Wpisy oznaczone tagiem "marketingowe" (2)  

ebook-czytaj-nas
 
Autor: Michał Jaśniok  

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego.

Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.

W książce szczegółowo omówiono:

rolę strategii w marketingu politycznym specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej proces budowy założeń strategicznych strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej

Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.


Pobierz i przeczytaj darmowy fragment:
czytajnas.nextore.pl/(…)strategie_marketingowe_na_r…

Więcej ebooków i innych publikacji znajdziesz tutaj:
masz24.pl/ebooki.html
oraz tutaj:
czytajnas.nextore.pl/ebooki_c1015.xml

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Załóż konto w Nexto i oszczędzaj nawet do 80%.
czytajnas.nextore.pl/nexpressopremium.xml#lp_premium
--------------------------------------------------------------------------------------------------
 

epartnerzy
 
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:
- genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
- proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
- różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
- kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
- wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
- znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
- rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
- instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

link do publikacji darmowy fragment:
epartnerzy.com/(…)marketing_terytorialny__miasto_i_…

**********
Salon Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - zapewnia Ci GWARANCJĘ 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancję najniższej ceny
 

 

Kategorie blogów