Wpisy oznaczone tagiem "KARDIOLOG" (8)  

zuziaczkowyblog
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

olena
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

malgranda
 
Jak już pisałam wcześniej: moi rodzice się rozwiedli. Od tamtego momentu czasami bolało mnie serce. Jednak jakoś od tego roku zaczyna mnie boleć też przy wysiłku fizycznym, co jest dziwne, bo (co prawda od roku już nie), ale całe życie uprawiałam sporty, grałam w drużynie. Dwa razy zdarzyło się, że było mi słabo i miałam wrażenie, że zaraz po prostu zemdleję. Kiedyś powodem był stres, ale teraz? Ciekawe. Idę w sierpniu do kardiologa, zobaczymy co powie. :)
Pozdrawiam, M.
 

sandrarecho
 
__________________________________________________________
MÓZG. KREATYWNOŚĆ. ♥♥♥♥♥

BH.48.
MOTTO: ENERGIA  I  WIEDZA, SĄ  WAŻNE  JAK  NA 1 ROKU  STUDIÓW, TZN. ALFABET  NT  BYCIA. *****

PRAWIDŁOWA  BIOLOGICZNIE,  PROZDROWOTNA  METODA  ODŻYWIANIA:
Tzw. dla współczesnego człowieka powinna akceptować wszelkie uwarunkowania naszej przyrody, ewolucją narzucone reguły.  Stanowi to trudny problem, ale bez badań; krew, wydzieliny, wydaliny, pierwiastki włosa, jest to absolutnie niemożliwe.

WTEDY  MOŻNA  TYLKO  PRZERZUCAĆ  SIĘ  PSEUDO  REGUŁAMI:
Na węch i czucie, również przypuszczenia. Kto zada sobie trud i zbada jak podnosi się poziom cukru przy poszczególnych produktach, jaki jest wpływ tłuszczów i jak, tj. w jakiej ilości się odkładają, jak organizm oddziaływuje na rodzaje białek itd. to wyniki dla wszystkich ludzi są niemal identyczne ew. drobna skala technicznego błędu.

A  WIĘC;  PRZY  ZWALCZANIU  WSZELKICH  CHORÓB / OTYŁOŚCI,  RÓWNIEŻ  CUKRZYCY  TYPU  2,  WAŻNA  JEST  WIEDZA:
Klasyfikująca pożywienie na kategorie uwzględniające zawartość tłuszczów, NISKICH  WĘGLOWODANÓW, WYSOKICH  WĘGLOWODANÓW; tj. tych które sprzyjają powstawaniu otyłości i cukrzycy typu 2, a które nie, oraz pozostałych składników. Stosunkowo prostym jest zaznajomić się z tabelami pożywienia wg tzw. INDEKSU  ŻYWIENIOWEGO  TJ. IŻ  PRODUKTU.  To wystarcza, aby samemu decydować o łatwym doborze składników swojej diety, co stanowi na szczęście,  rozwiązanie trudnego problemu dotyczącego zwalczania obu chorób. Lekarz rodzinny zdecydowanie, też nam to potwierdzi.

MÓZG  CZŁOWIEKA  ODŻYWIA  SIĘ  GLUKOZĄ.  WOBEC  TEGO  NALEŻY  WIEDZIEĆ:
Iż najlepszym dla mózgu paliwem jest; CHLEB  TYPU  KR-IRL, z ilością ok. 80% tzw. NISKICH  WĘGLOWODANÓW  TJ. DO  26%  WZROSTU, a więc tych które nie skutkują cukrzycą typu 2. Pamiętajmy, że cukrzycę typu 2 stymulują mąka i każdy cukier spożywczy. Są to tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU, niezdrowe dla człowieka. Wystarczy tych produktów nie spożywać, to wówczas możliwości zachorowania na ten rodzaj cukrzycy równe są = 0%.

CHLEB  TYPU  KR-IRL,  STABILIZUJE  POZIOM  CUKRU  WE  KRWI,  NA  WIELE  GODZIN:
Jemy bez większych zahamowań, smacznie i dużo, a przede wszystkim energetycznie oraz bez uczucia głodu. Zmęczenie jest nam wtedy obce, a kreatywność myślenia zaskakuje nas samych. Zdrowiejmy i szczuplejmy zatem.

TAKIE  ODŻYWIANIE  NIE  JEST  DROGIE,  A  WRĘCZ  WYJĄTKOWO  TANIE:
Koszt 1 szt. mini chlebka to 15-20 groszy czyli całodzienne wyżywienie 1 osoby nie przekroczy 2,00 zł. Zjadamy mniej droższych produktów, a to dlatego; że CHLEB  TYPU  KR-IRL, zapewnia uczucie sytości na ok. 4-5 godz. Eliminuje skutecznie tzw. wilczy głód,  gwarantując przy tym odżywienie biologicznie wzorcowe. Spożywamy zatem pokarmy wg tabel tzw. INDEKS  ŻYWIENIOWY TJ. IŻ  PRODUKTU, czyli klasyfikacji pożywienia niezbędnej w diecie człowieka. To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec warto. *****

KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:
Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:
80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.

W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:
Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

KONKLUZJA  FINALNA:
Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

R E F L E K S J A:
INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW.  
Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****
Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione.  
Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.
ADRES: www.instytutirl.com.pl/

BH.48.
ENGLISH  VERSION: www.instytutirl.com.pl/index9.php

Biologia, medycyna.

__________________________________________________________
 

lovespam
 
lovespam:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

raspberrry
 
Cześć :*

Jak juz wiecie w poniedziałek byłam u kardiologa we Wrocławiu.Oczywiście nie mogło by się obejść bez wstąpienia do galerii.I tak też się stało.Razem z rodzicami zatrzymaliśmy się na małe zakupy w Galerii Grunwaldzkiej :D

I oto co udało mi się kupić :

Bordową,zwiewną sukienkę z małym paseczkiem w Bershka za jedyne 34,99zł.Pierwotnie prawdopodobnie kosztowała 99,99zł. Przecena była spora,więc szkoda było opuścić taką okazję ;)

Obraz11.jpg


Obraz12.jpg


Obraz14.jpg


Obraz7.jpg


Jasną bluzę z rękawami moro. Trend sezonu jesień i zima 2012/13. Kosztowała 34,99, przeceniona z 79,99zł. Zasługa mojej mamy,że ją kupiłam :*

Obraz10.jpg


Obraz9.jpg


Czarny melonik za jedyne 12,49zł :) Gdy go zobaczyłam zastanawiałam się czy jest fajny i czy będę go nosić. Ale gdy już go założyłam, stwierdziłam,że wyglądam oryginalnie :) Kupiłam go :D
Obraz13.jpg


Pasek w marynarskim stylu za 9,99zł w House :]
Obraz6.jpg


Neonową,różową koszulę w H&M za jedyne 20zł :)
Obraz8.jpg


To juz chyba wszystko !!!
Mam jeszcze dla Was do pokazania małe zakupy z galerii brzeskiej i różne zestawy :P

Pozdrawiam Raspberrry
  • awatar TreningFitt: świetne zakupy!:)
  • awatar mimi's: o jaa.. świetne te rękawki moro! SUPER!
  • awatar Coldi: Bluza moro i różowa koszula bardzo mi się podobają :)
Pokaż wszystkie (6) ›
 

sandrarecho
 
__________________________________________________________
MARCHEWKA. ANTYOKSYDANT. ♥♥♥♥♥  

BH.223.
MOTTO: MARCHEW  ŚWIEŻA, A  MARCHEW  GOTOWANA  WG  PROPAGATORÓW  IG. *****

ŚWIEŻA  MARCHEWKA  WG  IG=35  JEST  PRODUKTEM  NA  TZW.  SZCZUPLENIE  I  TO  PRAWDA  ZNANA:
Ale podawanie przez speców od Indeksu Glikemicznego, wskaźnika IG dla marchewki gotowanej, jako produktu na tzw. tycie IG=85, jest dużym błędem i najprawdopodobniej źle zidentyfikowanym procesem gotowania, lub najpewniej kolejną niesprawdzoną i błędną pseudo teorią, na chybił trafił.

O CO CHODZI?
Marchewka zawiera skrobię tj. węglowodan (cukier) wielokrotnie złożony, który poddany procesowi gotowania mógłby ulec rozłożeniu. Wiązania międzycząsteczkowe np. uległyby zerwaniu, a wówczas glukoza (czysta teoria) wydzieliłaby się nieco szybciej podwyższając poziom cukru, ale proszę Państwa jest to tylko niewłaściwa wizja / hipoteza, która biologicznie mogłaby mieć miejsce, ale zwyczajnie nie ma.

PRAWDA  REALNA,  WYGLĄDA  JEDNAK  OTO  TAK:
Zarówno marchewka świeża jak i gotowana podnoszą niemal do identycznej wysokości poziom cukru we krwi po ich spożyciu i jest to poziom bardzo niski; ok. 13% wzrostu. Ci specjaliści tzw. propagatorzy teorii o IG, może i ugotowali sobie marchewkę, ale od strony merytorycznych badań identyfikacyjnych, poza zjedzeniem tejże marchewki nie poczynili nic, oprócz tworzenia nierealnych, błędnych teorii typu fiction.  

GOŁYM  OKIEM  WIDAĆ,  ŻE  CI  SPECJALIŚCI  OD  IG,  CYNICZNIE  I  BEZCZELNIE:
Potwierdzają nieprawdy biologiczne, które sami głoszą ośmieszając się przy tym skutecznie. *****
 
RADA  JEST  JEDNA:
Powinniśmy natychmiast odrzucić wszelkie tabele IG, całą tę Ich wymyśloną, nieprawdziwą i w najwyższym stopniu nierealną grę z życiem oraz zdrowiem (zwłaszcza chorych na cukrzycę) ludzi, wczytujących się w tę wirtualną / bzdurną teorię. Ważne w konsumpcji są jednak energetyczne tzw. NISKIE  WĘGLOWODANY  TJ. DO  26%  WZROSTU, czyli GLUKOZA  NATURALNA, niezbędne dla naszego mózgu. Ze swojego jadłospisu eliminujemy także tzw. WYSOKIE  WĘGLOWODANY  TJ. OD  26.01%  WZROSTU, niekorzystne dla trzustki człowieka. Realizujemy wówczas całodzienny prozdrowotny styl odżywiania własnego organizmu. P. S. Odnośnie konsumpcji to ostatnie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.

R E F L E K S J A:
INDEKS  ŻYWIENIOWY, a; INDEKS  GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes.

KOD  7  TJ.  BIAŁKA,  TŁUSZCZE,  WĘGLOWODANY,  WITAMINY,  SKŁADNIKI  MINERALNE,  BŁONNIK,  WODA:
Wymienione substancje są niezbędne do tego, by nasz organizm funkcjonował prawidłowo, komórki odpowiednio się tworzyły i regenerowały, w przeciwnym bowiem razie nowo powstające, są coraz gorszej jakości, w wyniku czego dochodzi najpierw do dolegliwości, następnie do rozlicznych chorób, szybkiej starości, aż w końcu do przedwczesnej śmierci. Długość życia komórek jest zróżnicowana np. leukocyty (białe krwinki) żyją około 10 dni, niektóre kubki smakowe na języku tylko kilka godzin, komórki mięśni kilka miesięcy, a komórki kości żyją aż 7-8 lat. W naszym organizmie następuje ciągły proces odnawiania się, czyli odbudowy. Aby mógł on przebiegać racjonalnie, musi być dostarczony materiał do budowy tychże komórek. Materiałem są oczywiście związki pokarmowe i składniki odżywcze, pozyskiwane przez nasz organizm wraz ze zjadanym pożywieniem.

CHLEB  TYPU  KR-IRL,  JEST  W  CHWILI  OBECNEJ  NAJBARDZIEJ  WARTOŚCIOWYM  PRODUKTEM  ŻYWIENIOWYM  DLA  CZŁOWIEKA  NA  PLANECIE  ZIEMIA:
80% Energii (niskie węglowodany), antyotyłościowy (bardzo syci), antycukrzycowy (poziom cukru do 26% wzrostu). W całych swoich dziejach ludzkość (7 mld), nie stworzyła dotąd tak wartościowego i biologicznie wzorcowego produktu żywieniowego.

W  ODŻYWIANIU  PODSTAWOWYM  ZAŁOŻENIEM  JEST  TO  CO  JEMY,  A  NIE  O  KTÓREJ  GODZINIE  I  W  JAKICH  PORCJACH:
Organizm zakodowany jest genetycznie tak, aby oddziaływać na spożyty produkt żywnościowy adekwatnie co do składu tego produktu i wobec którego poszczególne narządy organizmu wykonują; zaprogramowane ewolucyjnym życiem na Ziemi reakcje (wyuczone przez miliony lat). Nieistotnym czynnikiem jest godzina, a pomniejszym ilość spożywanego pokarmu: liczy się zawsze skład pierwiastkowy „produktu” zjedzonego przez człowieka. Wszystkie czynniki inne niż skład mają znaczenia drugorzędne i można je nawet wstępnie pominąć. P. S. Pora spożywania posiłków nie jest istotna, a ich objętość powinna być uzależniona od indywidualnych potrzeb organizmu.

KONKLUZJA  FINALNA:
Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB  TYPU  KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk / 24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie.

ZOBACZ  TAKŻE; CUKRZYCA  TYPU  2, WG: IRL KRAKÓW.  
Książka, pt. PORADNIK  ŻYWIENIOWY  CZŁOWIEKA  W  XXI  WIEKU. *****
Wydanie (3): zaktualizowane i uzupełnione.  
Skrót adresu strony w Internecie: INSTYTUTIRL.
ADRES: www.instytutirl.com.pl/

BH.223.
ENGLISH  VERSION: www.instytutirl.com.pl/index9.php

Biologia, medycyna.

__________________________________________________________
 

sandrarecho
 
___________________________________________________________________
50.TOPIC.
CE, CARBOHYDRATE  EXCHANGERS, entirely as; LOW carbohydrates, yes.  *****

MOTTO:  CE, must take into account QUALITY of the carbohydrates, that is ELEMENTAL.

TIP:
Recommended for breakfast are:  5 CE. That is about 100 gram of a brown bread, or 5 boiled potatoes, that is equivalent of about 400 gram of those potatoes.

OF  COURSE  1  CE  IS  10  GRAM  OF  ASSIMILABLE  CARBOHYDRATES:
I help my doctor and I adjusted those exchangers to the tables with so-called LOW carbohydrates. Those are carbohydrates which raise the sugar level in blood in allowed categories, such as banana NI=20%, BREAD type KR IRL; NI=2.6%, cereal, rice, grapes NI=12% and others classified by so-called NUTRITIONAL  INDEX, i.e. NI of the product.

I  HAVE  OBTAINED  EXPLICIT  STABILIZATION  OF  THE  SUGAR  LEVEL  IN  BLOOD  AFTER  CONSUMING:
100 gram of brown bread, unfortunately, raises sugar level in blood by about 40%, or high. 400 gram of boiled potatoes raises sugar level in blood by about 20%, or low. Rice by about 18% and banana by about 20%. Bread made of wheat and rye raises sugar level in blood by about 74%, it is like a pure glucose, real HORROR.

These examples clearly show how great are the differences of raising the sugar level in blood after consuming carbohydrates NOT  LISTED in the CE tables.

Why do people NOT  KNOW about this, get tired and are unable to control blood sugar level ?

PEOPLE  WHO  WILL  RELY  SOLELY  ON  THE  RECALCULATING  OF  CE:
I.e. carbohydrate exchangers, and in their nutrition will take into account only QUANTITY, not considering quality, I repeat QUALITY of those CE leads them to ignorance of how blood sugar level is raising after consuming particular products, these RAGING  SUGAR will stay with them always for ever,  with known consequences.

IT  IS  NECCESARY  TO  ADJUST  SUGAR  LEVEL  TO  A  LOW  LEVEL  AFTER  CONSUMPTION:
To the so-called stable level. Then our doctor will have easier task. Adjust Your CE to the tables with LOW carbohydrates, i.e. to 26% of growth, and then You will see great difference and clear stabilization of the sugar level. However after reading and thinking over of this text the sugar level won’t stabilize. Only then, when you enter the corrections in your diet, or simply replace the products previously eaten in diabetes, you will experience a stabilization and improvement of health.

Adjusting to the RECOMMENDED and ALLOWED tables allows you to stabilize blood sugar level in just 2-3 DAYS and it is not difficult.

1. Remember that AIR and mineral WATER do not increase blood sugar level, only eaten carbohydrates do it.

YOU  NEED  ONLY  TO  READ:
Book called: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.  *****
That publication contains tables with more than 200 different products, classified by so-called NUTRITIONAL INDEX, i.e. NI of the product. We select tables called RECOMMENDED and ALLOWED. Exclude products in BANNED table. Only then we will start to control our sugar level. Chapter No. R35 contains a compendium of knowledge about: aphrodisiacs, sex, hormones, testosterone.

UNTIL  THE  DIABETIC  PATIENT  REALIZES  ABOUT  THE  QUALITY  OF  CARBOHYDRATES,  I.E.  LOW  CARBOHYDRATES:
Will not be able to properly adjust insulin dose. He should, what is obvious adjust his diet to the tables with carbohydrates mentioned above. It is like that: one too large dose of insulin and we have hypoglycaemia. 2. Too small dose and we have hyperglycaemia.

POINTA:
Unfortunately we use insulin randomly, according to the conjecture. As the result we get diabetes sweepstake with a RAGING SUGAR in main role.

ADJUSTING  A  DIET  TO  THE  SO-CALLED  LOW  CARBOHYDRATES  REALLY  HELPS  IN  DIABETES:
Quantity do not matter, neither the fact these are simple or complex sugars. What really matter is complex knowledge, the knowledge how to classify carbohydrates by sugar level ascendant in blood. The carbohydrate exchangers do not include that, they only show quantity of the carbohydrates as the quantity, without taking into account the quality.

That is the origin of so-called: RAGING  SUGARS !

Final CONCLUSION:
Quantity of food must be strictly adapted to the lifestyle and i.e. energy demand of your own body. Most important stabilizer of energy in human body without doubt is bread type KR-IRL. Lemon which has alkali making properties is also indicated in about 2.5-4 pieces per 24 hour. Lemon juice neutralize gastric juice acidity of empty stomach, which result in reduced appetite.

R E F L E C T I O N:
NUTRITION  INDEX, and GLYCEMIC  INDEX are two different views on natural reality. NI; is the identification to the revolutionary achievements of the evolution, it is sphere of clear facts. Glycemic index represent virtual view, misinformation, hypocrisy and business.

PRODUCT  TABLES  ACCORDING  TO  NUTRTION  INDEX,  I.E.  NI:
Will help us with proper evaluation, in food selection for us biological correct.

BREAD  TYPE  KR-IRL  IS  NOW  THE  MOST  VALUABLE  NOURISHMENT  PRODUCT  FOR  HUMAN  ON  PLANET  EARTH:
80% of ENERGY (low carbohydrates), antiobesity (very satiating), antidiabetic (sugar level to 26% of growth). In whole human history MANKIND (7 MLD), didn’t so far create so valuable and biological correct NOURISHMENT  PRODUCT.

LOW  CARBOHYDRATES  CAN  BE  FOUND  ON  WEBSITE:  *****
Shortcut of the web address:  INSTYTUTIRL
ADDRESS: www.instytutirl.com.pl/index9.php

INSTYTUT naukowo-badawczy im. Prof. Ryszarda Lorenca w Krakowie. Dr inż. Jarosław MICHAŁ, telefon:  +48 12 353 18 75, telefon/fax:  +48 12 358 77 30.  Info: INSTYTUT  IRL  KRAKÓW (Pn.-Pt. 10:00-17:00).

THIS  ARTICLE  IS  OFCOURSE  FOR  FREE  USE:
Just keep in mind that content of this article determines identification of phenomenon which evolved from nature itself and everyone can confirm these phenomenon. Laboratory researches are the value, not empty constantly repeated words, biological untruth i.e. common lie. The point is that we are talking about obesity and diabetes type 2 as of plague, as of civilization disease.

FOR  US  I.E  IRL  KRAKÓW  TERM  CIVILIZATION  MEANS  TO  GIVE  PEOPLE  KNOWLEDGE,  TRUE  AND  CLEAR:
Easy to confirm. Only then we can speak of civilization as a concept, because the same word repeated many times without any substantive explanation means nothing, but rather hinders a precise and logical assessment of biological truths.

MOTTO:
Human’s wisdom lies in respecting the achievements of nature and not changing its rules. My intention is to pass down this knowledge because we realize our own lives HERE and NOW. The author: Dr. Jarosław MICHAL; consultant at IRL  INSTITUTE  CRACOW.

The above content thanks to courtesy of the author, posted a /:  as above.  *****
P.S. I will add only from my self that these simple rules simply work. I recommend and greet all, especially those with diabetes type 2.
50.TOPIC.

Biology, medicine.

___________________________________________________________________
 

 

Kategorie blogów