Wpisy oznaczone tagiem "db" (10)  

ccitbnews
 
I had created a DB in my SQL for my website how to host website with database and how can i test database if it is working or not November 22, 2013 at 12:2 www.internet-technology-business.com/open-questi…
 

bbitbnews
 
I had created a DB in my SQL for my website how to host website with database and how can i test database if it is working or not November 22, 2013 at 12:2 www.internet-technology-business.com/open-questi…
 

eeitbnews
 
I had created a DB in my SQL for my website how to host website with database and how can i test database if it is working or not November 22, 2013 at 12:2 www.internet-technology-business.com/open-questi…
 

mojeprzeloty
 
Coraz więcej pasażerów największych niemieckich linii lotniczych korzysta z oferty AIRail. Umożliwia ona w Niemczech dostanie się pociagiem Deutsche Bahn (DB) na lotnisko, na lot Lufthansy. Więcej: www.mojeprzeloty.pl/nowosc.php…
 

dyspozytor
 
Pracuje na kolei, no więc jestem kolejarzem można rzec :P hehe w sumie to trochę racji w tym jest. Ostatnie kilka dni były ciężkie, wręcz katorżnicze bym rzekł dla mnie :)

Więc tak na spokojnie to wróciłem z pracy i od razu pojechałem na imprezę do Gorzowa :D

A okazało się, że osoba która myślałem, że się na mnie obraziła, nie jest na mnie obrażona i jest mi z tego powodu niezmiernie miło i przyjemnie :) K. :)) podwójny uśmiech :)

Mam dzisiaj bardzo dobry humor, ale niestety nie pojechałem na imprezę, cóż innym razem, nie zając nie ucieknie :)

Dzisiaj zaprezentuje Wam ciężką pracę dyspozytora :D hehe fotki autentyczne, pochodzą z dyspozytury :D
1. w czasie pracy i planowania pociągów
2. sesja do najnowszego wydania miesięcznika zakładowego :D
3. w czasie pracy ekhm :P byle mama nie widziała :D
4. sesja do miesięcznika :)

jutro szykuje się wyjazd do Poznania albo Wrocławia, to się jeszcze okaże gdzie :)
  • awatar Ajsi: hehe :P
  • awatar Bartek R.: Świetny artykuł a zdjęcia super :) I moja czapka kolejowa hehe :)
Pokaż wszystkie (2) ›
 

nortus
 

Już niedługo po torach pojadą pociągi DB w Polsce.

Co prawda na razie tylko na trasach Gdynia-Gdańsk-Warszawa-Kraków-Katowice oraz Poznań i Łódź do Warszawy.

Ale wreszcie może coś się ruszy.

Bo PKP to gwarantuje nam, że niedługo będziemy jeździć jak w pociągach w Indiach i Pakistanie.

DB Bahn uruchomi pierwsze pociągi już w drugiej połowie 2010 roku.
 

nortus
 

Niemcy chcą nam sprzedać ICE III

Superszybki pociąg z Warszawy do Berlina

Niemcy chcą nam sprzedać szybkie pociągi spalino-we ICE III. Na razie jeżdżą one na trasie Berlin -Kopenhaga. Od 2011r.mogłyby obsługiwać połączenie Warszawy ze stolicą Niemiec. Chodzi o 6 pociągów InterCityExperimentalIII, które osiągają prędkość 200 km/h.

Niemcy chcą, by pojawiły się one na obsługiwanej wspólnie przez Deutsche Bahn i PKP Intercity trasie Warszawa - Berlin. Nie byłyby to jednak nowe składy, lecz prawie dziesięcioletnie, wożące pasażerów na trasie z Berlina do Kopenhagi. Ponieważ trwa tam wymiana taboru, obsługę tej linii mogą zakończyć już w przyszłym roku i wjechać do Polski w 2011 r.

Sęk w tym, że polska spółka pasażerska PKP Intercity jeszcze nie zdecydowała, czy tego chce. - W ciągu dwóch tygodni zobaczymy w jakim stanie są te składy i zdecydujemy co dalej z tym projektem - mówi Paweł Ney,rzecznik prasowy PKP Intercity. Negocjacje w tej sprawie z Niemcami
rozpoczął przed kilkoma miesiącami jeszcze poprze-dni zarząd Intercity. -
Analizowaliśmy ofertę niemiecką. Uważaliśmy, że może ona służyć obniżeniu kosztów eksploatacji trasy i poprawieniu komfortu podróży pasażerów -
przyznaje Czesław Warsewicz, do stycznia prezes PKP Intercity.

Jednak obecne kierownictwo spółki obawia się, że Niemcy chcą wprowadzić do Polski stare i paliwo-żerne pojazdy, za które w dodatku polska strona będzie musiała zapłacić. Trasa z Warszawy do Berlina to wspólne dzieło polskiej i niemieckiej kolej, obie strony dzielą więc na pół nie tylko zyski, ale i koszty eksploatacji. Jeżeli tabor ma być wymieniony,połowę składów polska kolej będzie musiała wziąść w leasing. A koszty dzierżawy będą duże. Jak szacuje Zespoł Doradców Gospodarczych TOR, taki pojazd kupowany na wolnym rynku może kosztować od 20 do 30 mln euro.

Adrian Furgalski, dyrektor Zespołu Doradców Gospo-darczych TOR, uważa jednak projekt za "wart grzechu".
- Trasa jest bardzo rentowna, a ten tabor może być dobrym sposobem na zdobycie dodatkowych pasażerów - mówi. Obecnie z tej linii korzysta około 300 tys. pasażerów rocznie.

Jednak Intercity ma też inne wątpliwości. - Za spalinowymi składami trakcyjnymi ciągnie się też nie najlepsza opinia.Uważane są za wysokoawaryjne


Cóż, Niemcy nauczyli się że Polacy kupują u nich cały złom, czyli nówki busy czy tramwaje, któe tam jeździły 20-30 lat a teraz jako nowiutki jeżdżą po Szczecinie. To dlaczego i kolej nie miałaby kupić ich ICE. Zawsze to lepiej sprzedać na wschód niż złomować. Więcej dostaną.
A linia Warszawa - Berlin jest cała zelektryfiko-wana więc spalinówki na jakiego grzyba nam?
  • awatar Expresja: żenada... :(
  • awatar samba: Najważniejsze żeby pozostały nasze bliskie połaczenia i niekoniecznie ICE..
Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kategorie blogów