Wpisy oznaczone tagiem "masa cukrowa" (8)  

pekkola
 
Roczek Alexa za Nami.
Imprezki super udane!
Byly dwie, jedna mala w domu w dzien urodzin (23/10) i jedna duza dzien pozniej.
:)
12181893_898860826857600_1986477807_n.jpg

Tort by Me.
Pierwszy raz mialam do czynienia z masa cukrowa, ale tort wyszedl nawet dobry! Hehe

12188806_898860783524271_850707414_n.jpg

IMG_3227.JPG


unnamed.jpg

12178169_898860666857616_1875499160_n.jpg

IMG_3254.JPG

IMG_3251.JPG

IMG_3260.JPG

IMG_3323.JPG

IMG_3419.JPG

IMG_3310.JPG

•••
Z rzeczy innych to za miesiac sie przeprowadzamy.
Znalezlismy swietny domek jedno rodzinny, 110m2, dwie sypialnie,duza kuchnia z kominkiem, salon, lazienka, ogrod, wielki garaz, pralnia i spizarnia.
Niemoge sie juz doczekac!
Wieczorem nadrobie wasze wpisy, pamietam o was & I miss you!
:*
  • awatar kocieoko: sto latek dla brzdąca :) oj coś sporo przeprowadzek na pingu jest :)
  • awatar little_my: Sto latek dla Alexa! Masz talent tort śliczny :)
  • awatar ___Kasia___: Sto lat i wszystkiego najlepszego dla Alexa :) Pięknie wyglądasz :) Powodzonka z przeprowadzką :)
Pokaż wszystkie (13) ›
 

invincibleamazon
 
InvincibleAmazon: Co prawda do urodzin mojej nieznośnej młodszej siostry ogrom czasu (wrzesień!!), ale wczoraj wieczór spędziłam dłuższy czas na planowaniu tortu jaki jej przygotuje. Będę musiała się trochę podszkolić bo chcę zrobić figurkę z masy cukrowej, a jeszcze tego ani razu nie robiłam.
Ogółem plan jest taki:
Biszkopt nasączony likierem, krem z białej czekolady, frużelina truskawkowa, biszkopt nasączony likierem, krem z białej czekolady, frużelina truskawkowa, pokruszony zielony biszkopt (ze szpinakiem). Figurka konia, i kwiatki. Boki obtoczone bitą śmietaną i posypane startą czekoladą.
Mam nadzieję, że wyjdzie tak jak to sobie wyobrażam .. Nie mogę się doczekać ^^

Dziś kolejny dzień z chemią. Eh.. mam już dosyć. Jako dodatek wystąpi botanika. Nawet nie pytajcie.. Na szczęście na ogarnięcie chemii mam jeszcze prawie cały jutrzejszy dzień. Potem dochodzą kolejne przedmioty. Jak ja kocham ten czas przed sesją! Ale jak wszystko pójdzie dobrze 3 tygodnie wolnego w lutym..

typ budowy.jpg


Jakiej jesteście budowy? Ja niestety jestem gruszką. Oznaczą to ogromne biodra i uda. Ale obiecałam sobie, że uda mi się to wyćwiczyć. Zwłaszcza nogi!
  • awatar forever hungry: Gruszka ._. Znam bol grubych ud...
  • awatar How many secrets can: jestem klepsydrą :D moze gruba, ale dalej klepsydra i wyważona hahah XD dzieki bogu XD
  • awatar emilietta.: Efekty beda na pewno, tylko sie nie poddawaj ! ;* trzymam za Ciebie kciuki mocno ;* uda Ci sie, wiem to ;)
Pokaż wszystkie (7) ›
 

trina3
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

pepernoten
 
"Yes, I did it, I did it, I did it coz I can" <3

***
Pierwszy tego typu tort wykonany przeze mnie i Kimberley.
Udało nam się!
I te uczucie, kiedy przyjaciel mówi Ci, że to jest najlepszy prezent w jego życiu, jaki dotyczczas dostał. Bezcenne! Tym bardziej, że spędziłam nad nim całe popołudnie i wieczór. Niespodzianka się udała. Wszyscy słyszeli o tym torcie, ale mało kto go widział. Zdjęcie jest, a to najważniejsze! :)

***
Pierwsze koty za płoty. Kto następny? ;)

1782007_601532036603953_57655589_n.jpg
  • awatar Kasia Minevida !: Bardzo dobry pewnie ;) Tak miłe słowa usłyszeć od takiej osoby, pięknie...
  • awatar Pepernoten: @VIDA !: Muszę przyznać, że się nie otruli, ale zobaczymy, ile osób przyjdzie jutro do szkoły. A tak właściwie to nawet im smakował. W sumie to tylko trzy składniki: gotowy biszkopt, nutella i masa cukrowa :) A te słowa, masz rację. Bardzo miło jest coś takiego usłyszeć. Patrzeć, na cudze szczęście to jedna z tych najpiękniejszych rzeczy, jakie mogą spotkać człowieka. To mnie chyba najbardziej raduje.
  • awatar Patrycja K.: EXTRA <3 super torcik, aż ma się chrapkę na niego
Pokaż wszystkie (4) ›
 

amianka
 
Obiecałam, że wstawię przepis na masę i proszę bardzo.

Składniki:

300 g żelków marshmallows
ok. 700 g cukru pudru
2-4 łyżki wody lub soku z cytryny

Żelki rozpuszczamy w kąpieli wodnej i mieszamy. Można dodać 2-4 łyżki wody lub soku z cytryny, jeśli masa jest zbyt gęsta (dzięki soku z cytryny zyskuje fajny aromat). Gdy żelki całkowicie się rozpuszczą dodajemy stopniowo cukru pudru (najlepiej już przesianego przez sitko, żeby nie było grudek).

Gdy masa będzie już gęstsza wykładamy na blat posmarowany olejem i zagniatamy ją z cukrem pudrem, aż do momentu kiedy masa przestanie go wchłaniać (jeśli masa nadal przykleja się do palców należy dodać więcej cukru pudru, gdybyście dodały go za dużo dodajcie parę kropel cytryny lub wody).

20121118_134533-001.jpg


Następnie smarujemy wałek olejem i rozwałkowujemy masę do pożądanego kształtu w taki sposób, aby miała 0,5-1 cm grubości.

Z resztek które wam zostaną możecie zrobić ozdoby i podoklejać do tortu za pomocą "kleju" z cukru pudru i wody. Jeśli masa nadal wam zostanie możecie przechowywać ją w lodówce w torebce foliowej i użyć do następnego tortu. Masę należy wyjąć z lodówki ok. 3 godziny przed tym jak chcecie jej użyć.

Moje pomysły na szybkie ozdoby:
Moje Diy1.jpg
  • awatar ♥Paulluśka ♥: super sprawa! w zyciu bym nie wpadla na to zeby takie cos wykonac i ze to tak fajnie wyjdzie :) super pomysl:)
  • awatar Amianka: A najlepsze jest to, że można robić taką masę w wielu kolorach, a jest w sumie prościutka. ♥
  • awatar I need to say it onc: świetne ;) a czym barwisz masę?
Pokaż wszystkie (9) ›
 

amianka
 
Witajcie! Blog będzie głównie poświęcony sferze DIY(Do It Yourself - Zrób To Sam). Dzisiaj wrzucam  tort urodzinowy, który robiłam dla mojego brata. Jutro podzielę się z wami przepisem na masę, którą go pokryłam. :)
20121024_175155-horz-001.jpg

Mam nadzieję, że się podoba. Masę robiłam po raz pierwszy, więc nie można nazwać tego dziełem, ale z czasem będzie bardziej twórczo. :)
Pokaż wszystkie (5) ›
 

baby-i-babeczki
 
Urodzinowe muffiny malinowe ozdobione dekoracją z masy cukrowej i kremem maślanym.
2012-09-17 15.50.09.jpg
 

ollis1989
 
Hej!:D
w Niedzielę były chrzciny bliźniaków mojej siostry..:D
postanowiłyśmy same zrobić tort..:D
Siostra zamówiła na allegro mase cukrową(lukrową) i barwniki w płynie.. upiekła biszkopt, zrobila kremy i przyszła pora na mase cukrową..
dziewczyny zajeły się robieniem kwiatków i ozdób a ja zrobiłam figurki dzieciaczków..:)
wszytskim bardzo podobał się torcik..
a zarazem był bardzo smaczny..:D
- moj look to jest ta biała sukienka z wcześniejszego wpisu odciełam tę koronkową częsć dodałam podszewkę i gumkę - sukienka gotowa a ta kamizelka z jeansu świetnie pasowała..:D

ogólnie impreza bardzo udana - pogoda dopisała.

pozdrawiam!!:*:*:*:*:*
  • awatar KeyEm: fajna sukienka ;D
  • awatar dobisiak: super wyglądałaś - tak świeżo i wiosennie:D
  • awatar FashionMuffin: świetny tort, a sukienka bombowa ;)
Pokaż wszystkie (56) ›
 

 

Kategorie blogów