Wpisy oznaczone tagiem "lity" (204)  

iwonia77
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Niezmodyfikowana Genetycznie:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ondiblondi
 
Ondiblondii: Czesc kochanee! obiecałam wam jakąś stylizacje z  moimi nowymi litaaamiii a wiec prosze :):*
DSCN2228.JPG


DSCN2230.JPG


DSCN2221.JPG



Pazurkii z dzisiaj :) nadal zapuszczam (jeszcze nie obgryzłam haha )
DSCN2249.JPG


_____________________________________________-

Co tam u was?  jak świeta?  Wesołych Świat !! :***
 

ondiblondi
 
Wrescie doczekałam się moich buucików:)
Takkaaa szczesliwa !!

DSCN2154.JPG


DSCN2160.JPG


DSCN2156.JPG


Przyszly mi wczoraj  około 16,zakochałam się *.*  nosze je teraz ciągle są tak stabilne :)
Pasują do mojej parkiii i kocham je heheh :D
Idealny kolor,idealny rozmiar,idealna wysokosc wszystko na +  . Serdecznie moge je wam polecic bo ja naprawde te buty kocham od wczoraj gdy tylko je dostałam.Co prawda na początku bałam sie w nich wyjść bo to chyba najwyzsze buty z mojej calej kolekcji ale są lepsze od  koturn których byłam wielką fanką :) Jesli tylko bedzie  ladniejsza pogoda przygotuje dla was jakąś stylizacje z nimi :)

A wam jak sie podobają????
 

ondiblondi
 
cooltext150824186511347.png


Haj kochane! Dzisiaj mam dla was makijaż nowosciami.
DSCN2075 modified.jpg


Kosmetyki jakich użyłam:
DSCN2085.JPG

Podkład jako jedyny nie jest nowoscią :)
DSCN2086.JPG


DSCN2095.JPG


DSCN2096.JPG


DSCN2084.JPG


DSCN2082.JPG


DSCN2105.JPG



DSCN2103.JPG


DSCN2090.JPG


DSCN2102.JPG


Uważam,że każde z tych kosmetyków spełniło swoją role i są gienialne,Gorąco wam je polecam. Mam nadzieje,że ten lekki,dzienny makijaż wam sie podoba :))

wogóle wczoraj zamówiłam sobie piekne lity <3 i juz nie moge sie doczekać aż przyjdą:))

allegro.pl/zamsz-eko-lity-na-slupku-botki-bl07-k…


super-modne-lity-lita-jeffrey-campbell-khaki-bez.jpg


9ffc12ac000084d35096e05b.jpeg


09ca581b000910905096e05d.jpeg


d7908c4f0019895a5096e05b.jpeg



Podobno lity to najwygodniejsze buty na korku :) mojego brata była ma tylko,że czarne są takie leciutkie i tak stabilne,MEga :)zakochałam się
postanowiłam,że musze je mieć :) Zrobie dla was stylizacje z nimi jak tylko przyjdą !!

Pozdrawiam A <3
Pokaż wszystkie (4) ›
 

lovebass
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

jagodowa40
 
hej wszystkim :)
Tym razem mam dla Was wiosenną stylizację :) postawiłam na coś bardziej luźnego, bo własnie w takich stylizacjach czuję się najlepiej ;)
Do czarnej bluzki z baskinką i ramoneski założyłam moje ulubione ostatnimi czasy legginsy,  oraz wbrew pozorom bardzo wygodne lity. Do tego wszystkiego dobrałam torebkę z frędzlami.
Efekty możecie zobaczyć poniżej.;))
więcej zdjęć na : xblueberrysfashionx.blogspot.com/(…)casual-look.htm…

mo.jpg
Pokaż wszystkie (4) ›
 

milab
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lovebass
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lovebass
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

lovebass
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

raspberrry
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fashionlovers
 
Fashion Lovers: Hej kochani! Witam was po długiej przerwie. Teraz będę pisać co dziennie. Chciałabym was poprosić,abyście w komentarzach napisali o czym chcielibyście poczytać wpisy na tym blogu ;D.
A jak na razie to co sądzicie o tych litach? Ja bardzo lubię takie neutralne kolory. Pasują prawie do wszystkiego i zawsze są modne. Moim zdaniem te buty są idealne :).
indeks.jpg
 

stylowki24
 
Prześliczny zestaw, dzięki któremu nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie :)

1757.jpg


Sprawdź, gdzie kupisz: www.stylowkidlanastolatek.pl/czerwono-panterkowy…
Pokaż wszystkie (2) ›
 

oldzi.4
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

 

Kategorie blogów