Wpisy oznaczone tagiem "google" (1000)

v10pl

Firma Waymo od dłuższego czasu prowadziła prace związane z rozwojem technologii autonomicznej w autach. Służyły do tego mini testowe samochody o nazwie Firefly. Firma jednak porzuca ten projekt i...
www.v10.pl/Google,porzuci,projekt,samochodow,aut…

wikipunk

Wiky the Metal-Punk!: Hejo!
Luna postanowiła wybrać się na wycieczkę po Mapach Google :P. Wiem, że to dość niekonwencjonalny sposób podróżowania, ale jak widać, Blajtce chyba się podobało :P. Na zdjęciach zobaczyć możemy miejsca, które kiedyś odwiedziłam naprawdę ^^. Co prawda, nie są to wszystkie miejsca, ponieważ zwiedziłam, moim zdaniem, dość duży kawałek Polski i ciężko by mi było zrobić na raz zdjęcia większości odwiedzonych przeze mnie lokacji. Niestety Luny jeszcze wtedy ze mną nie było... A szkoda... Ale kiedyś na pewno pojedziemy gdzieś dalej niż nasze miejsce zamieszkania i wtedy będę mogła Luniskowej porobić zdjęcia, na których uwiecznię na serio odwiedzone przez nią miejsca, a nie tylko w mapach :D. A teraz przejdźmy do rzeczy.
Luna najpierw zagościła w Biskupcu. Miejscowość znajdująca się na Mazurach. Na zdjęciu widnieje Plac Wolności, a w tle możemy zobaczyć pomnik "Powrót do Macierzy", który bardzo utkwił mi w pamięci. Byłam tam mając około 4-5 lat ;).

Później Blajtka przeniosła się aż do Międzyzdrojów! Przed nami słynna Aleja Gwiazd! Nie ma to jak wkładać łapki w odciski dłoni znanych osób i sprawdzać czy pasują :D.

Aleją Gwiazd, Aleją Gwiazd idziemyyyy! :D.

Następnie Luna udała się na plażę.

Podeszła bliżej i zaprezentowała nam łagodne, obmywające brzeg plaży fale.

Wycieczkę postanowiła zakończyć w Gdańsku pod Pomnikiem Obrońców Wybrzeża, czyli słynnym Westerplatte. Tak, osoba w tle nam się zdublowała :P.

Pomyśleć, że ten pomnik jest taaaaki ogromny! Ma aż 25 metrów wysokości! Przeciętnej wysokości człowiek to mrówka w porównaniu do monumentu. A co ma powiedzieć 30 centymetrowa Luna?

Chciałabym kiedyś jeszcze raz odwiedzić te miejsca. Jak i również wiele innych, w których udało mi się zagościć ^^.

pieniadz

Google Pixel XL vs LG V20 - test porównawczy wydajnych smartfonów
Tagi: Google Pixel XL LG V20 Google LG Smartfon Smartfony Technologia Lifestyle Data: 2017-01-27
www.video.pieniadz.pl/(…)google-pixel-xl-vs-lg-v20-…

keylaa858

Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

automaniak78

Jeżeli już po tym blogu, i kierować na BMW, można zaobserwować, że nowe BMW Atacama Adventure przechowalnia jest znacznie zgodnego z bliskim układem Szlakiem sakwa / duffle. Stanowi to końcem współpracy projektowej, że już pracuje nad z BMW od końca roku 2014. Mamy dodał go niemało razy na blogu jako "prac projektowych pod marką", ale BMW chce zachować punkty w owija aż torby istniały w magazynie i skore do sprzedaży. Teraz Atacama przechowalnia został publicznie ogłoszony, wtedy możemy prowadzić o tym!

Oto krótka historia. W listopadzie 2012 roku nasze stoisko na Światowych Seattle Motorcycle Show znajdowało się naprzeciwko BMW. Toż stanowił samotny z bliskich pierwszych pokazach IMS. Byliśmy przy moim 2009 BMW R13150GSA jako rower wyświetlacza, a grono zawodników były transportując tam iz powrotem pomiędzy dwoma kabin, pytając, czy nasze torby będzie podejmować na innych rodzajach BMW. Mamy nawiązałem rozmowę z człowieku od BMW, wygłosił prezentację naszych torbach i przekazał wizytówkę. Kilka tygodni później, Mike - kto jest zobowiązany za akcji oraz akcesoriów BMW Motorrad USA - odwiedziliśmy z Dusty w Kolejnym Jorku IMS, aby sprawdzić torby osobiście. Podjął się dialog na fakt bycia zupełnie innego systemu bagażu specjalnie dla motocykli BMW, i zaczął projekt Atacama bagażu.

Więc było 21 miesięcy temu. Początkowo wymieniane artykuły i szacunki. Ponieważ projekt postępuje, przenieśliśmy się do modeli i cytatów. W listopadzie ubiegłego roku poleciałem się odwiedzić z Mike w bazy BMW w New Jersey. Centrala BMW USA są o znacznie dużo duże niż siedzibie Moško jest, delikatnie mówiąc. Byliśmy nawet obiad w stołówce BMW. Oto kilka fotek z tej drogi.

motorryzacyjnie

Jeżeli już po tym blogu, i jeździć na BMW, można zaobserwować, że inne BMW Atacama Adventure przechowalnia posiada dużo wspólnego z własnym zestawem Szlakiem sakwa / duffle. Stanowi ostatnie sukcesem współpracy projektowej, że już pracuje nad z BMW z końca roku 2014. Mamy wspomniał go mało razy na blogu jako "prac projektowych pod marką", ale BMW chce zachować punkty w owija aż torby ubiegły w składzie i skłonne do sprzedaże. Teraz Atacama przechowalnia został publicznie ogłoszony, wtedy możemy rozmawiać o tym!

Oto krótka historia. W listopadzie 2012 roku nasze stoisko na Światowych Seattle Motorcycle Show znajdywało się naprzeciwko BMW. Obecne stanowił sam z bliskich pierwszych pokazach IMS. Byliśmy przy moim 2009 BMW R13150GSA jako rower wyświetlacza, a grono zawodników były dostarczając tam iz powrotem pomiędzy dwoma kabin, pytając, czy nasze torby będzie funkcjonować na dalekich modelach BMW. Mamy nawiązałem rozmowę z kimś z BMW, wygłosił prezentację naszych torbach i przeznaczył wizytówkę. Kilka tygodni później, Mike - kto jest trudny za norm i urządzeń BMW Motorrad USA - odwiedziliśmy z Dusty w Innym Jorku IMS, aby sprawdzić torby osobiście. Podjął się dialog na materiał bycia zupełnie nowoczesnego sposobu bagażu specjalnie dla motocykli BMW, i podjął projekt Atacama bagażu.

Obecne było 21 miesięcy temu. Początkowo wymieniane szkice i szacunki. Ponieważ projekt postępuje, przenieśliśmy się do prototypów i cytatów. W listopadzie ubiegłego roku poleciałem się odwiedzić z Mike w bazie BMW w New Jersey. Centrala BMW USA są o dużo dużo pociągające niż siedzibie Moško jest, delikatnie mówiąc. Byliśmy nawet obiad w stołówce BMW. Oto kilka fotek z ostatniej podróży.

v10pl

Auta autonomiczne to pomysł na najbliższe lata nad którym głowią się obecnie światowe koncerny motoryzacyjne. W tym wyścigu zbrojeń do walki również chciało stanąć Google,...
www.v10.pl/Google,nie,bedzie,auta,autonomicznego…

keylaa858

Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

v10pl

Pierwsze samochody autonomiczne od Google wyjechały na drogi w 2009 roku. Od tego czasu flota jest sukcesywnie powiększana a technologia idzie na przód. Dzisiaj Google może pochwalić się pokonaniem...
www.v10.pl/Autonomiczne,auta,od,Google,pokonaly,…

banzajpl

Project Ara, czyli pierwszy smartfon modularny został zaprezentowany już jakiś czas temu, ale nadal nie doczekał się rynkowego debiutu. Google zdradziło jednak, że pierwsze deweloperskie...
www.high-tech.banzaj.pl/Project-Ara-wersja-dewel…

Android Wear jest obecnie najlepszym systemem dla smartwatchy. Jednak i tak pozostawia jeszcze sporo do życzenia, ale już niedługo zadebiutuje wersja 2.0.Android Wear 2.0 został pokazany...
www.high-tech.banzaj.pl/Android-Wear-2-0-Google-…

v10pl

Afera spalinowa mocno nadszarpnęła wizerunek Volkswagena. Niemcy chcą teraz odbudować swoją pozycję przy pomocy ekologicznych produktów. Volkswagen rozpoczyna ostrą ekspansję na rynku pojazdów...
www.eko.v10.pl/Volkswagen,chce,pobic,Google,i,Ap…

Kilka dni temu pisaliśmy o możliwej współpracy Google z koncernem FCA. Jak się okazuje Włosi dogadali się z Amerykanami i już niebawem zobaczymy pierwsze owoce mariażu. Pierwszy wspólny projekt...
www.v10.pl/FCA,oficjalnie,rozpoczyna,wspolprace,…

amsisley

amsisley:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

agapo.pl

Google powraca z promocją, w której można otrzymać dodatkowe 2 GB przestrzeni do wykorzystania w Dysku Google. W tym celu musicie tylko sprawdzić zabezpieczenia własnego konta Google. Wystarczy kliknąć w poniższy link.

Nie wiemy, kiedy Google zakończy promocję. W zeszłym roku oferta obowiązywała przez tydzień. Warto zatem pośpieszyć się z weryfikacją zabezpieczeń swojego konta :) :) :) ZACHĘCAMY !!!

accounts.google.com/ServiceLogin…

#free #freespace #Google #CloudPlatform #OneDrive #Dropbox #GoogleDrive #GooglBox #gmail #promocja #okazja #promocjagoogle #czestochowa #serwis #serwisczestochowa #biuro #biurowe #nowoczese #wszystkodobiura

v10pl

Producenci samochodów walczą o pierwszeństwo w segmencie pojazdów autonomicznych. W wyścigu zbrojeń bierze udział kilka światowych marek. Wśród nich znajdziemy Forda i Google.