Wpisy oznaczone tagiem "indygo" (26)

keylaa858

Wpis tylko dla właściciela minibloga
MakeUpYourLife:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

szanty24

Zainteresowanym nie trzeba tłumaczyć, że scenom piosenki turystycznej i żeglarskiej blisko do siebie. Klimat, instrumentarium, wykorzystywane nurty, inspiracje, historie opisywane w piosenkach (te dziejące się na lądzie i te na wodzie) sprawiają, że żeglarzom i turystom jest bardzo po drodze. Nic dziwnego, że kapele żeglarskie słychać na turystycznych imprezach, i to dość głośno. www.szanty24.pl/zeglarze-czeka-yapa/

amtanima85

Witajcie! :D Dzisiaj na blogu mix różności i nowości :D Pokusiłam się nawet o  wiosenne kulinaria :P Truskawki górą! A co! :P

semilac róż.jpg

soczyste nowości od Semilaca :D
semi 130 & 143.jpg

semilac 130 & 143.jpg

Truskafffkovo <3

Nasze ulubione kolory od ISADORA :)

semilac 032.jpg
  • awatar OrangeBlossom: To ja poproszę przepis na ten serniczek :)
  • awatar PrettyNails: To tak podoba sernika hahaha serki Danio, śmietanka i żelatyna :P

rougestreet

Jakbym ukradła ten tron ze złota, potem bym go sprzedała, a wszystkie pieniądze oddałbym  biednym , potrzebujących, umierajacym z głodu.
Popełniłbym grzech ? Zamknęli by mnie do więzienia ?

Podobne pytanie zadałam kiedyś księdzu w szkole na religii . Odpowiedział :
" nie możemy oddawać biednym bo sie do tego przyzwyczaja " - i wyrzucił mnie z lekcji.....

Czasami myśle, ze ktoś popełnił tam u góry błąd wysyłając mnie na ten świat . :(

"...i oddaj biednym (  Matthew 19:21, Mark 10:21, Luke 18:22 ) a on siedzi na tronie zrobionym ze złota...."

• awatar klauducha124: żaden błąd powinno być więcej ludzi takich jak Ty, żeby ten świat stał się lepszy
  • awatar gość: sprzedać tron, dać taboret drewniany
  • awatar I ♥ Sardo: Powinniśmy oddawać biednym.. Ale biednym, a nie menelom na mieście.. Wydaje mi sie że w dzisiejszych czasach "bieda" jest pojęciem względnym. Ale ja zgadzam sie z Tobą!

pakamera.pl

Bardzo delikatna, drobna bransoletka wykonana z oksydowanego srebra i malutkich brylek ciemnonieb.... Wiecej zdjec tutaj www.pakamera.pl/bransoletki-mineraly-frosted-lak…

Sukienka z cienkiej, przyjemnej, wloskiej dzianiny.
Kroj rekawa reglanowy i dlugi.
Dzianina j.... Wiecej zdjec tutaj www.pakamera.pl/sukienki-black-eye-34xs-nr1113950.htm

szanty24

Zespół Indygo, po 9 latach śpiewania, przestaje działać, taką oficjalną informację otrzymaliśmy wczoraj od jednej z członkiń grupy. O tyle  niespodziewaną. że grupa ostatnio była na fali wznoszącej. Dziewczyny wydały ciekawą płytę, po raz drugi wystąpiły na legendarnym festiwalu w Paimpol, pojawiły się na kilku festiwalach w Polsce. Szkoda, bo takich grup w świecie nie ma zbyt wiele. www.szanty24.pl/indygo-nie-zaspiewa/

milab

Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

Pierscien wykonany
wlasnorecznie ze
srebra proby 925
oraz tytanu
wybarwionego na
blekitny ko.... Wiecej zdjec tutaj www.pakamera.pl/-kosmiczny-z-tytanem-nr876981.htm

folk24

Osiem pięknych, młodych dziewczyn i osiem pięknych głosów śpiewających o morzu i żaglowcach. Do tego liczne nagrody, koncerty w Polsce i zagranicą i płyta długogrająca na koncie. Przed nami premiera kolejnego krążka. www.folk24.pl/wiesci/w-kolorze-blue/

Od paru lat polskie zespoły folku morskiego coraz śmielej poczynają sobie w bretońskm Paimpol, gdzie odbywa się największy w Europie festiwal pieśni morza. W tym roku znów do małego portu przybije nasza liczna załoga. www.folk24.pl/wiesci/z-polski-do-pl/

szanty24

Mówi się, że dopiero druga płyta pokazuje potencjał zespołu. Właśnie dziś trafił do rąk ośmiu dziewczyn ze Śląska ich drugi krążek. Mini album, na którym znalazły się utwory wykonywane wyłącznie a cappella. Płyta objętościowo i wizualnie wydaje się być skromnym wydawnictwem, ale to tylko pozory. W niczym nie ustępuje standardowym CD. Płyta trafia właśnie do dystrybucji. www.szanty24.pl/znow-sie-wychylily/

Jak już wiecie, w tym roku na festiwal do Paimpol wybierają się Indygo i Qftry. By przybliżyć wam nieco to, co ich czeka, pokazać jaki to festiwal, oddać trochę jego klimat, poniżej publikuję moją relację, która ukazała się w Magazynie Żagle w 2011 r, zaktualizowaną nieco oraz uzupełnioną o parę informacji, wrażeń, które w Żaglach się już nie zmieściły, bo jak mawia pan Jerzy, papier nie guma. www.szanty24.pl/wsrod-brazowych-zagli/

dourody

DoUrody.pl: #Błękit i #indygo to hit sezonu! Podoba się Wam taki #manicure?

Bizuteria Autorska Proj. Margo Hupert
Naszyjnik w calosci szyty z delikatnego filcu w kolorze ch.... Wiecej zdjec tutaj www.pakamera.pl/-chabrowy-nr794836.htm

queentights

queentights: hej (: jednak nie poszłyśmy na te rowery, bo było zbyt chłodno i moja przyjaciółka zaproponowała film. obejrzałyśmy "chłopaki też płaczą" i pomimo że miałyśmy małą polewkę to nie ocenimy tego zbyt wysoko. gdzieś 5/10 :D
a jutro idziemy po techkę, bo przy składaniu dokumentów zażyczyli sobie określony kolor teczki (; i idziemy kupić granatową teczkę. dlatego teraz inspiracje w kolorze granatu ;D

shinybox.pl/?ref=4919e5b
jeśli jeszcze sie nie zarejestrowałaś to prosze zrób to z mojego linka polecającego :P

1265 blog.jpg

2035 blog.jpg

2032 blog.jpg

1726 blog.jpg
  • awatar Roodie: ta niebieska sukienka jest cudowna!
  • awatar vitaliryczna: śliczne inspiracje :D Pazurki najlepsze <3
  • awatar memoriess: dzięki za propozycje seriali do oglądnięcia:) moja wycieczka rowerowa wczoraj też nie wypaliła ,przez burze:|

folk24

W najbliższą niedzielę czeka nas podsumowanie cyklu koncertów żeglarskich, które zapowiadają gliwicki Festiwal Morza "Nad Kanałem". Wystąpiły już grupy Prawdziwe Perły oraz Cztery Refy. Teraz czas na młodzież. www.folk24.pl/wiesci/przed-nad-kanalem/

Podczas drugiej edycji gliwickiego Festiwalu Morza "Nad Kanałem" jego gospodarze i współorganizatorzy, grupa Sąsiedzi celebrowała jubileusz 10-lecia działalności. Miejsce, czas i goście godni wydarzenia. www.folk24.pl/wiesci/dekada-sasiadow/