łatwiej zapamiętuje mi się coś, jeśli jest to kolorowe, dlatego w moich notatkach będzie dużo kolorów *-*


3.


IMG_20160827_120319.jpg


•Następne są ołówki i gumka :3. Zawsze się na coś przydazdą :'3


4.

IMG_20160827_120450.jpg


•Przybory geometryczne, czyli czarna magia dla mnie. Nie dlatego, że nie lubię geometrii, bo wręcz przeciwnie :). Chodzi o to,że zawsze albo gubię, albo niszczę te rzeczy. Oby w tym roku było inaczej ^^

5.

IMG_20160827_120713.jpg


•Kleje. Tutaj nie muszę chyba nic więcej pisać. Potrzebne będą i tyle xD


6.

pixlr.jpg




pixlr_20160827122337300.jpg



•I moja ulubiona rzecz w naszym BtS ^^ -> Zeszyty!
Powiem szczerze, uwielbiam kupować zeszyty. Jakoś kiedy mam ładnemu zeszyty,łatwiej mi się w nich pisze xd. Mówię serio! C:


***
I to już koniec naszego BtS ;). Mam więcej rzeczy, ale nie chciało mi się ich z kartonów wyjmować xD. Taa, przeprowadzka xdd. Piszcie, czy chcielibyście inne części Back to School ^^

~Sayonara!
  • awatar Martynkaaa *.*: Ja też kocham zeszyty ♥ Ja z chęcią zobaczę inne części Back to School ^^
Pokaż wszystkie (1) ›
 

dragmedown
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

chomik29lps
 
Hello !

Na samym początku chciałabym ogłosić żałobę narodową, ponieważ Śp. Wakacje dobiegły końca. ;(
To , co nas teraz czeka , to wstawanie o 6.00 rano, sprawdziany, kartkówki i wiele innych tortur ! ;(

a7c32a364839d7409a6173ec5e2b740a.jpg

♥ Dzisiaj będzie to wpis z serii "Back to school " - czyli pokażę wam moje wszystkie rzeczy do szkoły ♥

pizap.com14410378777881.jpg


~ Może zacznę od pierwszej rzeczy , jaką jest piórnik . Miałam problem z wybranie odpowiedniego  , bo nigdy nie mogły zmieścić się w moich dawnych piórnikach moje wszystkie przybory . Wybrałam więc taki , który ma aż trzy przegródki. ;)  

dfsd.png


Tak wygląda w środku . ;) Może nie widać wszystkiego tak dobrze , ale lepiej kliknijcie w to zdjęcie i się powiększy. :D

pizap.com14410991646141.jpg


~ Następnie są oczywiście zeszyty. Już wspominałam , że mam na ich punkcie bzika. xD
Ten pierwszy od prawej strony to zeszyt do polskiego , następnie zeszyt do matematyki i angielskiego . ^^
pizap.com14411000815312.jpg


Kolejne zeszyty od lewej strony to fizyka , informatyka i technika. :P

pizap.com14411003259742.jpg


Poniżej są to zeszyty do geografii , chemii i biologii . *.*

pizap.com14411010783791.jpg


Już ostatnie zeszyty . Zacznę może od prawego górnego rogu . Jest to zeszyt do religii , kolejny do historii i do rosyjskiego , ten na dole , to do muzyki. ♫ ♪

pizap.com14411015753672.jpg


Kolejną rzeczą są takie duże zeszyty . Przydadzą mi się , jak będzie trzeba napisać jakieś sprawozdanie itp.
Pierwszy miętowy z wieżą Eiffla . ♥ . ♥

pizap.com14411026085761.jpg


Drugi też mi się bardzo podoba. ;) Sweet ♥

pizap.com14411023387571.jpg


Przejdźmy może do jednej z najważniejszych rzeczy szkolnych, jakim jest plecak. Ja swój kupiłam w Cropp'ie. Szukałam właśnie takiego , który nie byłby dziecinny , miał dużo przegródek . ♥

11948288_1607534819497873_1953689318_n.jpg


Zaplanowałam tak, że , gdy będę miała mało lekcji , to zamiast plecaka wezmę  torbę. Torbę również kupiłam w Cropp'ie. :D

11121535_1607534796164542_2100097199_n.jpg


Kupiłam sobie nowe buty do chodzenia w szkole. Wiem , są na wysokiej podwójnej podeszwie , ale chciałam jakoś się podwyższyć, bo jestem taka niska w porównaniu do innych dziewczyn. :( Mam jeszcze taką drugą parę , tylko , że bordową .
Widzicie także mój różowy worek na buty z moim imieniem. ;D

pizap.com14411040526171.jpg


Ostatnią już rzeczą są bloki i teczka , w którą będę mogła przechowywać jakieś prace , kserówki itp. xD Jest tam także zeszyt do nut , który będę miała w drugim półroczu. ♪

pizap.com14411043146551.jpg

To już były wszystkie moje przybory szkolne. ;)

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Dzisiaj na 9.00 miałam rozpoczęcie roku szkolnego (jak każdy xD ).
Nie mogłam znaleźć swojej klasy , bo jeszcze za bardzo nie wiedziałam, kto idzie do tej samej klasy co ja. xD
Zobaczyłam jedną osobę , która chodziła ze mną do 4-6 i już dalej wszystko było ok. Poznałam prawie wszystkie osoby , poza takimi dziewczynami , które nie zdały prawie 2 lata (chyba 2) . :o
Usiadłam z taką Partycją , bo nie miałam z kim. :P

Muszę już kończyć ,bo jutro mam na 8.00 . :o Jestem ciekawa , jak wstanę po tej przerwie. xD

~ KlaudiaRainbow ♫
  • awatar gość: Fajne masz rzeczy. Bardzo mi się podoba twoja torba.
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: Prześliczne masz rzeczy :). Dziekuje za skomentowanie moje wpisu. Mi sie ogólnie podoba moja klasa i wgl wszyscy są mili także myśle że sie poukłada xD . hehe przylączam sie do żałoby jednak nie jestem ubrana na czarno
  • awatar *Mordka*: Fajne rzeczy. Tak, szkoła to piekło :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

rochelle303
 
Ello:3
Znowu zmieniłam wygląd bloga. Taki mi bardziej pasuje ;3. Chcę wam podziękować za ponad 9000 odwiedzin na blogu. Jesteście najlepsi <333.
Ale przejdźmy do tematu. Mam dziś dla was szkolny TAG. Zapraszam!

1.O której wstajesz do szkoły?
Tak ok.7:00
2.Ulubiony nauczyciel?
Pani od polskiego (wychowawczyni)
3.Z jakiego orzedmiotu jesteś najlepszy/a
Chyba z polskiego i przyrody
4.Czy masz w szkole grupę bliskich znajomych,czy kolegujesz się z wszystkimi?
Zdecydowanie z wszystkimi :3
5.Plecak,tornister,czy torba?
Plecak!
6.Czy malujesz się do szkoły?
Tylko balsam do ust ;)
7.Do szkoły spodnie,spódnice,czy sukienki?
Spodnie
8.Czy nosisz dodatki do szkoły np.bransoletki?
Tak ^^
9.Czy w zeszłym roku miałaś pasek na świadectwie?
Yes ^.^
10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Yup ;3
11.Przedmiot z którego uważasz,że jesteś słaba i źle Ci idzie?
Chyba... Nie wiem xD
12.Jakim środkiem transportu udajesz się do szkoły?
Samochodem,czasami na piechtę.
13.Zmieniasz buty w szkole?
Tak
14.Lubisz ćwiczyć na WF w szkole?
Jak jest na dworze to tak :3
15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Dopiero w połowie sierpnia :3.

Ok. To by było na tyle. Jeszcze raz wam dziękuję za 9000 odwiedzin :*
Papatki!
~Rochi <3
  • awatar Orzeszkowa<3: Ja na pewno nie tęsknię za wf, niemieckim i geografią.
Pokaż wszystkie (1) ›
 

weronikalps
 
~27.08.2015, czwartek

kamil-bednarek-cisza.jpg


(dziś wyjątkowo w obrazku)

Howdy!
Nie do wiary, jak ten czas szybko leci. Naprawdę dziwnie się czuję z myślą, że już za kilka dni pojawię się w zupełnie innej szkole. Nowa szkoła, nowi kumple, nowe doświadczenie... Jak by się tak dłużej nad tym zastanowić, to wcale nie brzmi strasznie. Nie wiem, jak to jest z Wami, ale ja jestem typem człowieka, który lubi wszelkie zmiany. A rozpoczęcie nauki w gimnazjum z pewnością do takich należy ;). A Wy, do której klasy idziecie po wakacjach?

tumblr_static_tumblr_lbih7nuyei1qdwws6o1_500_large.jpg


                                              ~~~

Wpis z przyborami szkolnymi planowałam już w tamtym roku, jednak wtedy to po prostu nie wypaliło. Dziś, na szczęście, nic nie stoi mi na przeszkodzie do zrealizowania tego pomysłu. Tak więc, panie i panowie, chłopcy i dziewczęta - oto mój zestaw przetrwania na ten rok!

11940481_130605660617606_25331042_o.jpg


Zacznę może od najważniejszego, czyli zeszytów. Ja, jak co roku, postawiłam na zwykłe zeszyty A5 w przepięknych okładkach.

11886209_126307801047392_1786626990_o.jpg


11928845_126307957714043_62003367_o.jpg


11929974_126307887714050_1314946181_o.jpg


11911480_126307471047425_1007186768_n.jpg


11884206_126308694380636_606404005_o.jpg


Ten z napisem "Always" (tylko Potterheads to zrozumieją) ozdobiłam sama.

11960541_130605597284279_864009100_o.jpg


Zeszyt do religii oraz muzyki także zakupiłam, aczkolwiek nie mam do końca pewności, czy ten drugi będzie mi w tym roku potrzebny. No cóż, na wszelki wypadek jestem przygotowana.  

11894947_126307844380721_2028408190_o.jpg


W notesie będę zapisywać ważniejsze informacje, na przykład o kartkówkach czy testach. Natomiast kołonotatnik przyda mi się do wyrywania kartek.

11847625_126307664380739_371005116_o.jpg


Może to trochę do mnie niepodobne, lecz uznałam, że nie potrzebuję nowego piórnika. Ten ze zdjęcia dostałam na Święta i jest on w dobrym stanie (nie licząc jaskrawej, niewidocznej plamki od flamastra) ^^.

11933066_126307487714090_490480658_n.jpg


Już od jakiegoś czasu upodobałam sobie długopisy w gwiazdki i teraz nie potrafię pisać żadnych notatek długopisem inny niż ten. Podoba mi się w nich, że piszą tak cieniutko, dzięki czemu potrafią dostosować się do mojego malutkiego pisma (wiele osób twierdzi, że moje pismo można rozczytać tylko za pomocą mikroskopu). Oczywiście, kolorowych ołówków i cienkopisów nie mogło zabraknąć.

11960536_128670224144483_1880963073_o.jpg


Jeśli chodzi o teczki z gumką, moim zdaniem, są bardzo przydatne. Zazwyczaj przechowuję w nich jakieś prace, kserówki lub wypracowania. Ta pierwsza w rzeczywistości jest neonoworóżowo, ten czerwony kolor to tylko taki wybryk filtra xD.

11939200_126307634380742_373934545_o.jpg


Jak ja uwielbiam, gdy w moich zeszytach jest kolorowo ♥. Do podkreślania różnych informacji świetnie nadają się zakreślacze. Ja akurat, wybrałam sobie sześć kolorów. Z kredek mam zwyczajne Bambino, dla mnie takie są najlepsze. Uzbroiłam się także w karteczki samoprzylepne.

11913112_128670270811145_1184484105_n.jpg


Nie mam bladego pojęcia, czemu przyrządy geometryczne zawsze muszą mi się łamać. Jak nie kątomierz to linijka, jak nie linijka to ekierka. W końcu znalazłam rozwiązanie, jakim są gumowe linijki. Nie łamią się i do piórnika mieszczą się z łatwością.

11913387_128825520795620_1824821357_n.jpg


A co z blokami? O nich nie zapomniałam. Szczególnie polecam wszystkim te Biedronkowe :P.

11902227_126307571047415_855904250_o.jpg


Na zdjęciach pominęłam jedynie korektor, cyrkiel, gumki do ścierania i temperówkę.
Niestety, plecaka nie mogę Wam pokazać. W tym tygodniu albo dopiero w następnym będę zakupować nowy, a jakoś nie chciałam zwlekać z tym postem. Jego zdjęciami podzielę się z Wami w kolejnym wpisie.
                                             
                                            ~~~

Ponad tydzień temu wraz z KlaudiąRainbow ♫ (chomik29lps.pinger.pl/) próbowałyśmy zrobić sesję. Niestety, niezbyt dobrze Nam to wyszło i z około osiemdziesięciu zdjęć do wstawienia tutaj nadają się jedynie te dwa.

11920485_124829421195230_1740574216_n.jpg


11920404_128826157462223_1748086891_n.jpg


Jestę modelkę :D.

Być może efekt nie jest jakiś zaskakujący, dlatego też będziemy próbowały dalej.

                                              ~~~

Dziękuję tym, którzy pod poprzednią notką podsunęli mi kilka tematów na wpisy. Postaram się wykorzystać większość część z nich. A jeszcze bardziej jestem wdzięczna za te 130 tysięcy wyświetleń. Jedyny problem jest taki, że nie wiem, jak to mam wynagrodzić. Coś się wymyśli ;3.

thankyou2.jpg


                                              ~~~

Dobra, nie będę już przedłużać. Jeżeli możecie to napiszcie mi, czy chcielibyście przeczytać streszczenie z pierwszego dnia w nowej szkole. Życzę miłego czwartku! :)

11908245_128825914128914_651033902_n.jpg


~RainbowxD
  • awatar Martynkaaa *.*: Ja zaś należę do osób,które nie lubią zmian. :p Byłam ogromnie załamana jak szłam do gimnazjum. Teraz jak pomyślę że we wtorek rozpocznę 3 klasę to też nie jestem szczęśliwa,bo znów będę musiała opuścić szkołę,do której już się przyzwyczaiłam. :( Świetne te Twoje przybory. A zeszyty mega. ♥ Ja kocham zeszyty. ♥ Mi też zawsze łamią się linijki itp. xD Jak połamią mi się,te które jeszcze pozostały to skorzystam z Twojego pomysłu i kupię gumowe. :D Zdjęcia śliczne. ^^ Również życzę udanego czwartku. :*
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: :P Ja idę do gimnazjum i nie mogę się doczekać nowych twarz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Widzę, że jesteś dobrze przygotowana do szkoły a ja jeszcze nie do końca D:. Wogóle masz śliczne zeszyty lebsze od moich :D <3 Ja zawsze gubie linijki, ekierke i kontomierz ;\ Pikna na swój sposób awww ^,^ GRATULUJE :O XDD Chcemy
  • awatar KlaudiaRainbow ♫: Ja idę po wakacjach do 1 gimnazjum , tak , jak ty. ;) Szkoda tylko ,że nie idziemy do tej samej szkoły. :( Super masz rzeczy szkolne. ;) Nasza sesja . xD Ja - twój fotograf . xD Gratuluję ci kochana 130 tysięcy odwiedzin na blogu ! :* <3 ♥ ;) ♥ :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (107) ›
 

ipatty
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

justyna170
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

magda785
 
Witajcie kochani,
dzisiaj post troszkę o trendach na nadchodzący sezon oraz o moich zakupach ;) Nie obejdzie się bez jesiennego outfitu, gdyż pogoda za oknem sprawiła,że letnie sukienki już zostały schowane.

Coraz częściej łapie się na tym,że mój styl idzie trochę w stronę militarnej, drapieżnej elegancji: dużo skóry, ćwieków, zwierzęce motywy, ciemniejsze kolory, złoto zamiast srebra;p

Parka bershka ;)
Jestem w niej zakochana i marudziłam o nią mężowi, aż się zgodził. Zastanawiałam się również nad parkami dostępnymi na allegro (pewnie na wielu blogach je widziałyście: skórzane rękawy, kaptur, ściągacz), jednak uznałam,że ta jest bardziej elegancka i wierna mojemu stylowi ;p


3531212280.jpg

A to już u mnie w domq

DSCN6114.JPG


Zakupy:
bluza- nn
parka-bershka
spodnie pół dresowe - bershka
koszula jeans- nn
sweter w zebrę- amisu
sweter szary-nn

DSCN6113.JPG


Outfit
kurtka ze skórzanymi rękawami-nn
spodnie woskowane- stradivarius
baskinka-bershka
naszyjnik- moja sprzedaż
bransoleta-moja sprzedaż
zegarek-geneva
torebka - parfois


DSCN6107.JPG


DSCN6109.JPG


DSCN6110.JPG


DSCN6112.JPG


Włoski robione metodą na ślimaka;p do tego lekko podrasowane prostownica;p


a na koniec zestaw na jesienną niepogodę;p


DSCN6102.JPG


A do tego żeby nie było, mój synuś jest niesamowity, pięknie je kaszki, owocki, zupki jak ma humor;p śmieje się, gaworzy, rozmawia;p potrafi poddźwignąć się do siadania a nawet do stania! Do tego pięknie sam zasypia w łóżeczku;p Jestem nim zachwycona;p
W ogóle zostało mi 3 tyg do ślubu;p OMG

Całuje ;p
 

anettalikes
 




Hej Kochane :*


Najpierw przypomnę Wam o rozdaniu :)
anettalikes.pinger.pl/m/19785229
anettalikes.pinger.pl/m/19785229
anettalikes.pinger.pl/m/19785229





Dzisiaj mam Wam do pokazania filmik, nad którym umęczyłam się niesamowicie jak i podczas kręcenia, tak i podczas edytowania etc. :) Ale mam wrażenie *że to najlepszy filmik, jaki do tej pory udało mi się zrobić* :D Jasne, że nie wszystko wyszło tak jak chciałam, ale uważam, że nie wyszedł tak najgorzej, jak na początki na youtubie.




Już nie przedłużam, tylko zapraszam do oglądania, komentowania i subskrybowania ;)








Mam nadzieję, że filmik Wam się spodobał :)



Praktycznie wszystkie stroje mogłyście już zobaczyć na moim blogu w formie zdjęć, ponieważ staram się jednocześnie dbać o moich czytelników tutaj na pingerku, ale także o moich widzów na youtubie.




Pozdrawiam serdecznie i ślę buziaków sto :*



Anetka,
Pokaż wszystkie (18) ›
 

anettalikes
 



Hej Kochane ;)



Dzisiaj macie okazję zobaczyć strój stricte do szkoły, do załatwiania spraw na mieście, luźny i casualowy :)



ohohoho1.jpg




Wszystkie rzeczy mogłyście zobaczyć już w poprzednich zakupowych postach i powiem Wam, że te spodnie pokochałam! :D A adidaski są niesamowicie wygodne :)


4.JPG


5.JPG


6.jpg



Top - New Yorker% | Spodnie - priv sklep | Torebka - Mohito% | Buty - Adidas%




*I jak Wam się podoba taki bardzo luźny, casualowy strój? Lubicie takie zestawy?* :)





Ok, chyba pasowałoby coś posprzątać :) Więc do następnego posta! :*




Buziaków moc :* :* :*



Anetka,
 

tasiablog
 

Witam Państwa.! ;) Siemaneczko, mówiłam przedwczoraj o szkole. Tak, ciężki temat szczególnie na początku -.- 3 dni temu poszłam do nowego liceum z obawą samych kujonów i lamusów. Pozory jednak mylą. Zapoznałam się z 34-osobową klasą (w tym tylko 7 chłopców ;( )  i jestem w miarę zadowolona. Pamiętam już prawie wszystkie imiona uczniów co jest dla mnie wielkim sukcesem ;D Wychowawce mamy ponoć najlepszego w szkole. No i po jego wypowiedziach na lekcji nie wątpię w to stwierdzenie :D Jeśli chodzi o resztę nauczycieli pozostawię to na średnim poziomie. Najbardziej system rozwaliła nauczycielka informatyki, która wygląda jak Edna z "Iniemamocnych" i nie umie powiększyć czcionki. Szoku też przeżyłam na historii. Pani potykająca się o co drugi schód swoimi historycznymi przemyśleniami i wymaganiami szkolnymi zostawiła uśmiech na niejednym z uczniów. Ale nie to, że ona jest taka fajna. Ona jest tak straszna, że aż śmieszna :D Albo pani od francuskiego ma takiego zeza, że jak siedzę z taką drugą Karoliną i ona wypowiada nasze imię nie wiemy do kogo mówi, bo jedno oko patrzy na mnie, a drugie na koleżankę  >:D

edna-iniemamocni.jpeg

Wgl kapłam się, że do naszej szkoły chodzi ten serialowy Konrad z "Do dzwonka". No też człowiek. Ale to jest takie dziwne uczucie jak przechodze koło niego w szkole i mam świadomość tego, że do niedawna widziałam go w telewizji :D

Bez owijania w bawełne przechodzimy do sedna. Chciałam Wam dzisiaj pokazać jak przygotowałam się na ten tragiczny (a może i nie) rok 2013/2014. :P

To jest akurat to, co Was najmniej interesuje, ale jestem zadowolona bo w liceum mam mniej książek niżeli w gimnazjum ;)

IMG_5997.JPG

Za laureata piosenki mojej mamy dostałam 70 zł do wykorzystania w empiku. Według mnie tam są bardzo drogie rzeczy. W Auchanie np. taki sam zeszyt kosztował połowe taniej, ale cóż... Zainwestowałam w GUMOWY i oryginalny piórnik. Bardzo ciekawy spodobał mi się to czemu się nie skusić gdy w zanadrzu ma się jedynie taki Hannah Montaną xD

IMG_6005.JPG

A następnymi dwoma oczywiście przecenionymi rzeczami był notes, który ja będę traktować w formie pamiętnika i drugi, również notes, ale szkoda mi go używać, bo jest za ładny >:D Nie no na pewno go wykorzystam w jakiś sposób ;p Śmiałam się że ta dziewczyna wygląda podobnie do mnie xD

IMG_6017.JPG


IMG_6027.JPG


IMG_6026.JPG


cats.jpg

No i kolejne notesiki, tym razem bardziej kolorowe ;p Pierwsi czytelnicy wpisu mogli ich nie zobaczyć bo właśnie jest ok. 23.00 i edytuje ten post bo zapomniałam akurat tego dodać xD (cała Tasia)

IMG_6015.JPG

Do moich zakupów zaliczyłam też trzy MEGA urocze zeszyty w pastelowych odcieniach *.*

IMG_5998.JPG

Obowiązkowo jeden zeszyt i notatnik z Oxforda. Nie pogardzę to firmą. Zeszyty są drogie, ale jednak jakość ich wykonania jest moim zdaniem powalająca :)

IMG_6012.JPG

Znalazłam jeszcze w Achanie dwa szpanerskie zeszyty z połyskującą okładką. SŁEEG :D

IMG_6039.JPG

A tu cała reszta tego w czym będę szkrobać ;)

IMG_6033.JPG

Jak już jesteśmy w temacie to teraz macie okazję zobaczyć w czym zapisuję moje pomysły na wpisy i inne duperele, normalnie kocham tą okładkę :P

IMG_6002.JPG

A poniżej zeszyty/notesy do wyrywania kartek na nasze nieszczęsne, niezapowiedziane kartkówki :(

IMG_6034.JPG

Ściągawki na nie też się przydadzą, ja wybrałam matmę i historię, ale jeszcze było parę przedmiotów, nie wiem czy się nie skuszę jeszcze na jakieś :)

IMG_6030.JPG

Cała reszta to już przyrządy do pisania. Jako, że chodzę już do liceum nie muszę się zaopatrzać w kredki co jest dla mnie wielką ulgą :)

IMG_6042.JPG


IMG_6043.JPG


IMG_6014.JPG

W tym roku nie muszę nażekać na brak toreb/plecaków. Jakoś tak się złożyło, że kupiłam tą musztardową torebkę, czarną już mam ciut starszą, ale przecież nie zniszczoną więc chodzić w niej można (no chyba, że odpada haczyk, wtedy Taśka przywiązuje szelkę nitką, która trzymie jej się już od 2 miesięcy - Not Bad :D ) i plecak. W sumie należy do mamy, ale nie chcę też codziennie męczyć mojego ramienia więc będę go zabierać do szkoły :P

IMG_6046.JPG

No i buciki. Uwielbiam miętowy kolor, więc nie mogłam się powstrzymać od ich zakupu :D

IMG_6048.JPG

A na koniec ... Nowy telefon :D Jejjj! Właśnie skończyła mi się umowa i zakupiłam nowy sprzęt (oczywiście nie za swoje pieniądze, no bo skąd, ja zawsze muszę być spłukana xd ) Myślę, że Samsung Galaxy Trend jest dobrym wyborem, ale to się jeszcze okaże :p

IMG_6052.JPG

Dobra to ja już kończę i nie zamulam, bo jeszcze lekcje muszę odrobić. Serdecznie pozdrawiam panią z matematyki - Królowej Nauk, na pierwszej lekcji zadała nam 10 zadań. Emejzing.!

A jak minęły Wasze pierwsze dni w szkole.? Komentujcie :)

Ciao.! ♥ TasiaBlog
  • awatar lilove: a ty jestes w 1 liceum? moje wrazenia są takie,że jeszcze mam wakacje :D i od pazdziernika;p
  • awatar Agaaa2901: kurde też jestem zaskoczona, że dopiero w 1 liceum jesteś :P myślałam, że klasa maturalna co najmniej :D ten gumowy piórniczek boski :D
  • awatar TasiaBlog: @lilove: Tak 1 liceum ;p no ta to ma się dobrze :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

smile.99
 
Przepraszam, że tak pózno dodaje post, ale niestety wczoraj nie mogłam, ponieważ laptop byl przez caly dzien zajęty;< Teraz pokaze Wam moj outfit z rozpoczecia roku szkolnego:) Ale ten czas szybko leci! Dopiero się zaczynały wakacje..
DSC00901.JPG


DSC00912.JPG


DSC00913.JPG


DSC00917.JPG

Sweterek-priv
Bluzka-SinSay
Spódnica-sh
Buty- priv
:*
Pokaż wszystkie (4) ›
 

majorka94
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

tyncia
 
tyna<3: Dawno nie było wpisu modowego. Już jutro back to school, dlatego znalezłam fajne propozycje stylizacji do szkoły.
Na rozpoczęcie stawiam na klasykę: białą koszulę, czarną spódniczkę przed kolano, rozpuszczone włosy.
A wy już wiecie co jutro ubieracie?
TYNA
z585.jpg


z586.jpg


z587.jpg
 

giciaxd
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

magda785
 
Witam Was kochane i zapraszam do obejrzenia mixu moich ostatnich modowo-makijażowych poczynań ;) W następnym poście mam dla Was kilka wyprzedażowych nowości a w tym piękna marynarska sukienka;p

szorty-reserved
bluzka-bershka
torebka-mango
okulary- H&M

Bluzka jest cudowna zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia.


jesień 2013.jpg


Zestaw ton w ton mango+stradivarius (koturny są niesamowicie wygodne ;p czuje się pewnie nawet z Olkiem na rękach)

mango.jpg


Mój wczorajszy zestaw;p

DSCN6050.JPG


Oraz makijaż, gdyż już bardzo dawno niczego nie pokazywałam

magda.jpg


Co myślicie o takiej fryzurze ślubnej ?

50ef1eaeddfab.jpg

paznokcie, które muszę zrobić;p

969832_546259145423927_1299816362_n.jpg



Całuje;p
  • awatar VampireWomen: fryzurka booska gdzieś nawet na kompie mam tą sama fotkę ;) fajne buciki ;)
  • awatar mrs. Vvikke: świetny blog. zapraszam do mnie :D
  • awatar Głowa_pełna_pomysłów: Super, Polecam i Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

florence
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Nie mów do mnie Mała:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

narkotyk98765
 
Majka Złocińska: eJ NO TO nowy rok . Pewnie skopiecie mi dupe ale się cieszę :* hah  A postanowienia  napieprzać tak z nauką aby było jako tako, być bardziej zboczona hahaahah eeeeee iiii noooooo tooo fajny chłopak by się przydał no i powinnam z tą dobrocią dla innych przyhamować . A wy co planujecie ??????????????????????
Pokaż wszystkie (2) ›
 

versatile
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

 

Kategorie blogów