Wpisy oznaczone tagiem "klient" (112)  

audiobook-poradniki
 
Autor:  Adam Szaran

Obecnie na rynku klient ma bardzo duży wybór produktów i usług. W realiach wyścigu konkurencyjnego oferty coraz częściej mają podobną zawartość a rozbieżności pomiędzy cenami w danym segmencie jakościowym nie są powalające. W tych warunkach decyzja klienta bardzo często oparta jest o czynnik związany z lubieniem i sympatią, zależny od relacji jakie z nim zbudujesz. Decydujące dla Ciebie może być 30 sekund. Czy potrafisz zrobić w tym czasie coś co sprawi, że klient Cię polubi?

W publikacji tej znajdziesz konkretne techniki budowania relacji z klientem lub inną wybraną przez Ciebie osobą.


Szczegóły publikacji:
zlotemysli.masz24.pl/element-tworczy-techniki-sz…


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej publikacji Wydawnictwa "Złote Myśli", znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/stronaglowna.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-kryminaly
 
Autor: Karin Slaughter  

Charlotte Quinn prowadzi praktykę prawniczą w rodzinnym miasteczku, a swój zawód traktuje jak misję. Chce bronić tych, których społeczeństwo dawno spisało na straty. Kiedy zgłasza się do niej osierocona nastolatka, sugerując, że być może zostanie bezprawnie pozbawiona funduszu powierniczego, Charlotte natychmiast postanawia interweniować. Jednak im więcej faktów wychodzi na jaw, tym bardziej Charlotte żałuje, że przyjęła tę sprawę. Jej klientka notorycznie ją oszukuje i ma na sumieniu o wiele więcej, niż chce wyjawić.



Szczegóły publikacji:
kryminaly.masz24.pl/ostatnie_tchnienie.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "kryminał, sensacja, thriller", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-kryminal-sensacja-thriller.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebooki24org
 
W publikacji „Element twórczy. Techniki szybkiego budowania relacji z klientami” znajdziesz konkretne techniki budowania relacji z klientem lub inną wybraną przez Ciebie osobą.

Obecnie na rynku klient ma bardzo duży wybór produktów i usług. W realiach wyścigu konkurencyjnego oferty coraz częściej mają podobną zawartość a rozbieżności pomiędzy cenami w danym segmencie jakościowym nie są powalające.

www.ebooki24.org/(…)element-tworczy-techniki-szybki…

element-tworczy-techniki-szybkiego-budowania-relacji-z-klientami.jpg
  • awatar SandraRu: Budowanie relacji z klientem to jedna sprawa, ale utrzymanie i ich pielęgnacja to znacznie cięższa i ważniejsza sprawa. Ostatnio natknęłam się na bardzo rozbudowany program do zarządzania aplikacjami i zarządzania firmą, mianowicie ax-dynamics.com/dynamics-365/enterprise-edition, pomaga on też bardzo w tworzeniu siatki kontaktów i w podtrzymywaniu relacji z klientem- polecam się zapoznać :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

ebook-kryminaly
 
Autor: Zygmunt Zeydler-Zborowski  

W oberży Darlena, położonej w niewielkim Farrow, pojawiają się ślady zabłoconych butów, które właściciel zmuszony jest wielokrotnie usuwać. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że ślady te zobaczyć można na… suficie. Mało tego – nie wiadomo, kto, w jaki sposób i po co je tam pozostawia. Darlen traci klientów, a ci nieliczni, którzy u niego nocują, giną niedługo w tajemniczych okolicznościach. Czy kolejną ofiarą złowrogiego „ducha” z krymiału pt. Spacer po suficie okaże się młody literat, szukający natchnienia w murach starej gospody? A może jednak rozwiąże on tę zagadkę? Będzie mu na tym zależało, oj, będzie – zwłaszcza że zostanie zamieszany w tę sprawę bardziej, niżby chciał. Tymczasem skryte w jesiennych szarościach Farrow ma mu coś jeszcze do zaoferowania…


Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/(…)kryminal_spacer_po_suficie_p100976.…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "kryminał, sensacja, thriller", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-kryminal-sensacja-thriller.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

amsisley
 
amsisley:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

ebooki24org
 
Czy zdarzyło Ci się, że Twój klient posiadał większą wiedzę na temat produktu/usługi, którą sprzedajesz?

Dzisiaj, gdy dostęp do informacji jest banalnie prosty, coraz trudniejsze staje się posiadanie przez sprzedającego przewagi informacyjnej. Konkurencja zarówno wśród firm, jak i wśród przedstawicieli handlowych jest coraz większa.

www.ebooki24.org/(…)badanie-potrzeb-klienta-urszula…

badanie_potrzeb_klienta.jpg
 

tomaszm21
 
Autor: Maureen Child  

Rodzina Corettich od pokoleń zajmuje się kradzieżą kosztowności. Gianni jako jedyny zszedł z tej drogi i podjął pracę. Ze starymi nawykami trudno jednak zerwać. Marie, piękna agentka ochrony, szantażem zmusza go do odzyskania naszyjnika skradzionego jej klientce. Jest pewna, że Gianni nie potrafi niczego jej odmówić...


Szczegóły publikacji:
www.nexto.pl/(…)seksowna_szantazystka_p97495.xml…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "romans", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-romans.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-romans
 
Autor: Janice Maynard  

Opis:

Larkin Wolff, właściciel firmy ochroniarskiej, kieruje się żelaznymi zasadami, między innymi nigdy nie łączy spraw zawodowych z prywatnymi. Jednak gdy jego klientką zostaje piękna Winnie Bellamy, jest nią tak zafascynowany, że zaczyna łamać te zasady…


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/ebooki/wbrew_zasadom_p97514.xml

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "romans", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-romans.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

ebook-romans
 
Autor: Maureen Child  

Rodzina Corettich od pokoleń zajmuje się kradzieżą kosztowności. Gianni jako jedyny zszedł z tej drogi i podjął pracę. Ze starymi nawykami trudno jednak zerwać. Marie, piękna agentka ochrony, szantażem zmusza go do odzyskania naszyjnika skradzionego jej klientce. Jest pewna, że Gianni nie potrafi niczego jej odmówić...


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)seksowna_szantazystka_p9749…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Więcej ebooków z działu "romans", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-romans.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

epartnerzy
 
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu

Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!

O autorze:
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.

Promocja tylko 02 grudnia 2015 r. - sprawdź na stronie:
epartnerzy.com/okazja-dnia.xml

Poza promocją publikację znajdziesz na stronie:
epartnerzy.com/(…)e-marketing_w_praktyce__strategie…

Książka w formacie EPUB (bez zabezpieczeń DRM) na PC, e-czytniki, smartfony i tablety. Możliwość pobrania PDF z poziomu Biblioteki (dla zarejestrowanych).

Darmowy fragment:
aspiracja.com/(…)e_marketing_w_praktyce_strategie_s…

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook.jpg


******
Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Mirosław Smoczyński  

W rozmowach z kontrahentami masz możliwość prowadzenia trzech rodzajów rozmów: sprzedażowych, handlowych i negocjacyjnych. Kiedy wybrać właściwy? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w niniejszej publikacji. Dowiesz się ponadto czym rozmowy handlowe różnią się od klasycznej sprzedaży i co zrobić, aby zapobiec „wesołemu rozdawnictwu” handlowców w odpowiedzi na pierwsze roszczenia klienta.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)rozmowy_handlowe__p84194.xm…

Więcej ebooków z działu "ekonomia, biznes, finanse", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-ekonomia-biznes-finanse.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)ekonomia_biznes_finanse_c10…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Rozmowy handlowe - ebook.jpg
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Mirosław Smoczyński  

Jak mówić „nie” i nie tracić klientów? Nie zawsze klient ma rację. Czasem musisz powiedzieć „nie”. Zobacz, kiedy i jak asertywnie odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.
odmawiać, by mieć szansę na dalszą współpracę z klientem.


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)roszczeniowy_klient__p84192…

Więcej ebooków z działu "ekonomia, biznes, finanse", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-ekonomia-biznes-finanse.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)ekonomia_biznes_finanse_c10…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Roszczeniowy klient - ebook.jpg
 

ebook-ekonomia
 
Autor: Joanna Czerska  Monika Czołba  Lidia Krużycka  

Poszukujesz rozwiązań, które pomogą Ci zwiększyć produktywność fabryki? Chcesz szybciej realizować zamówienia klientów? Rozważ wdrożenie przepływu jednej sztuki – narzędzia koncepcji Lean Management, pozwalającego zmienić organizację przepływu materiałów przez fabrykę i uzyskać wzrost efektywności procesu wytwórczego


Szczegóły publikacji:
czytajnas.nextore.pl/(…)narzedzia_podnoszenia_produ…

Więcej ebooków z działu "ekonomia, biznes, finanse", znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki-ekonomia-biznes-finanse.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/(…)ekonomia_biznes_finanse_c10…

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Narzędzia podnoszenia produktywności - ebook.jpg
 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/(…)adwokat_przyszedl_na_widzenie_ze…
Adwokat przyszedł na widzenie ze swoim klientem:
- Mam dla pana dwie informacje: dobrą i złą.
- To zacznij pan od złej.
- Badania krwi wykazały, że był pan na miejsc
morderstwa.
- A ta dobra wiadomość?
- Spadł panu poziom cholesterolu.
adwokat_przyszedl_na_widzenie_ze_2013-10-30_04-13-47.jpg
 

sevensperfection
 
Sevens perfection:

Bilans:
08:00  -  owsianka [3 łyżki płatków owsianych, 1 łyżka kaszy manny, 1 szklanka mleka, cynamon]
11:30  -  kromka pszennego z szynką, jabłko
14:00  -  4 małe kromki pszennego z szynką, jabłko
19:00  -  sałatka [pomidor, pół ogórka, pół małej cebulki, 2 łyżki oliwy z oliwek]
+ czarna kawa bez cukru 2x, zielona herbata 2x, malinowa herbata 3x

OMG! Sorry, że znowu będę gadała o pracy, ale o tym muszę wam opowiedzieć.
Jak wiecie pracuję w odzieżowym. Jest tam dział damski i na dół po schodach schodzi się też do męskiej sekcji. Na dole nie ma kasy, więc nikt tam nie siedzi, jest pusto. Dopiero jak jakiś klient tam idzie, to wtedy schodzimy, najczęściej ja.
No więc wchodzi facet do sklepu. Typowy mięśniak-lovelas. Schodzi na dół, więc już ruszam, żeby iść za nim. Tam pytam mu się jak zwykle:"czy szuka pan może coś... konkretnego?". Na wejściu stoi stół i pierwsze co widać to bojówki. On mówi:"tak, bojówki". No to mu tam pokazuję, pytam czy chce pan przymierzyć... itp. Wziął rozmiar 32. Przymierza. Pytam czy pasują. On wychodzi, pokazuje mi się. Za małe. Więc szukam 33. Nie było, to poleciałam szybko na górę sprawdzić w systemie czy są w ogóle jeszcze gdzieś w magazynie. Nie było. Schodzę. Mówię, że nie mam 33 więc daję 34 - może akurat przypasują. Podając mu je głęboko patrzył mi w oczy, aż się normalnie speszyłam. Poszedł przymierzać te drugie i k***a!!!!... Specjalnie nie zasłonił kotary w przymierzalni i  zaczął zdejmować te poprzednie spodnie. Od razu się wycofałam i poszłam na górę do dziewczyn. Opowiadam im... i mówię "niech se sam radzi, ja już tam nie zejdę"
Gdybyście widziały jego sposób poruszania się i gesty. Tak kokietował, że aż rzygać mi się chciało. Nie był może i brzydki, ale stary. Dziewczyny potem mi o nim opowiedziały, że zawsze jak tu przychodzi, to albo wyjdzie z przymierzalni bez koszulki... że ciągle coś takiego wywija. No ja pierdole. Gdyby nie to, że na dole nikogo więcej nie było - tylko ja i on, to może bym nie uciekła i jeszcze mu coś przygadała. Chociaż wtedy by się pewnie zasłonił.
Nic nie kupił i wyszedł ze sklepu. Zeszłam na dół i na ladzie leżały te spodnie, które przymierzał. Nic więcej nie było ruszone. To ja się pytam, po c**j w ogóle przyszedł?
MASAKRA, mówię wam. Często się zdarzają starsi faceci patrzący ci głęboko w oczy i z dziwnymi uśmieszkami na twarzy. Widzą, że jesteśmy dla nich miłe, ale przecież nie k***a dlatego, że są tacy uroczy, tylko dlatego, żeby coś kupili. I albo to chamsko wykorzystują, albo są tacy naiwni... Już sama nie wiem, ale wk****a mnie to niesamowicie!

- Ja tu pracuję!!! Na ulicy bym nawet na ciebie nie spojrzała dziadku!
  • awatar ♥ T ♥: Obrzydliwy koleś :s
  • awatar CedricGed: Oby wszystkie demony na koniec tego roku i miłości do ziemi wznosi się do nieba, w którym nie mieszka tylko pokój i radość. http://member.my-addr.com/uploads/images/1246.jpg
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

ebooki24org
 
Książka kreśląca karierę etycznego handlowca oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć” na rynku sprzedaży, jak się wyróżnić i jak przywiązać do siebie klientów.

“Dlaczego ludzie kupują i co zrobić, aby kupili właśnie od Ciebie? Jak sprzedawać z klasą i osiągnąć sukces? Jak będąc sobą, wygrać na rynku?”

Publikacja ta skierowana do osób, które chcą zająć się sprzedażą; tych, które już pracują jako handlowcy oraz do tych, które zarządzają sprzedażą. To książka kreśląca karierę ETYCZNEGO HANDLOWCA oraz będąca odpowiedzią na pytanie: jak nie „wyginąć” na rynku sprzedaży, jak się wyróżnić i jak przywiązać do siebie klientów.

www.ebooki24.org/(…)dlaczego-wyginely-dinozaury-dar…
Dlaczego wyginęły dinozaury?.jpg
 

kciuk-pl
 
Dowiedz się dlaczego klienci opuszczają twoje strony internetowe i jak sprawić aby zostali na nich o wiele dłużej.

Link: www.kciuk.pl/Dlaczego-klienci-opuszczaja-Twoja-s…
 

 

Kategorie blogów