Wpisy oznaczone tagiem "Faza" (120)  

klaszynskyy
 
Wczoraj spotkałam się z moim friend, posiedzieliśmy, pogadaliśmy.. fajnie tak czasem się odchamić.
I niby siedzę w domu bo "nauka". Hahahaha XD A w życiu!

Zważyłam się i w sumie szału nie ma - 62,5 kg (ta sama waga co wczoraj). Ale nie poddaje się!
Dzisiaj cisnę kolejny dzień 1 fazy (etapy mojej diety trwają wg mojej silnej woli, nie patrzę na to, ile faktycznie powinny trwać). Ostatnio już pękam. Bez słodkiego jest mi trudno wytrzymać. Zdarzyło mi się zjeść plasterek suszonego banana, wspomnianą wcześniej kromkę chleba.. Hm.. to chyba tyle z grzeszków.
Pocieszam się tym, że były to produkty zdrowe (ale i tak zabronione :( ).
Dzisiaj ugotowałam sobie jajko na wodzie z przyprawami, dorzuciłam kawałki piersi z kurczaka. Nie było tego wiele (mała miseczka) ale zapchało mnie porządnie!
Teraz siadam wreszcie do książek, kawa z mlekiem obowiązkowo! :D

Wieczorem wrzucę bilans ;)

Tymczasem.. chudego! :*
  • awatar Chrysalis ♕: Dobrze, że się nie poddajesz! Trzymam za Ciebie mocno kciuki. <3 Uwielbiam suszone banany i pewnie sama jakbym miała to nie mogłabym się oprzeć <3 Też za raz siadam do książek, właśnie parzy mi się kawa ^^ Miłego :*
  • awatar Нoney: Mamy podobną wagę i taki sam wzrost ;) Jejuś, mnie dziś czeka nauka, na samą myśl mam dość :P Ściskam :*
  • awatar kkxdcf: @Salute, new me is comin ♛: Kiedyś przecież muszę wygrać z samą sobą! Nie możemy się poddawać! Dziękuję :*
Pokaż wszystkie (5) ›
 

wikipunk
 
Wiky the Metal-Punk!: Ostatnio Harry ma fazę na układanie kostek Rubika :P. Taką standardową kostkę 3x3 układa w ok. 2 minuty i 30 sekund :). Jednak nie poprzestał tylko na tym :P. Poniżej macie zdjęcie wszystkich kostek jakie posiada :P. W rękach miał jeszcze jedną ale nie była to jego kostka ;). 4x4, całkiem fajna :D. Ta złota jak nie jest ułożona wygląda tak zabawnie xD. Jak będę miała możliwość to zrobię zdjęcie i wstawię tu :).
Kostki rubika.jpg

Jakieś dwa lata temu poznałam kawałek Hurt - "Załoga G". Tak mi się spodobał, że mieliłam go bez przerwy ;). Przedostatni raz słuchałam do chyba rok temu. Natomiast jakieś 2 dni temu puścili jego fragment w radiu, od razu z Harrym zaczęliśmy śpiewać do muzyki :D. Od tej pory znów mam fazę na tę piosenkę. No jest po prostu świetna :).
(zaczyna się od 7 sekundy :)).
  • awatar Spider i coś tam: Tak jak Bolek i Lolek, Tytus, Romek i A'tomek... uwieelbiam ten kawałek :D Fajne kostki, oo i nawet gitarkę tam widzę :D
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @Spider i coś tam: Kto go nie lubi :D. A co kostek, są świetne :D. No gitarka obowiązkowo musi być :D.
  • awatar Mian: Kurczę, ja jestem za mało cierpliwa do kotek Rubika .-. Aaa, uwielbiam! Ale jak już wspominano, kto nie uwielbia? Tak jak Bolek i Lolek, Tytus, Romek i A'tomek... nie pozbędę się tego teraz z głowy :D
Pokaż wszystkie (8) ›
 

ringiding
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Leszcz <3:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ringiding
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Leszcz <3:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

kamidin2
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Jopi:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

burzliwe-niebo
 
Sombra:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kamidin2
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Jopi:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

indefinido
 
Siemol XD
Tak sobie wczoraj przeglądałam fb i tak sobie stwierdziłam,że mam fazę na takiego pewnego pana...Którego bardzo dobrze znacie xD A na ten zaszczyt ( xD ) zasłużył...Ruggero Pasquarelli ❤ Przetrzepałam internet i trochę go opiszę swoimi słowami (:
ff.jpg

❀ Urodzony 10 września 1993 we Włoszech.
❀ Ma dużo młodszego od siebie brata Leonardo,który jest jego największym fanem (hmm...dyskutowałabym...XD).
❀ W 2010,za namową rodziców wziął udział we Włoskiej 4 edycji X-Factor.Miał wówczas 17 lat i przypadł jurorom do gustu.Chociaż nie wygrał tego programu (ponieważ zajął 6 miejsce),sam stwierdził,że otworzył mu on drzwi do kariery.
❀ W mniej więcej połowie 1 sezonu argentyńskiej produkcji "Violetta" dołączył do jej obsady grając Federico.
❀ Ulubiony kolor pomarańczowy.
❀ Jego ulubionymi aktorami są Tom Hanks,Matt Damon,Brad Pitt,Leonardo DiCaprio oraz Johnny Deep.
❀ Lubi dziewczyny miłe ze świetną osobowością i pięknymi oczami.
❀ Stara się odpisywać na jak najwięcej wiadomości fanów,ale nie ma dużo wolnego czasu.
❀ Gdy wychodzi nie potrzebuje ochroniarza,ponieważ uważa,że miłe jest gdy ludzie podchodzą do niego.
❀ Gdy zapytano go,czy poświęciłby się dla roli goląc głowę na łyso lub farbując włosy na niebiesko,odpowiedział,że jest gotów na wiele poświęceń,ale nigdy nie da zmieniać swoich włosów.
❀ Przystojniak :*
❀ TYLE ❀
fff.jpg

Kochany mój Feduś <3
Oczywiście nie przestaję kochać Jorgusia i Dudu ♥
Po prostu słodziak :*
KC Rugg ;3
FFFF.jpg

Ktoś jeszcze go ubóstwia?<3
Ikonka ♥
fffff.jpg

W poznaj mnie wybraliście nr 2,czyli -moje ulubione blogi-.
KOLEJNOŚĆ PRZYPADKOWA
estupido.pinger.pl/ - Sylwia ♥
simplykatherina.pinger.pl/ - Kasia ♥
nikol101.pinger.pl/ - Ewa ♥
blogvioletta.pinger.pl/ - Andrea,Mateusz i Paulina ♥
mylifeisvioletta.pinger.pl/ - Magda ♥
violetta1120.pinger.pl/ - Karolina ♥
mystoryfran.pinger.pl/ - opowiadania Magdy (nie,nie mylifeisvioletta)
Na pewno o kimś zapomniałam *SKLEROZA XD*,więc nie martwcie się,że nie ma was na liście :)
pmpmpmpmp.png

Co teraz?
Pozdrawiam Inka (Blanco Pasquarelli ♥) <3
Pokaż wszystkie (4) ›
 

justdoitalready
 
Dobrze. Ostrzegam, że ten wpis nie jest normalny.
Tak, tak, jestem szalona, ale tylko przez moment.
Muszę na czymś wyładować energię, państwo pozwolą...

Hey, God. It's me... WHUDUP!
Wielofunkcyjna Iga postanawia napisać coś na blogu. Eksperyment #2
(NUDZI MI SIĘ, OKEJ? XD)

Wciąż nie mam pojęcia, co się tak naprawdę stało.
Na okrągło słyszę sąsiadów. Przy okazji oglądam przeróbkę "Sąsiadów", więc sens w tym jakiś jest. Ci sąsiedzi są studentami i śmieją się z byle gówna. Tak jak moi bracia cioteczni... Zachowują się ogólnie jak moi bracia cioteczni, tylko że piją piwo. Szykuje się spora impreza, już hałasują.

Panie i panowie, przedstawiam Wam... swoją wyobraźnię. I fazę. A jednak. To historyczny moment, zapiszcie to w swoich małych notesikach, dopóki Wam się przydają. Okej, można to olać i po prostu czytać, jak kto woli, ja do niczego nie zmuszam. Ale można spróbować.
Niee, to nie będzie faza, o której uczą na przyrodzie. Nie masz wyobraźni? To wyobraź sobie, że ją masz i może zrozumiesz, o czym ja tak właściwie piszę. To będzie moja własna faza, zaprojektowana przez NASA i UFO. Szczerze mówiąc, to chyba są ze sobą w zmowie, ale nie ma pewności. Zaraz zwariuję, słyszę coraz dziwniejsze śmiechy. Zacznę słyszeć szepty, poczuję mrowienie na karku i ciepły, niezbyt świeży oddech (opis jak w książkach, wooooow), lecz gdy się odwrócę, nikogo nie będzie. Zniknie wszystko i pozostanie mi tylko pustka. Nicość. Skoro ja jestem w tej nicości, to chyba jednak ktoś tam jest, czyli człowiek i tym samym- ja, więc to nie jest nicość.
Zostanę filozofem, objadę całą kulę ziemską, wreszcie poznam ceny w sklepach żydowskich i wrócę, żeby to opisać.
DOBRA! WYSTARCZY! BO SIĘ PRZEGRZEJĘ!

Drogi człowieku, jeśli przeczytałeś to wszystko i mózg Ci nie wysiadł, przyznaję Ci Order Zajebistości. Tak, jest niewidzialny.
  • awatar ...:::Bomboclat:::...: Jee przeczytałam całe i coś ogarnęłam jeste bogie mogę order? Xd
  • awatar Déjà Vu.: @Just Smoke It.: Order Zajebistości należy do Ciebie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

justkeepcalm
 
justkeepcalm: Może uznacie, że właśnie jestem na haju, albo ktoś mi zrobił włam na bloga, ale kurde, jestem zadowolona ze swojego życia. Jakoś tak wszystko mi się pozytywnie układa.
Mam wystarczająco dużo zajęć, żeby nie zastanawiać się nad swoim wyglądem.

Tak w skrócie.

POSTANOWIŁAM ŻYĆ ZDROWO.
Przez ferie.

Jutro napiszę więcej, bo mi się faza aktywowała.
Pokaż wszystkie (3) ›
 

loverainbow2501
 
☆przyjaciółka☾: #origami #faza #łan



Ja robię właśnie dwa pierwsze na matmę, a Wy? Może jednak ktoś da radę z trzecim^-^
 

fitae
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

justkeepcalm
 
  • awatar You're fat: nie jesteś dziwką, nie mów tak -.- grr, spokojnie :C
  • awatar Tryb niezgodności: Skoro się powstrzymałaś to nie jesteś dziwką. Nawet jeśli to i tak nie. Spokojnie złociutka.
  • awatar ghfhdyd: skoro tego nie zrobiłaś to nie możesz tak siebie nazwać.
Pokaż wszystkie (3) ›
 

amenti
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

perrie13
 
Mieliśmy trzy kartkòwki z angielskiego, narazie pani sprawdzila dwie i mi wyszlo 6 i 5 a byla naprawdę trudna ;D
Mam straszną fazę na piosenkę ; Donatan -Słowianie *o*.
Codziennie dużo się uczę, nawet niemieckiego, choć go nie mam.
Weekend <3
Ciągle dużo opiekuję się małym kuzynem C:
image.jpg
  • awatar don't hide your feel: ja sie własnie ucze niemeickiego, a bardzo nie lubie :/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/2700/sprobuj_sie_nie_zasmiac.html
Spróbuj się nie zaśmiać xD
Ciekawe czemu nie śmieje się nowo wsiadający do metra? xD
 

rokiowca
 
Borysek dzisiaj był na ogródku i sobie wcinał trawkę. Z ogródka wrócił jakiś taki pobudzony. Moim zdaniem to zielsko miało na niego taki wypływ.

alefaza.jpg
 

kamidin2
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Jopi:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

kamidin2
 
Jopi:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

andrzejxd
 

IMG_20130524_162043.jpg

Hej to moja bluza kupilam ja na allegro bardzo ja lubie jest strasznie wygodna. Bardzo lubie bluzy tego typu sa wygodne i uniwersalne. ;)
 

czarnaroza
 
Wpis tylko dla znajomych
ProtectoroftheRealm:

Wpis tylko dla znajomych

 

 

Kategorie blogów