Wpisy oznaczone tagiem "chorwacja" (224)

v10pl

Wczoraj pisaliśmy o planach wydłużenia kalendarza Rajdowych Mistrzostw Świata z 13 do 16 rund i cytowaliśmy Olivera Cieslę wymieniającego kraje, które mogą dołączyć do czempionatu.
www.rajdy.v10.pl/WRC,na,wizycie,rozpoznawczej,w,…

delusiontrader

Handlarka Iluzji: Dzisiaj ostatni dzień w Zagrzebiu. Szkoda, bo miasto piękne, ludzie wspaniali, a jedzenie przepyszne.

Dzisiaj w nocy mamy samolot do Dubrownika. Tak, zdecydowaliśmy się jednak lecieć, zamiast jechać, udało się nam znaleźć bilety last minute i już jutro o tej porze będę podróżować śladem GOT :D

Właśnie zjedliśmy śniadanie i ruszamy na miasto. Jeszcze tyle rzeczy do zobaczenia!

• awatar ~d*: Musi być tam mega ślicznie :D
  • awatar Handlarka Iluzji: @^Denv: bo jest! Co prawda jest zimno, ale pięknie. Po angielsku dogada się bez problemu, po polsku też coś można próbować :)

delusiontrader

Handlarka Iluzji:

Brr, dzisiaj termometr w Zagrzebiu wskazywał tylko 5 stopni, ale przynajmniej jest cieplej niż w Polsce. Leżę obok mojego chłopaka na łóżku w naszym hotelowym pokoju. On ogląda chorwacką telewizję i śmieje się pod nosem z tego języka. Ten gamoń tak zawsze ma, na to nic już nie poradzę.
Jestem padnięta po dwóch dniach zwiedzania. A to jeszcze nie koniec, bo wracamy dopiero w poniedziałek wieczorem. W piątek pogoda ma się poprawić, więc jedziemy do Dubrownika! Zastanawiamy się tylko, czy jechać przez Chorwację, czy przez Bośnię, bo tak i tak wyjdzie około 6-8 godzin drogi. Jak to dobrze, że nie mam choroby lokomocyjnej, bo chyba bym tej podróży nie przeżyła. Nawet jeśli celem miałoby być miejsce kręcenia mojego ulubionego serialu...
Chyba zaraz wezmę prysznic i pójdę spać, naprawdę jestem zmęczona chodzeniem po mieście.

P.S. Zdjęć mam mnóstwo, ale nie chcę robić spamu :)
  • awatar ~d*: Wstawiaj zdjęcia, ja chętnie pooglądam :D A co do tego, że masz taką temperaturę.. Ja teraz mam urocze zero a w Polsce gdy dzwoniłam do domu jest uwaga uwaga -11 :D brr

stylowki24

Maffashion nawiązała współpracę z marką odzieżową Stradivarius. Zobaczcie zdjęcia z przepięknej Chorwacji!

www.stylowkidlanastolatek.pl/sesja-maffashion-dl…

soyelle

soyelle: Chodziło mi po głowie lato ... Wakacje... W końcu się udało. #chorwacja
kopia korcula.jpg

banzajpl

Wielu nudystów traktuje swoją plażową nagość jako wyraz specjalnej ideologii. Uważają, że afirmowanie nagości to nie tylko powrót do natury, ludzkiej pierwotności, ale również okazanie...
www.lifestyle.banzaj.pl/Nudyzm-sposob-na-wyjatko…

wakacjeekuzkarta

Przed podróżą na wypoczynek jadąc do Chorwacji, warto zakupić bezpiecznachorwacja.pl/ekuz-do-chorwacji/ u jednego z naszych agentów. Czy słyszeliście, że Chorwacja ma ponad 1000 wysp? W przypadku, gdy szukasz domu na urlop lub prywatnych Chorwacji na jeden z tych klejnotów.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą-zakwaterowanie.

banzajpl

Polscy szczypiorniści podbijają Katar! Biało-czerwoni w wielkim stylu awansowali w środę do półfinału mistrzostw świata. Podopieczni Michaela Bieglera pokusili się o kolejną...