Wpisy oznaczone tagiem "Muły" (4)  

kiedys_bede_fit
 
(perfect English z translatorem XD)

Właśnie wróciłam z ogródkowego basenu. Jak to ja, zrobiłam sobie mały trening w wodzie. ~Pierwszy dzień challenge zaliczony ! Jak pisałam wcześniej, będzie to czas przeznaczony na pośladki i uda. Mój "patent" na ćwiczenia - puszczam sobie muzykę, i np. na jednaj zwrotce robię przysiady, na drugiej coś innego, a w refrenie powtarzam ćwiczenie, które najkorzystniej wpłynie na te partie ciała. Jest to dosyć dobra metoda, najlepiej jeśli jest to Nasza ulubiona piosenka, i ma dużo zwrotek.  Pierwszy dniu - żegnaj !

challenge.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dzisiejsze ćwiczenia:

*20 min mięśnie brzucha,
*30 min biegania,
*15 min ćwiczeń na uda i pośladki
*ok. 25 min basen (na ogródku xd)

+zaraz biore się za kolejne ćwiczenia na brzuch i nogi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jednak nie zostałam dziś w domu - pojechałam z mamą. Co w sumie dobrze, bo trening i tak zrobiła, a przynajmniej kupiłam sobie coś lekkiego i pożywnego ^^ Gdybym powiedziała mamie, żeby kupiła mi coś niskokalorycznego pewnie by nie zrozumiała c: Lista zakupów:

*Trzy bułeczki Fitness

DSCF5500.JPG



*Jogurt Bakoma 7 zbóż i Zott Jogobella 8 zbóż. W sklepie nie wiedziałam, który wziąć i wzięłam oba (a raczej trzy, jeden zjadłam ;v ) dopiero w domu zobaczyłam, że Jogobella ma 8 zbóż i  mniej kalorii. Różnią się jakoś 5-10 kcal, więc tragedii nie ma.. chyba .
DSCF5501.JPG


*Lekki serek wiejski, twaróg chudy i jogurt naturalny.

DSCF5502.JPG



*Prócz tego warzywa i owoce takie jak: rzodkiewka, banan, nektarynki, brzoskwinie, ogórki, papryka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dzisiejszy bilans:

*2x Bułka Fitness ok. 97 kcal
*Kisiel 'niskokaloryczny' bez cukru 71 kcal
*Trzy brzoskwinie 3x 29 kcal
*Woda z cytrynką ok. 8 kcal
*Banan 62 kcal
*Acerola 3,5 kcal
*Gofr bez cukru i tłuszczu 193 kcal (niestety.. :p )
*Galaretka truskawkowa 78 kcal
*Jogurt jogobella 8 zbóż ok. 157 kcal

Suma: 853,5
Czy jest jakoś dobry ? Nie wiem. Trochę mało. Dobrze by było, gdybym zrezygnowała z "gówien" typu gofry..Zmieściłam się w przedziale 1000, więc na razie jest oks :3 . Jednak jedząc tak czuje się o niebo lepiej niż opychając się innymi produktami. Ale jak pisałam, chcę stopniowo ograniczać kalorię. ~Gorrrąco polecam pić wodę z cytryną. Jest pyszna, zdrowa i niskokaloryczna. Podam Wam sposób, w jaki ja ją przyrządzam:

Przygotuj:
*Ok. 250ml wody niegazowanej
*Cytrynę
*Kostki lodu
* (opcjonalnie) świeże liście mięty.

Do szklanki o pojemności ok. 250 ml wlej wodę niegazowaną. Obieraczką obierz cytrynę ze skórki (można też wyparzyć. ja obieram, ponieważ dużo ludzi mogło tą skórkę dotykać) i na desce pokrój cytrynę w plastry. Nie całą. Ja do takiej szklanki dodaję zwykle 3-4 plastry. Wyciśnij sok z cytryny (ok. 2 łyżeczki/ wg uznania), wlej do szklanki i pomieszaj. Jeśli chcesz, możesz dodać świeże liście mięty, co doda jeszcze bardziej niesamowitego smaku i aromatu. Na koniec dodaj kostki lodu (ja dodaję ok. 5-6 kostek, żeby było lodowate). Możesz ozdobić  słomką i liśćmi mięty.

Jest to bardzo prosta odsłona wody z cytryną.
Kalorie w ok. 250 ml - 8kcal.
Czas przygotowania - 2-3  min
DSCF5499.JPG

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeśli chcecie sprawdzić, ile kalorii ma dany produkt, polecam stronę www.fitwit.pl/ .  :)

Założyłam zeszyt, w którym notuję bilanse z każdego dnia, proponowane na następny dzień, ćwiczenia itd. A dziś proponowane na jutro: omlet z 2-3 jajek,jogurt, banan, mięta, musli z jogurtem naturalnym, (tradycyjnie mama dać obiad musi ;/ ) , sałatka, twarożek. Myślę, że źle nie jest. Oczywiście WODA, WODA i jeszcze raz WODA ! Do każdego posiłku. Miej butelkę zawsze przy sobie.
l0KWcoAC.jpg



Mam nadzieję, że nie nudzę Was takimi długimi postami, hmm ? :3

Dobra, nie przedłużam, idę ćwiczyć. Dobranoc kochani ! :) :*
  • awatar izkku: zazdroszczę Ci tego basenu ;)
  • awatar 45 wasted: ukradłam ostatnie zdjęcie ;) bilans jest spoko jak dla mnie :D O CHOLERA! ALE MI NAROBIŁAŚ OCHOTY NA OMLET! NIEEEEEEEEEEEEEEEE! haha
  • awatar Kiedyś będzie nas więcej...: Świetny patent na ćwiczenia, z pewnością znajdziesz naśladowców :D
Pokaż wszystkie (8) ›
 

kiedys_bede_fit
 
~13.06.15 r

Heej ;)

Jest godzina ósma, a ja już po treningu abs. Co prawda nie był on zbyt długi (30 min) ale zawsze lepiej tyle, niż wcale i opychać się słodyczami, nieprawda ? c: Moja mama zaraz jedzie z siostrą do miasta, tata w pracy, chata wolna, czyli puszczam muzykę i ćwiczę. Potem odpocznę, przebiorę się i pójdę biegać. ^^ Dobrze jest poruszać się trochę przed pierwszym posiłkiem, gdyż spala on 'oponkę', a nie to co zjedliśmy. Choć z innej strony to i to dobre.. chyba. Patrzę na blogi innych, na inspiracje w internecie i jak widzę takie wyrobione ciała, to od razu chce mi się wstać i ćwiczyć. To faktycznie bardzo motywuje. Planuję kupić sobie jakiś porządny strój do biegania, przede wszystkim spodenki. Buty dobre mam. Wieczorem dodam mój pierwszy bilans, którego nie mogę się doczekać ^^

To jest czystą prawdą.
codzienna-aktywnosc-fizyczna-to-naj.jpg



Nie chcę być chuda jak patyk. Chcę mieć ładne, wysportowane ciało. Myślę, że jak odłożę słodycze i będę dużo ćwiczyć to uda mi się osiągnąć mój cel. Dużo nad tym myślałam.. i postanowiłam, że nie od razu przerzucę się na (dajmy przykładowo) 800 kalorii. Muszę stopniowo przyzwyczajać mój organizm do zmian. Co jest myślę najważniejsze - odstawiłam słodycze. Zaczęłam się ruszać (jak wspominałam) . Cieszę się, że przeszłąm na taki tryb życia. Zdrowy tryb życia. Muszę jeść zdrowo, pić dużo NIEGAZOWANEJ wody, spać min. 8h, ruszać się.
kilka-zasad-ktore-warto-wprowadzi.jpg



Od dziś zacznę  30-dniowy challenge. Tak, tak wiem, że powinnam zacząć na początku czerwca, jednak lato nie kończy się w lipcu ! A nawet jeśli, chcę być #fit nie tylko wtedy, gdy chodzi się w spodenkach, topach itd. Jest to dowolna forma (nie wiem jak to nazwać) ćwiczeń/ treningów ? Sama nie wiem, co wybiorę.. Biegi ? Raczej nie te challenge, bo nie opłaca mi się biec 20s. Biegać i tak biegam wieczorami. Może coś na uda/pośladki ? To byłoby chyba dobre rozwiązanie, ponieważ na brzuch, plecy, ręce już mam już treningi.. A uda i pośladki (jak dla mnie) to najważniejsza część ciała -zaraz po brzuchu- którą trzeba 'rzeźbić'. :)

1422401_626077130771237_564751158.jpg



Dziś mija trzeci dzień założenia bloga, jak i zmian. Fakt faktem zaczęłam ćwiczyć dużo wcześniej, jednak do tego czasu nie prowadziłam o tym bloga. W środę dodałam zdjęcie brzucha, więc w następną będzie kolejne. Chciałabym zobaczyć efekty. Wiadomo, że nie będą one na początku jakieś diabelsko wielkie, jednak będzie to motywowało do dalszej pracy nad sobą. :) Dziewczyny ! Odłóźmy wszelkie chipsy, żelusie, słodycze, napoje gazowane na bok i przywitajmy owoce, warzywa, wodę niegazowaną, naturalne produkty, treningi. Na początku będzie ciężko, to jasne - przecież wchodzisz pod górkę. Jednak po ciężkiej pracy wejdziesz na szczyt i osiągniesz swój cel. Ja tak właśnie zrobiłam.  Z dnia na dzień będzie Wam szło coraz lepiej, aż w końcu staniecie przed lustrem, i zobaczycie że było warto. Wierzę w Was kochane ;* !
motywacja-do-odchudzania-20398861.jpg



Idę pakować torbę, ubrać się w strój sportowy i biegać. W końcu taki piękny dziś dzień, szkoda go zmarnować przed telewizorem ! Mam nadzieję, że kogoś zmotywowałam tym, co napisałam wyżej, wyżej. Pamiętajcie, że macie podobać się przede wszystkim sobie. Trzymam za Was kciuki, do zobaczenia wieczorem :) :*
  • awatar gość: Motywujesz, motywujesz ;)
  • awatar gość: supcio
  • awatar † another †: Wystarczy, ze bedziesz jadla zdrowo, nawet nie musisz liczyc kalorii :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

kiedys_bede_fit
 
Cześć :)

✔ Właśnie skończyłam trening na mocny brzuch oraz speed efect. Trwał on około godziny. Teraz właśnie odpoczywam. Co do brzuszków - macie rację . Przez pierwsze dwa tygodnie dadzą jakieś efekty, jednak później brzuch się przyzwyczai. Nawet to zauważyłam ^^  Cieszę się, że zaczęłam zmiany ciała, oraz że piszę o tym bloga. Nie ważne, czy ktoś go będzie czytał, ważne aby było widać efekty, i żebym widziała jak wyglądałam na początku. Myślę, że właśnie po to są blogi - dla pamiątki i satysfakcji. Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie ze mną i będziecie Mnie wspierać. ✔

✔ Czy znacie jakieś przepisy na sałatki bądź inne dania na dietę ? Jeśli tak, czy moglibyście napisać mi przepis w komentarzu lub na priv ? A ja teraz dodam przepis na sałatkę, którą jadłam dziś na kolację. ✔



SAŁATKA Z PIERSIĄ Z KURCZAKA I RUKOLĄ.
Składniki:  (nie podaję ile czego, ponieważ leci to wg uznania :) )

Pierś z kurczaka (grillowana lub z rożna byle nie smażona),
jogurt naturalny bez dodatku cukru,
sałata ,
ogórek,
pomidor,
papryka,
cytryna ,
musztarda,
ocet (najlepiej winny),
bazylia,
rukola,
pieprz.

Opcjonalnie:
jajko gotowane,
orzechy,
pomarańcz,
awokado.

Sposób przyrządzenia. Krok 1 - sos.

Jak każdy wie, dobry sos to podstawa. Jednak większość sosów na bazie majonezu czy ketchupu jest niezdrowa i dosyć (po prostu) tłusta.
Potrzebujemy 1 jogurt naturalny (bez dodatku cukru!), 2 łyżki musztardy, ocet, cytrynę, pieprz.

*Do małej miseczki wlewamy cały jogurt naturalny, do tego dodajemy 2 łyżeczki musztardy oraz 1 łyżeczkę octu  i mieszamy chwilę. Do tego dodajemy trochę soku z cytryny oraz szczyptę pieprzu. Można kombinować z innymi przyprawami wedle uznania.

Krok 2 - sałatka

Wszystkie warzywa i cytrynkę  pierw myjemy dokładnie letnią wodą. Bierzemy kilka (wedle uznania) liści sałaty i kroimy ją w sposób nam najlepszy (jak kto chce ;p ) Ja kroję ją zazwyczaj w 'paski' lub po prostu rozrywam ją na kawałki.  Do osobnej miseczki kroimy w kostkę (ok 1x1cm) pomidora, ogórka i paprykę. Cytrynę ja pokroiłam w plastry ^^ Następnie wszystko wrzucamy do miski i zajmujemy się kurczakiem. Najlepsze mięso do sałatki to pierś z kurczaka koniecznie bez skóry! Dlaczego pierś? Dlatego że mięso z piersi kurczaka jest najbardziej bogate w białko i ma najmniej tłuszczu (prawie 0g) . Wszystko wrzucamy do salaterki, dodajemy rukolę i bazylię, po czym mieszamy i zalewamy sosem. Można przyozdobić świeżymi liśćmi bazylii. Smacznego ! ;*

Część przepisu brałam z internetu, przyznaję się. Jednak to dlatego, że nie mogłam się odpowiednio wysłowić ;3 . ✔


silownia_quatro(8).jpg

Źródło; Google.
  • awatar izkku: najlepszy przepis to wrzucić to co się ma w lodówce przy użyciu lekkiej kreatywności :) to mój mały sposób :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

kiedys_bede_fit
 
10.06.2015 r

Zaczynam !

Zaczynam i nowy blog, który będzie o odchudzaniu, ćwiczeniach itd. Zaczynam również wyrabiać mięśnie brzucha. Co ok. tydzień będę dodawała zdjęcie mojego brzucha, aby zobaczyć, czy są efekty. Jak na razie nie chcę ujawniać zbyt wielu informacji o Mnie ^^

Czy znacie jakieś porady dotyczące wyrobienia mięśni brzucha ?

Dzień 1 - Początek mam nadzieję .. dobrego c:
DSCF5459.JPG




Jakie są dobre ćwiczenia ? Robię około 100 brzuszków dziennie. Dam radę ? :)
  • awatar gość: myslę że na początek brzuszki są dobre tak pierwsze 2 tygodnie potem mięśnie się przyzwyczają i nie będzie efektów bardzo polecam te filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=ks_tqbwh8-s https://www.youtube.com/watch?v=ByvEUgL_NjE https://www.youtube.com/watch?v=jJ8o0qWmQus i powodzenia :)
  • awatar Kiniaxd: Ja robię abs i wiele ćwiczeń cardio :) powodzenia i zapraszam do siebie
  • awatar izkku: oczywiście, że dasz radę :) ale samymi brzuszkami nic nie osiągniesz :) powodzenia :) zapraszam do siebie :)
Pokaż wszystkie (10) ›
 

 

Kategorie blogów