Wpisy oznaczone tagiem "kampanie" (425)  

uran56
 
Darmowe top ogłoszenia 24h i bezpłatne anonse, sprzedam - kupię, Usługi:


Antyki, starocie - Biznes, firma, biuro - Budownictwo, remonty - Detektywi, ochrona - Dla domu - Dla dzieci - Doradztwo finansowe - Ekologiczna żywność - Florystyka, dekoracje - Gastronomia, catering, kucharki - Handel hurtowy - Jubilerzy - Kantory walutowe - Komputery, informatyka - Kultura, rozrywka, muzyka - Lombardy, komisy - Meble na wymiar - Moda, styl, dodatki - Motoryzacja, transport - Naprawa, serwis, montaż - Nauka, edukacja, pisanie - Opiekunki i nianie, gosposie - Prawnicy, adwokaci - Reklama, marketing, poligrafia - Rękodzieło produkcja - Rolnicze, ogrodnicze, leśne - Sport, rekreacja - Sprzątanie, mycie, czyszczenie - Turystyka - Usługi dla zwierząt - Windykacja długów - Zdrowie, uroda

#Antyki #starocie #Biznes #usługi #firma #biuro #remont #Detektyw #ochrona #ekologia #Florystyka #dekoracje #Gastronomia #catering #kucharka #kucharki #Jubiler #Kantor #Kultura #rozrywka #muzyka #Lombard #komis #moda #styl #Naprawa #serwis #montaż #pisanie #opiekunka #Opiekunki #nianie #niania #gosposia #Prawnik #adwokat #Reklama #marketing #poligrafia #Rękodzieło #produkcja #mycie #sprzątaczka #sprzątanie #czyszczenie #Windykacja #dług #Renowacja antyków, mebli #audyt #Magazynowanie #Architekt #Bezpieczeństwo #alarm #kamera #Blacharstwo #blacharz #dekarz #dekarstwo #Brukarstwo #Budowa #Elektryk #Gazownik #Geodeta #Glazura #glazurnik #terakota #Hydraulik #Instalacje #instalacja #Kamieniarstwo #kamieniarz #kamień #Malowanie #malarz #Ocieplanie #Odwadnianie #drenaż #Ogrodzenia #płot #brama #Ogrzewanie #Okna #drzwi #wylewki #tynki #pracewysokościowe #Praceziemne #Remont #wykończenie #Schody #balustrady #Wentylacja #klimatyzacja #Podsłuch #lokalizacja #Fundusze #fundusz #dotacje #UE #PUP #Księgowość #rachunkowość #biurorachunkowe #Notariusz #kucharz #Animacja #Graficy #grafika #Pogotowie #Programowanie #WWW #skup #Dealerzy #Dealer #salon #salony #Jazda #próba #Kierowcy #wynajem #mechanicy #mechanik #warsztaty #szkolenia #Pomocdrogowa #Przeprowadzki #przeprowadzka #Przewóz #TAXI #Rzeczoznawca #ubezpieczenia - #zzagranicy #kurier #kurierzy #Branding #logo #wizerunek #Copywriting #marketing #emarketing #Kampanie #PR #ProgramyPartnerskie #Szyld #baner
#Chałupnictwo #pogrzeb #Pogrzebowe #inne



bazarek.net.pl/(…)ogloszenia-uslugi-darmowe-bezplat…



b3.pinger.pl/(…)bazarek.jpg…
 

xirilla
 
Dzisiaj odwiedził mnie kurier z nagrodą z konkursu Nestle. Wygrałam u nich Zestaw małego podróżnika, o którym już wspominałam w postach poniżej. Torba jest naprawdę duża i pakowna. Cały zestaw się w niej zmieścił! Jutro fotki :) Za opinię o maści Neodex otrzymałam upominek. Mogłam wybierać między maścią a suplementem diety Perfektil (skóra, włosy, paznokcie). Mimo, że wybrałam maść, otrzymałam Perfektil, ze względu na wyczerpanie zapasów. Od jutra zacznę stosować, żeby się nie zmarnowały.

Czekam jeszcze na kartę podarunkową do Smyk-a, którą wygrałam w innej loterii Nesle (z mlekiem Nan Pro). 50 zł na zakupy, a już mam upatrzone co bym chciała :D

Byliśmy z Zosią na basenie. Uwielbia wodę, fontanny, bąbelki. Ciężko było ją wyciągnąć z wody. Ale dzień zaliczony pozytywnie. Choć moje włosy po kontakcie z chlorowaną wodą stają dęba i ciężko cokolwiek z nimi zrobić, to jednak dla uśmiechu Zosi jest warto. Kolejna wyprawa w poniedziałek. Tym razem zapytamy o lekcje pływania dla maluchów. Może wyrośnie nam mała mistrzyni? :)

Będę wkrótce testować plastry Compeed na pęcherze w ramach portalu smaplecity.pl Wczoraj dostałam info na maila. Czekam na finał jeszcze kilku rekrutacji, w tym na Streetcom, gdzie można wziąć udział w teście nowego Adidas 6w1, 4Flex i kosmetyków Mary Kay.

Zmykam, bo jutro kolejny intensywny rodzinnie spędzony dzień przed nami. Dobrej nocy :)
 

kobietamag.pl
 
CROPP wystartował z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów ambientowych. Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.
kobietamag.pl/bad-rubber-ducker-kampania-marki-cropp/
CROPP-lato-2014-BAD-RUBBER-DUCKER-2.jpg
 

xirilla
 
Od kilku dni mniej mnie wszędzie. Siedzę i robię przetwory z truskawek. Mam już za sobą dżemy i musy. Szukam dobrego przepisu na frużelinę. Pierwszy raz jadłam ją nad morzem z goframi i bardzo mi posmakowała. Do zrobienia musu wykorzystywałam cytrynę, a Zosia z zainteresowaniem patrzyła na ten żółty owoc. Ukroiłam więc plasterek i z rozbawieniem czekałam na krzywą minę. A moje dziecię co? Zajadało się w najlepsze!

cytrynka.JPG


Widać kwaśny smak jej odpowiada. Musu z truskawek będziemy używać do naleśników, kluseczek i do przekładania ciast. Pierwsza okazja już w sobotę - roczek LaLuny :)

Dekoracje dojechały, dzisiaj planowałam już jak je rozmieszczę. Na pewno za krzesełkiem Zosi będzie girlanda z serduszkami i cyfrą 1. Baloniki i rozetki rozwieszę w jej bezpośrednim otoczeniu, bo w końcu to ona będzie najważniejszą osobą tego dnia. Dla mnie jest zawsze najważniejsza ;)
Spisywanie listy zakupów i sprawdzanie cen w pobliskich marketach - na tym spędziłam dzisiaj pół dnia. Mimo, że będzie tylko najbliższa rodzina i tak zebrało się 20 osób. Stawiamy na grilla, orzeźwiające sałatki, owocowe i warzywne koreczki, lody i ciasta. Z rzeczy jakie wypróbowałam w kampanii Ekspert jakości Tesco będą na pewno kiełbaski Bratwurst, Sałatka florencka i Awokado Hass. Kupujemy je za każdym razem będąc na zakupach w Tesco.

Wśród napoi na pewno woda niegazowana i gazowana, soki i Razowy Kwas Chlebowy. Moja rodzina jest nim zachwycona! Część gości będzie miała okazję spróbować go po raz pierwszy.

Zastanawiam się też nad ideą "cake smash", ale do tego musiałabym użyć ubrań których nie będzie mi szkoda ;)

cake-smash-photography-winnipeg.jpg



Dzisiaj dotarła do mnie nagroda z konkursu Bebiko - "Koszulka na zmianę" :) W sobotę zaprezentujemy się całą rodziną w takich samych koszulkach :) Zdjęcia zrobię przy dobrym świetle i Wam pokażę w najbliższym czasie. Orócz koszulek dla dziecka, taty i mamy nagrodą był również kartonik mleka następnego Bebiko 2.

Moje kampanie dobiegają końca, zbieram raporty i zapisuję, a za kilka dni usiądę do nich i wyślę. Ktoś z Was zarejestrował się w Streetcom lub Talk Marketing? A może w programie Ambasador Innowacji? Dostajecie już ankiety? A może zaproszenia do kampanii? Jestem ciekawa, czy wykorzystujecie możliwość testowania.
  • awatar asia3544: :-D moje dzieci tak samo reagują na cytryne,byliśmy w szoku z mężem :-D
  • awatar asia3544: Oj szykuje się pyszna imprezka, u nas też niby zawsze zapraszamy najbliższą rodzinę,a zawsze wychodzi koło 20tu. Życzę dużo siły do przygotowania imprezki :-D
Pokaż wszystkie (2) ›
 

amicitia
 
Wpis tylko dla znajomych

Wpis tylko dla znajomych

 

ads
 
Nicola Formichetti  ten od Lady Gagi i wypowiedziach, że nie lubi grubasów, został dyrektorem artystycznym kampanii Desiel Jeans.  Co w tym ciekawego ? Ano to, że gwiazd poszukał na Twitterze.
diesel_1.jpg

I tak mamy różne kształty, różne figury, typy urody i wszystko to nie jest ważne, bo ważna jest osobowość i pasja tych osób. Wszystkie mieszkają w Nowym Jorku i  np. Michelle Calderon, 22-letnia różowo włosa artystka grafitti; Helen Primack, 15-letni  początkujący filmowiec i student Szkoły Sztuki im.  Franka Sinatry  w Nowym Jorku, i  Benjamin Ackermann, 23-letni fotograf, muzyk i artysta collage.

diesel-2.jpg

Sam Nicola tak mówi : 'I wanted to find people who reflected the diversity of the creative community today and not just the typical model. I wanted the campaign to showcase a variety of characters, people who are beautiful in their own unique way.'
Jest to niewątpliwie krok w dobrą stronę.
 

ads
 
Kampania 'Lajkowanie nie pomaga' zdobyła w Cannes Złotego Lwa.
O co w niej chodzi ? Otóż odnosi się ona do popularnego  w mediach społecznościowych klikania 'like' przez co ludzie uważają ,ze są już zwolnieni z odpowiedzialności społecznej czy konkretnym pomaganiu.
tumblr_mot7q7B9W51qz6f9yo3_500.jpg


tumblr_mot7q7B9W51qz6f9yo1_500.jpg


tumblr_mot7q7B9W51qz6f9yo2_500.jpg
 

ads
 
Live Nation show.  największy promotor koncertowy w USA, zajmujący się min takim artystami : Jay-Z, Kanye West, Beyoncé, Rush, One Direction, The Dave Matthews Band, Toby Keith . Rockowo- słowem i czynem -  się reklamuje.
Creative Directors: Paul Hirsch, Josh Denberg
biggie_-_vertical_aotw.jpg


boss_-_horizontal_aotw.jpg


jay-z_-_vertical_aotw.jpg


deadmau5_-_horizontal_aotw.jpg


kiedis_-_vertical_aotw.jpg


townsend_-_horizontal_aotw.jpg


ramones_-_horizontal_aotw.jpg


metallica_-_horizontal_aotw.jpg


lazer_-_horizontal_aotw.jpg


flaming_lips_-_horizontal_aotw.jpg


tyler_-_horizontal_aotw.jpg


ron_and_keith_-_horizontal_aotw.jpg


tumblr_mopfhsXcLH1qz6f9yo1_500.jpg


tumblr_mopfhsXcLH1qz6f9yo2_500.jpg


tumblr_mopfhsXcLH1qz6f9yo3_500.jpg
 

ads
 
Prada już drugi raz zaprosiła do współpracy nad nową kampanią reklamową  gwiazdy Hollywood, tym razem to zdobywca Oscara Christoph Waltz, anglik Ben Whishaw (znany z 'Pachnidło' i odtwórcy głównej roli w świetnym serialu BBC  The Hour ) i młodziutki ale niesamowicie zdolny Ezra Miller.
11j50k6.jpg


2qnm80x.jpg


2ut20sy.jpg

W poprzednich kampaniach gwiazdami byli Gary Oldman, Adrien Brody, Tim Roth ,Willem Dafoe, Emile Hirsch i Garrett Hedlund

ku-xlarge.jpg

prada.jpg


prada1.jpg
 

ads
 

nie specjalnie rozumiem tą fascynację miękką bułką i parówką w środku a już z kapustą kiszoną...brry..ale pomysł na kampanię organicznego i naturalnego mięsa firmy Applegate // (2013 Summer Campaign)  podoba mi się bardzo :)
 

ads
 
reping: co jest bardziej przerażające...ocean pełny rekinów, czy to ,ze już ich tam nie ma, według WWF, ta druga wersja jest bardziej nie do przyjęcia i trudno się nie zgodzić
wwf-shark-634x805.jpg


wwf-shark_2-634x809.jpg


wwf-shark.jpg


wwf-bird.jpg

“Exploiting the ecosystem also threatens human lives.”


For a living planet. wwf.org

Advertising Agency: DDB&CO., Istanbul, Turkey
Creative Director: Karpat Polat
Art Director: Ali Bati
Copywriter: Gokhan Akca
Account Supervisor: Asli Haymana
*bo co 60 sekund,jeden gatunek wymiera"
Each-Minute-Counts-3-l.jpg

Each-Minute-Counts-2-l.jpg


Each-Minute-Counts-1-l.jpg

Advertising Agency: Scholz & Friends, Berlin, Germany
Chief Creative Officer: Martin Pross
Executive Creative Director: Matthias Spaetgens
Creative Directors: Florian Schwalme, Mathias Rebmann
Art Directors: Ksenia Slavcheva, René Gebhardt, Björn Kernspeckt
Account Managers: Christine Scharney, Susanne Kieck
Illustrator: Peppermill Berlin
Graphic Designer: Sebastian Frese

* a jak wygląda ewolucja, dzięki nam , według WWF*
evo-1.png


evo-2.png


evo-3.png

*choć według WWF, niektóre zwierzęta mają lepszy PR, rybami  się tak nie przejmujemy*

wwf_nur_flauschiges_ist_schuetzenswert_evo_580x326.jpg


thunfischgorilla_large.jpg

* a wszystkiemu winne są pieniądze*
money-3.png


money-2.png


money-1.png
 

ads
 

Land-Rover-ads-featuring-nasty-exotic-foods-01-634x898.jpg

*Stir Fried Sago Worms*
A popular breakfast dish in the jungles of Borneo. Adventure rating: 7/10
Land-Rover-ads-featuring-nasty-exotic-foods-02-634x897.jpg

*Toasted Goliath Tarantula*
A favorite snack for children in the Orinoco River Basin. Adventure rating: 8/10
Land-Rover-ads-featuring-nasty-exotic-foods-03-634x899.jpg

*Stewed Wildebeest Eyeballs*
A tribal delicacy served at weddings in the Namibian Bush. Adventure rating: 9/10
Land-Rover-ads-featuring-nasty-exotic-foods-04-634x895.jpg

*Fruit Bat Soup*
A gourmet treat on the Island of Palau. Adventure rating: 10/10
 
czy to na talerzu, czy na drodze

Świetna  kampania, spójna w tematyce,  z dobrymi pomysłami, jednoznacznie kojarzy  Land Rovera z przygodą,  dotychczas samochód ten kojarzył się z podstarzałą angielską arystokracją i wiejskimi klimatami starej Anglii,  teraz tym prostym zabiegiem przeniesiono produkt do młodych ,nowoczesnych ludzi, którzy wiedzą jak spędzać aktywnie czas i od życia chcą czegoś więcej.
 

ads
 
reping: DDB Brazil zrobili kampanię dla the Museu de Arte de São Paulo
MASP_Art_School_Salvador_Dali_detail.jpg


MASP_Art_School_Salvador_Dali-550x825.jpg


MASP_Art_School_Van_Gogh_detail.jpg


MASP_Art_School_Van_Gogh-550x825.jpg


MASP_Art_School_Picasso_detail.jpg


MASP_Art_School_Picasso-550x825.jpg

Sławni malarze wypruwający sobie flaki dla sztuki ;) całkiem pomysłowe


Advertising Agency: DDB, Brazil
Creative Directors: Sergio Valente, Marco Versolato, Wilson Mateos, Luciano Lincoln
Art Director: Leonardo Rotundo
Copywriter: Fred Sekkel
Illustrators: Marcos Falcão, 6B Estúdio
Photographer: Ricardo Barcellos
Account Supervisors: Mônica de Carvalho, Andrei Croisfelt, Daniel Malavazzi, Adriana Barreto
 

ads
 

112.jpg


73.jpg


62.jpg


52.jpg


42.jpg


34.jpg


26.jpg


Advertising Agency: Abbott Mead Vickers BBDO, UK
Executive Creative Director: Paul Brazier
Art Directors: Andy Clough, Sonny adorjan
Copywriters: Diccon Driver, Richard McGrann, Milo Campbell
Art Director: Alan Wilson
Photographer: George Logan
Retoucher: Tony Swinney
 

ads
 

“Kampania ISPCC (The Irish Society for the Prevention of Cruelty to Children) pokazuje, że większość rodziców nie zdaje sobie sprawy, iż przemoc werbalna w stosunku do dzieci niesie za sobą negatywne i długotrwałe konsekwencje. A w przeciwieństwie do przemocy fizycznej jest kompletnie niezauważalna dla otoczenia.”

 

ads
 

Spot kampanii społecznej "Bicie jest głupie" prowadzonej przez Porozumienie "Dzieci Pod Ochroną" i Rzecznika Praw Dziecka, wyreżyserowany przez Xawerego Żuławskiego, zrealizowany przez agencję McCann Erickson, z udziałem Piotra Nowaka.
www.biciejestglupie.pl
 

ads
 

Inicjatorem programu jest Biuro Ruchu Drogowego KGP.

Bardzo dobra akcja, trafiająca do widzów  mocnym przekazem.
 

ads
 


"Autyzm - całe moje życie" - to akcja informacyjna dotycząca autyzmu zrealizowana przez Fundację SYNAPSIS, reżysera Tomka Wlazińskiego i aktora Bartłomieja Topę, przeprowadzona w dniach 11-14 stycznia 2012 roku, utrzymywana w ścisłej tajemnicy nawet przed mediami, w których była przeprowadzana."

Osobiście myślę,że szkoda,że do akcji zaproszona świetnego aktora Bartka Topę a nie jakiegoś mało rozpoznawalnego człowieka, rzecz powinna być filmowana z ukrycia, wtedy reakcje ludzi były by szczere,a teraz patrzą jak na naćpanego Bartka,a nie jak na kogoś ,kogo nie znają i nei wiedzą czy jest naćpany, czy po prostu chory.Wtedy odkrycie o co chodzi miało by prawdziwą siłę, a tak było chwilową pożywką dla tabloidów,które się nabrały i nic z tego nie wyszło.
 

ads
 

zbiórka już zakończona,jednak dalej warto zajrzeć na stronę
www.siepomaga.pl/dlapsa
Ta reklama to prawdziwy majstersztyk, zabawny słowny kalambur, trochę w stylu Tarantino,ale i tak wszyscy wiedzą o co chodzi.
 

ads
 

Bardzo ważna kampania, umieranie na raka jelita to nic przyjemnego, pewnie jak na inne rodzaje raka, jednak  to akurat znam z autopsji i osobiście polecam : ZRÓB KOLONOSKOPIĘ, to żaden wstyd, jeżeli czujesz się źle i jest podejrzenie , ze może to być coś poważnego , nie czekaj, na nieleczonego raka jelita umiera się szybko :/
zrobkolonoskopie.pl/linki/mam-haka-na-raka/
 

 

Kategorie blogów