Wpisy oznaczone tagiem "koncentracja" (38)  

badbunny
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Bad Bunny:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ebooki24org
 
Co powiesz na to, że mam dla Ciebie coś co zwiększy Twoją koncentrację o minimum 300%?

Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się własnym rozwojem i ulepszaniem swojego życia – wyobraź sobie ile nowej wiedzy i nowych umiejętności będziesz w stanie nabyć i wykorzystać w praktyce przyswajając informacje w tak zawrotnym tempie!

www.ebooki24.org/p/hiperkoncentracja-kamil-dunowski


/Hiperkoncentracja.jpg
 

miko888
 
Zdarza Ci się zapominać lub masz kłopoty z nauką?
Warto sprawdzić środek Momentum, to naturalny lek, który usprawnia prace mózgu.
Produkt działa kompleksowo - poprawia pamięć i koncentrację oraz osiągi w przyswajaniu wiedzy.


Poczytaj opinie o produkcie Momentum.
Zobacz gdzie kupić produkt, sklep, apteka, Allegro?
Najlepsza cena od producenta momentum.tu-promocja.sklep.pl/
 

ekogroup
 
www.ekogroup.info/(…)kierowco-jesienia-uwazaj-przed… - Według policyjnych statystyk w październiku, listopadzie i grudniu 2015 r. doszło w Polsce do 8 800 wypadków drogowych, w których zginęło 849 osób, a 10 305 zostało rannych.

Jazda jesienią z pewnością wymaga od kierowców dużej koncen
 

eve.lynn
 
Nie mogę się skupić.
Myślę o Adim.
Zaproponowałam mu spotkanie, a on napisał, że nie teraz.
Teraz napisałam drugi raz czy teraz.
Koniec już więcej nie napiszę.

Poczekam do 22:30 i idę się wykąpać.

40481__think_different__by_psychosomaticc.jpg
 

banzajpl
 
Współczesny świat odebrał nam zdolność do koncentracji. Życie w biegu, nieustannie wisząca nad głową masa problemów, planów, punktów do odhaczenia, specyfika współczesnego życia...
www.lifestyle.banzaj.pl/Od-prostej-medytacji-do-…
 

narelaks
 
Ostatnio zauważyłem u siebie dość spore problemy z koncentracją. Cholera jasna, nie mogę się skupić na jednej rzeczy, tylko robię 10 rzeczy na raz i żadna nie wychodzi mi dobrze. Czy też tak miewaliście?

blog.fruiti.pl/(…)mam-problemy-z-koncentracja-czy-t…
 

xdpedia
 
www.xdpedia.com/4228/odchudzanie_vs_wzrost.html
Po czterdziestu latach prób czas przyznać,
że z odchudzaniem mi nie wyszło.
Teraz skoncentruje się na tym,
jak być wyższą...
odchudzanie_vs_wzrost_2013-12-30_00-04-57.jpg
 

conico
 
Tak, moją największą wadą jest lenistwo, nie mogę też zapomnień o upośledzonej koncentracji. W poniedziałek dwa zaliczenia, we wtorek następne dwa, w środę prezentacja, jakby tego mało było inżynierkę trzeba pisać i oddać przed końcem stycznia. Jak widać HardCore w chuj, a Ola siedzi, ogląda biegi narciarskie, w międzyczasie przegląda internety... Jak się wziąć w garść się pytam?! Jak?!... :C
 

ebook-poradniki
 
Autor: Paweł Sygnowski

Jak sprawić, aby nasza koncentracja podczas ważnych zadań, była na najwyższym poziomie...

„Koncentracja to jedna z najważniejszych życiowych umiejętności. Bez odpowiedniej koncentracji żadne zaplanowane przedsięwzięcie nie ma szans na powodzenie. Koncentrować się na czymś, to znaczy zauważać to, co widzimy; naprawdę słuchać tego, co słyszymy; odczuwać to, czego dotykamy; delektować się tym, czego próbujemy i wąchamy, jak również mieć świadomość tego, o czym myślimy.

W koncentracji kluczową sprawą jest zdolność skupiania się na określonej czynności. Możesz sądzić, że jesteś w stanie skoncentrować się na paru rzeczach jednocześnie. Z naukowego punktu widzenia taka podzielność uwagi jest niemożliwa. Jeśli próbujemy robić dwie rzeczy naraz, bezustannie zwracamy uwagę to na jedną, to na drugą z nich (zmiany przedmiotu uwagi są błyskawiczne i niezauważalne), wobec czego nie koncentrujemy się całkowicie na żadnej z tych spraw.”
(autor)


"Darmowy fragment" do pobrania, znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/zabojcza-koncentracja.html

Więcej publikacji Wydawnictwa "Złote Myśli", znajdziesz tutaj:
zlotemysli.masz24.pl/stronaglowna.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Pigułki Wiedzy. Skracamy drogę do nauki i praktyki.
zlotemysli.masz24.pl/pigulki-wiedzy-zobacz-zrozu…
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

przebudzmysie
 
Autor streszcza w książce dwadzieścia lat swoich studiów i doświadczeń z zakresu samodoskonalenia. Wykazuje, że to nie stres jest tym, co nas zabijam lecz nasza nań reakcja. Autor prowadzi czytelnika od prostej umiejętności samoregulacji po wyżyny wiedzy duchowej i transpersonalnej świadomości.


www.rema.com.pl/(…)Relaksacja-koncentracja-medytacj…
Pokaż wszystkie (1) ›
 

uzupi324
 
uzupi: Nie mogę się ostatnio ogarnąć. Wszystko zawalam, bo zostawiam sobie na ostatnią chwilę. Kilka rzeczy poszło mi całkiem dobrze, a reszta woła o pomstę do nieba. Próbuję robić notatki w postaci map myśli. Ogólnie świetna sprawa i więcej się pamięta, ale nie umiem teraz się skupić na tekście. To trudne! Zobaczyłam notatki kolegi i były takie idealne, widać było, że "wszedł" w ten tekst i go dobrze zanalizował. Ja dalej na płytko. Wiem, że mam już mało czasu i naprawdę chcę się z wszystkim wyrobić, ale osiągnięcie wysokiej koncentracji to dla mnie długa droga. Coś mnie musi zainteresować, coś zwrócić uwagę. A co może? Nie ma nauki dla nauki w moim wypadku, nie wiem zresztą, czy takie podejście jest odpowiednie, czy powinnam szukać innego. Chciałabym uczyć się z przyjemnością i pewna tego, że przyniesie to oczekiwane owoce i pozwoli mi potem się wykazać na egzaminach i kolokwiach. Ale za późno zaczęłam. Ten semestr po prostu zaliczę. Następny zacznę i skończę z wielką pompą. Życzcie powodzenia.
 

samotnia
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

azunia13
 
Ostatnio bardzo mi zależy żeby przysnił mi się sen na ten konkretny temat. Ponieważ wiem że jeśli dojdę do pewnego miejsca to od razu zobacze ten obraz, te zdarzenie zaczęłam interesować się świadomym śnieniem. Czytałam na ten temat mnóstwo artykułów i dość duzo się dowiedziałam.>:o Mam sporo informacji. Niestety żeby udało się osiągnąć stan swiadomego snu trzeba najpierw zrealizować dość sporo ćwiczeń. Opublikuję tu 5 z tych ćwiczeń. Każdy z Was może je wykonywać. Ćwiczenia te pomagają osiągnąć stan koncentracji i wyciszenia umysłowego, co pomaga także w szkole czy w pracy.

1.Oddychanie

To ćwiczenie pozwoli Ci się odprężyć, wyciszyć umysł i pogłębić stan relaksacji.

Ćwiczenie jest niezwykle proste. Polega ono na zamknięciu oczu i skupieniu całej uwagi na swoim oddechu. Chodzi o to by Twoje myśli podążały dokładnie za wdychanym i wydychanym powietrzem. Spróbuj rozproszyć wszystkie inne myśli koncentrując się zupełnie na swoim oddechu i jak najgłębiej poczuć jak powietrze wypełnia Twoje wnętrze. Dodatkowo, używając swojej wyobraźni, możesz nadać wdychanemu powietrzu kolor i wyobrazić sobie jak energia tego koloru wypełnia Twoje ciało. Szczególnie dobrze pasuje tutaj kolor niebieski, fioletowy, purpura. Zbyt ciepłe kolory jak żółty czy czerwony działają pobudzającą i nie pomagają pogłębiać stanu relaksacji. Pomyśl, że energia oddechu wypełnia stopniowo całe Twoje ciało wypełniając klatkę piersiową, brzuch, rozchodzi się po nogach i rękach docierając aż do końcówek palców. Jednocześnie z każdym wydechem wyrzucasz z siebie wszystkie negatywne emocje i napięcie, czuje się lekko i swobodnie. Twój umysł jest teraz czysty i chłonny. Ćwiczenie powinno trwać około 5 minut.

2.Masaż świadomości

To ćwiczenie pomoże Ci podnieść świadomość swojego ciała, co z kolei pomoże ci aktywizować ciało astralne, które będzie w stanie czuć dotyk czy smak zupełnie tak jak Twoje normalne ciało. Wybierz na swoim ciele punkt, na którym skoncentrujesz uwagę. Na przykład spróbuj poczuć końcówkę palca. Jeśli masz z tym problem, wykorzystaj maksymalnie swoją wyobraźnię. Pomyśl, że dotykasz to miejsce ołówkiem, drugą ręką lub jakimkolwiek innym obiektem. Gdy uzyskasz punktową świadomość swojego ciała, zacznij przesuwać ją wzdłuż palca, całej dłoni, ramienia. Gdy ćwiczenie zacznie iść sprawniej, wprowadź świadomość kilku punktów jednocześnie, na przykład końcówek palca na obu dłoniach. Staraj się koncentrować się w równym stopniu na obu przesuwających się punktach.

3.Trenuj wyobraźnię

Staraj się w swoim umyśle tworzyć starannie wypracowane obrazy, w których nie zabraknie również dźwięków, wrażeń dotykowych czy zapachowych. Przenoś się w wyobraźni w takie miejsca, w których poczujesz się w pełnie zrelaksowany/a. Wyobraź sobie, że spacerujesz po plaży, po miękkim piasku, staraj się poczuć jak jest ciepły, poczuć stopami jaki jest w dotyku, niech te odczucia przenikną całe twoje ciało. Jednocześnie wsłuchuj się w szum fal, tylko od ciebie zależy, z jaką częstotliwością będą one rozbijać się o brzeg. Dostrój je do swojego wewnętrznego rytmu, zharmonizuj je ze swoim wnętrzem. Dodaj to tego odgłosy morskich ptaków, dodaj chłodny wiatr, który czujesz na swojej skórze. Skoncentruj się na tyle, by wszystko odczuwać jak najintensywniej. Wyobraź sobie, że podnosisz muszle i kamienie, postaraj się naprawdę poczuć je w dotyku, czy są całkiem gładkie czy są zimne czy ciepłe. Podejdź do wody, zanurz w niej stopy, poczuj jak oblewa je morze. Rozejrzyj się dokoła, popatrz daleko w morze, być może w oddali pływa kuter lub żaglówka. Teraz podnieś patyk, napisz jakieś przesłanie dla swojej świadomości i pozwól by przeczytało je morze, niech obleje falami ten napis i przyjmie do swojej wiadomości.

4.Skanowanie obrazów

W dowolnym miejscu przyjrzyj się dokładnie wszystkiemu, co widzisz i postaraj się dokładnie to zapamiętać. Zeskakuj obraz wprost do swojego umysłu. Gdy to zrobisz, zamknij oczy i dokonaj rearanżacji układu. Baw się w przestawianie elementów, eksperymentuj również z absurdalnymi układami. Pamiętaj, że ty o wszystkim decydujesz.

5.Wyciszenie umysłu

Nasza cywilizacja przyzwyczaiła nas do odbioru ogromnej ilości szumu informacyjnego. Wiele osób czuje się w związku z tym niepewnie w warunkach ciszy i braku odpowiedniej ilości bodźców. W celu osiągnięcia wewnętrznej harmonii potrzebne są nam jednak okresy zupełnego wyciszenia i maksymalnego odcięcia od bodźców zewnętrznych. Zupełne wyciszenie wszelkich myśli jest dla początkujących zadaniem bardzo trudnym. Początkowo można więc spróbować odliczania (na przykład od 100 do 0 - odliczanie w dół wycisza lepiej niż liczenie do góry) lub powtarzania tej samej formuły. W następnym etapie spróbuj wpatrywać się przez trzy minuty w jeden punkt, nie myśląc o niczym innym (nie wolno ci o niczym myśleć, ale możesz pozostawać świadomy swojego oddechu i odczuć zmysłowych)

Ćwiczenia wykonujcie w wolnym czasie lub tuż przed zaśnięciem.
  • awatar azunia: Komentujcie, komentujcie!!! Jesli macie takie zainteresowanie które moge opublikować to gotowy artykuł wysyłajcie na aza13@onet.pl nie zapomnijcie o podpisie!!!:)
  • awatar ~ killer love ♥: bisi.pl/1234864869 - darmowe doladowania . wystarczy ze uzbnierasz 10 wejsc i masz doladowanie za 5 zł . Naprawdę polecam . : ) WEJDŹ . Twoje jedno wejśćie zbliża mnie o krok do wygranej ! : *
Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kategorie blogów