Wpisy oznaczone tagiem "gier" (44)  

czytajnas
 
Od inspiracji do realizacji

Czas na Wnętrze to pismo miłośników stylowych i komfortowych wnętrz.

Obecnie największy w Polsce magazyn o stylowych wnętrzach.

Miesięcznik ceniony jest za wierność swojemu mottu "od inspiracji do realizacji", e-dodatek zamieszczany co miesiąc na stronie www.CzasnaWnetrze.pl (znajdują się w nim setki zdjęć przedmiotów zainspirowanych prezentowanymi w gazecie wnętrzami wraz z cenami i adresami sklepów) oraz za Poradnik Kupującego, który krok po kroku prowadzi przez skomplikowane, zakupowe ścieżki. Specjaliści doceniają także dobór sesji zdjęciowych, szatę graficzną i merytoryczną wartość tekstów.

W reportażach pokazywane są wnętrza w różnych stylach, urządzone z estetycznym smakiem choć niekoniecznie drogo i z przepychem. W spójnej koncepcji pisma ważne znaczenie mają też inne działy, poświęcone tematyce design, sztuki, a także promujące określone produkty rynkowe w rubrykach Dossier, Dekor, Poradnik Kupującego czy Zakupowe pokusy. Bardzo chwalone są nowe rubryki: „Art. & Collection” dla kolekcjonerów obrazów oraz „Ze smakiem” z przepisami unikatowych potraw.


Najnowsze e-wydanie:
prasa.masz24.pl/czas_na_wnetrze.html

Archiwalne numery znajdziesz tutaj:
prasa.masz24.pl/czas_na_wnetrze-archiwum.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

czytajnas
 
Czasopismo historyczne poświęcone dziejom wojsk lądowych - koncentruje się na historii dziewiętnastego i dwudziestego wieku. Dolną granicę stanowią wojny napoleońskie, a górną zimna wojna.



Najnowsze e-wydanie:
www.nexto.pl/e-prasa/poligon_p90354.xml?pid=154355

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

czytajnas
 
"Gazeta Wyborcza" jest największą opiniotwórczą gazetą w Polsce. Powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. Początkowo pismo miało nosić nazwę "Gazeta Codzienna", zaś przymiotnik "Wyborcza" miał funkcjonować tylko w czasie kampanii wyborczej.

Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy i liczył 8 stron.Przygotowało go 20 dziennikarzy - większość z nich było wcześniej związanych z podziemnym "Tygodnikiem Mazowsze".

Dziś "Gazeta" jest najchętniej kupowaną i czytaną poważną gazetą codzienną. Codziennie w redakcji nad tworzeniem "Gazety" pracuje zespół składający się z 900 osób, w tym 570 dziennikarzy i redaktorów w całym kraju, 5 korespondentów za granicą. "Gazeta" cieszy się uznaniem w kraju i za granicą a jej dziennikarze i fotoreporterzy otrzymują prestiżowe nagrody na polskich i światowych konkursach.


Najnowsze e-wydania regionalne:
nexto.pl/(…)gazeta_wyborcza_wydania_regionalne…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

czytajnas
 
Rzeczpospolita jest ogólnopolskim dziennikiem opiniotwórczym dla ludzi biznesu. Każdego dnia podaje sprawdzone i obiektywne wiadomości z kraju i z zagranicy oraz dostarcza kompletnych informacji z zakresu ekonomii i prawa.
Rzeczpospolita pozwala czytelnikom na bieżąco śledzić sytuację finansową na polskim i światowym rynku oraz zmiany zachodzące w krajowym i unijnym prawie.
Większość menedżerów podejmuje kluczowe decyzje inwestycyjne w oparciu o informacje pochodzące z Rzeczpospolitej.

Opiniotwórczy i biznesowy charakter uzupełnia nowoczesny i przejrzysty layout. W 2006 roku doceniło to Society for News Design przyznając tytuł „Najlepiej zaprojektowanej gazety świata”. Szatę graficzną Rzeczpospolitej wyróżniło również jury konkursu „GrandFront 2005”, nagradzając ją za szczególnie udany mariaż sztuki projektowej, redakcyjnej i edytorskiej.


Najnowsze e-wydanie:
www.nexto.pl/(…)rzeczpospolita_p35168.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

czytajnas
 
Każdy numer Mojego Pięknego Ogrodu – największego europejskiego magazynu ogrodniczego – to nowa porcja wiedzy, oryginalnych pomysłów i cennych inspiracji. Wszystkim miłośnikom piękna zaklętego w przyrodzie podpowiadamy, jak aranżować ogród czy działkę, by cały sezon były atrakcyjne i zachwycały stałą grą żywych barw. Czytelnicy znajdą tu nie tylko pomysły na aranżowanie kwiatowych rabat, ogrodów doniczkowych na balkonach i tarasach, ale i projekty nowych nasadzeń, a także praktyczne porady dotyczące małej architektury ogrodowej. Wszyscy, których interesuje nie tylko ogród ozdobny, ale i użytkowy, na łamach Mojego Pięknego Ogrodu znajdą wiele praktycznych porad i wskazówek dotyczących codziennej uprawy, pielęgnacji i ochrony roślin sadowniczych i warzywnych. W czasie zimowych miesięcy podpowiadamy czytelnikom, czym warto zająć się w nowym sezonie i jak zaprojektować ogród, by na przywitanie wiosny prezentował się zupełnie inaczej niż rok temu.


Najnowsze e-wydanie:
www.nexto.pl/(…)moj_piekny_ogrod_p90826.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

czytajnas
 
Uważam Rze Historia to miesięcznik poświęcony historii.

- Historia jest nauczycielką życia, czytelników "Uważam Rze" chyba nie muszę przekonywać o trafności tej maksymy. Nie ulega wątpliwości, że właśnie w dzisiejszym świecie, kiedy to zacieraja się tożsamości, zamazują granice, historia jest potrzebna jak nigdy. Temu właśnie ma słuzyć miesiecznik "Uważam Rze Historia" - napisał w pierwszym numerze miesięcznika Paweł Lisicki, redaktor naczelny Uważam Rze i Uważam Rze Historia.



Najnowsze e-wydanie:
www.nexto.pl/(…)uwazam_rze_historia_p35172.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej gazet i czasopism znajdziesz tutaj:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Kamil Sikora  

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier wideo, odsłaniająca kulisy branży oraz powody, dla których głupota boli i nie daje się tak łatwo odkręcić.

Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło zła zdefiniowanego. A gdyby tak ukazać fakty od kuchni, dostarczyć uniwersalnych narzędzi i dowieść, że przewidywanie wydarzeń w branży jest równie proste, co manipulowanie graczem, odpowiadając jednocześnie m.in. na pytania:

-   Dlaczego obcy w Crysisie przypominają latające lodówki?
-   Dlaczego szczęśliwy gracz to zmanipulowany gracz?
-   Dlaczego zdobywaniu osiągnięć bliżej do transu narkotycznego, niż pielenia ogródka?
-   Na co komu elementy QTE w NFS: the Run?
-   Jak tworzyć gry spójne i dopasowane do potrzeb wybranych grup, których treści będą tuszować błędy, przy jednoczesnym eksponowaniu pożądanej przez twórców wartości?


Kamil Sikora - inżynier oprogramowania, absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Produkcja Gier Wideo. Na co dzień analityk biznesowy, będący właścicielem polsko-irlandzkiego studia Bandoneon Games, zajmującego się projektowaniem i wytwarzaniem marketingowych gier wideo. Prelegent podczas ZTG 2012 oraz uczestnik Digital Dragons 2012.


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)marketing_gier_wideo_p36595…

Więcej ebooków z działu "ekonomia, biznes, finanse", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-ekonomia-biznes-finanse.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Codziennie najnowsze czasopisma i gazety prosto na Twój komputer.
Sprawdź ile możesz zaoszczędzić kupując cyfrowe wydania:
masz24.pl/gazety-i-czasopisma-cyfrowe-wydania.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-czytaj-nas
 
Kategoria ebooka: psychologia
Autor: Roman Król  

Oddana do rąk Czytelnika publikacja zawiera pewien wycinek bardzo złożonej i bogatej problematyki gier i zabaw dydaktycznych, efektywności kształcenia, wybranych możliwości jej pomiaru, posiadania przez nią sensownego dla praktyki i bardzo przez nią oczekiwanego modelu przenoszenia i twórczej interpretacji dorobku wiedzy teoretycznej z zakresu gier dydaktycznych na grunt praktyki. W książce znajduje się bogaty program weryfikacji empirycznej przyjętych rozwiązań metodycznych.

Adresatami są Czytelnicy interesujący się poszukiwaniem, unowocześnianiem i doskonaleniem procesu dydaktyczno-wychowawczego.


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)efektywnosc_gier_dydaktyczn…

Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-audio
 
Autor: Paweł Tkaczyk

Lektor: Paweł Tkaczyk  

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. Harvard Business Review uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że zarabia na życie opowiadaniem historii. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)grywalizacja__jak_zastosowa…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej audiobooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/audiobooki.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

kciuk-pl
 
Dla osób które pamiętaj coś takiego jak salony gier i dla młodszych żeby zobaczyli co kiedyś było wirtualną rozrywką.

Link: www.kciuk.pl/Sentymentu-czar-Zamien-iPada-w-auto…
 

proline
 
Podczas niedawnych targów #CES prezes #Sony #Computer #Entertainment, Pan Kazuo Hirai poinformował, że #konsola #PlayStation 4 wbrew spekulacjom nie zostanie zaprezentowana podczas tegorocznych czerwcowych targów #gier i rozrywki Electronic Entertainment #Expo (E3), i nie należy się spodziewać że trafi do sprzedaży w tym roku. Wygląda na to, że podobnie będzie w przypadku kolejnej generacji konsoli Xbox firmy Microsoft, którą zobaczymy na rynku najwcześniej za rok. Dyrektor marketingu z francuskiego oddzialu Microsoftu w wywiadzie udzielonym tamtejszej gazecie Le Point stwierdził, że nowy Xbox na pewno nie pojawi się w tym roku.
www.proline.pl/…
 

proline
 
#THQ, jeden z wielkich i uznanych wydawców #gier, ogłosił zmianę swojej strategii biznesowej na przyszłość. #Firma odpuszcza sobie całkowicie tworzenie #licencjonowanych tytułów dla dzieci, skupiając się na kontynuowaniu uznanych marek, garści nowych produkcji oraz treściach przygotowywanych na #cyfrowy rynek. Zysków upatruje w dalszym wspieraniu #platform obecnej generacji, ale przede wszystkim nastawia się na mocne uderzenie przy okazji #premier.y nowych.
www.proline.pl/…
 

kciuk-pl
 
Dziennik Gazeta Prawna w dzisiejszym wydaniu w wyczerpujący sposób zajął się kwestią legalności niektórych praktyk stosowanych przez producentów gier wideo. Wnioski? Wygląda na to, że nie wszystko jest tutaj do końca legalne...

Link: www.kciuk.pl/Firmy-naruszaja-prawa-graczy-a77195
 

kciuk-pl
 
Retro reklamy gier. Ciekawe, czy ktoś z was jeszcze pamięta tamte tytuły :)

Link: www.kciuk.pl/Reklamy-gier-z-lat-80-i-90-a74866
 

kciuk-pl
 
Retro Warfare to z jednej strony parodia serii Modern Warfare, z drugiej popis świetnych efektów specjalnych wykonanych przez grupę amatorów, pasjonatów starych 8bitowych gier.

Link: www.kciuk.pl/Wojna-w-stylu-gier-retro-a71294
 

kciuk-pl
 
Rynek gier video na poważnie zaistniał mniej więcej na początku lat 80’. Jakie miejsce zajmuje branża gier w dzisiejszym świecie?

Link: www.kciuk.pl/Rynek-gier-na-wozie-czy-pod-wozem-a45868
 

kciuk-pl
 
Ile wysiłku wymaga stworzenie zwykłego elementu świata gry komputerowej? Okazuje się, że zrobienie nawet prostego fotela biurowego z przyszłości wcale nie jest łatwe.

Link: www.kciuk.pl/Male-szczegoly-duzo-zabawy-czyli-ja…
 

 

Kategorie blogów