Wpisy oznaczone tagiem "mięśnie" (296)  

suplementyodzywki
 
Wspomnę nieco o białkach, czyli tym, bez czego w odpowiednich proporcjach - na prawdę ciężko byłoby zbudować masę.

Ponieważ są to jedne z podstawowych, najważniejszych budulców ludzkie (i nie tylko) organizmu.

W ofercie białka od producentów: IHS Iron Horse Series, Fit Max Nutrition, Berserk Labs z serią BLOK EKIPA, AMIX, Biotech USA, Activlab, 6pak NUTRITION, MuscleCare, QNT, Real Pharm, 4U Nutrition, Sport Definition.

Oczywiście podeprę się w tym celu podstroną MOCNEGO Sklepu mocnysklep.pl/kategoria-produktu/bialka


bialko-isowhey.png



mc-anabolic-amino.jpg


Zapraszam do MOCNEGO, po biała z różnych półek cenowych. Zamawiać można przez internet. Można także odwiedzić któryś z naszych krakowskich stacjonarnych MOCNYCH Sklepów.
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

miko888
 
Trenujesz na siłowni lub amatorsko w domu i chcesz zbudować fajną masę mięśniową?
Bez odpowiednich suplementów a efekty trzeba czekać bardzo długo i najczęściej nie są takie jakbyśmy chcieli.
Tabletki Somatodrol to świetny pomocnik w budowie mięśni i ładnej sportowej sylwetki.


Poczytaj opinie o środku Somatodrol.
Zobacz gdzie kupić produkt, sklep, apteka, Allegro?
Najlepsza cena od producenta somatodrol.tu-promocja.sklep.pl/




SD_amat_4.jpg
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fitnesslovesport
 


Coś dla facetów, ale kobietkom może się też spodobać :D Czyli grappling na macie, takie zapasy ;)

Gdzie są kluby/szkoły walki grappling? Sprawdź na www.fitplanner.pl/grappling/warszawa i znajdź w Warszawie zajęcia z grappling w swojej okolicy.
 

kiedys_bede_fit
 

Dzień dobry, aniołki !
Jak mija dzionek ?
Minął ponad miesiąc od dnia, w którym postanowiłam wziąć się za siebie. Ostatecznie. To chyba mój czasowy rekord :D
W obecnym trybie życia czuje się bardzo dobrze, jest mi lżej emocjonalnie jak i fizycznie :D Idzie mi nawet dobrze jestem z siebie zadowolona:)

Weekend spędzam beztreningowo, za to w piątek odwaliłam porządny trening pośladków i brzucha.

Nie wiem czy wspominałam, ale najbardziej nie lubię u siebie swoich ud. Są takie "masywne" (?),  aczkolwiek już i tak jest troszkę lepiej niż na początku. Zdjęcie poniżej było robione jakiś czas temu nie pamiętam konkretnie kiedy. Uda są najbardziej umięśnioną częścią mojego ciała. Chciałabym je wysmuklić, jednak żeby nadal były silne..??... Jak widać, dziś jakoś brakuje mi określeń, co można zauważyć :D
14580398_286214345098531_344490882_n.jpg


Od początku mojego nowego stylu życia prowadzę taki jakby notes w zeszycie w którym opisuję treningi, dietę, mam miejsce na notatki oraz planuję każdy następny dzien. Myślę, że jest to bardzo dobry sposób dla osób, które walczą ze spadkami motywacji. Strasznie miło jest cofnąć się kilka kartek wstecz i obserwować wyniki, zwłaszcza te dobre. Można tam umieścić wszystko, co chcemy. Nasze posanowienia, cytaty motywujące, zdjęcia, ustalać diety, planować miesiąc, tydzień, zapisywać progresy lub ewentualne regresy itd. Wszystko. Gorąco polecam. Wystarczy zeszyt, długopis i trochę wyobraźni :)

14527543_286219391764693_625343419_n.jpg



Kończę, bo zmykam przygotowywać obiad ;) Życzę Wam pogodnego dzionka. Pamiętajcie, jesteście silne, bajeczne, piękne, idealne i niech nikt nie próbuje wmawiać Wam, że jest inaczej. Pokażcie, na co Was stać ! Wierzę w Was, kochane. Wszystkiego dobrego ! :*
14580372_286216985098267_1584010951_n.jpg
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

rymara
 
Wpis tylko dla znajomych
aniakalisz:

Wpis tylko dla znajomych

 

fitnesslovesport
 
darmowy-crossfit-wroclaw.jpg


Tutaj sprawdzisz listę klubów z Wrocławia, gdzie za darmo będziesz mogła wypróbować sowich sił z crossfitem www.fitplanner.pl/(…)sprawdz-gdzie-mozna-za-darmo-w…

Darmowe pierwsze zajęcia to dobra sprawa, pozwalają zapoznać się ze specyfiką treningu i przekonać się na własnej skórze, czy taki typ treningu jest właśnie dla Ciebie. Nic nie tracisz, a zamiast gdybać, po prostu wypróbuj ;)
 

kiedys_bede_fit
 
26.09.16, piątek

Hej aniołki ! Witam Was w ten przyjemny dzień ! Jak widać tryskam od rana dobrą energią, a to za sprawką koktajlu który zrobiłam z babcią:) Aż mam ochotę zrobić porządny trening! O tak, zdecydowanie lubię takie dni. Tak jak teraz patrzę - jak kiedyś mogłam leżeć całymi dniami przed tv czy komputerem.. Można precież tak aktywnie spędzić ten czas, szkoda tylko, że tak późno się o tym przekonałam..
IMG_20160826_102940.jpg


Na zdjęciu koktajl ze szpinaku, kiwi, awokado, miodu i soku z cytryny. Pycha:) Może i na zdjęciu jakoś zachwycająco nie wygląda, ale uwierzcie mi, cudo.

Od środy jestem u babci wraz z siostrą. Odwrotnie do mnie, mieszka ona w mieście więc ma gdzie wyjść. Byłyśmy wczoraj na lodach, nie jest mi z tego powodu źle, nie mam wyrzutów sumienia. Nie mam takich dni jak #cheat #day. Wiem, że od tego mi nic nie będzie, a każda chwila spędzona z rodziną jest dla mnie cenna. Dla przykładu, gdy jeździmy gdzieś z rodzicami i oni proponują pizzę -nie odmawiam im, ale też nie obżeram się i nie zjadam całej sama. Wiem, że takie chwilę też ich cieszą i moim zdaniem tak powinno być, chociaż w nawyki i życie innych nie wnikam :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

tabletki
 
Jeśli przestały się nam podobać szczupłe, a wręcz wychudzone sylwetki, możemy pomyśleć o tym, by zbudować umięśnioną figurę. To ona zaprezentuje się znacznie lepiej, a przy tym wzmocni nasze ciało, a także pewność siebie. Oczywiście w tym celu musimy zacząć solidnie ćwiczyć i to ze sporym obciążeniem, stopniowo je zwiększając. Gdy już to zrobimy, zacznijmy zmieniać swoją dietę, tak, by była ona nastawiona na budowanie masy mięśniowej. Jak więc powinien wyglądać nasz przykładowy jadłospis w takim przypadku?

Najważniejsze dla nas powinno być oczywiście białko. Sprawdźmy więc, ile rzeczywiście jest go w naszej diecie, a jeśli czujemy, że mamy pewne niedobory tej substancji, wykonajmy sobie badania. Następnie postarajmy się zwiększyć ilość białka, dobierając go średnio 2g na 1kg masy ciała. Może się nam wydawać, że będzie to ogromna ilość, jednak nasze mięśnie na pewno nam za nią podziękują. Naszej diety nie uzupełni jednak białko zawarte w nabiale, czyli w mleku, jogurtach i kefirach.
miesnie.jpg

Tak naprawdę zawierają one znikome ilości tej substancji, dlatego możemy te produkty spokojnie wykluczyć ze swojego jadłospisu. Zamiast tego częściej i chętniej sięgajmy po jajka, twarogi, sery oraz chude mięsa, w szczególności po piersi z indyka, kurczaka oraz wołowinę. Jeśli białka będzie już w naszej diecie odpowiednio dużo, sprawdźmy, ile kalorii przyswajamy dziennie wraz z pożywieniem. Niestety, ale jedzą mało, nic nie osiągniemy, dlatego musimy powiększyć swoje codzienne posiłki. Uzupełnijmy je w węglowodany oraz tłuszcze, które zawierają sporo kalorii. To dzięki wysokiej kaloryczności potraw będziemy w stanie bardzo ciężko pracować na swoich treningach, a to oczywiście przyniesie efekt w postaci umięśnionej sylwetki.

Pamiętajmy więc, że tak naprawdę dieta jest równie ważna, co sam trening. Musimy regularnie spożywać spore ilości białka, węglowodanów i odrobinę tłuszczów, by nasze mięśnie mogły się budować. W efekcie na pewno osiągniemy swój główny cel, czyli zbudujemy solidną sylwetkę.
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

chelsjesss
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

fitnesslovesport
 
hero-30-day-plank-challenge1.jpg


Oczywiście, że możliwe ! Może nie słyszeliście jeszcze, ale właśnie otwarto nową funkcjonalność na FitPlanner.pl. Od teraz można zapisywać się przez internet na zajęcia w klubie sportowym.

Szukasz akurat zajęć crossfit w Warszawie ? Możesz zarezerwować sobie miejsce w jednym z klubów crossfit np. w klubie Crossfit Decepticon na www.fitplanner.pl/klub/crossfit-decepticon

Bez wychodzenia z domu, bez dzwonienia, bez kolejek, szybko i 1 kliknięciem ;) Załóż tylko sobie darmowe konto na FitPlanner.pl, aby zapisać się na zajęcia. Możesz też śledzić swój progress w treningach. Fajnie? Dla mnie bomba!

:)
 

ladygreen
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Lady Green:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów