Wpisy oznaczone tagiem "byul" (554)  

nagatoori
 
Pokaż wszystkie (2) ›
 

nagatoori
 
Zapraszam was na kolejnego posta gdzie w roli glownej pojawia sie moja Grell!
kowaikiyoko.blogspot.co.uk/2018/01/40-redhead.html

11.PNG
  • awatar LuckyJune: Grell to świetny model! Śliczną ma sukienkę <3 A te jej powieki, to już w ogóle cudo. :D
Pokaż wszystkie (1) ›
 

nagatoori
 
W tym poscie opisalam w skrocie wszystko co stalo sie przez ten rok na moim blogu. Ci co sa ze mna dluzej pewnie juz wiedza a Ci co dolaczyli niedawno nie beda musieli czytac wszystkich moich wpisow ;p
Mam nadzieje ze post wam sie spodoba i rok 2018 bedzie jeszcze lepszy niz 2017! <3
Szczesliwego nowego roku!
kowaikiyoko.blogspot.co.uk/(…)38-happy-new-year.htm…
BeFunky Collage.jpg
 

nagatoori
 
Zapraszam was na Swiateczna sesje. Dlugo sie zastanawialam czy ja robic bo w tym roku przyjechala do nas rodzina ale ostatecznie uznalam ze co mi szkodzi!
Ze zdjec nie jestem zadowolona bo bylo ciemno i musialam uzywac flesza(naturalne swiatlo wole o wiele bardziej). No ale uznalam ze jednak wypada cos wstawic. Jutro sprubuje znowu podjac sie wyzwania i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zycze wam Wesolych Swiat i zapraszam was na te marne zdjecia
kowaikiyoko.blogspot.co.uk/(…)37-merry-christmas.ht…

11.PNG
 

nagatoori
 
  • awatar LuckyJune: Sue jest śliczna (nie mogę tego powiedzieć o Cupid, bo nie cierpię EAH ale każdy ma swój gust, prawda?), a Moe cudownie prezentuje się na twojej szafce, jest taka pastelowa! :)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

nagatoori
 
Zapraszam was na nowa notke na blogu,nowa porcja swiatecznych zdjec i troche informacji <3

kowaikiyoko.blogspot.co.uk/(…)35-is-it-christmas-ye…

11.PNG
 

nagatoori
 
Hej! Juz mnie pewnie znacie bo jestem z bloga kiyoko69.pinger.pl/ .No coz,troche sie pozmienialo. Dostalam nowy komputer czyli wszystkie moje hasla i loginy przepadly. Walczylam przez godzine zeby odzyskac mojego bloga ale niestety nie dalo rady. Na bloggerze wszytko nadal jest tak samo ale pinger jest nowy. Nowy start wiec mam do was pytanie, wolicie kiedy dodaje link do bloggera i 1 zdjecie czy chcielisbyscie zebym wstawiala cala sesje na pingera? Koniecznie mi napiszcie!
Narazie zostawiam was z ta wlasnie informacja i linkiem do najnowszej sesji na moim blogu, do zobaczenia niebawem :D kowaikiyoko.blogspot.co.uk/2017/10/34-fireflies.html
1.PNG
 

kiyoko69
 
W koncu udalo mi sie ogarnac wig Charlie a w nastepnym wpisie zobaczycie juz odmieniona Usagi ;w;
kowaikiyoko.blogspot.co.uk/2017/08/28-rapunzel.html


1234.PNG
 

kiyoko69
 
Jedzie do nas nowa panna i wig ale narazie zapraszam na post,moja kochana Moe ;w;
kowaikiyoko.blogspot.co.uk/2017/07/25-wiecej-moe.html
Capture.PNG
  • awatar pomponka12: Nie mam konta na Google, wiec skomentuje tu - Według mnie na wyjazd zabierz Charlie, bo jest mało wpisów z jej udziałem (nie dziwie się, Moe jest cudowna) ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

patita2013
 
Cześć~!

Trochę mnie tu nie było, haha.

Lalka, która pojawiła się w ostatnim wpisie, pojawi się i w dzisiejszym, ale po raz ostatni, ponieważ szukam jej nowego domku ;)

W sumie głupio, bo wtedy Wam jej nawet nie przedstawiłam, nie dodałam arrivalu ani nic.

Jest to Byul Rhiannon, mam ją od pół roku.
Tyle myślę, że wystarczy, bo skoro mała może niedługo znajdzie nowy domek, to po co więcej xD

Wrzucam kilka zdjęć, co by nie było, że przychodzę kompletnie z niczym c;


IMG_2729.JPG


IMG_2741.JPG


IMG_2756.JPG


IMG_2766.JPG


Byle to wakacji :P

•••Black Butler•••
Pokaż wszystkie (5) ›
 

raspbeery.world
 
Witam!
Jak juz napisalam w tytule, sprzedaje swoje lalki. Wypalilam sie juz lalkowo, nie wiem sama, przestalo mnie to juz tak krecic jak mnie wczesniej krecilo.
Lalki juz bardzo dlugo lezaly w swoich kartonach, ale dlaczego maja lezec, skoro ktos z was moze sie porzadnie nimi zajac? ♥

Wiec najpierw Nanami... (Pullip Regeneration Fanatica)

DSC_2509.JPG


DSC_2513.JPG


DSC_2515.JPG


DSC_2517.JPG


Niestety nie sprzedam Nany z calym stockiem, bo przez ostatnia przeprowadzke pare rzeczy sie zawieruszylo. Wiec w sklad stocku wchodza:
•stojak
•kapelusz (niestety takie jakby wstazki,zeby moc zwiazac kapelusz od niego sie oderwaly :/)
•zapinany zakiecik
•narzutka na zakiecik z pomponami
•spodniczka
•spodenki pod spodniczke
•narzutka na spodniczke
•taki jakby "rekawek" na reke
•laleczka vooodoo
•karta kolekcjonerska
+zmienne raczki do obitsu (Co do obitsu Nanami, jest ono gumowe i troche zafarbowane od ciemnych ciuszkow)
+sukienka ze zdjec

DSC_2523.JPG


DSC_2551.JPG


A wiec teraz Shun... (Isul - Jimmy X)

DSC_2539.JPG


DSC_2543.JPG


DSC_2544.JPG


DSC_2545.JPG


Shun'a sprzedam z calym stockiem:
•stojak
•kapelusz
•bluzeczka z dlugim rekawem
•kurtka
•spodnie
•skarpetki
•butki
•karta kolekcjonerska

DSC_2549.JPG


DSC_2553.JPG


No i jak to sie mowi, najlepsze na koniec! Yumi! (Dal Multinic DeLorean)

DSC_2526.JPG


DSC_2528.JPG


DSC_2529.JPG


DSC_2531.JPG


Yumsi tez idzie na sprzedaz z calym stockiem, ktory wyglada tak:
•spineczka
•bluzka z dlugim rekawem
•sukieneczka
•majtki
•podkolanowki
•butki
•torebka
•bluza z kapturem
•karta kolekcjonerska
+raczki zmienne do obitsu

DSC_2535.JPG


DSC_2552.JPG



Lalki sprzedaje tak jak wygladaja na zdjeciach, kazda cena jest do ustalenia...
Mam nadzieje ze ktos z was sie zainteresuje, bo az zal mi patrzec ze tak wartosciowe lalki leza zapakowane w swoich kartonach.

Masz wiecej pytan? Zapraszam na priv :)

Z goracymi pozdrowieniami dla calego grona lalkowiczow
♥Yumi Chan
 

 

Kategorie blogów