Wpisy oznaczone tagiem "e-mail" (30)  

wikipunk
 
Wiky the Metal-Punk!: Hejo ^^.
Nie dość, że już na liczniku mam ponad 13000 odwiedzin (w ciągu 228 dni ^^) To jeszcze wczoraj czyszcząc e-maila spotkała mnie taka oto niespodzianka ^^.
Niespodzianka.jpg

Bardzo się z tego powodu cieszę ^^. Mam nadzieję, że to nie koniec, a Wam moje wpisy nadal się podobają ^^.
No i jeszcze wstawiam zdjęcie Luny, która postanowiła przysiąść sobie na mojej puszce-skarbonce w moim syfie na biurku. Dzisiaj znów tu siedzi i szpieguje co robię :P.
Luna na puszce.jpg

A jak dobrze pójdzie to w niedługim czasie uszyję jej biustonosz do stroju kąpielowego :). Ma krótkie spodenki, które mogą posłużyć za dół, tylko cyckonosza brakuje. A jak nabiorę chęci, to może jej również uszyję osobny dół od stroju kąpielowego :P.
Pozdrawiam ^^.
  • awatar *Mordka*: Gratki. odwiedzin!
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @*Mordka*: Dziękuję ^^.
  • awatar Kate - Writes: Niezłe statystyki. I jeszcze tyle osób cię obserwuje. Świetne zdjęcie, swoją drogą ona rzeczywiście ma taki wzrok jakby cie szpiegowała.
Pokaż wszystkie (4) ›
 

rysownik2002
 
Hej :d
Mój pierwszy post chciałabym poświęcic na sprawy organizacyjne ;) Więc tak...
1. Chcesz żebym pokazała twój rysunek na moim blogu? Pisz na e-mail rysownik2002@gmail.com
2. Rzadko kiedy będę odpisywać na wiadomości prywatne, częściej odpisuję na e-maile
3. Rysunki, porady, tutoriale itp będę dodawała co 2 tygodnie ;)
4. Masz jakies pytania? Napisz na e-mail rysownik2002@gmail.com
5. Dopóki nie wbije mi 1000 odwiedzin nie będę odpowiadała na pytania "Jak masz na imię?" "Gdzie mieszkasz?" "Co lubisz?" itp... ;)
i ostatni 6. Co 1000 odwiedzin będę odpowiadała na 5 losoych pytań :)

POZDRAWIAM rysownik2002 :*
pizap.com14675457216621.jpg
Pokaż wszystkie (2) ›
 

epartnerzy
 
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Promocja tylko 02 grudnia 2015 r. - sprawdź na stronie:
epartnerzy.com/okazja-dnia.xml

Poza promocją publikację znajdziesz na stronie:
epartnerzy.com/(…)e-marketing_w_praktyce__strategie…

Książka w formacie EPUB (bez zabezpieczeń DRM) na PC, e-czytniki, smartfony i tablety. Możliwość pobrania PDF z poziomu Biblioteki (dla zarejestrowanych).

Darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)e_marketing_w_praktyce_strategie_s…

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

licho
 
Jak spamiarze obchodzą przepisy?

Jak powszechnie wiadomo, aby wiadomość nazywana przez co sprytniejszych trucicieli doopy "informacją handlową" nie została uznana za złośliwy spam, musi zawierać link(lub adres/instrukcję) pomocny w wypisaniu się z listy mailingowej. Swoją drogą warto byłoby pomyśleć nad przepisem, który regulowałby wpisywanie na takową listę - ponieważ fakt że podałam swój adres e-mail na stronie oferującej przepisy kucharskie nie oznacza, że mam ochotę otrzymywać dziennie kilkadziesiąt wiadomości o cudownych specyfikach na odchudzanie. Gdyby jakakolwiek normalna firma zechciała wysyłać pocztą do potencjalnych klientów kilkanaście ulotek reklamowych dziennie, i każdą o innej godzinie, byłoby to nie do pomyślenia, i można byłoby to śmiało uznać za celowe dręczenie. Gdy podobna praktyka odbywa się drogą elektroniczną, nie ma to nic wspólnego z dręczeniem, złośliwością, broń Boże z oszustwem nawet gdy piramida finansowa wysyła mi informację, że wygrany przeze mnie laptop czeka na odbiór a w efekcie okazuje się że mogę zagrać o kolekcję gumek recepturek. Wówczas jest to informacja handlowa.
W każdym razie pod większością takich "informaci handlowych" możemy znaleźć link typu "ty wypisać się z nasza newsletter lista". Większość z nas taki bełkot ignoruje, od razu dodając nadawcę na listę blokowanych. W ten sposób zyskujemy jakieś 20 godzin spokoju, zanim skrypt nie podpowie trucicielom zadka, że ich wiadomości do nas nie docierają, i zaczną oni słać swoje cudowności z fejkowych domen.
Jednak dzisiejszego dnia, w ramach nieskończenie wielkiej cierpliwości, połączonej z takim samym poczuciem humoru, postanowiłam sprawdzić, jak takie wypisanie się z listy wygląda. A wygląda tak samo, jak dodawanie adresata do blokowanych.
Ponad połowa takich linków jest "pusta". Jak do tego odnosi się przepis - nie wiem, więc wam nie powiem. Mogę za to powiedzieć, jak ja się do tego odnoszę. Warto byłoby zrobić w sieci listę faktycznych adresów, z których wysyłany jest spam, i ich właścicielom wysyłać podobne cuda. Średnio 500 dziennie. Za pomocą skryptu bądź za pomocą internautów. W każdej z tych wiadomości serdeczne podziękowania za informację handlową którą otrzymaliśmy, wraz z prośbą o przesłanie pełnych szczegółów produktu/usługi, informacją o firmie oraz zapytaniem  o możliwość współpracy, a przy okazji z pytaniem, czy nie są zainteresowani odkupieniem od nas hodowli szynszyli wraz z zapasem karmy na 10 lat - oczywiście wszystko to tylko teraz, we wspaniałym rabacie -50%.

Zastanawiałam się też nad wykupieniem "poczty bez reklam". Wówczas spamu przychodziłoby o te 5 wiadomości mniej, i miałabym ich do usunięcia wówczas jedynie 30 dziennie. W każdym razie tego typu "informacja handlowa" stanowczą większość odbiorców cieszy tak samo, jak notoryczne podrzucanie im na wycieraczkę worka z odpadami biologicznymi.
Jestem wręcz przekonana, że nikt mający w głowie komplet klepek pięciu, nie korzysta z usług firm, które poznał w taki właśnie sposób. Kto więc korzysta? Ludzie zdesperowani oraz wybitnie naiwni - tzw "jelenie". Kto inny zaufałby firmie, która odkupuje/kolekcjonuje w pół legalny lub i nielegalny sposób całe bazy danych o ludziach, którzy nie mają pojęcia o istnieniu danej firmy, i nigdy nie wyrażali zgody na udostępnienie swoich danych tejże?


Sprytne reklamy to kolejna forma sycenia spamiarstwa. Czym innym miałby być system, dzięki któremu firmy, z którymi nie chcę mieć nic wspólnego są w posiadaniu już nie tylko mojego adresu e-mail, ale także imienia, nazwiska, nierzadko daty urodzenia, odwiedzanych stron i kupowanych produktów? Zdaje się, że ktoś powinien się tym poważnie zainteresować. Niby mniej boi się ten, kto nie ma nic do ukrycia - ale wystarczy najpobożniejszej znanej osobie zainstalować w sypialni widoczną kamerę by przekonać się, że nawet ten, kto nie ma nic do ukrycia, nie zawsze chce być śledzony i nękany.


Wystarczy sobie wyobrazić następującą sytuację: Kupuję samochód w salonie. Oczywiście podaję swoje dane. W tym momencie sklep - jako że podpisałam oświadczenie iż zgadzam się na przetwarzanie moich danych przez firmę xyz - przetwarza je na towar handlowy i odsprzedaje 10 innym firmom. Od tej pory w każde moje urodziny i imieniny przychodzą do mnie listy, w których pod moim nazwiskiem i numerem pesel są wypisane życzenia, wraz z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia mojego psa - ponieważ lokalny weterynarz wpadł na podobny co sprzedawca aut pomysł. POd nimi wypisane są sugestie zmian w życiu prywatnym, zawodowym, i wyglądzie, zgodne z moją metryką. W każdy Nowy Rok o północy puka do mnie 10 akwizytorów z szampanem w ręku, krzycząc od progu "Witaj Marta! Szczęśliwego Nowego Roku! Kup tego szampana teraz za pół ceny! Nasi informatorzy donieśli, że nie kupiłaś żadnego ponieważ kolejka w markecie była za długa." To niemal kpina, że jeśli w podobny sposób będę przekazywała dane osób trzecich jako prywatna osoba - czekają mnie nieprzyjemności prawne.

A wyobraźmy sobie, jakby tą sytuację odwrócić. Dzwonię do swojego sąsiada z propozycją odsprzedania mu nadmiaru prezerwatyw, ponieważ podglądałam go od ostatniego tygodnia, i wiem że często w środku nocy mu tego towaru brakuje. Wyobrażacie sobie reakcję tego sąsiada? Bo ja bym wolała sobie nie wyobrażać...
 

imvu-world
 
00.jpg

Odkryłam dziś na koncie siostry w "DARMOWYCH CREDITS" coś takiego (obrazek poniżej) u mnie niestety nie ma takiej opcji. Możliwe, że spowodowane to jest niedawną, ponowną aktualizacją e-maila.

01.jpg

02.jpg

Po kliknięciu w "ZARABIAJ CREDITS" przenosi nas do formularza zmiany e-maila na którym zarejestrowane jest nasze konto.

03.jpg

Po zakończeniu całej operacji na nasze konto wpływa 500 cr.

Jeśli macie dostępną tę opcję oraz ochotę na zmianę meila i odrobinę cr zachęcam do skorzystania z tej możliwości. Pamiętajcie żeby zweryfikować nowego e-maila.
  • awatar gość: Mam pytanie. czy jest jakiś program na automatyczną recenzję ? Tą co dostajesz tam darmowe cr :)
  • awatar Imvu World: @gość: Niestety nie słyszałam nigdy o takim udogodnieniu :) a przydałoby się bardzo.
  • awatar gość: Jak mogę sprawdzic czy ktoś ma room na imvu ?
Pokaż wszystkie (6) ›
 

imvu-world
 
Częściej spotykam się z pytaniem o zmianę hasła niż e-maila ale w obu przypadkach czynności wyglądają bardzo podobnie dlatego postanowiłam  objaśnić obie opcje.

Po zalogowaniu się na stronkę na samej jej górze poszukujemy opcji- KONTO.
hp.jpg


Po kliknięciu pokaże nam się stronka z różnymi opcjami dotyczącymi naszego konta. Nas interesują w tym przypadku narzędzia na samej górze z prawej strony. Odnajdujemy ZMIANĘ HASŁA lub ZMIANĘ E-MAILA.
ustawienia1.jpg


I tak oto wygląda formularz zmiany hasła:
(wpisujemy stare hasło, nowe hasło, potwierdzenie nowego hasła, kod z obrazka i potwierdzamy ostatecznym kliknięciem) to naprawdę nic trudnego
ustawienia2.jpg


A tak wygląda zmiana e-maila:
(postępujemy bardzo podobnie tylko dodatkowo wybieramy o czym ma nas informować imvu wysyłając wiadomości na naszego meila)
ustawienia3.jpg
 

karmelowaja
 
_DSC8135 (326x400).jpg

Hii ♥
Wiem, że czasami macie sporo pytań do mnie, a ja za bardzo nie mogę tego ogarnąc potem, bo dużo razy wiadomości prywatne się zacinają i nie mogę Wam odpowiedziec. Postanowiłam więc, że stworzę e-maila *tylko* dla was : ) Żyjemy w 21 wieku i już pewnie prawie wszyscy go posiadają. Tam możecie mi zadawac pytania, ale też po prostu do mnie pisac  : ) Na wszystkie wiadomości będę z chęcią odpowiadac ♥♥♥
Mój e-mail -> karmelowa_ja.interia.pl
  • awatar Szpinak: cheche :3 dobry pomysł, tylko uważaj, żeby ktoś zaraz też tak nie zrobił...
  • awatar Chocolett: Dobry pomyśł :D Jak coś wymyślę, to napiszę :)
  • awatar KarmelowaJa: @"Dark Side.": Mam :) Kiedyś podawałam na blogu ;) ask.fm/KarmelowaJa Ale czasami ktoś chce prywatnie porozmawiać ;))
Pokaż wszystkie (3) ›
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz

Autorem książki "Błyskawiczny e-mail marketing" jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.

Jeśli jesteś właścicielem e-biznesu lub sprzedajesz coś w Internecie albo po prostu jesteś osobą, która chce szybko nauczyć się pisać e-maile, które zachęcą klientów do kupna tego, co im zaproponujesz, to może być książka dla Ciebie.

W publikacji znajdzesz odpowiedź:
- Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
- Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
- Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
- Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
- Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
- Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
- Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
- Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
- Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
- Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
- Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
- Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
- Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
- Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/blyskawiczny-e-mail-marketi…

Więcej publikacji Wydawnictwa "Złote Myśli", znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/stronaglowna.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Pigułki Wiedzy. Skracamy drogę do nauki i praktyki.
zlotemysli.masz24.pl/pigulki-wiedzy-zobacz-zrozu…
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

klaudia.bq
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

cosel
 
W czwartek (tj. 19.07) mój klient pocztowy się zbuntował i nie chciał ani odbierać, ani przesyłać poczty. Nie wiem, czy nie umknęły mi jakieś ważne listy od Was, bo mimo przeglądnięcia kont przez przeglądarkę, nie jestem pewna, czy czegoś nie przegapiłam.
Jeśli zatem ktoś w zeszły czwartek wysyłał e-mail do Gildii Cosel, niech prześle go jeszcze raz. Będę zobowiązana.

Przepraszam za problemy i dziękuję za zrozumienie.
  • awatar Gildia Cosel: @BoguśW: Zaproszenie? Hmmm... musiałabym poszukać...
Pokaż wszystkie (1) ›
 

konie231199
 
horse: Jeśli chcecie się mnie o coś zapytać, pogadać itp. piszcie na mój e-mail: konie231199@tlen.pl:d
  • awatar Doma: Beznadziejny blog.................
  • awatar gość: Ty masz jakąś obsesje na temat koni.. xd
  • awatar gość: właśnie
Pokaż wszystkie (5) ›
 

wintips
 
Problem: Podczas przesyłania mejla (forward) polskie znaki są zamieniane na „krzaki” (np. zamiast „załącznik” jest „załącznik”). Podczas odpowiadania ten problem nie występuje.

Przyczyna bezpośrednia: jest to ewidentny błąd programistów Thunderbirda. Przyczyna pośrednia: problem powoduje stopka reklamowa dodawana do wiadomości przez program antywirusowy ESET/NOD32.

Rozwiązanie: należy wyłączyć dodawanie stopki w sprawdzonych mejlach. Instrukcja na stronie www.eset.pl/Pomoc,f,2916,act,show/
 

proline
 
Kilkanaście globalnych #korporacji działających na rynku internetowym, takich jak #Google, #Microsoft, #Facebook, #PayPal i #Yahoo!, powołało do życia #DMARC - system, który ma umożliwić przesyłanie bezpiecznych, niemożliwych do podrobienia wiadomości #e-mail.
www.proline.pl/…
 

proline
 
#Care2, jedna z największych na świecie organizacja zrzeszająca aktywistów pomagających środowisku, wysłała do swoich #członków #e-mail informujący o włamaniu na stronę #care2.com.
www.proline.pl/?n=atak-na-care2&grupa=news
 

jamniczek-pl
 
Kolejny artykuł Pana Macieja Malinowskiego z cyklu "Obcy język polski (496)" (Angora nr 30, 24.VII.2011) nazwany przez Niego "Manieryczne 'Witam'" uświadamia nas, że witać można kogoś we własnym domu nie zaś na początku e-maila. "Internauci (...) traktują 'witam' jako określenie neutralne, które nie powinno nikogo obrazić."

Pan Maciej znalazł przyczynę owego powitania. Otóż młodzi ludzie przeszli "ni stąd ni zowąd" z formuły "Cześć" na "Witaj".

Teraz słowo "Witam" pojawia się nie tylko w mailach ale również, na przykład, przy spotkaniu dziennikarza z gościem. I teraz: "Ci jako gospodarze mogą, rzecz jasna, tak mówić, *ale dlaczego goście zamiast odpowiadać 'Dzień dobry' czy "Dobry wieczór'*, nagminnie powtarzają...'Witam'"?

“Tymczasem znawcy etykiety językowego savoir-vivre'u nie mają wątpliwości, że krótkie 'witam' na początku e-maila (e-mailu) nie należy do dobrego tonu.”



Jak zatem zacząć e-mail? Można od "'Dzień dobry' (...) 'Dobry wieczór' (...) choć nie brakuje głosów, iż w korespondencji są to formułki niezbyt odpowiednie, gdyż rozmówca często odczytuje e-maile w nocy".

I tutaj nie ma jednoznacznej - z całym szacunkiem dla Pana Malinowskiego - odpowiedzi: *w jaki sposób należy się witać.*

A jak podpisać na końcu maila?

“Mało tego, tak samo jak 'witam' na powitanie - niestosowne pozostaje... 'pozdrawiam' po zakończeniu listu czy e-maila (e-mailu). 'Pozdrowić' można rówieśnika albo osobę starszą, ale taką, z którą pozostaje się w familijnych stosunkach. *W każdej innej sytuacji* należy się posługiwać określeniami 'Z wyrazami szacunku; Z poważaniem' lub 'Kłaniam się'.”

  • awatar Lunatyk: Kiedy piszę z wykładowcami: staram się pisać rano - więc wpisuję 'dzień dobry', a na zakończenie zawsze Z wyrazami szacunku' lub 'Z poważaniem'. Uff, udało mi się i nie "buraczę" chociaż w tej kwestii;p
  • awatar jamnick: @Lunatyk: Ja cały czas żyłam w błędnym przekonaniu, że "Witam" tudzież "Witam serdecznie" od osoby, której jeszcze nie poznałam (w sensie wymiany emaili, o reszcie nie wspominając) jest zupełnie naturalne. Ta serdeczność ciut zbyt wylewna wydaje mi się ale zwykłe "Witam." - czemu nie? A tu się okazuje, że nie powinno się... A zatem jak się witać?
  • awatar sliwowica: Witam Ja tam nie widzę nic niestosownego w używaniu w mailach "witam" i "pozdrawiam". Tak wygląda korespondencja zarówno ze strony profesorów z mojej uczelni, jak i korporacyjnych kolegów. To co proponuje pan Malinowski wydaje mi się straszliwie sztywniackie. Pozdrawiam Śliwowica
Pokaż wszystkie (3) ›
 

miastoradom
 
Jak zapowiada się zabawa z naszym miastem? Według naszych źródeł lato nie będzie nudne! Już od kwietnia Radom przygotowuje nowe występy koncertowe. Wystąpią między innymi: Kasia Kowalska i Zespół "KASA"
Lato pokaże też inne koncerty i super zabawę. A to wszystko odbędzie się na ul. Żeromskiego.
Prezydent Radomia postarał się. Uroczyste występy znanych gwiazd, rozruszają cały Radom! A hasło będzie "Nie bawisz się nie żyjesz"
O wszystkim zostanie państwo poinformowane tydzień przed wybranym koncertem i w dniu występu, a także po zabawie umieścimy notkę, w której pokażemy zdjęcia, filmy i wiadomość z danego koncertu.
Pytania proszę kierować pod adres e-mail marcinek951@op.pl
 

wszystkiepromocje-pl
 
#Internet i Informatyka - SuperHost - Poczta Biznesowa Gratis - więcej: www.wszystkiepromocje.pl/(…)superhost-poczta-biznes…
#hosting, #e-mail, #internet
Obszar promocji: Ogólnopolska
  • awatar Hosting: Poczta firmowa, biznesowa, prywatna, wszelka ! O nieograniczonej ilości kont e-mail w każdym pakiecie hostingowym. Jest jeden kruczek: max pojemność kont jest równa powierzchni hostingu. Mimo wszystko, zapraszamy www.webserwer.pl/hosting
Pokaż wszystkie (1) ›
 

molik
 
Onet, Interia, Wp, nk, poszkole, polchat chyba każdy choć raz korzystał z któregoś z tych serwisów. Uważam że najlepsze w nich jest to że można przez nie kontaktować się ze znajomi poprzez e-mail, w dyskusjach na forum, wysyłając PW, poprzez czaty. To co  moim zdaniem najlepsze jest w serwisie nk to to że można na nim znaleźć starych oraz kontaktować się z teraźniejszymi znajomymi.Uważam że ten blog też może posłużyć do zawierania nowych znajomości.
Pokaż wszystkie (3) ›
 

sooger
 
Kolejny przydatny poradnik opisujący, w jaki sposób wykonać kopię zapasową wszystkich wiadomości e-mail na koncie pocztowym Gmail.

techformator.pl/kopia-zapasowa-wiadomosci-e-mail…
 

itnew
 
Jest to dobre ostrzeżenie dla tych wszystkich, którzy zbyt chętnie udzielają informacji na swój temat na portalach społecznościowych(np. podają e-mail). W tym przypadku pewien mężczyzna wykorzystał Facebooka. Jak donosi Associated Press, ten właśnie mężczyzna znajdował profile, które nie ukrywały takich informacji jak adres e-mail, data urodzenia czy inne preferencje.
potrzebneprogramy.pl/(…)836-dziki-facebookowi-wamyw…
facebook.jpeg
 

zhg1mz1
 
Hejka, wlasnie zauwazylem mala nowosc w gornym prawym rogu strony almamer.pl. Jest to komputer z literka e do e-learningu i koperta. Co to znaczy?
Ze Almamer wreszcie wdrozyl internetowa komunikacje dla nas.

Dla tych ktorzy nie pamietaja jak sie zalogowac do skrzynki:
- login to: numerIndeksu@student.almamer.pl
- haslo to pesel danej osoby

pozdrawiam.
 

 

Kategorie blogów