Wpisy oznaczone tagiem "centymetry" (43)  

fit.strong.happy
 
Witajcie witajcie!!
Z kubkiem zielonej herbatki, po kąpieli "przełamałam" się i w końcu postanowiłam coś sensownego wyskrobać. I chyba pierwszy raz od ...dawana mogę wam się pochwalić czymś produktywnym i czymś na co się bardzo cieszę.
AabKzUMzWA.png

Czuję, że wracam na dobre tory, te motywacyjne i psychiczne. I chyba nawet mam jakiś zaczątek planu, przynajmniej dotyczącego mojego odchudzania. W końcu ☺

Zaczynam wyzwanie 5 dniowe z Fitness Blender !!
5 treningów, ok.45-50 min, na różne partie ciała, z dużą ilością cardio -> jak dla mnie, idealnie :)

LjFrUK6Ixf.png

Dzisiaj zaliczyłam już pierwszy dzień wyzwania !! chociaż miałam zakwasy jeszcze z poprzednich treningów i coś czuję, że ten trening mnie pod tym względem też nie zawiedzie i jutro nie będę mogła się ruszać.

Także:
♢Wyzwanie 1/5

www.fitnessblender.com/(…)day-1-fitness-blenders-5-…

Dzisiaj nie zjadłam też nic syfiastego więc myślę, że to jest dobry powód, żeby pociągnąć *wyzwanie bez słodyczy* przez te 5 dni.

Żeby poradzić sobie jakoś z moim, chyba największym, problemem jakim jest odżywanie wydrukowałam sobie jadłospisiki, żeby móc skorzystać, albo się przynajmniej zainspirować. Jutro szykują się więc porządne zakupy, bo w lodówce i szafkach same pustki. Szkoda, że w szafce ze słodyczami tak nie jest, tam jakoś nigdy nie ubywa... :/

Bo tak na prawdę podsumowując pierwsze 3 tygodnie wakacji to trochę zmarnowane, szczególnie pod względem wykorzystania czasu. Tak, zdecydowanie zmarnowane, bo chciałam wakacje wykorzystać właśnie na odchudzanie, powtórki(naukę) i zrobienie rzeczy, na które w ciągu roku szkolnego nie mam za dużo czasu... chociaż spanie do 14 zdecydowanie udało mi się zrealizować z tych "rzeczy" Xd

I chyba mogę wam się pochwalić ze moja waga waha się w granicach 68,7 kg!!!
Czyli jakby nie było, osiągnęłam swój pierwszy cel, ale żeby było to takie 100% safe to poczekam aż zejdzie do 68,1kg

Wiadomo, najważniejsze #centymetry , dlatego mierzyć się będę po wyzwaniu, jeszcze, żeby zdążyć spokojnie przed okresem. Ale waga jest dla mnie dodatkową motywacją :)

Okres to jest w ogóle taka zdzira xd  
jesteś jakoś za emocjonalna wtedy, waga Ci podskakuje i prawie się załamujesz #hate-it

Czekam już na jutrzejszy trening i pamiętajcie:
Buziaki, stay #strong and #happy

PS. Zapomniałam podać wam link do mojego drugiego bloga tylko z moimi treningami, filmikami. Są wszystkie tam żeby nie zajmowały tu miejsca i były bardziej przejrzyste dla mnie.
→»  workout.and.get.fit.pinger.pl/
v1zyO42nKt.png
  • awatar black5775: Widzę, że mamy podobną wagę, powodzenia :)
  • awatar gość: Powodzenia :) Fitness Blender ma ogromne ilości świetnych treningów, gorąco polecam wszystkim, nie tylko te z wyzwania :) Pozytywni ludzie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

fitgrubaska
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

martalllke
 
Tak.. jak wiele z nas wracam tu po kolejnej porazke..
20 stycznia mam studniówkę u chłopaka i chciałabym wyglądać - wiadomo ŁADNIE, bez brzucha zwisajacego czy tam odstajacego..
Moja waga raczej jest stała tzn 60-61 kg..
od dzis uparłam się że nie bede jadła już słodycszy a ostatnio przez szkołe, jadłam ich nie co duzo .. bo to dziewczyny mowily idziem do bufetu po cos na matme bo mamay 3 pod rzad i tak jakos wychodzilo..
Chce zamienić słodycze na wode, ew. kubusia.
Jak bedzie to tylko mozliwe nie bede jesc sniadan - nie lubie wsumie - i nie widze potrzeby i jak tylko bedzie okazja zrezygnuje z kolacji..

Dzisiaj sniadania nie zjadłam, zjadłam jedynie garstke pestek dyni polaczonych z slonecznikiem + zieona herbata.
Czesto jak chodze na miesice widze chude dziewczyny to az mnie sciska.. naprawde .. bo tez bym chciala tak wygladac  a wiem ze moge bo cialo to tylko od nas zalezy z nim da sie zrobic wszystko, mozna albo roztyc sie z rozmiaru S do XL albo schudnac z XL do S.
Obecnie mam rozmiar 36- wsumie zawsze miałam, jednak brzuch i tak jest moją jakas slaba strona, chcialabym aby zniklo z niego jakies 10 cm moze 8 cm niewiem..
JEsli chodzi o aktywnosc fizyczna to jedynie BIEGANIE.. zeszło 2 tyg moze 3 tyg temu biegalam jak byla pogoda po 10 km z chlopakiem, ale potem juz pogody u nas praktycznie nie bylo wiec siedzialam na tylku ale teraz zaparłam sie ze jesli nie bedzie pogody pojde na bieznie biegac.
biegajac spalamy tluszczyk ale dopiero po 30 min wysilku.


Ma ktos jakis pomysl dla mnie aby z 60 na pozatku stycznia zrobila sie cyfra 5 ? a lbo najlepiej 48 ? :(
  • awatar pęknięte lusterko: Śniadania musisz jeść. To jest najważnieszy posiłek dnia i własnie wtedy nie powinnaś ograniczać jedzenia, jak zjesz dobre śniadanie nie będzie cię ciągło do słodyczy i spokojnie cały dzień przeżyjesz bez pokus. Po za tym to jedzenie nieregularne i popołudniami powoduje nadwagę. Na szybkie zrzucenie brzuszka bo widzę że to twój wielki problem polecam 10 -cio minutowy trening brzucha z Mel B. Ja tak zrzuciłam w 3 miesiące ok 10 cm w brzuchu. Robiłam go codziennie wieczorem, bo przecież 10 min się wygospodaruje zawsze a ja nie umiem się poświęcić na 40 min albo i więcej na skalpel lub co tam innego z chodakowską.
  • awatar chocogirl: Śniadanie przyspiesza metabolzim, nie jedząc śnaidań przytyjesz..
  • awatar determinatum: śniadanie to podstawa. Inaczej nie schudniesz, chyba, że masz zamiar się głodzić. Kubusia sobie odpuść. Woda, świeżo wyciskane soki, bądź owoce, warzywa - na przekąskę. 5 małych posiłków. Śniadanie może być większe. Nie jedz 3 godz przed snem. Zero słodyczy, cukru np. do herbaty ,fast foodów, gazowanych słodzonych napoi. Do tego ćwiczenia i będzie spoko.
Pokaż wszystkie (3) ›
 

motylkowameba
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Motylkowameba:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

motylkowameba
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Motylkowameba:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

motylkowameba
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Motylkowameba:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

motylkowameba
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Motylkowameba:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fatpotato
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
fatpotato:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

krewetka25
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów