Wpisy oznaczone tagiem "edisonteam.pl" (32)  

ebook-czytaj-nas
 
Autor: Marek Stączek  

Podczas lektury e-booka „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym” pewnie nie raz otrzesz łzy, z rozbawieniem czytając inteligentne i dowcipne wypowiedzi znanych mówców. Czasami będziesz mile zaskoczony błyskotliwością przytaczanych ripost.

Cóż, trudno oprzeć się wrażeniu, że opisywany tu sposób prezentacji to bardzo pożądana forma dialogu ze słuchaczem, a książka dowodzi jednego – wypowiedź publiczną można prowadzić lekko i intrygująco.

Marek Stączek pokazuje, jak nasze wypowiedzi można zmienić z tych nudnych we frapujące, z przewidywalnych w ciekawe i ambitne, wcale nie tracąc na merytorycznej stronie przekazu. Humor jest tu przedstawiony jako niepowtarzalny sposób komunikacji z publicznością, żart – jako skuteczna forma na dotarcie do oponentów, a anegdota – jako możliwość odkrycia sedna i wyrażenia sedna.  

E-book jest adresowany do mówców, liderów, konsultantów, polityków. Każdy z reprezentantów tych grup znajdzie w nim coś do praktycznego wykorzystania.

A autor posiada mandat do pisania o tym temacie, bo sam jest zawodowym mówcą i ghostwriterem.

Marek Stączek – ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.

Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)riposta_i_humor_w_wystapien…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-audio
 
Autor: Marek Stączek

Lektor: Artur Kalicki  

Spis treści
1. Wprowadzenie w temat storytellingu.
2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy.
3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu.
4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii.
5. Rozdział 3 Podróż bohatera.
6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie.
7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy.
8. Rozdział 6 Storytelling w działaniach lidera/menedżera.
9. Rozdział 7 Zastosowanie storytellingu w pracy trenera i mówcy.
10. Rozdział 8 Storytelling w sprzedaży.
11. Rozdział 9 Zakończenie, czyli kilka słów przed rozstaniem.
12. Rozdział 10 Zakończenie po raz drugi.


Recenzje
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/ebooki/storytelling_p88229.xml

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników”.
Renata Filipek-Barylowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
„Sposób, w jaki czyta się tę książkę, jest prawie jak bezpośrednie spotkanie z jej Autorem. Bawić i uczyć to bez wątpienia motto Marka Stączka!”.
Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, Wirtualna Polska S.A.
„Ciekawa i intrygująca. Daje wiele do myślenia i praktyczne rady, które warto stosować zarówno w wystąpieniach publicznych, jak również w życiu prywatnym”.
Mirosław Suszek, Chief Technology Officer, Netia S.A.
„Wciągająca, napisana ze swadą i polotem, w przystępny sposób prezentująca koncepcję storytellingu oraz jej praktyczne zastosowania. Zdecydowanie ‘must have’ w biblioteczce każdego menedżera praktyka. Gorąco polecam!”
Wojciech Masierek, District Manager, Bayer Sp. z o.o.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/ebooki/storytelling_p88228.xml

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
masz24.pl/nexto-nexpresso-premium.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-czytaj-nas
 
Kategoria ebooka: praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja

Autor: Marek Stączek  

Sytuacje konfliktowe spadają na nas nieoczekiwanie. To, jak powinniśmy się wówczas zachować przychodzi nam do głowy, gdy mleko jest już rozlane.  Mark Stączek proponuje nam przejście przez sześć sytuacji konfliktowych, po to, by móc być na nie przygotowanym.  Dobra teoria sprawdzona w praktyce. Gorąco polecam!
Grzegorz Nakonieczny, TVP

„Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media częściej używają określenia „konflikt zbrojny”, niż „wojna”. Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jedne: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola”.
Andrzej Białek, wiceprezes Wydawnictwa CHARAKTERY


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)konflikt__6_sposobow_na_typ…

Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-psycholog
 
Autor: Marek Stączek  


„Z kreatywnością jest jak z pięknem. Ciężko ją zdefiniować, ale gdy się pojawi trudno jej się oprzeć”
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci – to ciekawa analiza dotycząca kreatywność jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważny przez niektórych – za nerw kreatywnego myślenia – idea „szklanego tunelu”, czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań. Gorąco polecam!.
Katarzyna Mastalerz, TVN


Zawartość:

1.    Wstęp – rola kreatywnego myślenia.
2.    Rozdział pierwszy. Kreatywność i proces twórczego myślenia, czym faktycznie jest kreatywność i co charakteryzuje proces twórczego myślenia?  
3.    Rozdział drugi. Sześć złotych zasad kreatywności, czego się trzymać w czasie poszukiwania pomysłów?
4.    Rozdział trzeci. Kreatywność jako warunek przetrwania, o burzliwym związku zmiany i kreatywności.
5.    Rozdział czwarty. Szklany tunel, czyli o niewoli której nie widać.
6.    Zakończenie i zaproszenie.


Darmowy fragment publikacji możesz odsłuchać tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_rozwijac_t…

Więcej audiobooków z działu "praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-praktyczna-edukacja-samodos…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-psycholog
 
Autor: Marek Stączek  

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”.
M. Csikszentmihalyi

„Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.”
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością



Zawartość:

1.    Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.    Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.    Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.    Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.


Darmowy fragment publikacji możesz odsłuchać tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_rozwijac_i…

Więcej audiobooków z działu "praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-praktyczna-edukacja-samodos…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-psycholog
 
Autor: Marek Stączek  

„Wszystko, co nas odtacza miało swój początek w czyjejś głowie.”
H. Adler

To interesujące i praktyczne rozważania z zakresu kreatywnego myślenia. Temat pierwszy – „Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?”. Tu autor omawia triadę cech: ‘otwartość – niezależność – wytrwałość”. W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć : „Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa”, tu analizowana jest kwestia kreatywności jako sposób na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: „Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny.” Całość opatrzona wieloma przykładami z życia i praktycznymi wskazówkami. Zachęcam!”
Katarzyna Kupper-Spychalska, Novartis Polska


Zawartość:

1.    Wstęp – znaczenie indywidualnej kreatywności.
2.    Rozdział pierwszy. Cechy twórczych osób – jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?
3.    Rozdział drugi. Kreatywność jako sposób na funkcjonowanie w świecie zawodowym, czyli o roli emocji w twórczym procesie.
4.    Rozdział trzeci. Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny…


Darmowy fragment publikacji możesz odsłuchać tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__styl_dzialania…

Więcej audiobooków z działu "praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-praktyczna-edukacja-samodos…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-psycholog
 
Autor: Marek Stączek  

„Potrafimy działać w sposób twórczy dzięki zrozumieniu sposobu w jaki myślimy o danym zagadnieniu.”
K. Rogers

W treści tego audibooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, „jak rozwiązywać problemy?”. Prezentuje narzędzie, które stosuje podczas sesji kreatywnego myślenia, metodologię, która pomaga nam w poszukiwaniu nowych rozwiązań - „stymulator 6/14”. Dalsze cztery rozdziały to wybrane techniki twórczego myślenia, i tak w rozdziale drugim omawiam bardzo inspirującą i płodną technikę o nazwie: „Analiza i Synteza”. W rozdziale trzecim prezentuję technikę: „Problem – Kierunek – Poszukiwanie”, czyli: dyskretny urok podróży w nieznane. Kolejna technika, to pomysł spopularyzowany przez Amerykanina Tonego Buzana - „Mapa Myśli”, Zaś w rozdziale piąty przedstawiam technikę, którą z powodzeniem możemy zastosować w implementacji rozwiązania, technikę „Analiza Pola Siły”.
Marek Ignyś, Training Manager, Bayer Polska


Zawartość:

1.    Wstęp – rola technik kreatywnego myślenia.
2.    Rozdział pierwszy. „Stymulator 6/14”. Proces poszukiwania pomysłu.
3.    Rozdział drugi. Technika „Analiza i Synteza” , czyli o pożytkach z dzielenia włosa na czworo.  
4.    Rozdział trzeci. Technika „Problem – Kierunek – Poszukiwanie”, czyli dyskretny urok podróży w nieznane.
5.    Rozdział czwarty. Technika „Mapa Myśli”, czyli moc skojarzeń wyrzuconych na kartkę.
6.    Rozdział piąty. „Technika Analiza Pola Siły”, czyli o sile przewidywania przyszłości.


Darmowy fragment publikacji możesz odsłuchać tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__techniki_tworc…

Więcej audiobooków z działu "praktyczna edukacja, samodoskonalenie, motywacja", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-praktyczna-edukacja-samodos…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

Kolejna, i znów świetnie napisana, książka Marka Stączka. Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych szczególnie wyróżniających ludzi w całym świecie przyrody a jednocześnie niezwykle skomplikowany – kreatywność. Stączek nie tylko przystępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie, ale pokazuje, jak go rozwijać. Ten praktyczny aspekt książki będzie niezwykle cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą aktywności zawodowej. A może nie tylko… Bo bez kreatywności trudno wyobrazić sobie satysfakcjonujące życie, nie tylko to profesjonalne.
Marcin Rotkiewicz, „Polityka”

Marek Stączek w sposób konkretny i uporządkowany pokazuje metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości firmy. Autor Kreatywności podaje managerom i pracownikom konkretne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Pokazuje, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak bardzo opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika Lech, Dyrektor Pionu Informacje, Grupa Onet.pl S.A.

Książkę Marka Stączka otwiera intrygujące zadanie: „Kiedy wieje wielki wiatr, większość ludzi szuka schronienia, a tylko niektórzy budują wiatraki” i rzeczywiście, autor w dalszej części swoich rozważań podaje sposoby na budowanie. Dzieli się doświadczeniem związanym z rozwijaniem kreatywnego myślenia i przedsiębiorczego działania. Ciekawym zabiegiem jest zaproszenie do dyskusji ludzi ze świata biznesu, sztuki, organizacji, nauki. Czytelnik bez wątpienia znajdzie wiele praktycznych pomysłów i inspiracji. Gorąco polecam!
Edyta Brykała, Dyrektor Zarządzająca Noble Concierge


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:  
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_ja_rozwija…

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-czytaj-nas
 
Autor: Marek Stączek  

Kolejna, i znów świetnie napisana, książka Marka Stączka. Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych szczególnie wyróżniających ludzi w całym świecie przyrody a jednocześnie niezwykle skomplikowany – kreatywność. Stączek nie tylko przystępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie, ale pokazuje, jak go rozwijać. Ten praktyczny aspekt książki będzie niezwykle cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą aktywności zawodowej. A może nie tylko… Bo bez kreatywności trudno wyobrazić sobie satysfakcjonujące życie, nie tylko to profesjonalne.
Marcin Rotkiewicz, „Polityka”

Marek Stączek w sposób konkretny i uporządkowany pokazuje metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości firmy. Autor Kreatywności podaje managerom i pracownikom konkretne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Pokazuje, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak bardzo opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika Lech, Dyrektor Pionu Informacje, Grupa Onet.pl S.A.

Książkę Marka Stączka otwiera intrygujące zadanie: „Kiedy wieje wielki wiatr, większość ludzi szuka schronienia, a tylko niektórzy budują wiatraki” i rzeczywiście, autor w dalszej części swoich rozważań podaje sposoby na budowanie. Dzieli się doświadczeniem związanym z rozwijaniem kreatywnego myślenia i przedsiębiorczego działania. Ciekawym zabiegiem jest zaproszenie do dyskusji ludzi ze świata biznesu, sztuki, organizacji, nauki. Czytelnik bez wątpienia znajdzie wiele praktycznych pomysłów i inspiracji. Gorąco polecam!
Edyta Brykała, Dyrektor Zarządzająca Noble Concierge

Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_ja_rozwija…

Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kreatywność. Jak ją rozwijać w sobie i w organizacji - ebook.jpg
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

„Z kreatywnością jest jak z pięknem. Ciężko ją zdefiniować, ale gdy się pojawi trudno jej się oprzeć”
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci – to ciekawa analiza dotycząca kreatywność jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważny przez niektórych – za nerw kreatywnego myślenia – idea „szklanego tunelu”, czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań. Gorąco polecam!.
Katarzyna Mastalerz, TVN


Zawartość:

1.    Wstęp – rola kreatywnego myślenia.
2.    Rozdział pierwszy. Kreatywność i proces twórczego myślenia, czym faktycznie jest kreatywność i co charakteryzuje proces twórczego myślenia?  
3.    Rozdział drugi. Sześć złotych zasad kreatywności, czego się trzymać w czasie poszukiwania pomysłów?
4.    Rozdział trzeci. Kreatywność jako warunek przetrwania, o burzliwym związku zmiany i kreatywności.
5.    Rozdział czwarty. Szklany tunel, czyli o niewoli której nie widać.
6.    Zakończenie i zaproszenie.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_rozwijac_t…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

„Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na jednostce, jest jak próba zrozumienia zagadnienia, „dlaczego jabłoń daje jabłka?” patrząc tylko na drzewo, a ignorując słońce i ziemię, które wspierają jej życie!”.
M. Csikszentmihalyi

„Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze – „czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?”; po drugie, „jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?”. I na koniec, pytanie trzecie - „co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?”. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.”
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa, Katedra Zarządzania Wartością



Zawartość:

1.    Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
2.    Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
3.    Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
4.    Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_rozwijac_i…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

„Wszystko, co nas odtacza miało swój początek w czyjejś głowie.”
H. Adler

To interesujące i praktyczne rozważania z zakresu kreatywnego myślenia. Temat pierwszy – „Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?”. Tu autor omawia triadę cech: ‘otwartość – niezależność – wytrwałość”. W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison mógł powiedzieć : „Nie przepracowałem ani jednego dnia, wszystko co robiłem to była dobra zabawa”, tu analizowana jest kwestia kreatywności jako sposób na satysfakcję zawodową. Rozdział trzeci można opatrzyć hasłem: „Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny.” Całość opatrzona wieloma przykładami z życia i praktycznymi wskazówkami. Zachęcam!”
Katarzyna Kupper-Spychalska, Novartis Polska


Zawartość:

1.    Wstęp – znaczenie indywidualnej kreatywności.
2.    Rozdział pierwszy. Cechy twórczych osób – jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?
3.    Rozdział drugi. Kreatywność jako sposób na funkcjonowanie w świecie zawodowym, czyli o roli emocji w twórczym procesie.
4.    Rozdział trzeci. Daj sobie szansę i bądź bardziej kreatywny…


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__styl_dzialania…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

„Potrafimy działać w sposób twórczy dzięki zrozumieniu sposobu w jaki myślimy o danym zagadnieniu.”
K. Rogers

W treści tego audibooka Marek Stączek z EdisonTeam.pl omawia 5 tematów. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie: „Jak tworzyć nowe pomysły?”, „jak rozwiązywać problemy?”. Prezentuje narzędzie, które stosuje podczas sesji kreatywnego myślenia, metodologię, która pomaga nam w poszukiwaniu nowych rozwiązań - „stymulator 6/14”. Dalsze cztery rozdziały to wybrane techniki twórczego myślenia, i tak w rozdziale drugim omawiam bardzo inspirującą i płodną technikę o nazwie: „Analiza i Synteza”. W rozdziale trzecim prezentuję technikę: „Problem – Kierunek – Poszukiwanie”, czyli: dyskretny urok podróży w nieznane. Kolejna technika, to pomysł spopularyzowany przez Amerykanina Tonego Buzana - „Mapa Myśli”, Zaś w rozdziale piąty przedstawiam technikę, którą z powodzeniem możemy zastosować w implementacji rozwiązania, technikę „Analiza Pola Siły”.
Marek Ignyś, Training Manager, Bayer Polska


Zawartość:

1.    Wstęp – rola technik kreatywnego myślenia.
2.    Rozdział pierwszy. „Stymulator 6/14”. Proces poszukiwania pomysłu.
3.    Rozdział drugi. Technika „Analiza i Synteza” , czyli o pożytkach z dzielenia włosa na czworo.  
4.    Rozdział trzeci. Technika „Problem – Kierunek – Poszukiwanie”, czyli dyskretny urok podróży w nieznane.
5.    Rozdział czwarty. Technika „Mapa Myśli”, czyli moc skojarzeń wyrzuconych na kartkę.
6.    Rozdział piąty. „Technika Analiza Pola Siły”, czyli o sile przewidywania przyszłości.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__techniki_tworc…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek  

największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłem na tworzenie przekonujących argumentów i oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych. Gorąco polecam!”.

Anna Michałowska, TVP Biuro Reklamy


„Książka Komunikacja kreatywna zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Marek Stączek w doskonały sposób podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, tak by stać się kreatywnym i efektywną rozmówcą. Jestem przekonana, że po tej lekturze każdy będzie zdecydowanie bardziej świadomy siły jaką stanowi trafny i przemyślany komunikat werbalny, zarówno w sytuacjach publicznych, formalnych wystąpień jak i podczas rozmów. Dzięki informacjom tu zawartym staniemy się bardziej wymagającymi słuchaczami, a gadające głowy będą musiały ustąpić miejsca wartościowym mówcom stosującym twórczą komunikację”.

Anna Szklarz, Bayer Polska


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)komunikacja_kreatywna__jak_…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek

Lektor: Artur Kalicki  

Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga…  usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych „recept” w zakresie mowy ciała i tremy.



Zawartość:

01 - Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl
02 - Cześć pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem.  
03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem.
04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem.
05 - Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem?
06 - Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanowania tremy.  
07 - Cześć druga. Komunikacja niewerbalna mówcy, czyli o sile bezgłośnego mówienia.
08 - Czym jest mowa ciała w wystąpieniu publicznym?
09 - Do czego mówca wykorzystuje body language podczas wystąpień na forum?
10 - Kluczowe elementy. Na co zwrócić uwagę podczas wystąpienia? Postawa ciała, uśmiech Cz. 1
11 - Kontakt wzrokowy, swobodna gestykulacja, sposób ubrania. Cz. 2
12 - O roli zaangażowania podczas mówienia na forum.
13 - Informacje i zapowiedzi.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)prezentacja__trema_i_komuni…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Marek Stączek

Lektor: Artur Kalicki

Marek Stączek dzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi skuteczność w wystąpieniach publicznych. Wykazuje cechy jakimi powinien charakteryzować się mówca. Druga część to zestaw wskazówek jak rozwijać się w sztuce publicznego przemawiania. Całość przedstawiona w praktyczny i interesujący sposób, dużo humoru i autoironii.



Zawartość:

01    Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl
02    Cześć pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem
03    Etos – bądź wiarygodny  
04    Empatia – wejdź w sytuacje słuchaczy
05    Logos – mów z KOP-em
06    Logos – mów lapidarnie
07    Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew
08    Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogóle zasady
09    Sześć kroków by być lepszym mówcą
10    O idei ciągłego uczenia się
11    Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym
12    Zaproszenie na ciąg dalszy


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)prezentacja__mowca_i_jego_r…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Autor: Grzegorz Nakonieczny  Marek Stączek

Lektor: Artur Kalicki  Grzegorz Nakonieczny  Marek Stączek  

Intrygująca rozmowa dwóch trenerów, którzy dzielą się praktycznymi sposobami, jak przygotować i przeprowadzić prezentację publiczną. Całość opatrzona wieloma przykładami wystąpień ze świata biznesu i polityki, dodatkowo... duża dawka humoru.



Zawartość:

01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
02 - Historia Demostenesa - przemawiania można się nauczyć.mp3 (4:44)
03 - 3×Z –jak skutecznie rozpocząć prezentację.mp3 (13: 02)
04 - Szczotka i brzytwa prof. Zimbardo – techniki rozpoczęcia.mp3  (24:22)
05 - Pierwsze zadanie adwokata – techniki rozpoczęcia cd..mp3 (7:43)
06 - Przepraszam że zajmuję Państwu czas – błędy w rozpoczęciu.mp3 (06:11)
07 - Test Tadeusza Konwickiego – jak długo mówić.mp3 (9: 01)
08 - Historia Czerwonego Kapturka – jak ułożyć punkty prezentacji.mp3 (12:56)
09 - O wilku, gajowym … – jak ułożyć punkty prezentacji cd..mp3 (5:58)
10 - PMP – perswazja w prezentacji.mp3 (5:23)
11 - Niekończąca się opowieść – błędy w zakończeniu prezentacji.mp3 (4:15)
12 - Przemówienie jest jak romans – sposoby na zakończenie.mp3  (9:12)



Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)sztuka_skutecznej_prezentac…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-poradniki
 
„Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale … największym atutem tej książki jest to, że Marek Stączek dzieli się pomysłem na tworzenie przekonujących argumentów i oryginalnych wypowiedzi. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych. Gorąco polecam!”.

Anna Michałowska, TVP Biuro Reklamy


„Książka Komunikacja kreatywna zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów. Marek Stączek w doskonały sposób podpowiada, nie tylko jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, ale jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, tak by stać się kreatywnym i efektywną rozmówcą. Jestem przekonana, że po tej lekturze każdy będzie zdecydowanie bardziej świadomy siły jaką stanowi trafny i przemyślany komunikat werbalny, zarówno w sytuacjach publicznych, formalnych wystąpień jak i podczas rozmów. Dzięki informacjom tu zawartym staniemy się bardziej wymagającymi słuchaczami, a gadające głowy będą musiały ustąpić miejsca wartościowym mówcom stosującym twórczą komunikację”.

Anna Szklarz, Bayer Polska

czytajnas.nextore.pl/(…)komunikacja_kreatywna__jak_…

Więcej ebooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-poradniki.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Odkryjesz klika sposobów na to, jak radzić sobie z tremą. Poznasz zasady skutecznej komunikacji niewerbalnej, jaką stosują dobrzy mówcy. Zajdziesz wiele praktycznych rad i sugestii, ale uwaga…  usłyszysz też polemiczny ton Marka Stączka, który nie podziela entuzjazmu, co do kliku popularnych „recept” w zakresie mowy ciała i tremy.



Zawartość:

01 - Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl
02 - Cześć pierwsza. Trema – czyli obawa przed wystąpieniem.  
03 - Praktyczne wskazówki . Co robić by poradzić sobie z tremą? cz. 1. Rady dotyczące radzenia sobie z emocjami i ciałem przed wystąpieniem.
04 - Praktyczne wskazówki . Co robić? by poradzić sobie z tremą cz 2. Rady dotyczące myśli przed wystąpieniem.
05 - Sytuacje problemowe. Jak odpowiadać na trudne pytania?, jak radzić sobie z ekspertem?
06 - Podsumowanie, 9 złotych zasad dotyczących opanowania tremy.  
07 - Cześć druga. Komunikacja niewerbalna mówcy, czyli o sile bezgłośnego mówienia.
08 - Czym jest mowa ciała w wystąpieniu publicznym?
09 - Do czego mówca wykorzystuje body language podczas wystąpień na forum?
10 - Kluczowe elementy. Na co zwrócić uwagę podczas wystąpienia? Postawa ciała, uśmiech Cz. 1
11 - Kontakt wzrokowy, swobodna gestykulacja, sposób ubrania. Cz. 2
12 - O roli zaangażowania podczas mówienia na forum.
13 - Informacje i zapowiedzi.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)prezentacja__trema_i_komuni…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Marek Stączek dzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi skuteczność w wystąpieniach publicznych. Wykazuje cechy jakimi powinien charakteryzować się mówca. Druga część to zestaw wskazówek jak rozwijać się w sztuce publicznego przemawiania. Całość przedstawiona w praktyczny i interesujący sposób, dużo humoru i autoironii.



Zawartość:

01    Wstęp Marek Stączek, EdisonTeam.pl
02    Cześć pierwsza. Mówca – co trzeba mieć by być dobrym prezenterem
03    Etos – bądź wiarygodny  
04    Empatia – wejdź w sytuacje słuchaczy
05    Logos – mów z KOP-em
06    Logos – mów lapidarnie
07    Etos – empatia – logos vs. syreni śpiew
08    Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne – ogóle zasady
09    Sześć kroków by być lepszym mówcą
10    O idei ciągłego uczenia się
11    Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym
12    Zaproszenie na ciąg dalszy



Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)prezentacja__mowca_i_jego_r…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Praktyczne sugestie dotyczące tego, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe w pracy. Trafna diagnoza – jak człowiek funkcjonuje w konflikcie, wiele celnych obserwacji. To wszystko znajdziesz w treści tego audiobooka.



Zawartość:

01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
02 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – soma i psyche.mp3 (20:35)
03 - Funkcjonowanie człowieka w konflikcie – autystyczna wrogość.mp3 (14:60)
04 - Spirala konflikty.mp3  (7:22)
05 - Samonapędzający się mechanizm konfliktu.mp3 (12:50)
06 - Zapowiedzi rozwiązań dla typowych sytuacji konfliktowych.mp3 (03:26)
07 - Karmienie i głodzenie gniewu.mp3 (12: 04)
08 -  Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 1.mp3 (12:56)
09 - Algorytm 5 kroków – Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie firmy? Cz 2.mp3 (8: 00)
10 - Przykre konsekwencje bagatelizowania cudzych emocji.mp3 (9:45)
11 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 1.mp3 (12:40)
12 - Co robić gdy odpowiedzialność za problem leży po stronie naszego rozmówcy? Cz 2.mp3 (12:38)
13 - Strategia 4 stopni – co robić gdy ktoś atakuje nas personalnie?.mp3  (12:20)
14 - Jak odmawiać nie niszcząc relacji?.mp3  (11:20)
15 - Co robić gdy ktoś chce z nami zerwać współpracę?.mp3 (14:40)
16 - Podsumowanie. mp3 (1:20)


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)rozwiazywanie_sytuacji_konf…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

audiobook-poradniki
 
Intrygująca rozmowa dwóch trenerów, którzy dzielą się praktycznymi sposobami, jak przygotować i przeprowadzić prezentację publiczną. Całość opatrzona wieloma przykładami wystąpień ze świata biznesu i polityki, dodatkowo... duża dawka humoru.



Zawartość:

01 - Wprowadzenie - EdisonTeam.pl.mp3 (1:45)
02 - Historia Demostenesa - przemawiania można się nauczyć.mp3 (4:44)
03 - 3×Z –jak skutecznie rozpocząć prezentację.mp3 (13: 02)
04 - Szczotka i brzytwa prof. Zimbardo – techniki rozpoczęcia.mp3  (24:22)
05 - Pierwsze zadanie adwokata – techniki rozpoczęcia cd..mp3 (7:43)
06 - Przepraszam że zajmuję Państwu czas – błędy w rozpoczęciu.mp3 (06:11)
07 - Test Tadeusza Konwickiego – jak długo mówić.mp3 (9: 01)
08 - Historia Czerwonego Kapturka – jak ułożyć punkty prezentacji.mp3 (12:56)
09 - O wilku, gajowym … – jak ułożyć punkty prezentacji cd..mp3 (5:58)
10 - PMP – perswazja w prezentacji.mp3 (5:23)
11 - Niekończąca się opowieść – błędy w zakończeniu prezentacji.mp3 (4:15)
12 - Przemówienie jest jak romans – sposoby na zakończenie.mp3  (9:12)


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)sztuka_skutecznej_prezentac…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków z działu "poradniki", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki-poradniki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-audio
 
„Z kreatywnością jest jak z pięknem. Ciężko ją zdefiniować, ale gdy się pojawi trudno jej się oprzeć”
Autor omawia tu cztery ważne tematy związane z rozwojem twórczego myślenia. Pierwszy – to odpowiedź na pytanie, czym jest kreatywność oraz jak rodzą się ciekawe i nowe pomysły. Drugi, to prezentacja 6 złotych zasad twórczego myślenia wdrażana przez EdisonTeam.pl. Rozdział trzeci – to ciekawa analiza dotycząca kreatywność jako warunku przetrwania w zmieniającej się rzeczywistości i temat czwarty - uważny przez niektórych – za nerw kreatywnego myślenia – idea „szklanego tunelu”, czegoś co więzi nas w czasie poszukiwania nowych rozwiązań. Gorąco polecam!.
Katarzyna Mastalerz, TVN


Zawartość:

1.    Wstęp – rola kreatywnego myślenia.
2.    Rozdział pierwszy. Kreatywność i proces twórczego myślenia, czym faktycznie jest kreatywność i co charakteryzuje proces twórczego myślenia?  
3.    Rozdział drugi. Sześć złotych zasad kreatywności, czego się trzymać w czasie poszukiwania pomysłów?
4.    Rozdział trzeci. Kreatywność jako warunek przetrwania, o burzliwym związku zmiany i kreatywności.
5.    Rozdział czwarty. Szklany tunel, czyli o niewoli której nie widać.
6.    Zakończenie i zaproszenie.

czytajnas.nextore.pl/(…)kreatywnosc__jak_rozwijac_t…
 

 

Kategorie blogów