Wpisy oznaczone tagiem "Cesár Sampson" (3)  

austria
 
Ostatecznie trzecie miejsce, po glosowaniu jurorow byla sama gora, ale sie nie udalo ;)
Cesár Sampson - Nobody But You Cytat z http://austria.pinger.pl

A oto i propozycja Austrii na tegoroczna Eurowizje: https://www.youtube.com/watch?v=I8MyztgOTv8

  • awatar Litai: A mnie nie było żal tej Eurowizji. I tak byśmy niczego nie osiągnęli, bo nie mamy krajów które by na nas chętnie oddawały głosy...
  • awatar Persephone: Fakt, dwie poprzednie poziomowo wyzej. Ale skonczylo sie w duzej mierze dawanie glosow tylko sasiadom.
Pokaż wszystkie (2) ›
 

austria
 
Austria weszła do finału Eurowizji.

Tym razem bez stresu, bo była pierwszym wymienionym krajem.

Typuję finałową bitwę pomiędzy Izraelem, Czechami i Francją. Ewentualnie do kompletu jakieś objawienie z drugigo półfinału, który odbędzie się w czwartek. Ciekawe, jak powiedzie się Polsce. Niestety nie będę mogła głosować, bo mogą tylko kraje z tego samego półfinału.

Dziś 8 na 10 poprawnie wytypowanych. Byłoby 9/10, ale przy jednym zmieniłam zdanie.

jastrzabpost.pl/(…)eurowizja-2018-transmisja-online…
Cesár Sampson - Nobody But You Cytat z http://austria.pinger.pl

A oto i propozycja Austrii na tegoroczna Eurowizje: https://www.youtube.com/watch?v=I8MyztgOTv8

  • awatar ToTylkoJaa: ze ktos to jeszcze oglada ;) siostrzeniec mieszka w Kopenhadze i mowil, ze tam to tez wielki kult :D
  • awatar tiruriru: To ja miałam dość słaby wynik 5/10, a myślałam, że typowałam w duchu typowo eurowizyjnym... A potem mnie olśniło, że nie wzięłam pod uwagę samych Państw, które przecież zawsze przechodzą, więc czemu nie mają tym razem :D
  • awatar Persephone: @tiruriru: Moim zdaniem dwa ostatnie lata byly jesli chodzi o poziom bardzo na plus. Tegoproczny pierwszy polfinal taki sobie, jutro kolejny. @ToTylkoJaa: Od lat jestem wielka fanka :) Ale chyba nikt nie jest wiekszym fanem tego festiwalu niz Szwecja, oni naprawde sie nim jaraja i biora go na serio. Moze dzieki temu czesto wygrywaja ;)
Pokaż wszystkie (5) ›
 

austria
 
A oto i propozycja Austrii na tegoroczna Eurowizje:

Eurowizja 2017 Cytat z http://austria.pinger.pl

Posłuchaliśmy propozycji na tegoroczną Eurowizję. Jakie są wnioski? 1) Płytę można spokojnie kupić, dużo fajnej muzyki do posłuchania, to miło,

  • awatar Makidu: Jeszcze się że wszystkimi zapoznałam, ale wdlg naszej gazety wśród zakładów prowadzi Israel i nie zaprzecze wpada w ucho i oko :D
  • awatar Persephone: @Makidu: Tak, o Izraelu slyszalam podobne opinie.
  • awatar pur-pur: Całkiem ładne.
Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

Kategorie blogów