Wpisy oznaczone tagiem "lolita fashion" (106)  

malinek2000
 
Hej :) nie pisałam 28 dni ;/
Wiecie wakacje, wyjazdy i takie tam no i człowiek już nie ma czasu XD  

Dziś miałam bardzo pokręcony sen ........ byłam w jakiejś krainie " elfickiej" ale samych elfów tam nie było XD i nie wiem skąd znalazłam główkę od pięknej BJD i tam była w jakimś dziwnym budynku taka kobieta co szyła  rzeczy dla BJD i no dałam jej tą lalkę by dla niej coś uszyła ( choć miałam samą główkę więc trochę to bezsensu no ale w końcu to tylko sen)  i nie mogłam jej potem znaleźć i no jej szukałam szukałam i nic..... i nagle się " niby" obudziłam i moja mama mi ją dała z całym ciałkiem już i ja taki tekst powiedziałam .... " co ona taka bez biustna" haha XD i no zmieniłam jej face up i w ogóle.ale się obudziłam znów .......
i poczułam taki smutek  bo nie mam tej BJD  ;-;

Laurusia to ma dziwne sny c:






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sweet lolita to najsłodszy rodzaj lolity.
Jest najpopularniejszym rodzajem loli po " Gothic Lolicie"
Jak wiadomo  Lolity noszą tylko spódnice i sukienki, spodnie są zakazane !
Styl Sweet Lolita jest bardzo przesadny i urozmaicony, dominują słodkie wręcz przesłodzone, dziecięce elementy.


sweet lolita.jpg




Charakteryzuje się:
- kokardkami
- pastelowymi kolorami jak jasny róż, fiolet, błękit, biel
- dziecięcymi motywami
- koronkami
- falbankami
- tiul
- rajstopkami/zakolanówkami ze słodkimi motywami
- bucikami na klocku/ czy balerinami
- biżuteria w bardzo dziecięcym stylu
- Torebki w kształcie ciasteczek, cukierków, pluszaków

doctor_bag_white_main_600.jpg


rqvucd1371202822402.jpg


ogólnie mogłabym pisać i pisać o elementach ubioru sweet lolity lecz sądzę, że tyle wystarczy.


Sweet Lolity preferują falowane włosy  czasem  potraktowane  rozjaśniaczem.
Noszą też peruki w pastelowych kolorach.


Makijaż powinien być w miarę delikatny ( choć coraz częściej widzę jak lolity z nim przesadzają) by zachować dziecięcy urok. Sztuczne rzęsy i soczewki circle lens obowiązkowe !  

tumblr_l7846qia0b1qzblcxo1_400_164459698.png





Jak widzicie ten rodzaj Lolity jest bardzo słodki, dziecinny,uroczy.
Kiedyś bardzo podobała mi się ta wersja loli ale aktualnie stawiam na mroczniejsze wersje lolity o których napiszę w następnym wpisie



Za parę dni postaram się dodać kolejny opis innego rodzaju Lolity ^-^


Sayonara ^^
 

malinek2000
 
Ohayo :3 chciałabym przeprosić, że nie pisałam 8 dni ale jestem na festiwalu i w ogóle nie mam czasu by na neta wejść. Czasem  na telefonie jestem na internecie ale no pisanie posta zajęłoby mi z dwie godziny haha XD

Tak  w ogóle co tam u was słychać?
Jak mijają wakacje ?


Powiem wam, że jestem coraz bliżej mojego celu czyli kupna pullip ! :D Już planuję jak zarobić  na nią hue hue ;)

Mam koleżankę która bez problemu zrobi mi dla niej wiga oraz face up  czy uszyje ciuchy :)

Właśnie ona sobie teraz kupiła bjd i powiem, że zrobiła jej śliczny face up i uszyła jej ciuchy  i jest w trakcie robienia wiga.



Przejdźmy może tak do " Kawaii Inspiracji" ? XD



5_original.png


10557423_928761600488686_3655741228866705108_n.jpg


447.jpg


3_original.png


20176113838_1_original.jpg


il_570xN.619677819_9dt2.jpg


Z_5D_2_24TKT6K_5DHHM_7BRDPZDDGQ_original.jpg


TB2vY82bXXXXXcmXXXXXXXXXXXX_!!13078752_original.jpg


QQ_E6_88_AA_E5_9B_BE20141204190341_original.jpg
  • awatar ∇ ♏iSS ℜℰℭKℓℇSS ∆: 2,3,4,9 i przedostatnie śliczne. ta biała suknia, chciałabym taką kiedyś mieć. :)
  • awatar She's a whiskey in a teacup: Licząc od końca: 2,3,4,5 oraz nrml. 3 Cudne! ;3
  • awatar Sakuja World: Wszystkie są cudowne! <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

malinek2000
 
Hejka :) Już w piątek koniec roku i... WAKACJE !!! Jejku jak ja się cieszę :3 a wy?  Jaką będziecie mieć średnią? Pasek będzie ?;) Ja będę mieć 5.0 lub 5.09 czy jakoś tak XD  W ogóle wczoraj zgubiłam się w internecie ;-; i obejrzałam bardzo intrygujący film powiedziałabym XD haha
Nie gubcie się nigdy w internecie mówię wam XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Czas na Kawaii inspiracje ^-^



B39OJ227-p-480x640.jpg


il_570xN.460622586_q22v.jpg


il_570xN.567837080_m3x1.jpg


p197-2.jpg


TB2u02DbXXXXXX7XpXXXXXXXXXX_!!1919435942.jpg


TB2TULHbXXXXXcqXXXXXXXXXXXX_!!41178.jpg


Zrzut ekranu 2014-09-12 (godz. 23.50.58).png


tumblr_nedp5ipmer1rel7fpo1_500.png


trend-alert-pearl-cat-ears--large-msg-134617386036.jpg


tumblr_n892vcZvxW1tp550ho1_250.jpg





~ Malina2000
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (18) ›
 

malinek2000
 
Hej hej ^-^  Wreszcie przygotowałam dla was Kawaii
Inspiracje :D

W ogóle powinnam wstawić tu nominacje bo jestem nominowana, aż 6 razy a dopiero jedną z nich zrobiłam ;-;
Jakoś nie mam chęci jej zrobić XD


W ogóle dostałam wezwanie ze szpitala i 1 lipca muszę jechać do szpitala ( a to jest środa) a operacja zapewne będzie w poniedziałek. Przez ten termin muszę zrezygnować z jednego wyjazdu wakacyjnego ale cóż bywa, są ważniejsze  rzeczy :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Czas na KAWAII inspiracje


10527307_908730879151277_72187722.jpg


T2e5gdXI0XXXXXXXXX-63230425.jpg


T2MU0.XwdXXXXXXXXX_!!417597651.jpg


T2zrhZX98XXXXXXXXX_!!63230425.jpg


TB2AC7gcXXXXXX3XXXXXXXXXXXX_!!550617121.jpg


TB2hoQicXXXXXb0XpXXXXXXXXXX_!!550617121.jpg


TB2mFgAbpXXXXb8XXXXXXXXXXXX-417597651.jpg


TB2M6kycVXXXXbqXpXXXXXXXXXX_!!550617121.jpg



Na dziś to tyle :) Nigdy nie lubię dodawać, aż tak wielu rzeczy ponieważ lubię po swoich postach zostawiać wam lekki niedosyt ^-^ ( jestem taka zuuua XD)



~ Malina2000
  • awatar gość: Tandetne
  • awatar Malina2000: @gość: Dla ciebie ^-^ A poza tym bądź dalej taka zwykła/zwykły jak reszta ... powodzenia
  • awatar Asumi10: Marzę o takich ubrankach.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

malinek2000
 
Jak widzicie jednak nie zostałam w tym szpitalu .
Ogólnie od 16 już czekałam na konsultację  a profesor przyjął mnie dopiero o .......... 21 ;-; Oczywiście spóźniłam się na pociąg a następny był dopiero o 3 rano ( nie dziękuję )  Nocowałam w jakimś tam hostelu i wczoraj o 16 byłam już w domu :)

................................................................................................................................................

Kilka dni temu kupiłam sobie śliczną kawaii sukienkę *-*

11418438_948774111855886_681527081_n.jpg



Czyż nie urocza ? Ogólnie na zdjęciu nie widać wszystkich szczegółów  bo góra sukienki ma takie śliczne wzory i sukienka jest bardziej różowa niż na zdjęciu :3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ogólnie jestem zwarta i gotowa i zamierzam zrobić z mojego bloga coś ... coś... bardzo ciekawego i ciekawszego niż zawsze :D mam wiele pomysłów więc czekajcie na nowe posty !
.................................................................................................................................................

Żeby nie było pusto dodam parę kawaii różności XD





1483215_627140744075286_5778444330115924739_n.jpg


kratka.jpg


m2hj7s-l-610x610-pastel+goth-goth-grunge-90+s-90s-soft+grunge-alien+creature-hot-sun-creepers-swag-swag+fag-jordan+s-creepy+cute-kawaii+dress-hella+cute-sun+dress-pastel+pink-hair-nu+goth-metal-nu+.jpg


TB2AOmscpXXXXcFXXXXXXXXXXXX-176666801.jpg







~Malina2000
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

malinek2000
 
Hej  ^.^ jak tam u was?

Czemu najfajniejsze nauczycielki muszą zachodzić w ciążę?
Bo tak miałam rok temu super nauczycielkę od Angielskiego i no była w ciąży i poszła na urlop, miałam taką BARDZO fajną nauczycielkę z matmy i ona już na zdrowotny poszła.
I właśnie się dowiedziałam, że moja ukochana Pani od j.Niemieckiego jest w ciąży i już poszła na zdrowotny choć jest dopiero w 2-3 miesiącu. To nie fair -.-

Wczoraj byłam z rodzicami na obiedzie u znajomych :) Oni sobie potem gadali a ja poszłam na górę pogadać z ich córką ( jest starsza ode mnie o rok )


No i szkoda, że już koniec ferii :P




Czas na kawaii inspiracje
261.jpg


427.jpg


T2zh5UXfdXXXXXXXXX_!!55084630.jpg


142-1010-0_color_0008.jpg


504.jpg


TB2vxVUbpXXXXakXXXXXXXXXXXX-74753543.jpg


TB2Rb91apXXXXaXXXXXXXXXXXXX_!!1919435942.jpg


SET23_1602_zpsad704177.jpg
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

malinek2000
 
Witajcie kochani ^.^ Dziś odpowiadam na część waszych pytań było ich dość dużo więc dzisiaj nie odpowiem na wszystkie. Więc nadal możecie mnie pytać pod postem " Pytania do...... mnie "
Ogólnie jest  mi BARDZOOO miło, że tak aktywnie pytaliście ^,^  
Od razu ciepło w serduszku mi się zrobiło :3



Pytania od  Kolory tęczy ♥

-Jaki jest twój styl?
Odp: ubieram się raczej w stylu Lolita Fashion lecz nie takim przesadnym i w niektórych rodzajach gyaru :)

-Ile masz lat?
Odp: 14 *.*

-Twój ulubiony zapach?
Odp:lubię mój ukochany zapach to pudrowy Chloe z nutą zielonej herbaty ^.^ i lubię też zapach lawendy

-Ulubiony smak tymbarka?
Odp: Nie piję takich chemicznych świństw

- Masz ,,Zniszcz Ten Dziennik''?
Odp: Nie :c ale chciałabym mieć

-Co robisz w wolnych chwilach
Odp: Śpiewam,rysuję,przeglądam blogi o Japonii i o Japońskiej modzie, wygłupiam się,wkurzam tatę XD i tworzę



Pytania od     RinbowxD



1. Od kiedy interesujesz się anime?
Odp: od maja 2014 :) ogólnie wiąże się z tym śmieszna ( dla mnie ) historia XD

2. Ulubione anime?
Chyba Ao Haru Ride tak myślę :3

3. Jak określiłabyś siebie jednym słowem? :)
Odp: Sorry nie da się XD

4. Czy pamiętasz datę założenia swojego bloga (i godzinę
jak chcesz XD)?
Odp: nie xD

5. Do jakiej chodzisz klasy: a, b, c, d czy może jakiejś innej?
Odp: chodzę do klasy " i " dość daleka nie xD

Pytanie od Martynkaaa *.*

Czy lubisz Yaoi ?
odp: nie nie lubię. Jestem Yuristką więc wiesz XD



To na tyle :3 podobało wam się jak odpowiadałam ?
Może macie jakieś jeszcze pytania ?




Malina2000
  • awatar Graphic Kami :3: Prosiłaś więc jeste XD Ja też kocham anime ♥ Fajne odpowiedzi. Jesteś o rok starsza odemnie ;)
  • awatar RainbowxD: Ciekawe odpowiedzi ^.^ Heh, nie wiedziałam, że jest taka klasa "i" xD.
  • awatar Blog Julii :3: 1. Jakie rodzaje gyaru lubisz naj? 2. Najgorsze anime, ktore wydziałaś? 3. Lubisz kolorowe włosy? 4. Imie BFF? 5. Ulubione danie? 6. Lubisz Tsubase Masuwake? 7. Lubisz Jigoko Shojo? 8. Lubisz Cosplay? 9. Marzenie? 10. Lubisz Hatsune Miku? 11. Lubisz kabarety? 12. Ulubiona piosenka? 13. Dlaczego założyłaś bloga? 14. Nie wstydzisz się być Gyaru w Polsce? 15. Ulubiony program TV?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

malinek2000
 
Cześć :) W sobotę byłam na zakupach *-* Kupiłam dość sporo rzeczy lecz tylko parę z nich mam na zdjęciach :P Większość moich nowości wyglądało nieciekawie na zdjęciach bo to albo kolor na zdjęciu był inny niż w rzeczywistości albo zdjęcie nie pokazywało uroku danej rzeczy :P

Kupiłam sobie najpierw taki puchaty sweter

10912832_330760260457522_1543605855_n.jpg


Jest uroczy moim zdaniem ^.^ Wyobrażam już sobie kawaii stylizacje z jego udziałem . Do tego jest bardzo milutki i cieplutki

W tym samym sklepie kupiłam sobie takie słodkie rajstopy z kotkami ^.^ Niestety nie zrobiłam ich zdjęcia ale pokaże was rajstopy ( z internetu) bardzo podobne do tych moich :)

rajstopy-cat-kot-japan-style-tattoo-okazja-3663737903.jpg




Kupiłam potem czerwony dość zwykły ale ładny sweter w H&M
nie zrobiłam jego zdjęcia XD


W Cubusie kupiłam lawendową koszulę dość prostą ale bardzo kawaii ^.^ i jeszcze kupiłam lawendowe rurki :)



W Reserwed kupiłam dwie spódniczki jedną bordowo-malinową rozkloszowaną

10881171_330759370457611_2094835563_n.jpg


Wiem na zdjęciu wygląda na różową -.- ale tak naprawdę jest ciemna i nie taka jaskrawa  ( Ty głupi aparaciku ogarnij się -.- )

A druga jest butelkowa na tiulu . Ogólnie jest bardzo lolicia moim zdaniem

10887769_330759707124244_1073425032_n.jpg


Na zdjęciu wygląda na taką raczej Seledynową -.- Kurcze ona jest piękna a na zdjęciu tego nie widać noszz


W Ikei jeszcze kupiłam różową latareńke, ogólnie jest przeurocza

1408004563_latarenka lampion stylowa rozowa.jpg


Niestety fota z neta XD


To tyle ( chyba )

co wam się najbardziej podobało ?


Malina2000
  • awatar ~Snowflake: Super rajstopy *,* i ta latarenka ;) Był może białe?
  • awatar Malina2000: @~Snowflake: Były ale już nie były takie słodkie ale również ładne były :)
  • awatar RainbowxD: Świetne te ciuchy! To musiały być bardzo udane zakupy :D. Rajstopki i ta pierwsza spódniczka podobają mi się najbardziej ^^. Ładna latareńka, zgadzam się, jest przeurocza. Szkoda, że u mnie w mieście nie ma IKEI :c.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

malinek2000
 
Hej co u was ? :)
U mnie bardzo dobrze :)

A tak w ogóle czy ktoś też jak ja płacze przy Ao Haru Ride ? XD
Ja przy mandze w ogóle nie ryczę a przy anime wyje jak do księżyca :P

To chyba wina muzyki i w ogóle :P

A i zakochałam się w  tym



To jest piosenka też do Ao Haru Ride tylko to nie jest opening ani eding :P Ta piosenka leci w trakcie tego anime czasem .


A tak w ogóle to( może ) wstawię tu kiedyś jakiś mój rysunek bo dużo rysuję i nawet dobrze mi idzie :)

Czy wy też tak "kochacie" Ao Haru Ride ( Ścieżki Młodości) jak ja ? XD


Teraz czas na moje " kawaii inspiracje "



20fq7ub.jpg


162407.jpg


T28gdVX8dXXXXXXXXX_!!11483969.jpg


T2.qA9XcdXXXXXXXXX_!!830055817.jpg


TB2h4Y1bpXXXXcxXXXXXXXXXXXX-74753543.jpg


T21ZsGXsRaXXXXXXXX_!!73251842.jpg


TB2xuI6aXXXXXXPXpXXXXXXXXXX_!!62962549.jpg_400x400.jpg


tumblr_nfkdi99oXk1rel7fpo1_500.jpg


T2CeLdXhtaXXXXXXXX_!!699298700.jpg



To tyle :)

Ps. Zauważyłam, że prawie zawsze gdy dodaje " Kawaii Inspiracje" wstawiam zdjęcie jakiegoś wianka( nie wiem czemu ) XD



Papap :3


Malina2000
  • awatar Dolores☺: hah,jestem bardzo za tym abyś dodała zdjęcia swoich rysunków,jestem bardzo ciekawa jak rysujesz. ;D Ps. Super te kreacje. *-*
  • awatar SugarFirefly: Miałam sobie kupić tą niebieską (na górze), ale w końcu zdecydowałam się na inną, bardzo podobną.
  • awatar ♥Twyla♥: Ja ogólnie nie interesuje się mangą itp. więc nie oglądam ale te inspiracje cudne! Ten pierwszy zestaw po prostu prześliczny ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (27) ›
 

malinek2000
 
Witam Was *-*
Czo tam ? :)
u Mnie dobrze za tydzień mam 4 sprawdziany tzn 2 sprawdziany i dwie kartkówki i może się okaże jutro, że będę mieć jeszcze jakieś sprawdziany nosz -.-
Z Geografii dostanę pewnie 5 z Fizyki 4 albo 5 z chemii to ja nie wiem XD może 3 ? XD a z biologii to 4 albo 5 :)

A wy macie niedługo jakieś sprawdziany?

W sobotę idę na wojewódzki konkurs kolęd ^.^
Rok temu miałam na tym samym konkursie 1 miejsce i wygrałam aparat i pucharek *.* I do tego dzień przed konkursem złamałam rękę ;P
I gdy wtedy skończyłam  śpiewać to mój ukochany tatuś chciał mi pomóc zejść ze sceny i oczywiście on sam się walnął o scenę i zrobił taki huk. Nadal mam to przed oczami haha


Dobra koniec gadu gadu i czas na moje " Kawaii Inspiracje " ^.^




tumblr_ng5mmw3xXQ1rel7fpo1_500.png


tumblr_ngbje0Zl6e1rel7fpo1_500.png


tumblr_nbyj7k2nLO1rel7fpo1_500.png


tumblr_ne4mcmCm2i1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_ndwki9mrHI1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_na7a4d0CWu1rel7fpo1_500.png


tumblr_nfhsbukdcg1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nbrhsbA7WR1rel7fpo1_500.png
  • awatar Coel: No cóż, przyznam szczerze, że chętnie bym się zamieniła. Niestety, mnie już obowiązuje sesja :/ Pozdrawiam ciepło!
  • awatar Za jakie grzechy,dobry Boże!?: miętowy KITI KAT???? Czego jeszcze świat nie widział xD
  • awatar gość: fajnie masz.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (12) ›
 

malinek2000
 
Hej jak tam ;) ? Ja dziś wróciłam z  projektu a teraz jestem w sanatorium ( dłuższa historia ) i ogólnie odwiedziła mnie moja Pani od Polskiego a inaczej to koleżanka mojej mamy ;P
No i dziś byłam na basenie ^^^ jeju jak fajnie było !

A tak w ogóle to ostatnio mam fazę na pastele ^.^

A teraz czas na moje kawaii inspiracje





tumblr_n4hzicr7aN1tt2n4vo3_1280.jpg


tumblr_n7pw8qj8O21ty4wvto1_1280.jpg


tumblr_nfz6fxDwlx1rel7fpo1_500.png


tumblr_ng5mtfkPTO1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nfpt8kC22a1rel7fpo1_500.png


tumblr_nf75x1AJrF1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nb15ryDsIA1rel7fpo1_500.gif


tumblr_nbpq4d0AR31rel7fpo1_500.jpg




 przed Wilhelminą byłam zakochana w akemi ^.^
10594912214_f622ddb0e3_b.jpg



co wam się najbardziej podoba ?


Papapa !!
 

malinek2000
 
Hej ^.^ Jutro jadę na taki projekt muzyczny i nie będzie mnie w szkole parę dni jeeej ^^^
A ogólnie to już czekam na święta a wy ? XD
Ciekawe co dostanę :D Chciałabym dostać min. kredki ale takie profesjonalne, jakieś kawaii ciuszki, mangi, lalke pullip i inne pierdołki ;3
A wy co chcecie dostać?




Dziś przygotowałam wam to co zawsze czyli słodkie kawaii ciuszki i nie tylko + parę słodkich świątecznych inspiracji ;)





tumblr_nfpt83XQT51rel7fpo1_500.png


10622817_693660120709334_6076123720821288779_n.jpg


tumblr_nfgvjcycuS1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_ng4ua2uC0T1rel7fpo1_250.gif


large (1).jpg


tumblr_mql140nUmj1ssdkw6o1_500.jpg


tumblr_n4c2939rIQ1rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nfkdxoDLb01rel7fpo1_500.jpg


tumblr_nedl01MPBY1rel7fpo1_500.png


10603684_736944909714188_622055107287395273_n.jpg


tumblr_nfium6xKC01ri86b6o1_250.gif


tumblr_ngbj37LmKj1rel7fpo1_500.gif


Na dziś to tyla papapapapa ^^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (20) ›
 

malinek2000
 
No cześć ;) Co tam u was? U mnie dobrze jutro mam sprawdzian z historii i geografii ;/ A we wtorek z Angola -.-




A tak w ogóle to co dostaliście na mikołaja ? ^^

ja dostałam zestaw pasteli,marynarkę w stylu pastel goth w czarno-białe kwiaty i lolicią koronkową opaskę na głowę ;)



To czas na moje kawaii inspiracje ^.^



942755_519274914814523_1943022543_n.jpg




1454708_555613724513975_1529865297_n.jpg




1482905_554823741259640_1103500250_n.jpg
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

malinek2000
 
Hej ;3 Przepraszam, że prawie w ogóle nie piszę (ostatni post był 74 dni temu :P )nie mam czasu na ten miniblog za dużo mam na głowie ale postaram się dodawać co jakiś czas jakiś wpis ( ^.^ )


Czas na moje kawaii inspiracje


10647162_1524163534492614_8666196220304769803_n.png
 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dextella
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów