Wpisy oznaczone tagiem "bobas" (44)  

lemon34
 
Lenka Sweet: Na pierwszy rzut, jakie są najlepsze kosmetyki dla dziecka, albo te najbezpieczniejsze?
Penaten, Hipp, czy po prostu olej kokosowy...
 

anulkowyzawrotglowy
 
Jak tytuł wskazuje. Dziś poznacie Naszą małą, ale wesołą Rodzinkę. :)

No to zaczynamy!

FB_IMG_1505722457110.jpg



To jest Ania. Nasz czteromiesięczny Skarbek.:*
Ania jest jednym z tych dzieci, które każdy dzień zaczynają od uśmiechu. Jest grzecznym dzieckiem. Przesypia noce, robi postępy, zaczyna siadać i wsuwa gerberki.
Zanim mnie ktoś zacznie hejtować za gerberki powiem tyle : MY TEŻ CHOWALIŚMY SIĘ NA SŁOICZKACH GERBERA I ŻYJEMY, HALO??
Wracając, Ania ma wiele twarzy. Już od swoich narodzin łamie serducha, pokazuje charakterek i stara się być w centrum. Jak to dziecko, prawda? Ano prawda. Nie wiem co jeszcze mogę Wam o Niej napisać. Że jest najcudowniejszym Bobasem na świecie? Pewnie, dla mnie Jest. Ale dla Was nie musi, w końcu dla każdego rodzica Jego Maluszek jest najlepszy! :)

FB_IMG_1505722588101.jpg



To jestem ja. Lat 21. Jesteśmy podobne? :)
Nie mam pojęcia jak ocenicie mnie po zdjęciu. Nie jestem gwiazdą i nie będę. Matką z odpieluszkowym zapaleniem mózgu też nie. Spokojnie. :)
Tak właściwie sama nie wiem jaka jestem. Na pewno wesoła, odpowiedzialna, no i trochę szalona. :)
Udawać nie lubię, jestem sobą, ale to chyba widać po charakterze mojego pisania. Osoba wolna, ciesząca się z najmniejszej rzeczy, czerpiąca z życia pełnymi garściami. To ja.

FB_IMG_1505722445486.jpg



To jest tata Anny. Paweł, lat ma tyle samo co ja.
Paweł jest dosyć specyficzną osobą. W dobrym tego słowa znaczeniu. Potrafi rozweselić nawet największego pesymistę. Nie wiem jak On to robi, ale znajduje wyjście nawet z najgorszych sytuacji. No i zawsze dotrzymuje obietnic. Tatą jest naprawdę świetnym. Wie czego Ania chce w danym momencie, zupełnie jakby rozumiał dzidziusiową mowę. Są zalety, to i jedna wada być musi. Jest cholernie niecierpliwy i za szybko się wkurza, ale cśśś .. :)



~~~

Tak więc to My. Malutka rodzina z którą się tu spotkacie. Myślę, że Nas polubicie. :)

Zapraszam do obserwowania bloga. :)
 

keylaa858
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

uran56
 
Darmowe top ogłoszenia 24h i bezpłatne anonse, sprzedam - kupię, Dla Dzieci wszystko

Akcesoria - Artykuły szkolne - Buciki, obuwie - Chrzciny, komunia - Foteliki samochodowe - Imprezy i atrakcje - Łóżeczka - Pokój dziecięcy - Przedszkola, żłobki, szkoły - Wózki dziecięce - Rowerki i pojazdy - Sport - Ubranka, odzież - Zabawki - Zajęcia dodatkowe - Zdrowie, pielęgnacja


#Akcesoria #Artykuły #szkoła #Buciki #obuwie #Chrzciny #komunia #Foteliki #foteliksamochodowy #Imprezy #impreza #łóżeczko #Łóżeczka #Pokój #Przedszkole #żłobek #Wózki #wózek #Rowerki #rowerek #Sport #Ubranka #odzież #Zabawki #Zajęcia #Zdrowie #pielęgnacja #bobas #maluch #dlamalucha



bazarek.net.pl/(…)ogloszenia-dla-dzieci-darmowe-bez…


bezpłatne ogłoszenia.jpg
 

antybohaterka
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kalinape
 
Ostatnio przybyło mi trochę lalek w nietypowych dla mnie rozmiarach, w dodatku gołych lub w ciuszku zupełnie nie w moim guście. Część lalek od dawna ma braki w garderobie, gdyż poświęciły ją na rozwój mojej firmy. Czas najwyższy się tym zająć. W największej potrzebie była Hania- Berenguer 5 ". Prezentuję więc prototyp body. Na razie zszyty ręcznie i na brzuszku muszę poszerzyć. A może ktoś z was ma jakiś fajny wykrój na lalkowe dziecięce body, albo jakieś sugestie co poprawić (oprócz szwów , bo to dopiero fastryga- docelowe będzie szyte na maszynie)?
12002920_1075190359158650_563812908787841712_n.jpg

Czekam na sugestie!
12004130_1075190345825318_2405688996336936992_n.jpg
 

kalinape
 
Taki słodziak trafił mi się na giełdzie staroci. Prawdziwy maluszek, tylko 12 cm. A że trochę pulchniutkie to kiepsko z garderobą. Zdecydowanie brak Hani jest obszycia :)
11800216_1049450131732673_1537186975554077162_n.jpg


11219113_1049450148399338_8878270591961433906_n.jpg


11209544_1049450155066004_8372709258615866231_n.jpg


11800608_1049450165066003_8432202504167950004_n.jpg


11836647_1049450198399333_8584986653020734179_n.jpg
 

kalinape
 
Zosia ma się u mnie bardzo dobrze. Nawet znalazła opiekunkę w swojej skali- jest nią duża Poppy.
DSC_2383.JPG


DSC_2384.JPG
 

kalinape
 
na dniach pojawił się taki słodki maluch. Ma na imię Zosia. Oczka i make up zrobiłam jej sama. Z założenia jest to maluszek, dlatego zrezygnowałam z wiga. Zosia jak każdy malec doczekała się sesji golaskowej na białym futerku :)
DSC_2382.JPG


DSC_2378.JPG


DSC_2375.JPG
  • awatar ΔDorsinkeΔ: Śliczniee :) a z kąd Pani takiego maluszka wźieła? :)
  • awatar Kalina Pe: to jest Hujoo Baby Suve, kupiłam na ebayu :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

pikusiarka
 
Obiecałam i pokazuję - efekty mojej wczorajszej pracy. Jeden z dwóch "zestawów dzieciaczkowcych" - album na płyty ze zdjęciami i filmikami maluszka, oraz karteczka na życzenia.
Każdy świeżo upieczony rodzic cyka swojemu Skarbowi miliony zdjęć, więc by je zgromadzić w jednym miejscu album będzie idealny :) Album mieści 10 dwustronnych koszulek na płyty, pomieści więc 20 płyt, ale jest na otwieranych (jak w segregatorze) kołach można więc dowolnie dokładać koszulki (będą pasować wszystkie klasyczne, ogólnodostępne koszulki na płyty).

DSC_0599.JPG


DSC_0585.JPG


DSC_0586.JPG


DSC_0588.JPG


DSC_0583.JPG


DSC_0594.JPG
Pokaż wszystkie (3) ›
 

folk24
 
Dwa lata temu zawojowali festiwal muzyki folkowej Nowa Tradycja, zgarniając główne nagrody. Potem można było ich usłyszeć na pojedynczych koncertach w Polsce, a ostatnio zagranicą. Nadszedł czas na debiut płytowy. www.folk24.pl/wiesci/dwa-zywioly/
 

kochamzakupy
 
Hejka :)

Jednak zdecydowalam, ze zrobie post o moich przygotowaniach do przyjscia na swiat mojego synka. Pokaze Wam jak ja zorganizowalam sobie Jego garderobe, jak wyglada lozeczko i wozek, co jeszcze musze kupic no i ofkors kilka mini outfitow :D.

Jako, ze moja sypialnia nie jest duza, tak naprawde po wstawieniu naszego lozka niewiele miejsca tam zostalo, wogole w gre nie wchodzilo kupono osobnej komody dla Mlodego. Musialam oddac mu czesc swojej szafy, co uwierzcie mi nie bylo zbyt latwe, ale poswiecenie chwili czasu i przeorganizowanie pozostalych szaf dalo swietny rezultat. Mlody cala szafe dla siebie, fakt, ze najmniejsza, ale On nie potrzebuje teraz wiekszej.
WP_20130517_024.jpg

W puste pudelka po GB powkladalam Jego bielizne i buty. smiesznie to wyglada, ale chcialam miec wszystko poukladane i dobrze zorganizowane.
WP_20130517_026.jpg

W przyszlosci przeniesiemy Go do osobnego pokoju, ale na poczatek chcialam Go miec przy sobie, dlatego tez wstawilismy tez do sypialni lozeczko. Myslalam, ze sie strasznie zagraci i nie bedzie wogole miejsca, ale jest nawet bardzo dobrze :).
WP_20130517_017.jpg


WP_20130517_018.jpg

Karuzela jest przeslodka, taka mieciutka, wyposazona jest w lampke, ktora odbija swiatlo na suficie w ksztalcie listkow i motyli. Heheh mysle, ze wieksza frajde z tego bede miala ja niz Mlody, ale moze sie myle.
Przewijak tez mam taki na lozeczko, z wiadomych powodow. Jestem bardzo zadowolona z tego jak to wszytsko sie skomponowalo.
WP_20130517_015.jpg

Ciociunia wiedziala co kupic :D

Wiekszosc kosmetykow do pielegnacji Malucha dostalam od Siorki i trzymam je na szafce nocnej w metalowym koszyczku. Mieszcza sie tam tez rozne akcesoria, jak termometr, szczotka czy cazki.
WP_20130517_021.jpg


Pieluszki mam zamiar trzymac za lozeczkiem, a husteczki juz sa schowane w szufladzie szafki nocnej :).

Co do wozka, musze powiedziec, ze mielismy wielki problem. Po pierwsz w Szwecji wozki sa MEGA drogie, a po drugie chcielismy wozek 3-kolowy, a tu wiekszasc jest na 4 kolkach. Jak w koncu znalezlismy idealny, to cena nas powalila. Ten sam znalazlam w Pl za polowe ceny i juz gdy mielismy zamawiac, moj chlopak stwierdzil ze chce inny kolor i d**a! Udalo mi sie wreszcie znalezc w Pl ten idealny w odpowiednimm kolorze (hehehe pod kolor naszego auta, bo tez mamy biala fure) za przyzwoita cene i jak tylko przyjechal do nas to jezdzilam nim pod domu jak glupia :D.
WP_20130517_035.jpg


WP_20130517_037.jpg

Dla zainteresowanych jest to Quinny Moodd kolor Black Irony.

Ofkors, nie zdazylam kupic wszystkiego, ale teraz nie chce sie wypuszczac za daleko z domu wiec nastepujace zakupy zrobimy juz razem z Mlodziencem :D.

5136.png

Pieluszki tetrowe na pewno mi sie przydadza, a te sa takie slodkie, ze nie moge sie im oprzec :)

144144_1_1.jpg

Na razie tak jak wspomnialam wczesniej pieluszki bede trzymac za lozeczkiem, ale chce kupic taki organizer na sciane, zeby sobie do niego powkladac lasnie pieluchy i inne higieniczne rzeczy.



134650_1.jpg


129064_1.jpg

Lezaczek i mata edukacyjna przyda mi sie bardzo jak bede sama z Malym w domu. Poniewaz moje mieszkanie jest dwupietrowe i sypialnie mamy na gorze, raczej niemozliwe jest zebym zostawiala Mlodego samego w lozeczku i szla np. gotowac obiad na dol. Mam nadzieje, ze to sie sprawdzi.
BEIGE 123.jpg

Planujemy tez kupic kojec tego typu, ale to juz chyba jak Mlody troszke podrosnie.

Na koniec pokaze Wam jak moj Synek bedzie sie nosil hehe, juz sie nie moge doczekac, zeby Go stroic :D.
WP_20130517_027.jpg


WP_20130517_029.jpg


WP_20130517_030.jpg


WP_20130517_031.jpg


WP_20130517_032.jpg


WP_20130517_033.jpg


WP_20130517_034.jpg

Kurcze, ale te ciuchy dla bobasow sa drogie. Praktycznie takie same ceny jak dla doroslych, a jak szybko bejbisy z nich wyrastaja!!! Paranoja!!! Ja, ofkors poplynelam grubo na kompletowaniu garderoby Mlodzienca, ale przeciez Synkowi nie bede zalowac :).

Ok, mam nadzieje, ze zaintereswoanym wpis sie podobal.

Milego weekendu, buzka :*
  • awatar ✈♡WQRWIAJĄCA & WULGARNA: moja lala miała tą samą karuzelę zresztą ma do tej pory bo można z tego zrobić lampkę nocną marzyłam o tym wózku ale w końcu kupiłam chicco Niania, elektroniczna niania jak mały będzie spał w łóżeczku to spokojnie możesz robić coś na dole ciuchy boskie no i ile ma już butów
  • awatar AgnieHa: @WQRWIAJĄCA & WULGARNA †: tez myślałam nad ta elektroniczna niania i możliwe, ze kupię, ale taki koniec sie tez swietnie nada na łóżeczko turystyczne. Zadowolona byłaś z tej karuzeli?
  • awatar Camillle.: Ja zastanawiam się co z kosmetyków już zacząć kupować, bo wózek i łóżeczko to na samym końcu kupujemy. Na sam początek będę miała białą kołyskę:) Aj ty już niedługo skarba będziesz mogła przytulić:*!!
Pokaż wszystkie (22) ›
 

cattivo0901
 
Zrobione na zamówienie ;)
Jeśli masz pomysł na własną biżuterię - pisz śmiało, postaram się zrealizować Twój pomysł :)

DSC00062 (4).JPG


DSC00070.JPG
Pokaż wszystkie (7) ›
 

imvu-world
 
Można mieć dziecko na imvu, lecz to nie jest w najmniejszym stopniu zbliżone do rzeczywistości. Nic nie dzieje się tak jak w realu.

Chcesz być w ciąży- kupujesz brzuszek bądź specjalny ciążowy outfit.
Chcesz mieć dziecko- wystarczy przejrzeć sklep i znaleźć takie jak Ci odpowiada. Chłopiec czy dziewczynka? Niemowlę a, może trochę starsze dziecko? Bobas w wózeczku, kojcu albo łóżeczku? Nie ma problemu trzeba tylko dobrze poszukać i mieć większą sumę pieniędzy :)
dzieci.jpg

Zdjęcia zapożyczyłam ze stron kreatorów u których można nabyć dziecko oto linki do ich sklepów:
1- pl.imvu.com/(…)web_search.php…
2- pl.imvu.com/(…)web_search.php…
3- pl.imvu.com/(…)web_search.php…

Jest ich pewnie znacznie więcej, ale ja znalazłam jak na razie te.
 

ika220598
 
Moja ciocia szyje cudowne akcesoria dla dzieci ; głównie maluszków, ale np. kocyk może być też dla nastolatek :)
Założyła swoją mini firmę i stara się ją rozwijać :)
Aktualnie mieszka w Niemczech razem ze swoją siostrą bliźniaczką :)
Jest bardzo utalentowana :)
ja staram się jej zrobić swego rodzaju reklamę i pomóc w rozwoju firmy :)
Tak więc zapraszam na jej stronę (*jest po niemiecku, ale przy wbudowanym w wyszukiwarce translatorze, powinnyście dać radę :)*
*Po każdym powiększeniu widać u spodu cenę :)*
*narazie nie jest tam aż tak dużo tego, ale z czasem to sie zmieni)*
babytraeume.jimdo.com/

oto kilka rzeczy:
PS: kocyk z napisem Amelia należy do mojej siostry :)
PS2: przepraszam za taką jakość i rozmiar, ale inaczej sie z tej strony skopiować nie dało :)
u-hefthülle-18.jpg


u-hefthülle-18 (1).jpg


taschetücher-box-19.jpg


spucktuch-schmusetuch-15.jpg


schnuffeltuch-schmusetuch-14.jpg


etui-für-kosmetiktücher-15.jpg


kuscheldecker-mit-namen-39.jpg
 

 

Kategorie blogów