Wpisy oznaczone tagiem "Justin Bieber" (1000)  

purplelps
 
*Mordka*: Jakoś nie mam pomysłu na tytuł, więc dzisiaj będzie bez niego.
GRAVITY-FALLS-eulogy-feature.jpg

I co by tu powiedzieć. Rok szkolny coraz bliżej - przez co stresuję się coraz bardziej. W tym roku szkolnym chcę się bardziej postarać, także będę miała dużo na głowie :p.
No i się obijam. Pewnie podczas roku szkolnego będę tego żałować, ale trudno. Jak się nie ma żadnych znajomych w okolicy to tylko siedzieć w domu i się nudzić.

Poza tym jestem w trakcie pisania kolejnego rozdziału. Chcę już jak najszybciej zakończyć pisanie "Love, Hate, Love", gdyż już ten fanfic mnie męczy :/.
I jeszcze "małą" prośba. Mógłby ktoś skomentować poprzednie rozdziały obu moich opowiadań? Tym więcej komentarzy, tym mam większe chęci do wrzucenie kolejnego rozdziału.
Dlatego - czytajcie i komentujcie. Tym więcej komentarzy, tym lepiej.
Proszę....:3

Oprócz tego ostatnio w ucho wpadła i pewna nutka. Nie jestem fanką Justina Biebera (chyba to przez to że mój brat go tak nienawidzi, że chcę żeby cierpiał xD), ale ta piosenka bardzo mi się spodobała i ostatnio chodzi mi po głowie. Także no xD.

+bonus
Chciałam sobie przypomnieć skąd się dowiedziałam o istnieniu "Rick i Morty". I znalazłam :D.

Jeden z najlepszych gagów z "Simpsonów" <333.
  • awatar Alex Spring: Niektóre mixy z Bieberem są spoko, ale ogólnie nie moje klimaty ;)
  • awatar (Nie)znajoma: Wiem jak to jest nie mieć pomysłu na tytuł... Tak, komentarze motywują nawet bardziej niż polubienia wpis - fakt! Szczerze to jakby "Love, Hate, Love" się skończyło to by się nie obraziła, ale nie chodzi o to, że go nie lubię - po prostu napisałaś kiedyś, że w kolejnym opowiadaniu będzie scenka Gwen + Trent na którą czekam ♥ Mi się ta piosenka Justina akurat spodobała pomimo, że raczej go nie cierpię - niestety czasami ma fajne kawałki, które wpadają w ucho...
Pokaż wszystkie (2) ›
 

malinskyoff
 
W końcu są W-A-K-A-C-JE! Dla niektórych to okres nieustających imprez, dla mnie raczej nieustanny proces twórczy, realizacja nowego teledysku, nagrania singla, kilka fajnych projektów, o których póki co nie chcę pisać żeby nie zapeszyć. Zaczynam zupełnie nową przygodę, z nowymi ludźmi u swojego boku, nowa pełna pomysłów ekipa.Trzeba umieć rozgraniczyć pewne sprawy i nie być sentymentalnym, nowi ludzie, nowe pomysły, nowi przyjaciele. Goodbye old life. :)
 

malinskyoff
 
Hej wszystkim!

Witajcie w moim muzycznym świecie, mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog. :D
 

nickola13
 
Oh baby you should go and love yourself.
And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
You should go and love yourself.


For all the times that you made me feel small.
I fell in love now I fear nothin' at all.
I never felt so low when I was vulnerable.
Was I a fool to let you break down my walls?
 

my.little.world.9893
 
No hej! :D Co tam u was? Dziś wpis troszkę późno :P Byłam dzisiaj spotkać się z Basią z którą chodziłyśmy do klasy w gimnazjum. Pogadałyśmy, byłyśmy w maku i w empiku. Wiecie co kupiłam? :D Nową płytę Dawida Kwiatkowskiego - Countdown:
płyta.JPG
Bardzo się cieszę <333 Przesłucham dopiero jutro, bo już jest późno.
ozdobnik.JPG

Więc tak. W dzisiejszym wpisie ostatnia część top 10. W sumie top 20, bo uznałam że 10 nie wystarczy żeby pokazać jakie inne piosenki lubię. No i też tam był tylko jeden artysta a tutaj będzie wielu. Więc mamy top 20 :D *Piszcie co chcecie żebym napisała w następnych wpisach!* Może coś jeszcze na temat muzyki, o modzie, o mnie. Piszcie! Teraz zapraszam na top 20: inni artyści:

1. Becky G - Shower:


2. Fifth Harmony - Sledgehammer:


3. Fifth Harmony - That's My Girl:


4. Fifth Harmony - BO$$:


5. Lady Gaga - Alejandro:


6. Fifth Harmony - Me & My Girls:


7. Fifth Harmony - Big Bad Wolf:


8. Ke$ha - Tik Tok:


9. AKB48 - Sugar Rush:


10. Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj:


11. Justin Bieber - Love Yourself:


12. Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign:


13. Julie Bergan - Arigato:


14. Owl City - When Can I See You Again?:


15. Charli XCX - Break The Rules:


16. Shawn Mendes - Treat You Better:


17. Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang:


18. Mariah Carey - Hero:


19. DJ Project feat. Giulia - Mi-e dor de noi:


20. David Guetta - Where Them Girls At ft. Nicki Minaj, Flo Rida:


Czyli rozumiecie XD Nie ma 10 tylko 20, bo by było same Fifth Harmony XD Ale nie, żartuję XD Chociaż dużo jest Fifth Harmony, bo bardzo je ostatnio lubię ^^

Jest tam też Bieber co dziwi na pewno tych co znają mnie długo. Wiadomo, że go bardzo nie lubię ale ta jedna piosenka mi się podoba. Jeszcze jest jedna - Maejor Ali - Lolly ft. Juicy J, Justin Bieber. To też toleruję XD Możliwe, że jakbym posłuchała innych jego piosenek to by mi się podobały, ale ja go nie lubię jako jego i w sumie dziwne będzie że słucham kogoś kogo nie lubię XD

Co tam jeszcze jest... XD Coś po japońsku z bajki "Ralph Demolka", coś po rumuńsku z Ukrytego Polskiego u Cyber Mariana, trochę wolnego, trochę szybkiego. Nr 14 też z bajki "Ralph Demolka" :P Swoją drogą XD Fani Miraculum, czy tata Marinette nie kojarzy wam się z Ralphem Demolką? XDDD Mi tak XDD

Są jeszcze dwie piosenki o których warto żebym wspomniała, ale nie mogłam ich dać do tego top 20 dlatego, że jedna jest ft. Britney Spears a druga z bajki Trolle - Justin Timberlake i jeszcze ktoś tam XD Nie mogłam dać tego tu, bo są tam Brit i Justin i też nie mogłam do ich top 10, bo to nie ich piosenki XD No to więc oto one XD:


Kocham obie, naprawdę <3 XD

Jakie jeszcze inne piosenki lubię i warto o tym napisać?
- David Guetta & Showtek - Bad ft.Vassy
- Nelly Furtado - Maneater
- Kate Ryan - Ella Elle L'a
- Avril Lavigne - Girlfriend
- Florence and the Machine - Spectrum
- Inna - In Your Eyes
- Pink - Just Like Fire
- Pitbull Ft. Chris Brown - International Love
- Duffy - Mercy
- A-Ha - Take On Me
- Beyonce - Halo
- Katy Perry - Dark Horse
- Faydee - Can't Let Go
- Fifth Harmony - Worth It ft. Kid Ink
I już więcej nie wymieniam, bo zaraz z top 20 zrobi się top milion pięćset sto dziewięćset XDDD
ozdobnik.JPG

W następnym wpisie poprawię się chyba z top 10 Britney Spears :P XD I zrobię z tego chyba top 20 XDD Ale i tak *napiszcie o czym jeszcze mogłabym zrobić wpis*

Zaproszę was jeszcze na mojego aska - ask.fm/Lili33love
Pytajcie śmiało, kocham odpowiadać na pytania :D


podpis.jpg

  • awatar El mismo sol ♥: Świetne piosenki <3 Kocham Fifth Harmony,Lady Gage ,Ariane Grande ^o^ Masz śliczny avek :) Zapraszam do mnie .:D
Pokaż wszystkie (1) ›
 

banzajpl
 
Czas leci, ale świat się nie zmienia. Nagie ciało nadal wzbudza sensację, nawet jeśli nagich ciał naokoło coraz więcej. Nagie ciała miały również swoje momenty w 2015 roku, także nagie...
www.kultura.banzaj.pl/Gwiazdy-muzyki-ktore-rozeb…
 

sylwia1819666
 
Selfishh:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

juranys
 
Pokaż wszystkie (1) ›
 

righpredarhor66
 
Pokaż wszystkie (1) ›
 

harryyoumakemesmile
 
Byłam wczoraj na zakupach w galerii.Kupiłam sb kilka rzeczy:
Bluzę z H&M
majka 010.jpg

Bluzkę z Reserved
majka 012.jpg

Breloczek z czaszką Daraculaury z Rossmanna
majka 013.jpg

Kubek z Justinem (nie pamiętam sklepu)
majka 015.jpg

Z drugiej strony
majka 016.jpg

Książke z 1D ♥ z Matrasu
majka 011.jpg

I ostatnia rzecz - szampon kupiony w Rossmanie
majka 017.jpg


Teraz przejdźmy do drugiej części wpisu, czyli do sesji Spectry.

majka 003.jpg


majka 005.jpg


majka 007.jpg


majka 008.jpg


majka 018.jpg


majka 019.jpg


majka 020.jpg
  • awatar RainbowxD: Fajne rzeczy sobie kupiłaś ;3. Bluza i bluzka cudowne *-*. Wspaniała sesja!
  • awatar ♥ Ciasteczko Heriego ♥: @RainbowxD: Dzięki^^
  • awatar gość: o matko justin biber ja go nie lubie ale monster higt i one diraction lubie
Pokaż wszystkie (8) ›
 

anabel-flower
 
Elo.
Dziś znowu jestem tu ze zdjęciami Jess *Wow. A kogo innego? ;-;*
Robione przy niezbyt miłym słoneczku na tarasie.
Też Was czasem zastanawia co ludzie widzą dziwnego w tym, że łazicie z lalką w ręce i robicie jej zdjęcia? Dzisiaj gdy leżałam na kocu (przypominam, że na WŁASNYM tarasie) i ustawiałam małą to sąsiadka z góry mało dyskretnie mi się przyglądała. W końcu zawołała męża. Oboje mi się dokładnie przyjrzeli po czym poszli do domu. Czułam się co najmniej niezręcznie. Jednak dokończyłam zdjęcia, bo po co mam się przejmować ludźmi z ograniczeniem umysłowym?
A teraz bez dalszego marudzenia zapraszam na zdjęcia ^^

DSCF6121.JPG


DSCF6122.JPG


DSCF6123.JPG


DSCF6124.JPG


DSCF6125.JPG


DSCF6127.JPG


DSCF6128.JPG


DSCF6130.JPG


DSCF6132.JPG


Znowu jestem z tych zdjęć zadowolona. Co się ze mną dzieje? XDD
Ogólnie co raz lepiej mi się pracuje z Jess. Trzeba jeszcze usztywnić ja tu i tam, ale nie jest źle :3

WŁAŚNIE! Ważna informacja! Wszyscy razem czekamy teraz na obitsu dla Reythana, które pojawi się za około 2 tygodnie :3

A teraz piosenka. Nie mogłam się zdecydować, więc dzisiaj wstawię dwie XD





Dziękuję za uwagę ^^

Bye ;*
  • awatar Grzdyla: Cudowna lalka. Dawno nie byłam na Twoim blogu, zdjęcia się meega poprawiły =^^=
  • awatar EvilCupcake: Z dobrze naciągniętym na łepetynkę wigiem wygląda o niebo lepiej. ;) Co do sąsiadów to moi na początku byli trochę zdziwieni, ale raczej im moje hobby zwisa, bo dalej zachowują się normalnie w stosunku do mojej osoby. Pomyśl, przynajmniej wniosłaś jakiś ciekawy element do ich życia. :D
  • awatar Paula ❀: Ładne zdjęcia^^. Jess ślicznie wygląda, ten ciuszek bardzo jej pasuje :D I razem z Tobą czekam na obitsu dla Reya :) Musimy się spotkać w wakacje ;_;
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 

Kategorie blogów