Wpisy oznaczone tagiem "hajsy" (10)  

nacpane_zelkami
 
Andrée et Proxie: [Proxie znowu wciska nosek gdzie nie trzeba XD Nawias kwadratowy = Proxie]

Po prostu nie mogłam się powstrzymać żeby czegoś nie napisać :3
Stesknilam się za pisaniem <3 [Wcale nie pisałyśmy przez SMS...... Wcaaale ;3]

Siedzę teraz przy stole, wpatrzona w lampki na choince systematycznie zmieniające odcienie. Choinka... Piękna, kolorowa. Nieodłączny element świąt... Cudna... ALE CHOLERA JEDNA ZASŁANIA MI TELEWIZOR ;__; [Ja piórkuję xD]

Nie wytrzymam już dłużej... W powietrzu unosi się ten cudny zapach roztopionych krówek <3 [No wiesz ty co? Nie podzielić się z BFF?? ;-;] Taaa robię szyszunie ^·^ Głównie dlatego, że krówki były w takich wspaniałych, pastelowych kolorkach, które uwielbiam. Szkoda, że w środku takie nie są :c

Ale wiecie co boli najbardziej? Jestem maniakiem wylizywania pozostałości słodkości z łyżek i garnków... A te krówki szybko zasychają i... Weź i się do tego dobierz ;_; [No nie wytrzymam xD Zakładam buty i biorę auto taty... Jadę do Cb a mama i właściciel samochodu nie mają tu nic do gadania T^T]

*teraz ide lepić szyszunie i zaraz dokończę wpis* *po co ja to pisze, jak to nikogo nie obchodzi?* *sama nie wiem* *czy ja gadam sama ze sobą?* *możliwe* *o.O jestem chora* [Bez obaw... Nie jesteś jedyną... Pamiętasz jeszcze Sam'a? :3 Nadal mam dajmona xD]

SZYSZUNIE ZROBIONE
Prawie zęby połamałam usiłując zeskrobać te krówki z łyżki :c [*Wpiórkowiona zakłada buty i wyrywa tacie klucze...* Zaraz w piórko będę u Ciebie!! ;-;]

***
Wogle to chciałabym się z Wami podzielić (nie no... Wcale się nie chwale... Wcale) tymi słodziutkimi cuksami! (znaczy słodkie są, ale miałam na myśli opakowanie... Iks de de dedek)
A wiec patrzcie jakie mam hajsy:



IMG_20161225_233646125.jpg



Hehe... No musiałam :3
***


Spodziewajcie się jeszcze wpisu Proxie <3 [Ja wolę komentarzami XD Nad wpisem się zastanowię... Ty Andrèe wiesz że mi się nawet laptopa nie chciało dzisiaj odpalić. Święta rozleniwiają ludzi, lajf is brutal / la vi e mal... (perfekt języki obce xD] Cóż, ten wpis był nudny -tak myślę- ale po prostu chciałam coś napisać *.* [Kocham twoje wpisy <3]

Pst...! Zmuszę Proxie do jakiegoś tagu ^·^ Coś żebyście lepiej nas poznali <3 Co wy na to? [Dasz te szyszunie i jestem za XD]

Miłej nocki (ja oczywiście całą spędzę na wymyślaniu wpisów xD) i kolorowych snów <333

[Dodam jeszcze coś do tego wpisu xD Jaki ze mnie złol... Zamiast napisać własny, zaśmiecam wpis Andrèe.
Mówi się trudno XD A więc...
Wiecie co miśki? Mój telefon, zamiast poprawiać mi błędy, gdy piszę uczy się ode mnie...  Logika. Moja logika xD



A i nuta na koniec XD]

~Dobranoc
Pchły na noc
Karaluchy pod poduchy
A nocne potwory do nory~ (?!?!?! XD) [Takie Jeffy?? ;3]

---->Andrée [I gościnnie Proxie xD]
Pokaż wszystkie (2) ›
 

frikeyslender
 
No fajnie. Mam trochę hajsu, mogłabym wydać na gry.
Ale zaraz się rozejdą na ciuchy, bo jakimś dziwnym cudem na spodniach (ulubionych zresztą) zrobiła mi się olbrzymia dziura z tyłu pod kieszenią. No jak?!
Bez jaj, coś tu jest z tymi spodniami nie tak.
Jakbym mało kłopotów teraz na głowie miała -.-
 

frikeyslender
 
Po roku w końcu wracam na pingera. Fajne to miejsce, bo mogę pisać krótkie notki i nikt mi za to głowy nie urwie, jak na normalnym blogu. Zwłaszcza, że teraz moje zainteresowanie retro grami i technologią zwiększyło się znacznie, a niespecjalnie mam o tym z kim pogadać czy chociaż się podzielić. Tutaj chociaż mogę to napisać i jest nikła szansa na to, że nawet ktoś skomentuje czy coś.
A mam się czym dzielić, bo w końcu zdobyłam pierwszą grę na Nintendo 64, która to konsola kosztowała mnie 38 funtów (dla mnie to majątek). Gorzej, że niespecjalnie chce mi się tę konsolę podłączać, głownie gdyż posiada ona switcha z wejściem antenowym (jak chyba każda konsola z lat 90-tych), który mi z ledwością do telewizora wchodzi.
#niechtoszlag
Teraz mam cel zebrać hajs na Retrona 5, ale najtańszy na amazonie kosztuje 150 funtów, a przy dwóch dyszkach na tydzień i uzależnieniu od nikotyny będę na to zbierała przez lata. Ech.
I ciekawostka: NES na amazonie kosztuje średnio 60-70 funtów, przy czym "E.T" na Atari 2600, słynna gra, która doprowadziła do upadku rynku konsol w 1983, jedyny egzemplarz na tym portalu, gra stosunkowo rzadka do zdobycia, kosztuje zaledwie 50 funtów. Nie powiem, dziwi mnie to.
Ale przecież kogo to obchodzi, no nie?

Cytat na dziś: "Someone set us up the bomb" ~"Zero Wing"
 

hajsowniczka
 
Hajsowniczka_Gimpera: konnichiwa tu "Hajsowniczka" nwm czy lubicie Gimpera ale ja TAK (kto by zgadł?...) założyłam tego bloga z nudów
to kilka faktów o mnie ^^
-ogl dużo yt
-lubię pisać skrótami
-mam dysleksje
-czytam mangi i ogl anime ogólnie jestem otaku(o tym też będzie post)
-NA RAZIE mam tylko jedną mange ale to się zmieni 29 marca (wyjdzie 10 tom służącej przewodniczącej mam 9 tom i nie mogę się doczekać)
i to chyba tyle do następnego postu
  • awatar _SmEllSlikEtEEnsPiriT_: Powodzenia w blogowaniu + zapraszam do mnie :*
  • awatar Chrysalis ♕: Hej, powodzenia i miłego blogowania :3 Przeuroczy kursor *.*
  • awatar gość: @♥ Zamyślona ♥: @Salute, new me is comin ♛: dziękuje :)
Pokaż wszystkie (4) ›
 

rapfate97
 
RapFate97:

“Prosto do celu”




Ref. Duże i małe mamy marzenia,
Nie zawsze wszystko w życiu się spełnia.
Świat ciągle się zmienia, nie daje wytchnienia,
Gonimy za ideałami których tak naprawdę nie ma.

1. Zakładam słuchawki na uszy, wyobraźnia już działa,
Pisze na kartce to co ona by chciała.
Już wiele mi dała, wiele jeszcze pomoże,
Wznosze się w górę jak królewski orzeł.
Podziwiam wschód słońca i błękitne morze,
Przepiękne lodowce i polarną zorze.
Życia trudy znoszę, wszystko biorę na klatę,
Choć już nie raz zaliczyłem porządną matę.
Ciągle daje radę,nawet gdy stoję sam nad przepaścią,
Z życia potrafię brać to co moje jest garścią.
Na ból dupy maścią mogę Cię poratować,
Jeśli boli Cię to że chce w życiu rapować.
I osiągać to o czym Ty nawet nie możesz marzyć,
Za tą zazdrość w piekle będziesz się smażyć.
Rap gram nie od dziś i gram go dla fanów,
A ty bananie wejdź na insta i dalej sprawdzaj ilość like-ów.

Ref. Duże i małe mamy marzenia,
Nie zawsze wszystko w życiu się spełnia.
Świat ciągle się zmienia, nie daje wytchnienia,
Gonimy za ideałami których tak naprawdę nie ma.


2. To gdzie jestem teraz zawdzięczam ciężkiej pracy,
Swojemu pechowi nie dałem żadnej szansy.
#Hajsy? Raz są lecz częściej ich nie ma,
Przyznam że to one pomagają realizować marzenia.
#var_życie, niedoprzewidzenia zmienna,
Raz jesteś na szczycie, a raz twa sytuacja jest denna.
#analiza dogłębna lat osiemnastu,
Jestem dumny z siebie, mogę to wykrzyczeć miastu.
#pojęcie_czasu - w sumie człowiek jest jak wino,
Im starszy tym lepszy #pan_Al_Pacino.
#cappuccino pije, a Ty myślisz czemu daje hashtagi,
W sumie to jest modne... Niee... Mnie to po prostu bawi.
#Cyrus_Miley nie będę robić pod publikę z siebie debila,
Zdobywam fejm będąc sobą, sztuczność omijam.
Lecz z celem nigdy się nie mijam, do celu trafiam,
Za największą stawkę #Robin_Hood i jego mafia.


Ref. Duże i małe mamy marzenia,
Nie zawsze wszystko w życiu się spełnia.
Świat ciągle się zmienia, nie daje wytchnienia,
Gonimy za ideałami których tak naprawdę nie ma.


FB_IMG_1451294584593.jpg



Siemka blogowicze :P

Dzisiaj obchodzę swoją malutką rocznicę :) dokładnie od 365 dni jestem tutaj z wami :) dziele się z wami moimi tekstami i przemyśleniami :D mam nadzieję że wam tu się podoba :) chciałbym móc podziękować pewnej osobie, która namówiła mnie do tego bym założył bloga. Dzekuje jej tutaj za to ponieważ niestety odeszła ode mnie. Dziękuję jej za to i życzę wszystkiego co najlepsze (naiwny ja nadal mam nadzieję że zagląda tutaj żeby wiedzieć co u mnie)

P.s. Pozdrawiam bardzo Julię! :D lubię kompot i pierniki <3 W sumie Ciebie też tak troszkę :D hahahaha :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

hook.story
 
Story Of The HOOK.: Jestem mega szczęśliwa ! HOOK będzie występował na Majówce 2015 !
Jest coraz lepiej :) Jak wspominałam, musimy jeszcze tylko
dokończyć układ. Na razie sądze, że jest całkiem, całkiem spoko :)
Kiedyś tam wrzucimy filmik jak tańczymy, ale na bloga raczej nie.
Chociaż nie wiem, bo mi dosyć długo się łądują,
albo wcale nie wchodzą :/ No ale dobra, niedługo znajdziecie Nas też na YT !
Od razu wyślę Wam linka :3


P240415_1703.jpg



Co o tym sądzicie ? :)
  • awatar Tiniucha ;): Fajnie napewno oglądnę twój filmiVilu
  • awatar gość: a ja zostanę też (chyba) pierwszym obserwującym ten blog.
Pokaż wszystkie (2) ›
 

hook.story
 
Hmm. Jakoś dużo planów odnośnie zespołu krąży Nam po głowie ..
Jako pierwszy opiszę wam .. pierwszy .. XD
Więc. > Chciałybyśmy założyć konto na YT, i dodawać tam filmiki
z życia zespołu itd. Nie wiem, napiszcie, co o tym sądzicie :)
Druga > Niedługo DZIEŃ MATKI :3 W Naszym Domu Kultury będzie
z tego powodu impreeza ! ;D Mamy pewne,że będziemy tam tańczyły - jednak.
musimy dokończyć resztę układu c: Mamy też taki plan, żeby wspomóc trochę zespół i dzieci
zrobimy losy. Jakoś 1zł chyba będzie okej :) Co więcej, 60 % idzie na chore dzieci. Reszta - na zespół i inne.  Piszcie, co o tym sądzicie :)
 

lonelychampion
 
Jutro ostatni dzien w pracy :D

<JATAKASZCZESLIWA>

w koncu,koniec tego szajsu!!!!!!!!!!!!!


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D


i jestem chora,ale ide sobie robic herbatke i sie ogarnac, turiririu
 

aptaun
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
.Coffee:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

bossybitch
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Bossy Bitch:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów