Wpisy oznaczone tagiem "biceps" (24)  

badbunny
 
Bad Bunny: Miałam dodać wpis wczoraj, ale pomimo, że po pracy siadłam na lapa to nie miałam siły skupić się na wpisie. W sumie to żałuję, że po prostu nie poszłam spać :/

Powiem Wam, nie jest łatwo - 20min dojście na siłownię, 1.5h treningu, zakupy, niesienie zakupów do domu przez 20min, przygotowanie (czyt. ważenie) posiłków, 25min z buta do pracy, 7h w pracy na nogach i znowu 25min powrotu. Chyba będę musiała wreszcie pomyśleć o prawie jazdy i samochodzie, bo to porażka :/

Wczorajszy bilans

Śniadanie:
♥ serek wiejski z pomidorami koktajlowymi i ogórkiem konserwowym - 194kcal
♥ kromka domowej roboty razowego chleba ze słonecznikiem i żurawiną (45g) - 104kcal
Drugie śniadanie (potreningowe):
♥ 40g odżywki białkowej z wodą - 167kcal
Obiad:
♥ makaron karbonara z bekonem i kurczakiem - 643kcal
Przekąska:
♥ sałatka z mixu sałat, ogórek, pomidor, kukurydza, krewetki, ser feta i sos z jogurtu naturalnego i przyprawy tzatziki - 246kcal
Kolacja:
♥ potrawka z kurczaka z ryżem - 638kcal
Woda:
2.6l - jest dobrze!

Podsumowanie: 1992/1900kcal (więcej kalorii, bo dużo spalone na treningu, więc who cares :D )

Jestem też zadowolona z tego, jak wyszło mi makro B31% T37% W32%.

Trening:
♥ 1.5h treningu
♥ ćwiczenia siłowe na plecy + bicka
♥ cardio na orbiterku
♥ spalonych 532kcal

Dzisiaj już rąk nie mogę wyprostować, tak mi siadły ćwiczenia na bicka :D
W ogóle to dopiero środa jest, a mi się już nic nie chce :P
keep moving.png
  • awatar Tigram Ingrow: Ćwiczenia na biceps uwielbiam. Mi czasem dłonie omdlewają po deskach, biegach w podporze i innych takich. Ale z hantelkami lubię ćwiczyć.
  • awatar CelestinDafne: tego zawszę nienawidziłam w siłowniach. Ja po pracy gnam do domu z wywieszonym jęzorem. Po takim maratonie wcale się nie dziwię że ci się nie chce. Nie lepiej ćwiczyć w domu. Na you tube są miliony filmików z ćwiczeniami, tańcem czy areobikiem. Po co wydawać forsę.
  • awatar Tigram Ingrow: @CelestinDafne: Mnie osobiście trener bardziej motywuje. Sama się nie zmotywuję do takiego wysiłku, jaki osiągam ćwicząc w grupie.
Pokaż wszystkie (5) ›
 

badbunny
 
Bad Bunny: Pewnie niektóre z Was się ucieszą, bo i ja dołączę do Was z planami posiłków i ćwiczeniami :)

Patrząc na to, co się tutaj dzieje, będę troszkę odstawała od grupy. Chcę pokazać, zarówno Wam jak i samej sobie, że zajebistą sylwetkę wyrabia się poprzez porządne jedzenie i porządne ćwiczenie. Żadne głodówki i obijanie się w tym nie pomogą!

Nie myślcie sobie, że zgrywam taką mądrą. Popełniam masę błędów, mam tendencję powracania na stare tory przez swój leniwy charakter, plus do tego gdzieś w procesie dorastania straciłam niezachwianą determinację i wiarę w siebie. Ale z drugiej strony mam już po prostu dość bycia przeciętną osobą. Zobaczymy jak to będzie.

Wymiary na dzień dzisiejszy wyglądają tak:
♥ 56kg
♥ łydka - 35cm
♥ udo - 56cm
♥ biodra - 98cm
♥ talia - 75cm
♥ biceps (przy napięciu) - 29cm
♥ przedramie - 24cm

I moje cele (na kolejne 3 miesiące):
♥ wyjściowo 1900kcal dziennie (to jest moja kaloryka na utrzymanie wagi, ale biorę ją jako wyjściowy proces redukcji, zobaczymy jak zareaguje organizm)
♥ 2.5l wody dziennie
♥ siłownia 4 razy w tygodniu - wtorek, czwartek, sobota i niedziela
♥ zrzucenie 6kg w 12 tygodni (nie bójcie się, jestem niska, więc moja waga będzie odpowiednia)
♥ przeczytanie 3 książek związanych z żywieniem

Moim utrudnieniem jest na razie choroba, która dalej mi nie przeszła :/ Plus do tego wiem, że będę miała około tygodniowy przestój w styczniu, bo dokańczam swój tatuaż. Damy radę :)

W tym wszystkim będzie pomagała mi aplikacja MyFitnessPal.
strong woman.jpg
  • awatar die bitch, die.: trzymam kciuki! :) też mam w planach popracować nad sobą, jednak lenistwo wygrywa.. :/
  • awatar ωαℓ ѕιę тσ נєѕт мóנ śωιαт ! <3 נ: Mamy takie same pomiary Ale wagę inną :P moja jest o 2kg większą :p Ale cel to 53kg i na pewno mi się uda :) tak jak i Tobie :* ! i bardzo się cieszę że masz zdrowe podejście do odchudzania! Mało tutaj takich osób niestety :( Moje zapotrzebowanie kaloryczne jest o 3kcal mniejsze od Twojego:P aAle ja korzystam z fitatu :) Trzymam kciuki! I jestem z Tobą! :* przygotowałam ciekawe wyzwanie, jeżeli mas ochotę możesz dołączyć :*
  • awatar rzycie: I bardzo dobrze! Ćwiczenia na siłowni wymagają więcej kalorii.
Pokaż wszystkie (7) ›
 

wikipunk
 
Wiky the Metal-Punk!: Hejo! ^^.
W końcu zrobiłam jakąś porządniejszą sesję Lunie ^^. Ze zdjęć jestem zadowolona, uważam, że wyszły całkiem dobrze :).
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

Postaram się żeby takich sesji było więcej ^^.
A tak pomijając już zdjęcia, kiedyś ćwiczyłam mięśnie brzucha i biceps, wróciłam do tego ^^. Z resztą wspominałam o tym dwa wpisy wcześniej :). Ciekawa jestem jakie efekty będą po wakacjach :P.
Pokaż wszystkie (12) ›
 

fitnesslovesport
 
Fitkobietka: Trening ABS na siłowni

Trening pleców i 'bicepsa' ;p



Siłownie w Warszawie wg. dzielnic wyszukasz na www.fitplanner.pl/silownia/warszawa
 

kiedys_bede_fit
 
~13.06.15 r

Heej ;)

Jest godzina ósma, a ja już po treningu abs. Co prawda nie był on zbyt długi (30 min) ale zawsze lepiej tyle, niż wcale i opychać się słodyczami, nieprawda ? c: Moja mama zaraz jedzie z siostrą do miasta, tata w pracy, chata wolna, czyli puszczam muzykę i ćwiczę. Potem odpocznę, przebiorę się i pójdę biegać. ^^ Dobrze jest poruszać się trochę przed pierwszym posiłkiem, gdyż spala on 'oponkę', a nie to co zjedliśmy. Choć z innej strony to i to dobre.. chyba. Patrzę na blogi innych, na inspiracje w internecie i jak widzę takie wyrobione ciała, to od razu chce mi się wstać i ćwiczyć. To faktycznie bardzo motywuje. Planuję kupić sobie jakiś porządny strój do biegania, przede wszystkim spodenki. Buty dobre mam. Wieczorem dodam mój pierwszy bilans, którego nie mogę się doczekać ^^

To jest czystą prawdą.
codzienna-aktywnosc-fizyczna-to-naj.jpg



Nie chcę być chuda jak patyk. Chcę mieć ładne, wysportowane ciało. Myślę, że jak odłożę słodycze i będę dużo ćwiczyć to uda mi się osiągnąć mój cel. Dużo nad tym myślałam.. i postanowiłam, że nie od razu przerzucę się na (dajmy przykładowo) 800 kalorii. Muszę stopniowo przyzwyczajać mój organizm do zmian. Co jest myślę najważniejsze - odstawiłam słodycze. Zaczęłam się ruszać (jak wspominałam) . Cieszę się, że przeszłąm na taki tryb życia. Zdrowy tryb życia. Muszę jeść zdrowo, pić dużo NIEGAZOWANEJ wody, spać min. 8h, ruszać się.
kilka-zasad-ktore-warto-wprowadzi.jpg



Od dziś zacznę  30-dniowy challenge. Tak, tak wiem, że powinnam zacząć na początku czerwca, jednak lato nie kończy się w lipcu ! A nawet jeśli, chcę być #fit nie tylko wtedy, gdy chodzi się w spodenkach, topach itd. Jest to dowolna forma (nie wiem jak to nazwać) ćwiczeń/ treningów ? Sama nie wiem, co wybiorę.. Biegi ? Raczej nie te challenge, bo nie opłaca mi się biec 20s. Biegać i tak biegam wieczorami. Może coś na uda/pośladki ? To byłoby chyba dobre rozwiązanie, ponieważ na brzuch, plecy, ręce już mam już treningi.. A uda i pośladki (jak dla mnie) to najważniejsza część ciała -zaraz po brzuchu- którą trzeba 'rzeźbić'. :)

1422401_626077130771237_564751158.jpg



Dziś mija trzeci dzień założenia bloga, jak i zmian. Fakt faktem zaczęłam ćwiczyć dużo wcześniej, jednak do tego czasu nie prowadziłam o tym bloga. W środę dodałam zdjęcie brzucha, więc w następną będzie kolejne. Chciałabym zobaczyć efekty. Wiadomo, że nie będą one na początku jakieś diabelsko wielkie, jednak będzie to motywowało do dalszej pracy nad sobą. :) Dziewczyny ! Odłóźmy wszelkie chipsy, żelusie, słodycze, napoje gazowane na bok i przywitajmy owoce, warzywa, wodę niegazowaną, naturalne produkty, treningi. Na początku będzie ciężko, to jasne - przecież wchodzisz pod górkę. Jednak po ciężkiej pracy wejdziesz na szczyt i osiągniesz swój cel. Ja tak właśnie zrobiłam.  Z dnia na dzień będzie Wam szło coraz lepiej, aż w końcu staniecie przed lustrem, i zobaczycie że było warto. Wierzę w Was kochane ;* !
motywacja-do-odchudzania-20398861.jpg



Idę pakować torbę, ubrać się w strój sportowy i biegać. W końcu taki piękny dziś dzień, szkoda go zmarnować przed telewizorem ! Mam nadzieję, że kogoś zmotywowałam tym, co napisałam wyżej, wyżej. Pamiętajcie, że macie podobać się przede wszystkim sobie. Trzymam za Was kciuki, do zobaczenia wieczorem :) :*
  • awatar gość: Motywujesz, motywujesz ;)
  • awatar gość: supcio
  • awatar † another †: Wystarczy, ze bedziesz jadla zdrowo, nawet nie musisz liczyc kalorii :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

kiedys_bede_fit
 
Cześć :)

✔ Właśnie skończyłam trening na mocny brzuch oraz speed efect. Trwał on około godziny. Teraz właśnie odpoczywam. Co do brzuszków - macie rację . Przez pierwsze dwa tygodnie dadzą jakieś efekty, jednak później brzuch się przyzwyczai. Nawet to zauważyłam ^^  Cieszę się, że zaczęłam zmiany ciała, oraz że piszę o tym bloga. Nie ważne, czy ktoś go będzie czytał, ważne aby było widać efekty, i żebym widziała jak wyglądałam na początku. Myślę, że właśnie po to są blogi - dla pamiątki i satysfakcji. Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli zostaniecie ze mną i będziecie Mnie wspierać. ✔

✔ Czy znacie jakieś przepisy na sałatki bądź inne dania na dietę ? Jeśli tak, czy moglibyście napisać mi przepis w komentarzu lub na priv ? A ja teraz dodam przepis na sałatkę, którą jadłam dziś na kolację. ✔



SAŁATKA Z PIERSIĄ Z KURCZAKA I RUKOLĄ.
Składniki:  (nie podaję ile czego, ponieważ leci to wg uznania :) )

Pierś z kurczaka (grillowana lub z rożna byle nie smażona),
jogurt naturalny bez dodatku cukru,
sałata ,
ogórek,
pomidor,
papryka,
cytryna ,
musztarda,
ocet (najlepiej winny),
bazylia,
rukola,
pieprz.

Opcjonalnie:
jajko gotowane,
orzechy,
pomarańcz,
awokado.

Sposób przyrządzenia. Krok 1 - sos.

Jak każdy wie, dobry sos to podstawa. Jednak większość sosów na bazie majonezu czy ketchupu jest niezdrowa i dosyć (po prostu) tłusta.
Potrzebujemy 1 jogurt naturalny (bez dodatku cukru!), 2 łyżki musztardy, ocet, cytrynę, pieprz.

*Do małej miseczki wlewamy cały jogurt naturalny, do tego dodajemy 2 łyżeczki musztardy oraz 1 łyżeczkę octu  i mieszamy chwilę. Do tego dodajemy trochę soku z cytryny oraz szczyptę pieprzu. Można kombinować z innymi przyprawami wedle uznania.

Krok 2 - sałatka

Wszystkie warzywa i cytrynkę  pierw myjemy dokładnie letnią wodą. Bierzemy kilka (wedle uznania) liści sałaty i kroimy ją w sposób nam najlepszy (jak kto chce ;p ) Ja kroję ją zazwyczaj w 'paski' lub po prostu rozrywam ją na kawałki.  Do osobnej miseczki kroimy w kostkę (ok 1x1cm) pomidora, ogórka i paprykę. Cytrynę ja pokroiłam w plastry ^^ Następnie wszystko wrzucamy do miski i zajmujemy się kurczakiem. Najlepsze mięso do sałatki to pierś z kurczaka koniecznie bez skóry! Dlaczego pierś? Dlatego że mięso z piersi kurczaka jest najbardziej bogate w białko i ma najmniej tłuszczu (prawie 0g) . Wszystko wrzucamy do salaterki, dodajemy rukolę i bazylię, po czym mieszamy i zalewamy sosem. Można przyozdobić świeżymi liśćmi bazylii. Smacznego ! ;*

Część przepisu brałam z internetu, przyznaję się. Jednak to dlatego, że nie mogłam się odpowiednio wysłowić ;3 . ✔


silownia_quatro(8).jpg

Źródło; Google.
  • awatar izkku: najlepszy przepis to wrzucić to co się ma w lodówce przy użyciu lekkiej kreatywności :) to mój mały sposób :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

kiedys_bede_fit
 
10.06.2015 r

Zaczynam !

Zaczynam i nowy blog, który będzie o odchudzaniu, ćwiczeniach itd. Zaczynam również wyrabiać mięśnie brzucha. Co ok. tydzień będę dodawała zdjęcie mojego brzucha, aby zobaczyć, czy są efekty. Jak na razie nie chcę ujawniać zbyt wielu informacji o Mnie ^^

Czy znacie jakieś porady dotyczące wyrobienia mięśni brzucha ?

Dzień 1 - Początek mam nadzieję .. dobrego c:
DSCF5459.JPG




Jakie są dobre ćwiczenia ? Robię około 100 brzuszków dziennie. Dam radę ? :)
  • awatar gość: myslę że na początek brzuszki są dobre tak pierwsze 2 tygodnie potem mięśnie się przyzwyczają i nie będzie efektów bardzo polecam te filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=ks_tqbwh8-s https://www.youtube.com/watch?v=ByvEUgL_NjE https://www.youtube.com/watch?v=jJ8o0qWmQus i powodzenia :)
  • awatar Kiniaxd: Ja robię abs i wiele ćwiczeń cardio :) powodzenia i zapraszam do siebie
  • awatar izkku: oczywiście, że dasz radę :) ale samymi brzuszkami nic nie osiągniesz :) powodzenia :) zapraszam do siebie :)
Pokaż wszystkie (10) ›
 

redelodie
 
Motywacja już od samego rana!!!
Śniadanko zjedzone, zaraz ruszam na siłownie :)
Dzisiaj ledwo co chodzę po wczorajszym treningu nóg... :P ale *nie ma że boli* trzeba podnieść dupsko i iść do przodu!
Dzisiaj w planie *plecy, barki i bicepsy a na końcu 30min cardio*
Nie ma obijania się! Dajemy z siebie 100% !!!

Ja już zaczynam się szykować a Wam życzę miłego i aktywnego dzionka :>

tumblr_njid71pMxc1rqlia6o1_540.jpg
 

fashionbyfit
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

trzydwajedenstart
 
Obecnie trwa jeden z lepszych wieczorów ostatnio.
Powiem Wam, że ostatnio jakoś się podłamałam i popadłam w beznadzieję - z jedzeniem, z ćwiczeniami, ze szkołą, ze znajomymi - ale ej! nie może dalej tak być!

Dziś pierwszy raz od kilku dni wreszcie zmęczyłam się na macie tak, jak chciałam. Krok w przód ;)

*diet*
- owsianka z małym jabłkiem, suszonymi śliwkami
- sok pomidorowy pikantny (300 ml)
- dwie kromki chleba razowego z bananem, wiórkami kokosowymi i suszoną morelą
- dwie kromki białego chleba w jajku
- dwa pieczone podudzia kurczaka bez skóry + ogórek konserwowy


*workout*
# 1,5 h treningu
# 10 Minute Intense Lower Ab Workout - XHIT
# Best Calf Workout for sexy calves (x2)
# 10 Exercises For A Tight Butt - XHIT
# Total Arm Workout: Biceps GetFitWithLeyla
# Total Arm Workout: Triceps - GetFitWithLeyla
# 10 pompek męskich


*water*
ok. 1,5 litr + dwie zielone herbaty


Pozytywne chwile przez ostatnie dni?

*I. Zakup butów - Nike Revolution 2*
nikerevolution.jpg

Dorwałam je za 130 zł w rozmiarze 37,5! Niesamowicie się z nich cieszę.
Dzisiaj miały już swoje chrzciny - spisują się jak narazie znakomicie, chociaż moja stopa musi się do nich przyzwyczaić.
Są piękne i spełniają swoją rolę :D
Kocham je <3


*II. Moje dzisiejsze kanapki*
2014-03-13-1273.jpg



*III. Sprawdziany z historii i chemii zaliczone na pięć!*


*IV. Mój mały sukces* - czekolada, którą dostałyśmy na Dzień Kobiet od naszych chłopców leży nawet nie skubnięta - od wtorku! Sama oceniam to na baardzo duży postęp ;)


*V. "Kamienie na szaniec"* - już o tym wspominałam, ale napiszę raz jeszcze *film jest niesamowity* (jutro idę go obejrzeć jeszcze raz, tym razem ze znajomymi - będziemy ryczeć wspólnie :D )


*VI. Piękna wiosenna pogoda!*


Plan:
- przeżyć piątek
- weekend: nauka, sprzątanie w pokoju, ogarnięcie spraw związanych z odżywianiem i treningami, eM




a29.jpg


0fc7bd350027b9be52aa2da4.jpeg


tumblr_myi3kbamE81qmu3b4o1_500.jpg


tumblr_livfvlq5Hy1qdf98bo1_500.png


*BURN BABY BURN* !!!
  • awatar mała_pomarańcza: ale dałaś czadu z ćwiczeniami! super :D a buty świetne :D
  • awatar Skinny18: wszystko świetnie, a butów zazdroszczę :)
  • awatar gość: Cudne te buty :) ja juz mam zakupiona skarbonke i zbieram na podobne buciki do biegania ;)
Pokaż wszystkie (4) ›
 

ebook-poradniki
 
Autor: Leszek Michalski  

W tym nowoczesnym poradniku znajdziesz narzędzia, których stosowanie, połączone z konsekwencją treningową, pomoże nadać bicepsom i tricepsom kształt, o jakim marzysz. Obok zdjęć przedstawiających ćwiczenie w poszczególnych fazach znajdą tu panowie wiele cennych wskazówek oraz uwag Leszka Michalskiego – doświadczonego trenera i zarazem sędziego klasy międzynarodowej w kulturystyce. Nakładem Wydawnictwa Literat ukazały się również inne książki tego autora: Kulturystyka. Kształtowanie sylwetki, Metody treningowe. Kulturystyka, Klatka piersiowa. Ćwiczenia, dieta dla mężczyzn.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)biceps_triceps__cwiczenia_d…

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Najnowsze wydania popularnych gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Biceps, triceps. Ćwiczenia, dieta dla mężczyzn. Porady doświadczonego trenera. Siła, Sprawność, Piękno - ebook.jpg
 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/(…)meskosc_to_nie_obwod_bicepsa.htm…
Męskość to nie obwód bicepsa, to szacunek
dla kobiet i umiejętność radzenia sobie
z problemami swoich bliskich.
meskosc_to_nie_obwod_bicepsa_2013-10-02_09-32-25.jpg
 

patajo.pl
 
Niedawno furorę zrobiło zdjęcie,  na którym norweska narciarka, Marit Bjoergen, pokazuje swój biceps.

Głos w całej sprawie postanowiła zabrać sama zainteresowana.

www.patajo.pl/(…)marit-bjoergen-nie-wstydzi-sie-swo…
 

kciuk-pl
 
Nepalczyk Khagendra Thapa Magar (17 l.) ma zaledwie 56 cm wzrostu. Zapewne wkrótce dostanie tytuł Najmniejszego Człowieka Świata, bo jego rywal z Kolumbii jest prawdziwym olbrzymem ze swoimi 70 cm.

Link: www.kciuk.pl/Jest-mniejszy-od-mojej-reki-Najmnie…
 

kciuk-pl
 
Nie no wymiękam przy nim, sam trochę ćwiczę i znam temat. Ten chłopak jest wytrzymały jak nikt inny. Ponad 3 minuty robił serię.

Link: www.kciuk.pl/GIULIANO-Silny-a17841
 

 

Kategorie blogów