Wpisy oznaczone tagiem "Switch" (30)  

nightfirefly
 
Jestem, przybywam z krótkim wpisem XD

Zacznę od przybycia nowej głowy BJD. Jest nią uroczy Mirror firmy Patchmist (size 1/4) w WS.

Jak zobaczyłam pudełko, serce mi zamarło - -'

20180403_105212.jpg


Ale w środku wszystko było ok

30122565_1918472878465682_27364265_o.jpg


Nowa główka będzie pewną postacią - Księciem Nietoperzy i zwać się będzie Auris Lume

So happy.jpg


Wrócił do mnie (z face-upu) inny wampir - Necris Silge. Na pierwszym zdjęciu w wigu innego wampira, na drugim w jakimś randomowym. Jeszcze czeka na swój.

The Vampire's Glare.jpg


Pure morning.jpg


Necris.jpg


Kupiłam też kilka rzeczy dla BJD

Koszulka z Etsy

koszulka z kotem.jpg


Naszyjnik Ringdolla

20180416_092928.jpg


Papeteria z piórem dla Arseniusza

20180219_132807.jpg


Jointed hands od Popo

popo jointed hands.jpg


Z face-upu wrócił też syn Arseniusza, Aris Silge. Jest taki piękny! *o*

Aris Silge.jpg


Co kupiłam dla siebie - będzie w następnym wpisie :)
  • awatar Alys27: Zostawisz Nietoperkowi tę bujną czarną fryzurkę?? Jest urocza! :D
  • awatar SugarFirefly: @Alys27: Zapewne będzie ten wig, a jak nie to bardzo podobny. Też uważam, że mu pasuje :D
  • awatar Kate - Writes: Cudna nowa główka. Zwłaszcza z tą milusią czuprynką. Urzekła mnie ta papeteria. sama bym coś takiego posiadła w stosownym dla mnie rozmiarze. :D
Pokaż wszystkie (6) ›
 

nightfirefly
 
Jestem chora, czuję się średnio i większość czasu spędzam w łóżku, ale przynajmniej mam chwilkę, aby napisać coś na blogu.

Odnośnie ostatniego wpisu - dokupiłam jeszcze dwa covery na telefon (dwa, bo nie mogłam zdecydować się który kolor:P)

s-l1600.jpg


s-l16.jpg


Chciałam kupić pędzelki do pudru w kształcie rogów jednorożca, ale ponoć gubią włosie, więc sobie darowałam. Mimo to uważam, że wizualnie wyglądają uroczo :3

s-l.jpg


Za to kupiłam błyszczyk do ust w ślicznym opakowaniu

bzsycyzk ufo.jpg


Cekinki w środku przesypują się przy potrząsaniu

space lip.jpg


W Mohito kupiłam koszulkę, na którą polowałam już wcześniej (warto poczekać na przeceny)

Galaxz Mohito tshirt.jpg


Z Croppa zgarnęłam piżamę, sweter oraz piny

cropp pizama.jpg


Cropp Hug Dealer.jpg


cropp pins cat.jpg


A, jeszcze trampki z Mohito. Bardzo fajne, będą już na wiosnę

Mohito sneakers.jpg


Malutki plecak galaxy

galaxy backpack.jpg


Tak przy okazji(kiedyś pokazywałam foto tego samego plakatu, zrobione w szpitalu) - lol Illuminati są wszędzie XD (tu przy kantorze)

Illuminati kantor.jpg


Pluszowa kupa, no jak miałam jej nie wziąć? XD

Pluszowa kupa.jpg


Bluza z sushi

Sushi bluza.jpg


Naklejki - lolicie są moje, te z roślinkami są Bazikotka

naklejki.jpg


Lolita stickers.jpg


Kiedyś zapierałam się, że w życiu nie kupię selfie sticka, ale nowy telefon zrobił swoje i w końcu się stało...

Selfie stick.jpg


I wiecie co? To całkiem przydatne urządzonko, naprawdę! Wygodne w użyciu i poręczne. Polecam wersję z pilotem.

Ogólnie nie pijam alkoholu, ale lubię miód i róże, więc tą nalewkę kupiłam z ciekawości. Zresztą nie dało się przejść obojętnie obok tak pięknej butelki, w jaką owy słodki trunek wlano

nalewka różana.jpg


Na zdjęciu może nie widać, ale buteleczka jest "ombre", cieniowana od góry na różowo.

Ostatni zakup to plecak świecący w ciemności. Często piszecie, że chcielibyście obejrzeć zdjęcie, jak takie rzeczy wyglądają po ciemku, więc proszę bardzo. Tym razem zrobiłam zdjęcie w dzień i w nocy:

Claire's glow in the dark backpack.jpg


Jak już wspomniałam na początku, jestem chora i troszkę się męczę, ale za to poprawił mi humor kurier :D

Przybył mój nowy pan wampir, Switch Soseo Holy ver.

Switch Soseo.jpg


Ma wymienne zęby (zwykłe i wampirze) i jest naprawdę piękny! Zawsze marzyłam o jakimś Switchu i w końcu mam swojego.

Switch Soseo Holy ver.jpg


Uparłam się na firmowe ciałko, więc troszkę to potrwa, ale na pewno postaram się go "ukończyć" jak najszybciej <3

Switch Soseo Vampire.jpg


To na tyle. Lecę spać, bo power mi się kończy. Miłego dnia!

Firefly
  • awatar moon child: Może tylko mi się wydaje, ale chyba widziałam już gdzieś kantor z podobnym plakatem...w galerii w Łodzi? Illuminati, wszędzie illuminati xD
  • awatar Kate - Writes: Ponawiam pytanie; skąd bierzesz na te cudeńka pieniądze? Bluza w sushi i ta pierwsza koszulka absolutnie skradły moje serce. Plecak galaxy tak samo. Muszę taki mieć, skąd go wzięłaś? Co do etui na telefon to bardziej podoba mi się niebieskie. A selfiestick by się przydał. Czekam ażeby zobaczyć nowego wampira w całości + Illuminati...
  • awatar Only NM: Jesteś chyba jedną z niewielu osób która posiada więcej ubrań niż swoje lalki :) A główka jak najbardziej pasuje pod Twoje stylizacje, czekam aż się ocieli i będzie na jakimś pięknym tle z makijażem :)
Pokaż wszystkie (14) ›
 

kiminiheichou
 
Wpis tylko dla znajomych
Inarin-sama:

Wpis tylko dla znajomych

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

modem37
 
Cześć. Następne posty opublikuję już niedługo
Pokaż wszystkie (3) ›
 

butterflyfactory
 
Butterfly Factory:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

hamleta
 
Ostateczny werdykt w sprawie Taeheo zapadł i jestem z tego zadowolona. Pozwoliłam, aby piękny Switch pozostał moim marzeniem.
Zapewne gdyby w dniu, w którym moja fascynacja nowym Switch'em osiągnęła szczyt, główka była dostępna w sprzedaży - kupiłabym ją z marszu nie zastanawiając się nad niczym. Ale nie była dostępna, trzeba było poczekać. A czekanie, jak wiadomo, sprzyja nadmiarowi myśli. Dlatego też w mojej głowie przez kilka dni panowała istna wojna, w między czasie przelałam moją fascynację na blogowy wpis i koniec końców zrezygnowałam z zakupu. Jako, że jestem lalkowo narwana i rzadko zdarza mi się powstrzymać przed zakupem - zaliczam to do osobistego mini-sukcesu. Puknęłam się w głowę i moje myśli wróciły na właściwy tor - skupić się na tym co już mam i co wkrótce przybędzie. A jeśli któregoś dnia powrócą plany zrealizowania postaci Taeheo, to przecież istnieje Marketplace, trzeba będzie tylko czekać na odpowiednią okazję. A może fascynacja przejdzie i nie będzie czego żałować. Kto wie, może za kilka miesięcy zjawi się nowy Switch i zastąpi miejsce Taeheo ;)
  • awatar meg13: A jednak :D Widzisz miałam tak z Viv...jakiś czas była niedostępna...pojawiła się jak już miałam June...nie odpuściłam kupiłam Viv...I wiem że bardzo dobrze zrobiłam...niepotrzebna mi była June...ale może jak zmieni się jej makijaż to też mi się bardziej spodoba :/ Jak na razie na 1 miejscu jest Viv :D Uwielbiam ją w każdym calu :D
  • awatar steamfang: Z jednej strony szkoda, bo Tae jest boski, ale z drugiej strony gratuluję "głosu rozsądku". ;D Ja jestem taka narwana przy kupnie modeli koni (w przypadku BJD NA RAZIE nie), więc rozumiem jak trudno czasem się powstrzymać.
  • awatar Hamleta: @steamfang: Dzięki :P Nie było łatwo! Ale staram się w ogóle o nim nie myśleć żeby nie zacząć żałować, że jednak ostały mi się jakieś resztki rozsądku i mają na mnie wpływ :P @meg13: Wiadomo, Viv wygra z każdą ^^ Ja podejrzewam, że jednak któregoś dnia spróbuję wyhaczyć gdzieś Taeheo... Ale to dopiero w przyszłości :P
Pokaż wszystkie (6) ›
 

hamleta
 
Przepadłam dla nowego Switch'a. Chodzi za mną, spać nie daje, myśli nie opuszcza. Próbuję sobie wmówić, że mi się nie podoba, próbuję znaleźć coś, co mi nie odpowiada, ale to nie zdaje egzaminu. Bo za każdym razem gdy spoglądam na ten profil, moje pragnienie posiadania go wzrasta jeszcze bardziej.
Z jednej strony czuję, że nie powinnam. Bo naprawdę? Mam kupić następną głowę? Mam dać się podpuścić, spanikować, że nigdy więcej nie będzie ponownie na sprzedaż i jednak zamówić, żeby leżał nie wiadomo jak długo bez ciała? Bo ich ciało i owszem, bardzo ładne, nawet mogliby dzielić jedno z Kienem, tylko, że nie bardzo mi ono pasuje do Kiena. A wypadałoby, żeby latem już miał własne.
Muszę w końcu podjąć jakąś żywiczną decyzję. Tylko jaką.
  • awatar persephone-xoz: Profil ma genialny! Hm. Powodzenia w podejmowaniu decyzji ^^... Wiem, że potrafią być ciężkie!
  • awatar Hamleta: @persephone-xoz: Dziękuję! Nie będzie łatwo. Bo właśnie ten jego profil! <maślane oczy>
  • awatar chiriann: Powiem szczerze - jego profil podoba mi się nawet bardziej, niż en-face ;). Nie chcę Cię za nic odwodzić od tego zakupu, bo chłopię jest urocze, ale Kienowi ciałko by się bardzo przydało :).
Pokaż wszystkie (12) ›
 

pokoj-z-widokiem
 
wszedzie juz byl.
ale tutaj nie.

Kangto.
melancholijny idol kpopowego boysbandu.
szczegoly wkrotce :)


Kangto.jpg
  • awatar ~eloe~: no i mam nadzieje że pojawia się tutaj nie po raz ostatni ^^ pokazuj go częściej : )
  • awatar Idemo: Ale z niego ciacho <3
  • awatar SugarFirefly: Ładny!!!
Pokaż wszystkie (3) ›
 

lynaxchan
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

pokoj-z-widokiem
 
wyslali Hahwe....

bosz!
chyba zaczne hiperwentylowac!

bedzie goly!
i goly, goly, goly!

aaaa!

aaaaaaaaaa!

:D

kilka fotek z netu... coby popasc wzrok.


hahwa.jpg

by xavier-x na flickrze www.flickr.com/photos/xavier-x/6542790601/


hahwa1.jpg


hahwa2.jpg

by "tajemnicze japonskie znaki" na flickrze www.flickr.com/(…)photostream…


hahwa4.jpg

by moptech1 na flickrze www.flickr.com/photos/34189764@N02/6135649925


hahwa3.jpg

by solar eclipse

dobra, chyba starczy na dzis :D
  • awatar fraill: Och, jak fajnie! Chcę, żebyś już go miała! Niech bezpiecznie przyleci, omijając wszystkie zbędne urzędy...
  • awatar gość: Wrażenia wzrokowe jak najbardziej nadające się na wieczorową porę ;) Cudowny facet. Bardzo się cieszę, że już do Ciebie zmierza ^^
  • awatar Idemo: Co ztego, że goły, ważne że będzie Twój i wreszcie na Twojej półce :) Ciuchy sie potem załatwi ^^
Pokaż wszystkie (5) ›
 

pokoj-z-widokiem
 
ponoc niedlugo wysla do mnie Hahwe i wyjatkowo, ta lalka ma juz nawet imie.
wiadomo, ze nie ma pewnosci co z tego imienia zostanie kiedy juz lalek przyjdzie... ale to i tak pewien postep.
w moim przypadku.
skulka c do tej pory bezimienna ;p

rozmawialam z Dedra o tymze imieniu i martwilam sie, ze ono nie wiedziec czemu upiera sie byc koreanskie :)
a przeciez Hahwa ma raczej europoidalne rysy twarzy.
a Dedrus na to, ze wcale nie, ze zalezy jak go pomaluje sie.

no i znalazlam dowod na jej teorie.
moze dowod nie wprost ale tez dobry.

oto blizniaczy brat Hahwy - Milhwa.
a tuz pod spodem aktor, ktorym ostatnio sie jaram... bo taki niestandardowo koreanski.
czyz nie sa podobni?!

Milhwa_02.jpg


joo-ji-hoon-milhwa.jpg


od poczatku wydawalo mi sie, ze Ji Hoon-sshi jakos znajomo mi wyglada.
nie wiedzialam tylko dlaczego... a tu przypomnialam sobie o ostrej i surowej twarzy Milhwy.

pytanie, czy aby nie bylo tak ze Switch inspirowal sie Ji Hoonem?
w 2006 roku serial z nim mial bardzo wysoka ogladalnosc w Korei.

ogolnie to patrzac na te fotki... sie rozplywam.
i Milhwa, i Ji Hoon to przyjemnosc dla oka.

tak oto moje rozne hobby pokrywaja sie, wiaza i staja inspiracja jedne dla drugich.
fajnie.
  • awatar ~eloe~: Coś w tym jest ; ) gdyby dać Milhwie czarna peruke na tej fotce podobieństwo byłoby jeszcze większe ; ) też czekam neicierpliwie na tego Twojego koreańskiego chłopca ; P
  • awatar Ayu&Ana: No faktycznie są podobni ^^ Nie możemy się doczekać twojego chłopaka!
  • awatar Idemo: Faktycznie, podobieństwo jest i to duże :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

wodzupl20
 
OMFG

images.jpg


Poniedziałek najgorszy dzień informatyka, tylko wszedłem do firmy napadło mnie parę osób z głównym pytaniem gdzie jest internet (tak jak bym miał wiedzieć bo jestem jasnowidzem :p). Każdy miał jakiś poważny powód żeby z niego skorzystać(tak na pewno na fejsiku ma wiadomości albo coś). Biegnę czym prędzej do pokoju sprawdzić rzeczywiście jest jakiś problem z stackiem 5. Biegnę sprawdzać co się dzieje jeden z przełączników zawiesza cały stack. Sprawdzam całego przełącznika i napotykam na gnieździe 12 problem po podłączeniu do niego kabla z patch panela zwiesza się, biegnę po pietrach sprawdzać te gniazdo. Wchodzę do pokoju gdzie siedzi 1 User drukarka sieciowa komputer i Switch. Pytam gościa czy coś się działo jakieś skoki napięcia ktoś coś robił przy gniazdkach urządzeniach on mówi nic on tu sam jest od rana(i napomkną gdzie jest internet).Sprawdzam gniazdko w pokoju sprawdzam kable i napotykam 5 kabli wpiętych do przełącznika 5 portowego(pomyślałem 5 kabli na 3 użądzenia 1.drukarka 2.komputer 3.dojście netowe co to za dwa kable). No to ja dawaj po tych kablach ten piąty taki okazał się długim kablem który szedł przez pół pokoju zakręcał przy ścianie i wracał do przełącznika zrobiła się pętla ale sama raczej nie(przypomniało mis się ze tu ktoś jeszcze siedział). Pytam gościa czy na pewno nic tu nie grzebał przy tym przełączniku dziś lub wczoraj, a on na to no ja bo chciałem kabel uporządkować a był długi wpoiłem do przełącznika żeby było ładniej(krew mnie zalała). Pytam faceta to czemu pan mi nic nie powiedział a on na to bo się bałem zrobiła się z tego taka afera na całą firmę(zacisnąłem zęby uśmiechnąłem się ze złością i wyszedłem).
Nienawidzę poniedziałków!!!!!!!!

Na koniec coś śmiesznego :P



 

wszystkiepromocje-pl
 
#Komputery, Peryferia i Akcesoria - RTV Euro AGD - Wymienne pokrywy do laptopów Dell z rabatem 20% - więcej: www.wszystkiepromocje.pl/(…)rtv-euro-agd-wymienne-p…
#agd euro rtv, #dell, #laptop, #notebook, #switch, #elektronika, #akcesoria, #multimedia, #promocja, #rabat
Obszar promocji: Ogólnopolska
 

 

Kategorie blogów