Wpisy oznaczone tagiem "Witaminki" (12)  

foreveraloes
 
AloeTeam:
IMG_20180111_164045.jpg

Słodki podwieczorek z prawdziwą bombą witaminową w postaci mojego ulubionego JOOSTa :)
 

iambookaholic
 
iambookaholic:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

amsisley
 
amsisley:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

pekkola
 
Hello!
*Co tam slychac po drugiej stronie Europy?*
Ja wlasnie sie opierdzielam, tak lekko mowiac, w pracy.
Za jakies 40 minut wychodze bo musze jechac do lekarza rodzinnego po recepte.
Ostatnio nic za ciekawego sie u nas nie dzieje..
Poluje na bilety do PL bo przed porodem chcialabym wpasc do rodzinki i mysle ze polece sobie za miesiac max poltora, o ile Ginek nam pozwoli..
:D
_   _   _
Zostawiam Was z malym mixem fotkowym z ostatnich dni.
*Typowe wloskie czekoladowe jaja Wielkanocne*
Te dostalismy od dziadkow G.
:D
W tamtym roku byl Spiderman i Barbie takze w tym nie jest zle hahahaha
unnamed (2).jpg

Daisy ♥
unnamed (3).jpg

Fruits' power!
unnamed (1).jpg

unnamed (4).jpg

Roses.
unnamed (5).jpg

Male zmiany w salonie.
unnamed (12).jpg

unnamed (8).jpg

Ikea rulez!
unnamed (10).jpg

Zabawa na Instagramie.
unnamed (6).jpg

♥ 18 Tydzien ♥
unnamed (9).jpg

GDZIE SA MOJE NOGI?!
unnamed.jpg
Pokaż wszystkie (6) ›
 

dieta3
 
Od niepamiętnych czasów nie ulega kwesii, iż witaminy są korzystne ludzkiemu ciału do słusznego funkcjonowania. Rożne grupy witaminek wpływają korzystnie na co innego. (witaminy.org/zrodelka/) Źródła witamin z grupy C działają pozytywnie na zdrowie człowieka zwłaszcza jesienią i zimą.
witaminy.org/(…)witamina-c.jpg…

Witamina A na ciało oraz na oczy, ale należy pamiętać, iż ich nadmiar może poczynić utratu pamięci. Witamina D wpływa prawidłowo na zdrowie tkanki kostnej oraz układ krążenia. Deficyt witamin może doprowadzić do solidnych konsekwencji ze zdrowiem. Powinno się uzupełniać witaminy, ale najlepiej pochłaniać je w formie warzyw oraz owoców.
 

dieta3
 
Nie od dzisiaj wiadomo, że witaminy są pożądane naszemu ciału do prawidłowego działania. Przeróżne gromady witaminek oddziaływują zbawiennie na różne rzeczy. (witaminy.org/) Witaminy z grupy C wzmacjniają odpornosć ciała zwłaszcza jesienią i zimą.
witaminy.org/(…)witamina-c.jpg…

Witamina A na skórę i na wzrok, lecz ich nadwyżkprzekroczenie może poczynić problemy pamięci. Witamina D wpływa dobrze na rozwój kości i układ krążenia. Deficyt witamin może prowadzić do solidnych problemów zdrowotnych. Należy dostarczać witaminy, a najlepiej pochłaniać je w formie owocow i warzyw.
 

dieta3
 
Nie od dzisiaj wiadomo, że witaminki są pożądane ludzkiemu organizmowi do słusznego działania. Rożne gromady witaminek oddziaływują korzystnie na co innego. (witaminy.org/zrodelka/) Źródła witamin z grupy C działają pozytywnie na zdrowie organizmu w szczególności w okresach jesienno-zimowych.
witaminy.org/wp-content/uploads/2011/03/witaminy.jpg

Witamina A na skórę oraz na zdrowy wzrok, ale należy pamiętać, iż ich nadmiar może poczynić zaniki zapamietywania. Witamina D wpływa dogodnie na zdrowie tkanki kostnej oraz system krwionośny. Niedobór witamin jest w stanie doprowadzić do stałych kłopotów ze zdrowiem. Należy dostarczać witaminy, ale najlepiej spożywać je w formie warzyw oraz owoców.
 

dieta3
 
Wortal (witaminy.org) witaminy spełnia bardzo istotną rolę, ponieważ promuje zdrowe odżywianie i pomaga wybrać taką dietę, która będzie dla nas najbardziej odpowiednia. Każda osoba, która ma na względzie swoje własne zdrowie bardzo dba o to aby cieszyć się długo życiem powinna poczytać na temat zdrowia.
W Waszym portalu znajdują się informacje na temat właściwej diety i możesz dowiedzieć się co to (witaminy.org/witaminy-pod-lupa/) witamina K a także możesz znaleźć źródło (witaminy.org/zrodelka/) witaminy K. Nie będzie też dla Ciebie obcym temat taki jak (witaminy.org/dzial/samopoczucie/) samopoczucie. Im więcej wiadomości zdołasz przyswoić tym zdrowsze a także bardziej przyjemne będzie Twoje życie. Oczywiście o ile zastosujesz się do instrukcji oraz będziesz dbać o siebie.
 

vivienne51
 
vivienne51: Aa dzis waga spadła ponizej 50 :)
Wczoraj nie moglam spac... nie chcialam brac tej tabletki... wzielam krople nasercowe... i zasnelam :D:D (haha 70 % etanolu - kielich dobry na wszystko)

dzis jestem w o wiele lepszej kondycji :) popijam sobie rutinoscorbin witamnką D3 i wapniem... martwie sie moimi dziasłami... a na tych tabletkach wszystkich pisze... ze nie moga byc substytutem "urozmaiconej" diety.... czyli bez zarcia ani rusz. dzis moj organizm chcial ciasto :))))))) zjadłam. Mialo duzo aromatu waniliowego... jakies 70 kcal. Ale dobrze :) Wit. C zalatwiona, Ca tez, D tez. Z grupy B zalatwione tigerem. jeszcze A... tylko ze ta potrzebuje tłuszczu...cos do tej marchwi tłustego zjem. nie powinnam przekroczyc 400. dzis pwg planu 300. A i tak 400 jestem w plecy. Ale cóz. Musze trenowac, na co nie mam siły. I jeszcze nauka dzis. Musze dac radę. :P Jutro zjem papryke... bo ma żelazo na moje erytrocyty :) Doping przed zawodami <lol> w piatek na 3 godzinie biegam i we wtorek podczas trwania calych lekcji caly dzien jestem na stadionie :DDD mój zywioł! pobiegne sobie dzis na niego :) tylko ze ten gruby ochroniarza wygania mnie o 21 bo zamyka ;/ wiec musze wczesniej wyjść ;) tylko kurcze jest goraco...

 

vivienne51
 
Dzis "oficjalnie" zakopałam topór wojenny z rodzicami... Przykro mi, ale nie bede udawac ze jadlam, albo jesc przy nich... albo mowic ze nie nie, wcale nie chce byc jak te anorektyczki, po prostu nie mam apetytu" Powiedzialam wprost, nie jem, bo chce byc CHUDA. Na co ojciec odparł, iz dobrze teraz wygladam ( on zawsze mowi prosto i szczerze, jak wazylam 57 to gadala ze moglabym sobie polowe obiadu odpuscic etc, a gdy wazylam 42 gadal ze wygladam jak zasuszony szkieletor ;]) ale nie ważne. Poza tym, zaproponował mi wizyte u psychologa... haha. Kiedy on zaczyna bardzo delikatnie, spokojnie i zdrobniale sie do mnie odnosic, to zaczyna mi byc zal samej siebie. Czuje sie jak psychiczna idiotka... Przykro mi, ale ja do zadnego psychologa nie będe szła.



It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight, to fight, to fight, to fight!! Uwielbiam Jared'a :*


jesli chodzi o moja diete, to dzis mialam spadek formy... ale to nie dziwne.. wczoraj tak sobie podnioslam cisnienie tym bieganiem, ze nie moglam spac. Spałam jakies 3-4h. Rano zjadłam pół ciastka. Jakies 50kcal. W sumie to góra 50. Pozniej czulam sie w miare dobrze. Rano mialam siłe na zakupy, i wtedy wlasnie upolowlaam bluzeczke. Ale tylko jedna...bo póxniej... szkoda gadac... nie jadłam nic. Nie mialam siły. Bylo mi strasznie zimno... klimatyzacja w samochodzie byla ustawiona na 22 stopnie... na zewnatrz bylo 24. bylo mi tak zimno, ze przykryłam sie kurtka, i jedyne na co miaalm siłe, to sen. Kiedy cala moja zgraja poszlam jesc "danie glowne" ja poszlam do lazienki... wpierniczali KFC. Jak wyszlam, powiedzialam ze nie jem. Na moja korzysc byl wolny stolik 3-osobowy;] lecz zaraz mama mnie zawolala i powiedziala mi ze kupila mi salatke coleslaw. (hahaha) nie wzielam. Ale wtedy bylam serio glodna. Nie zjadlam tez nic z tego co mialam w torebce. I... jak wyszlismy na rynek... (ciagle bylo mi strasznie zimno...) poczulam, ze świat wiruje... wteyd czulam, ze musze cos zjesc... ale czulam tez, ze nic mi sie nie zmiesci i na nic nie mam apetytu. Chcialam usiasc na sloncu... ale siedlismy w jakiejs kawiarni. W ostatniej chwili domówilam dla siebie koktajl z owoców lesnych, truskawek i jablek...bez mleka. byl zimny ;< ale poczulam trwaly grunt pod stopami. mógł miec 150-200kcal... tak sądze. Wypilam go ok. 15. Później zjadlam jezzce tacie troche ryby z talerza... 4 frytki... troche marchewki...i orzeszka w czekoladzie...czulam ze wykituję. i pół kawy wychylilam... mysle ze to wszystko mialo 650-700 kcal... wiec bilans na zero. Ale dzieki temu ze zjadlam, mialam sile pobiegac. ale malo. ok 6 km... bo moje lewwe kolane nie chcialo dalej. I czuje ze jutro tez nie bedzie chcialo. Znalazlam taka strone, na ktorej mi obliczylo, ze spalilam 295 kcal ...
www.medonet.pl/(…)testy-i-kalkulatory,kalkulator,li…

Ogolnie nie mam siły...musze jutro wziac rozne witaminki... jakies herbatki pobudzajace...kawa... moze jakis energol..zeby dac radę. Musze sie jutro uczyc..ale dzieki temu spale troche.. zawsze jakis wysilek... no i na sloncu spalę.. i jeszcze jakis festyn mi sie szykuje...pójdę na niego pieszo :)
  • awatar Carolinne: Zawsze przed większymi wyjazdami, gdzie wiem, że będzie jakiś ruch, staram się jeść jakieś śniadanie, żeby uniknąć właśnie sytuacji, że późnym popołudniem będę musiała się ratować większą ilością jedzenia ;] Lepiej nie zwracać na siebie przesadnej uwagi ;] Ale i tak sobie dobrze poradziłaś ;]
  • awatar vivienne51: Jak tu nie zwracać uwagi jak się jest we 4... :( nie da sie.. Mówilam, ze jadlam w domu (haha powiedzmy, ze "żartowalam") ale oni sie pytaja ze cóz takiego jadłam ze o 15 nie zjem obiadu...;< Dlatego wyjazdy z rodzina sa uciażliwe... ; /
Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kategorie blogów