Wpisy oznaczone tagiem "bieżnia" (37)  

wdrodzedo
 
Witam dziewczynki :)!
Jak u was dieta idzie? Ja dzisiaj pół dnia spędziłam na głodówce .. wprawdzie nie z mojej woli - praca to na mnie wymusiła ale za to troszke kalorii mniej ;)

BILANS:
1. Bułka z szynką drobiową i ogórkiem -350kcal
2. Pierś z kurczaka wymieszana z papryką , pomidorkami oraz kaszą - ok.600kcal
3. W pracy w pośpiechu jeden wafel ryżowy - 37kcal ( uratował mi życie ;) )
                               RAZEM: 987kcal

I moja kochana bieżnia powróciła dzisiaj :)!
 
13844245_1049624251740309_1887862620_o.jpg


Mam nadzieje ,że dalej będzie szło tak dobrze jak do tej pory :) 12 dni za mną a całe życie przede mną !:)

Mam nadzieje ,ze z czasem nie bedzie tak jak na przedstawionym obrazku  ;) oczywiście troszkę z przymrużeniem oka.

1.png


Piszcie w komentarzach jak wam idzie, razem zawsze jest łatwiej :)!
  • awatar The way to my dreams ♥: Hahaha no nieźle :D 3 tygodnie to za mało żeby mówić o schudnięciu, bynajmniej w moim przypadku :P ja juz walczę 5 miesięcy :D
Pokaż wszystkie (1) ›
 

wdrodzedo
 
Bilans:
1)Śniadanie-
         szejk białkowy z mlekiem 200kcal + kromka 160kcal

2)Obiad-
       kasza jęczmienna ( pół woreczka) - 170kcal, pierś kurczaka z pomidorami 270kcal

3)Kolacja-
          Omlet z 2 jajek 170kcal
          nektarynka 50kcal

4) Po Treningu-
              Szejk białkowy z wodą 100kcal

RAZEM:1120kcal
Nie jest źle ale jutro rezygnuje z kromki przy śniadaniu ;) zamiast tego musze zjeść coś zdrowszego!

W pracy i w życiu osobistym nic mi sie nie udaje! jestem mega zła ,że wszystko idzie nie po mojej myśli. Mam nadzieje ,że ten okres trzeba przeczekać i wszystko się poukłada.
Ale jest i dobra wiadomość dzisiaj kolejny dzień z odhaczoną siłownią :)!

13836039_1045129498856451_1378090363_o.jpg


40 minut bieżni - 626kcal
19minut orbitrek - 74kcal

RAZEM:700kcal mniej:)
Do tego 5 minut na platformie wibrującej

Oby tak dalej!

A jutro wybieram się na jumping frog



1.jpg


Któraś z was była? Co możecie powiedzieć o treningu ? Warto?

Ja uciekam spać jutro kolejny dzień pełen wrażeń od godziny 6 na nogach ;) Trzymajcie kciuki aby to był kolejny udany dzień a ja trzymam kciuki za was:)
  • awatar Life of little girl: O kurde, widzę, ze trening idzie pełną parą. Brawo :)
  • awatar Do celu !: gratuluje treningu na siłowni ;) a w życiu na pewno się ułoży ;)
  • awatar Fit Lady: Trampolinki są super, Polecam ;)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

wdrodzedo
 
Dzisiejszy bilans:
Śniadanie - płatki z jogurtem ok 350kcal
Obiad- kasza ( pół woreczka) pierś z kurczaka oraz warzywa ok 500kcal
kolacja - sałatka z tuńczyka ok180kcal
                               
                            =1030kcal + szejk białkowy 100kcal
Dzień uważam za udany :)

A wieczorem....

13833218_1044474932255241_1235885189_o.jpg

Jestem mega dumna :)!
  • awatar Do celu !: łaaaaał ;)
  • awatar gość: Cudownie! też jestem dumna! :)
  • awatar ofensywa: Gratulacje kochana! Szkoda tylko, że wyszłas na minusie..
Pokaż wszystkie (4) ›
 

wdrodzedo
 
śniadanie-
Od zawsze wiadomo , że to najważniejszy posiłek dnia ale niestety mój organizm nie może tego pojąć. Ze względu na moja prace wstaje przeważnie o 6 rano i nie jestem w stanie ( ze względu na brak czasu jak i brak chęci ) zjeść śniadania.  Przez to jestem mega głodna i podjadam różne rzeczy w pracy. Ostatnio przyjaciółka która zajmuje się sprzedażą odżywek doradziła mi proste rozwiązanie - picie szejka rano. Dostarcza białka jak i pozwala wytrwać do przerwy obiadowej w pracy a do tego smakuje pysznie! ZDECYDOWANIE POLECAM DLA WSZYSTKICH ZABIEGANYCH DUSZYCZEK
  • awatar wdrodze: @Chhimera: jedna porcja rozrobiona z wodą 100 kcal a rozrobiona z mlekiem 0.5% 175 :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

wikipunk
 
Wiky the Metal-Punk!: Hejo :).
Ostatnio pisałam o fitnessie, jednak nie udało się pójść, za to szansa pojawiła się wczoraj (08.06.2016r.) :). Najpierw poszłam na 15 minut na orbitrek, a później na bieżnię ;). Po sali cardio poszłyśmy z mamą na jogę ;). Było naprawdę świetnie. Myślałam, że będę miała po tym zakwasy jednak na razie ich brak :P. Ciekawa jestem kiedy i czy w ogóle wyjdą :D. Szczerze, pierwszy raz byłam na czymś takim ^^. Jakbym miała możliwość, to poszłabym jeszcze na jakieś ćwiczenia z hantlami i sztangami :]. Ogólnie mam na celu rozbudowanie bicepsów mięśni brzucha. Chyba zacznę szukać jakiś ćwiczeń pod tym kątem :].
Przed wyjściem do "Fitness Center", podczas powrotu z Jaśkiem z karate udało mi się jeszcze zrobić kilka zdjęć, co prawda kolejnych kiczów, ale ostatnio jakoś znów powracam do makrofotografii :P. Oczywiście inne  zdjęcia też robię ^^.
Poniżej wstawiam to co zrobiłam:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

No i muszę znów zacząć robić zdjęcia Lunie... Ostatnio jakoś przestałam, a trochę szkoda, bo fajne pomysły czasem wpadną mi do głowy :].
Szukając dzisiaj jednego zdjęcia w mamy telefonie natknęłam się na fotografie, które zrobiła mi podczas "podboju zamku"  :P.
1.jpg

2.jpg

3.jpg

I jak już wspominałam, postaram się częściej dodawać zdjęcia Luny ^^.
  • awatar Kate - Writes: Czy to pierwsze zdjęcie to jakaś rosiczka? Sama chętnie spróbowałabym jogi, jak to jest? I powiedz mi dlaczego z boga zniknęła Fałka?
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @Kowalski, opcje!: Niee, to pierwsze to jakiś kwiatek (prawdopodobnie taki sam jak poniżej) obleziony przez mszyce :P. Joga jest całkiem ciekawa ^^. Głównie rozciąganie mięśni i ogólnie ciała. Takie ćwiczenia rozciągająco-relaksujące. Mama mówi, że ta joga, na której ja byłam to akurat w miarę lekka była, a bywają też mocniejsze ćwiczenia :P. Fałki po prostu na razie nie fotografuję, ale spokojnie, będą jej zdjęcia, a tak poza tym często się pojawia jak jest jakieś zdjęcie ze mną, gdyż Fałkę noszę na szyi :).
  • awatar » Evil Eye «: Piękne zdjęcia, ja na fitness nie umiem się zabrać, a siostra mnie ciągnie :P
Pokaż wszystkie (4) ›
 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Zacna:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

thunderboltxoxo
 
Zacznę od tego że dziś na siłowni:
- spaliłam 400 kcal na rowerku, pałowałam się z tym 70 min swoim żółwim tempem -,-' (włączyłam program "odchudzanie" z licznikiem kcal"
- spaliłam ok. 200 kcal na bieżni (tak piszą w internetach) przez 30 min, pocąc się przy tym jak wieprz.
Ale czuję się szczęśliwa, że zrobiłam trening. Zjadłam dość sporo ale jak się odetnie ok. 600 kcal, to wyjdzie niewiele ponad 1000.. Mam nadzieję,że się nie mylę.. Zastanawiam się, czy jakiegoś jeszcze owoca sobie nie wszamać, bo przecież bd zaraz oglądać WARSAW SHORE xD a do tego lubię coś chrupać :P

No w każdym razie coś bym jeszcze żarła, ale tu już pojawia się czerwona lampka, żeby nie przegiąć.
Postanawiam od dziś nie jeść żadnych śmieci, tylko zdrowe jedzenie. I 0 słodyczy. I ostro zapierdalam na treningi, jutro muszę wstać o 7 - iść na trening, później na 12:30 kontrola u ginekologa i od 14 do 22 zapierdalam w pracy :]

Bilans:

03.05.2015.jpg



A może powinnam jeść jednak mniej ? :/

Boję się ważyć, nie czuję się jeszcze na to gotowa.. Zrobię to po okresie, czyli w połowie maja, promise. Do tego czasu będę trenować i trzymać się diety.
  • awatar gość: Schrup sobie marchewkę i będzie okej :) Super się spisałaś na siłowni, brawo !:)
  • awatar Kopciuszeek: Moim zdaniem jesz proporcjonalnie do swojego wysoki fizycznego (jestem tego mega pod wrażeniem) wiec broń Boze nie jedz mniej ;) ewentualnie jakbyś któregoś dnia nie szła ma trening to zjedz 1300 kcal a tak to jest swietnie :) gratuluje postanowienia ze zdrowym jedzeniem i brakiem słodyczy :) ja juz tak wytrzymuje 18 dni :D
Pokaż wszystkie (2) ›
 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

zacna
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

morskieokopl
 
...dzisiaj, żeby pozbyć się zakwasów lub być moze nabawić się nowych poszłam z koleżanką na zajecia grupowe ACTIVE WALK czyli bieżnie napędzane własną siłą.  Oj kondycję mam słabą, muszę wskoczyć w rytm jak w tamtym roku i zacząć regularniej ćwiczyć. Co do diety jestem zwolennikem zdrowego podejścia do tematu i napewno nie odchudzania. Małymi kroczkami zmieniam sposób żywienia/przyzwyczajenia tak by szczuplejsza sylwetka nie była tylko na chwilę.

Od dłuższego czasu już nie słodzę kawy, herbaty, do każdego posiłku koniecznie warzywo, nie jem owoców wieczorami, jem regularnie, nauczyłam się jeść rano pożywne śniadanka np. owsianka na wodzie z owocami i otrębami, omlet bez żadnych dodatków, jogurt naturalny z ziarnami, orzechami, rodzynkami, dużo piję: woda, zielona herbata, inna ziołowa np. i takie tam... Czuję się zdrowa i rzadko boli mnie teraz głowa.

Co jeszcze? Oj, dużo - przede wszystkim do zmniejszenia jest ilość słodyczy, która i tak zostałą ograniczona no ale wciąż za dużo tego.
1318005084027.jpg
 

icandoit50
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

hypey
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
hypey:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów