Wpisy oznaczone tagiem "OK" (81)  

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

littlemy
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

rejeteanka
 
Rejeteanka: Nie ważne jak źle będzie, TY masz się uśmiechać.
 

cpewebloga
 
I'm going to go into detail on how make money as a paparazzi. There are two types of paparazzi you have the amateur and the professional. Both types of pap www.business-blog-internet.com/make-money-as-a-p…
 

malinek2000
 
Ledwo co wrócę to znów wyjeżdżam.... zabawne


Piszę na szybko ponieważ powinnam pójść dziś wcześniej spać.  Mam pociąg na 7.50 ;/ za wcześnie ehs XD

Jadę do Warszawy a dokładniej to do lasu 40 min za Warszawą.

Będę tam jakoś tydzień a potem jadę jeszcze w inne miejsce ale teraz dokładnie w Warszawie... możliwe, że nie zdążę na rozpoczęcie roku XD


Możliwe, że przez ten cały czas nie będzie wpisów !!

Nie będę tam mieć dostępu do internetu , może uda mi się pożyczyć od kogoś jakiegoś laptopa z netem ale na nim nie miałabym tych wszystkich zdjęć, obrazków które mam na moim komputerze XD

W ogóle coś mi Pinger nawala.  Jak wstawię wpis to go nie widzę a jak wchodzę czasem na główną stronę to pisze, że ostatni ogólny wpis był 10 dni temu ( jak i nie dalej) ;-; i często niektórych moich wpisów nie widzę...

I do tego na telefonie takie same mam problemy z pingerem XD kierwa mać ( Kierwa to mojej koleżanki autorstwa " zdrobnienie" wiadomo jakiego przekleństwa XD)




Tak więc do ... kiedyś ... tak na pewno do kiedyś XD




1601291_747246395310987_365327714510281537_n.png




A no i pokaże wam zdjęcie ( z neta) BJD bardzo podobnej do mnie w realu XD
Jak ją zobaczyłam to takie " WTF" haha XD  no i jak komuś pokazuje jej zdjęcie to każdy mówi " Nawet bardzo podobna" więc coś musi w tym być ^^

10502319_590572891065405_7898189411571592306_n.jpg



Sayonara
  • awatar Asumi10: Fajnie masz. :)
  • awatar Martynkaaa *.*: Ehh no szkoda :c Ale trzeba korzystać póki jeszcze czas xD Udanego wyjazdu i baw się dobrze :3
  • awatar RainbowxD: Wielka szkoda, że przez ten czas nie będzie, ale rozumiem. Baw się dobrze i życzę Ci miłego wyjazdu ♥. Mi również nawala Pinger, ale trudno... będzie trzeba do tego jakoś przywyknąć ;-;.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

cpeweblogb
 
Does your Lenovo computer have Superfish VisualDiscovery adware (a.k.a. spyware) installed? It’s possible if you purchased a Lenovo PC any time in September of 2014 and thereafter. This Superfish software intercepts the Lenovo user’s traffic so that the user sees ads displayed that reflect their browsing habits. The problem with this targeted advertising scheme is … Continue reading Attention Lenovo PC Owners: Something’s Fishy with Your Computer → www.computer-product-equipment.biz/attention-len…
 

landrynkaxox
 
Jak mijają Wam wakacje ? Gdzie byliście, co zamierzacie zwiedzić, kogo odwiedzić ?

Kilka dni temu, godzina siódma, po siódmej. Leże sobie, chyba śpię (?!) a tu nagle wjazd na chate "Nikola !!! Wstawaj !! Jedziemy nad morze" ;-; . Przyznam, że byłam wściekła na początku, ale z czasem się uspokoiłam. Rano - pogoda była piękna. Niebo czyste, gorąco. Z każdym kilometrem podróży stawała się coraz gorsza i gorsza. Aż w końcu gdy dojechaliśmy nad morze, padało strasznie .. Było zimno. Troche się pokręciliśmy po molo, zjedliśmy loda i wracaliśmy. Nie było sensu w taką pogode się włóczyć bez celu i marznąć. Po drodze zajechaliśmy do Pizzerii OK, spędziliśmy tam około 1,5h. Potem odwieźliśmy babcie do domu, wypiliśmy herbatę, i wróciliśmy do domu..

Kilka dni temu (12.07) miałam też urodziny, jednak nie były to najlepsze.. wręcz przeciwnie.. :(
Ogólnie, byłam tylko z tym "wypadem" nad morze, i u babci, takie moje wakacje.. ;-;
Jak więc widać, nie są to najlepsze, ani super extra ultra wymarzone wakacje.. :< ♥ Dobre jest chociaż to, że spotykam się z przyjaciółmi : )

Księżniczka.. ^^ ;*
Zdjęcie0764_001.jpg



Przepraszam też za moją długą, 37-dniową nieobecność. Tyle się dzieje. Zwyczajnie nie miałam czasu, ale też weny oraz chęci na pisanie. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, hm ? ☺

Taki wyrażający więcej niż 1000 słów obrazek ._.
11403392_1625118517743904_6624815935705539105_n.jpg


Będe końcyć, bo śpiesze się na trening. dziękuję za ponad 2k wyświetleń, jesteście boscy ;*

Dobrego dzionka !
  • awatar ♥Szkielet♥: Pekinie wyszłaś na tym zdjęciu królowo :D
  • awatar † another †: @♥Szkielet♥: Dziękuję :D
  • awatar Abstrakcyjny blog: ooo faktycznie skoda, że wtedy padało mogłabyś mieć świetny wyjazd, ale mówi się trudno, przecież zawsze możesz pojechać jeszcze raz w ładniejszą pogodę :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

cpeweblogb
 
Does your Lenovo computer have Superfish VisualDiscovery adware (a.k.a. spyware) installed? It’s possible if you purchased a Lenovo PC any time in September of 2014 and thereafter. This Superfish software intercepts the Lenovo user’s traffic so that the user sees ads displayed that reflect their browsing habits. The problem with this targeted advertising scheme is … Continue reading Attention Lenovo PC Owners: Something’s Fishy with Your Computer → www.computer-product-equipment.biz/attention-len…
 

martusiasobie
 
Jejuuu, gdzie moja silna wola? :( Ile ja dzisiaj zjadałam ;-; Aż boję się bilansu. W domu byłam po 17, dobrze, że jutro piątek.

BILANS:
Śniadanko:
Activia 95 kcal
Banan 80 kcal (taki malutki był)
Kiwi 50 kcal
Od 8 do 17
Pieczywo lekkie 7 ziaren 420 kcal
Banan 80 kcal
Batonik musli 150 kcal
Po 17
3 tortille (tak, wiem) 460 kcal
Razem: 1255 kcal

Przesadziłam ehh. Będzie lepiej, obiecuję :)
Pochwalę wam sie jakie pycha deserki zrobiłam! Jacieee, nie umiem się już doczekać kiedy je zjem! smak-zdrowia.blogspot.com/(…)deser-brzoskwiniowy-z-… i smak-zdrowia.blogspot.com/(…)rafaello-z-kaszy-manny…

Ćwiczenia:
Rozgrzewka z Mel-B
Skalpel z Ewką
ABS z Mel-B

Serio czuję się mega gruba. Jakbym z dnia na dzień była coraz to większa. Okropnie mi z tym :( Ale nie przestanę ćwiczyć! Nie mam prawa narzekać, że jestem gruba, skoro tylko leżę i jem. Dziewczyny, nie poddajemy się! Pokażemy wszystkim jaką mamy silną wolę ;)



cudowny.png
  • awatar stay<3fit: Mmmm przepisy wyglądają smakowicie xD Tylko tak trzymaj! ;*
Pokaż wszystkie (1) ›
 

ringiding
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Leszcz <3:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

wyrachowana
 
Odejdź, nie odwracaj się.
Nie jesteś mi nic winien.
Zapłaciłeś mi godnie wspomnieniami.
 

owszystkiminiczym123
 
Witam wszystkich serdecznie na moim blogu.
Dość dawno mnie nie było nie ukrywam nie chciało mi się napisać kolejnego postu. LEŃ.
Chciałabym powitać wszystkich w ten jakże chłodny i ostatni dzień października w HALLOWEEN!
Nie, nie ja nie obchodzę takiego święta.
Moje zdanie jest negatywne do tego typu świąt jest to kopiowanie od ( USA, Kanady, Irlandii i Wielkiej Brytanii) rozumiem skopiować jakieś słowo typu ( #SELFIE, #OK) nie powiem, bo używam zwrotu ok. Ludzie, ale po co łazić po ludziach i żebrać o cukierki w głupich przebraniach? Czy w Polsce jest taka bieda, że nie stać nas na cukierki? Jeśli jesteś Polakiem i obchodzisz to święto....
Klika zdjęć Halloween-owych:
 
halloween-skin-pack-10-535x535.png



announcement_elsword_pl_3f8b7227a85b721c57eca326097bb15f.png
  • awatar Whispers in the dark: Ja Halloween nie obchodzę bo w okolicy nigdzie nie ma xD
  • awatar Kashmirkaa: Ja nie przepadam za tym świętem. Moi dziadkowie sa pochowani 300 km stąd.
  • awatar forever young♥: Czy ja wiem czy tak bardzo obchodzę te święto zwykle spotykam się ze znajomymi i jakieś horrory oglądamy :P.
Pokaż wszystkie (4) ›
 

non_omnis_moriar
 
tumblr_n78w8mTfCf1qdbhifo1_500.jpg


Okej, jestem. Poradziłam sobie;P
Było w porządku, ale nadal czuję całe to żarcie, które w siebie wpychałam przez ostatnie dwa/trzy tygodnie. Straszne uczucie.

jedzenie:
-dwie małe roladki mięsne, ziemniaki, mizeria + pomidor z cebulą.

ćwiczenia:
-9 Exercises For A Flat Stomach;
-5 Minute abs;
-KMDIS-zestaw 8...;
-50 przysiadów;
-4 Min Tabata...;
-Mel B abs;
-Ćwiczenia Pilates na pośladki;
-50x ćwiczenie na brzuch;
-30x ćwiczenie na brzuch II;
-50 przysiadów sumo;
-5 Min ab;
-Fat Burning Abs Workout Level 1;
-10 Min Abs Workout;
-50 spięć brzucha;
-50x ćwiczenie na skośne mięśnie brzucha.

tyu.png


"Czemu cię nie ma na odległość ręki?
Czemu mówimy do siebie listami?"

Zaledwie dzień temu widziałam się z Lubym, a mam wrażenie, że minęły wieki, odkąd ostatni raz tonęłam w jego zielonych oczach. Hmmm.
  • awatar ashbenzo: Ile ćwiczeń <3 Ja swojego chłopaka widziałam w czwartek i już nie mogę się doczekać,żeby go jutro przytulić :3
  • awatar skinnyme.: zazdroszczę, że wgl masz za kim tęsknić... btw nadal jestem zakochana w tym ile ćwiczysz! <3
  • awatar couteau: Wow, zaszalałaś z ćwiczeniami! Super. ;)
Pokaż wszystkie (5) ›
 

sellrusso
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zycietokaruzela
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

 

Kategorie blogów