Wpisy oznaczone tagiem "bones" (130)  

adoringfashion
 
cześć

śn: 2 składane kanapki z razowca z serkiem topionym + kawałek ogórka
ob: mały kawałek pieczonego indyka (bez skórki), trochę buraków, trochę peere z ziemniaków + koperek
kol: płatki z mlekiem 0% tłuszczu + coś wielkości ciasteczka na słono z serkiem topionym

ćw:
30 minut step
40 przysiadów
30 brzuszków
7 minut rozciągania

Odwiedziłam dziś Naturę i kupiłam 2 rzeczy. Jutro powinno przyjść zamówienie z Avon, nie mogę się doczekać! :)
A co tam u Was? Ostatnio mało komentujecie moje wpisy... Motywacja spada:(
image.jpeg
  • awatar Chiawatta: Jak przetestujesz tę pomadkę to daj znać, bo szukam jakiejś niedrogiej a dobrej :P Pycha bilans!
  • awatar Chrysalis ♕: @50 zł w Rossmannie :) Mam nadzieję, że będzie dobrze ważyć pomimo tej ceny :D Zakupy najlepsze, nawet takie drobne cieszą <3 Ładnie Ci poszło! :*
  • awatar dazegardener: Wez sie tam trzymaj ! Motywacja to podstawa do poprawnego działania ...
Pokaż wszystkie (11) ›
 

smallbutterfly99
 
yuno99: Witajcie Kruszynki!
Tak strasznie się boję...
W tym lub przyszłym tygodniu mamy mierzenie, ważenie itp. w szkole. Ja tak strasznie nie chcę być grubsza od innych... ale jestem.
Jestem spasioną świnią.
Wszystkie inne dziewczyny z mojej klasy są piękne i szczupłe.
No ale to mój wybór. To ja jem. One przecież nie jedzą za mnie. To tylko moja wina, że cały czas wszystko zawalam...
Nie mogę już tak dłużej.
Wciąż tylko jem, jem i jem. Normalnie mogłabym napisać książkę "Jak dużo żreć", o ile oczywiście znalazłabym przerwy na to między jedzeniem.

Kurcze - nie oszukujmy się - muszę zmienić swoje życie o 180* i jeść zupełnie inaczej niż teraz... A raczej po prostu nie jeść.

Odnalazłam dzisiaj w sobie bardzo dużo motywacji.

Zaczynam od teraz.

Zaopatrzę się w ogromny zapas gum do żucia i czerwonej herbaty.

Ogłaszam, że teraz na śniadanie będę jadła tylko warzywa lub ew. jabłko. Do ważenia w szkole... Potem może jakieś wafle ryżowe...
Na obiad - jabłko + pomidor (lub inne warzywa)
Na kolację - czerwona herbata

Po ważeniu (najprawdopodobniej moja motywacja ciut spadnie) postaram się, aby dieta była mniej rygorystyczna. Może A.I.T. Diet?
No jeszcze się zastanowię.

Mam nadzieję, że na ważeniu nie będę grubsza niż 49kg...

PS. nie wiem ile teraz dokładnie ważę, (ale pewnie między 51 a 52kg) bo baterie w mojej wadze w domu się rozładowały i tata kupi nowe dopiero we wtorek.

Trzymajcie się jakoś Kruszynki <3
Mam nadzieję, że u Was jest lepiej niż u mnie.


~Yuno
  • awatar Do celu: Będzie dobrze zobaczysz :) Trzymam kciuki :)
  • awatar Mrs. Perfect: Powodzenia : ))
  • awatar yuno99: @Mrs. Perfect: dziękuję <3
Pokaż wszystkie (7) ›
 

beslim69
 
Dzisiaj bedzie zero. Perfekcyjne zero. Jestem tlusta swinia ktora nie moze jesc. Lekcje koncze o 12.35, pozniej do rossmana,odwiedze babke a o 15.15 mam jazde wiec po 18 bede w domu.
Caly dzien bede z dala od jedzenia,pokus a wieczorem nie warto juz jesc :)
Bedzie pieknie,bede w koncu szczesliwa. Kocham Was!
tumblr_nmi03b8YBC1s0e76do1_500.jpg
  • awatar małablondynax3: Ty tłustą świnią? proszę Cię...
  • awatar chwilowo: A pytałaś swoich znajomych co sądzą o Twojej figurze? A może faceta? Zero to będziemy jedli po śmierci! :)
  • awatar gość: obrzydliwy wieszak. Idź do psychologa. Jeśli twój blog nie jest nastawiony na gorszenie innych i nie jesteś trollem internetowym to masz zaburzenia psychiczne w związku z odżywianiem. A jeśli jesteś trollem i piszesz to tylko żeby sobie robić jaja to tak dla odmiany idź do psychologa. Wieszaki są obrzydliwe, nic kobiecego. Pozdrawiam- Facet
Pokaż wszystkie (7) ›
 

beslim69
 
Wróciłam.
Nie zamierzam od razu,przestać jesc,bo wiem ,ze skończy się to napadem.
Dzisiaj:
ś: banan
2śn:banan
o: 2x kromki ciemnego chleba,wędlina i banan
k:nic

Nie wiem co mnie wzięło na te banany xD Ale jest dobrze,jak na pierwszy dzień. Z każdym kolejnym będzie jeszcze lepiej. Mam ogromną nadzieję,ze prowadzenie tego bloga zmotywuje mnie do działania :)
Trzymajcie sie chudo!

+ zdjęcie,które powstrzymuje mnie przed obżeraniem się :D
  • awatar anizokoriaaa: Boże jaki wieloryb. .. a bilans ładny :3
  • awatar LXperia: ładnie jest
  • awatar porcelanowa: Zapraszam na mojego nowego bloga http://porcelanowapanienka.blogspot.pl
Pokaż wszystkie (3) ›
 

neytiri1
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

beslim69
 
Witam Was moje chudzinki :*
Lato coraz bliżej a ja dalej gruba (cudownie).
Jednak walczę dalej i dzisiaj mam głodówkę :)
Piję jedynie wode lub wode z cytryną :D
Waga dalej stoi,a jakby tego było mało dostałam okresu. Grrr.
Jutro planuję zjeść troche fasolki szparagowej.

PAMIĘTAJ! TYLKO CHUDA MOŻESZ BYĆ SZCZĘŚLIWA!
1216ee510029db305254772b(1).jpg
  • awatar Hoiemyeq.: Jestem pod wrażeniem, ja nie umiem wytrzymać na głodówce nawet jednego dnia. Muszę coś zjeść, nawet najmniej kcal, ale coś muszę. :c Uda Nam się, wierzę w to! :*
  • awatar Chudeslonce: Waga napewno Ci spadła to woda zatrzymała sie w organizmie, moze herbatka z pokrzywy zdziała cuda
  • awatar yepok: głodówka, potrzebuję też tego
Pokaż wszystkie (11) ›
 

beslim69
 
czesc chudziny :)
dzisiaj nie za dobry dzien ;d
bilans:
pomidorowa z makaronem
owsianka+siemie lniane
+mały napad,ale wyrzygane ;p

Ćwiczonka;
7km na rolkach :)

Waga dalej stoi. GRRRR

1f2c61dace658eb3238e7a49a6ad0eca.jpg
  • awatar Abaddon †: Może zastój wody? Nie waż się obsesyjnie codziennie,bo to zniechęca :)
  • awatar Light as a butterfly: Zgadzam się :) Nie waż się codziennie. Wyznacz sobie np. że będziesz ważyć się co dwa tygodnie i jak tak będziesz sobie odliczać dni do ważenia się, to będzie Cię to bardziej motywowało, żeby zobaczyć na tej wadze jak najmniej :) Powodzenia Ci życzę <3
  • awatar Kiniaxd: Nie jest aż tak źle daj spokój :) nie wymiotuj!! :(
Pokaż wszystkie (8) ›
 

beslim69
 
Czesc chudzinki!
Przepraszam,ze nie mialam dla Was czasu ale juz jestem i nigdzie się nie wybieram :)

Pamiętajcie o swoich celach i róbcie wszystko,żeby je zrealizowac! Nie ma zawalania! Jesteśmy silne i będziemy chudziutkie!

bilans z wczoraj:
NIC
dzisiaj:
NIC!
MOŻNA?  MOŻNA! JEŚLI TAKI GRUBAS JAK JA DAJE RADE TO WY TEZ DACIE! :*
WYTRWAŁOŚCI :*
4281_ef17.jpg
  • awatar xthy: jak to nic nie jesz ?
  • awatar TO FAT!: @xthy: no tak normalnie ;D
  • awatar xthy: rozumiem odchudzanie się , zdrowy tryb życia , ale takie kroki do niczego nie prowadzą , jak mogę ci cos doradzić to idz do dietetyka i ci ustali dobrą dietę dla ciebie. W tym momencie marnujesz sobie zdrowie . Nie można nic nie jeść
Pokaż wszystkie (16) ›
 

beslim69
 
Czesc  chudziny :*
Nie poddaje sie,dzisiaj tylko jedna kanapka ze swoim chlebkiem,ogorkiem i kielbasa ;) Jutro sie zwaze,ale watpie zeby cos polecialo.. Znacie jakies wspomagacze hamujace glod?
Zaraz ogarne jak Wam idzie.
Pamietajcie CHUDE JEST PIEKNE,TYLKO CHUDA MOZESZ BYC SZCZESLIWA!!!
image-2.jpg
  • awatar chudejestpieknexxx: No tak, trzeba pamietac. Mi pomaga zucie gumy... Kilka godzin bez przerwy, jak wypluje biore od razu nastepna albo cos jem...
  • awatar Light as a butterfly: Masz rację! Tylko chude możemy być szczęśliwe! :D Ja kiedyś brałam tabletki 'Slim strong' są w rossmanie za 10zł :) Po nich nie czułam aż tak głodu i nie miałam apetytu :D Ja jeszcze jak mam już taki na prawdę silny głód to piję rosołek. Wiesz pół kostki do kubka i zalać gorącą wodą :)
  • awatar gruba buba: Świetnie ci poszło. :) Na pewno coś spadło przy takim jedzeniu. Żadnych wspomagaczy niestety nie znam.
Pokaż wszystkie (13) ›
 

ieatblackcats
 
ieatblackcats:

"Clare, r u ok?
Clare?
I think she's dead"
 

beslim69
 
Czesc chudziny!
Powoli Was doganiam! :D Dzisiaj na wadze 66.2 (-0.7kg)
Jaram sie :3 Jestem juz polowie drogi,jeszcze tylko 10kg.Dam rade. Kto jak nie ja? :*
Wytrwalosci!!! Razem damy rade!
tumblr_myyjr07tOD1t0s3rqo1_400.jpg
Pokaż wszystkie (10) ›
 

beslim69
 
Nasłuchałam sie dzisiaj jakim strasznym dzieckiem jestem. Super. Dobrze wiedza,jak zjebac mi humor... Jestem zla. Chce dzisiaj zero. Piekne,malutkie, niewinne zero. Tylko nad tym moge panowac. Potrzebuje thinspo,duzo thinspo! Musze wytrwac. Nie ma zawalania!
Chudego moje piekne! :*
Łapcie zdj mojego coraz czestrzego obiadu :*
tumblr_mxyj1pHr4f1sgfc1xo1_500.jpg
  • awatar gość: powodzenia ! :*
  • awatar gruba buba: Trzymam kciuki za twoją dzisiejszą głodówkę. Dasz radę, kochana! :)
  • awatar kamidu: powodzenia :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

beslim69
 
Czesc robaczki!
Nalozylam dzisiaj moze ulubieone jeansy i koszule ktora kupilam dosyc nie dawno. Spodnie spadaly mi z tylka caaly czas a koszula wygladala jak worek na ziemniaki! Jaram sie! Gdy wrocilam do domku przymierzylam spodkie z czasow w ktorych bylam najchudsza i spokojnie sie w nie zmiescilam! CUDOWNIE!
A jakby tego bylo malo to obrocil sie dzisiaj za mna przystojny facet! A gdy minelam grupke chlopakow w wieku 18-25lat uslyszlam jak mowia do sb "a co to za dupeczka?" Aaaaa! +10000 do pewnosci siebie!
Juz Was nie mecze,bilans:
-kanapka ze swoim chlebem,pomidor,plaster chudej wedliny
+troche ryzu :d
jutro bedzie jeszcze lepiej!!!
Buziaki :*

image-4.jpg
Pokaż wszystkie (8) ›
 

beslim69
 
Cześć kruszynki!
Dzisiejszy bilans:
-plasterek rzodkiewki...ehhh
A miało być okrągłe 0...
Idiotka :<
Jutro sie zwaze mam nadzieje,ze troche spadło :DD
tumblr_mble4dPc4H1rz3l0yo1_400.jpg
  • awatar imnothungry: Super bilans i wielka siła woli! Plasterek rzodkiewki to nic w drodze po piękne ciało. Trzymam kciuki :-*
  • awatar Pozytywna32: Szczerze. Po co się głodować ? Są inne sposoby i bardziej zdrowe na odchudzanie. No, ale to twoje życie i twoje ciało. Podziwiam silnej woli. Zapraszam do mnie. Może coś skomentujesz ? Jeśli ci się spodoba śmiało obserwuj :)
  • awatar Light as a butterfly: Przecież nic się nie stało :) Ładnie Ci poszło :*
Pokaż wszystkie (12) ›
 

beslim69
 
Czesc kruszynki!
Pisalam ostatni,ze planuje wkurwic bylego,ale nie sadzilam,ze wyjdzie az tak pieknie! Zaczal sie do mnie przystkawiac jego kolega,przystojny,wyzszy ode mnie,cud miod malina!
Odeszlam z nim kawalek i zaczelismy sie calowac. W pewnym momencie zorientowalam sie,ze ktos stoi obok nas. To byl PP(byly).
Perfidnie sie na niego patrzylam,ale nie przestawalam sie calowac z Pawlem,jeszcze bardziej sie w niego wtulilam! Byl mega wkurwiony! Zemsta jest piekna! Ja przez niego cierpialam,wiec on teraz tez moze!!!
Czuje sie cudownie!
A jesli chodzi o diete:

Bilans z niedzieli;
4 kielony bimbru
troche soku

Bilans dzisiejszy
NIC!!!
JESTEM SZCZESLIWA!

I musze sie przyznac,ze Was  kocham! Jestescie dla mnie ogromnym wsparciem!
be_skinny_rd_big.jpg
  • awatar bulimirektyczka: lekkość prawda ? i niesamowita siła po głodówce. Jeśli chcesz się przy okazji oczyścić wypij wodę z cytryną koniecznie rano od razu po przebudzeniu.
  • awatar Fatfly: Ojej, to dobrze ze jestes w tak dobrym nastroju i masz tyle sil. :D
  • awatar helloubiczyz: ja też polecam wodę z cytryną z rana :)
Pokaż wszystkie (13) ›
 

beslim69
 
Czesc chudzini!
Dzisiaj mialam baardzo przyjemny dzien! ;)
Posprzatalam w domku i pojechalam spotkac sie z przyjacielem.
Lazilismy po miescie i jak na zlosc 3razy mijalismy sie z moim bylym xd
dobrze mu tak! Niech widzi co stracil! ;D a jutro ide na grill ze stara klasa i on na sto pro tez tam bedzie. Naloze czarne spodnie ktore podkreslaja moj tylek, i bluzke ktora podkresla moj (nie chwalac sie) okazaly biust ^^
Jestem wreeedna suka!




Bilans:
Pół warki radler 70kcal
Tesknilam za takimi bilansami! ♡
  • awatar deajm: Bardzo dobrze, niech żałuje :D
  • awatar Eteryczna†: Taka zemsta jest najlepsza! :D
  • awatar kamidu: Dobrze robisz. Ja nie potrafie teraz zrobic nic oprocz coraz gorszego upokarzania przed nim
Pokaż wszystkie (10) ›
 

beslim69
 
czy ja muse być az taka straszna? czy musze psuć wszystko co spotkam na swojej drodze?..nie radze już sobie,nie wiem czemu,nie kontroluje już tego....Siedze i placze.
chciałabym uciec daleko,tam gdzie nikt mnie nie zna. dobrze,ze chociaż nie jem jak swinia...

s musli z mlekiem
o warzywka gotowane +kanapka
k kanapka
Mogłam mniej..
Przynajmniej nie skusiłam się na tort,który stoi w lodówce ;d

Jutro mam glodówke. Potrzebuje kontroli. Tylko to moge jeszcze kontrolowac,nad pozostałymi rzeczami nie mam wpływu. Głodówka mi pomoże,wierze w to.
Dobra,koniec użalania sie.
Wytrwalosci chudziny! Perfekcja jest już blisko!!!
tumblr_myk8upgjsw1rv1v4jo1_500.jpg
Pokaż wszystkie (6) ›
 

beslim69
 
Witam :*
Dzisiaj jak na zlosc dostalam okresu i umieeeeeram :(
Wszystko mnie boli i leci ze mnie jak z kranu...
Na szczescie nie mam ogromnego apetytu.
sn: musli z mlekiem
ob: kasza peczek z sosem koperkowym
kol: wafle ryzowe,troche chleba i pomidora :d
Jak na okres jest dobrze :)
Mialam isc po szkole pocwiczyc na dworze ale zaczelo lac,i leje do tej pory :(
Ale nie poddajemy sie,walczymy dalej!

idealna.jpg
  • awatar Lose_control: ładny bilans
  • awatar anizokoriaaa: Ale pięknie! ;)
  • awatar to.nie.jest.dziennik: heh, staram sie zdystansowac. czasem jak to pisze uswiadamiam sobie jak bardzo historie mojego zycia sa zabawne ;p wspolczuje okresu. moj brat ostatnio mi powiedzial o super sposobie na laske w trakcie okresu. chlopak kupuje czekolade, i probuje ja przytulic, jesli dziewczyna zaczyna wrzeszczec rzuca w nia czekolada i chowa sie w koncie ( w taki sposob jakby rzucal granat i chowal sie przed odlamkami ). mam nadzieje ,ze ty nie pozerasz ludzi w calosci w trakcie okresu. milego wieczoru <3
Pokaż wszystkie (15) ›
 

beslim69
 
Czesc robaczki :>
Nawet nie macie pojęcia jak strasznie sie nudze :(
Mieszkam na zadupiu,nie mam żadnych koleżanek/kolegów,żadnego hobby. NIC KOMPLETNIE NIC.. Ehhhh... Już nawet rozważałam zakup Simsów..
Z dietą ok,dzisiaj znowu rower,a jutro sie zważe :C
Trzymajcie się kruszynki!
2533_ea7b.jpg
  • awatar Chcę Być CHUDAA: fajny bilans , i szkoda ze ci sie nudzi , ale zawsze mozna jeszcze pocwiczyc :0 , pozdrawiam
  • awatar gość: a ćwiczenia :D?
  • awatar gość: Znam te okropne nudy. Wokół mnie pełno ludzi, a ja nie mam się do kogo odezwać :(
Pokaż wszystkie (11) ›
 

beslim69
 
Cześć chudzinki!
Dzisiejszy bilans:
*śniadanie: błonnik z mlekiem i bananem
*obiad: sałata,pomidor,ogórek +kromka chleba z kiełbasa i rolada serową

Ruch:
*godzina na rowerze -567kcal :D

Jestem zadowolona,spaliłam więcej niż chciałam ^^
Zaraz zobaczę jak u Was,mam nadzieje,ze równie dobrze! ;)

werrrr.jpg
Pokaż wszystkie (12) ›
 

beslim69
 
Waze 70,4kg. Głupia pizda. GRRRR. Spasłam się...
Koniec opierdalania się! Lato sie zbilza a ja dalej gruba. cuuudnie.

gggggggggggggggggggggggggggggggg.jpg

Plan którego musze sie trzymać.


1. Śniadanie owsianka/musli/banan
2. Na obiad warzywa gotowane/salata
3. Kolacja nic/szluga
4. Ćwiczenia codziennie.
5. Max 400kcal.
6. Zero podjadania
7. Ważenie co tydzień.
8. Zamiast jeść idź zapal.
9. Nie jedz gdy nie jesteś głodna.
10. Chude jest piękne,pamiętaj o tym!
  • awatar to.nie.jest.dziennik: jeeeej, trzymam za ciebie bardzo kciuki! I dodaje do znajomych, trzeba sie wspierac. Do dziela, mala! <3
  • awatar chudejestpieknexxx: Dobry plan, trzymam kciuki, by się udalo. Walcz
  • awatar Bariii: Dobry plan, dasz radę mis :)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

small.crime.pro.ana
 
23:00

BILANS:
jabłko- 200 gram, 120kcal
kawa- filiżanka, 2kcal
woda- hektolitry kochanej wody

Dzień się kończy. Woda umyka ze szkła. Jestem pełna nadziei i zupełnie nastawiona na pozytywy.
Racja, będę siedziała zapewne do 3 w nocy. Jednak pewna jestem iż nic prócz schłodzonej wody nie wsunę do swoich ust.

Jestem zadowolona. Kocham uczucie kiedy organizm pragnie kalorii a ja mam tę władzę iż zabraniam sobie tego.
 

 

Kategorie blogów