Wpisy oznaczone tagiem "miesnie" (71)  

pingeromania22
 

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kiedys_bede_fit
 
Dzien dobry moi #fitfreak !
Jakieś plany na niedzielę ?:)

U mnie wczoraj mocno popravowane nad brzuchem i pośladami. Wlasnie, jesli już mówimy o brzuchu.. mówi się, że brzuch robi się w kuchni. Co o tym sądzicie?

Bilans z wczoraj:
1. Dwie kromki ciemnego chleba, pomidor, jajko sadzone
2. Kromka ciemnego chleba również :/
3. Fit nalesniki :D
4. Sałatka z piersią kurczaka
5. Banan

Tak, wiem. Mogloby to wyglądać lepiej, jednak i tak jestem zadowolona.

Btw, chciałby ktoś ze mną zmierzyć się z wyzwaniem adwentowym? Polega ono na tym, że w czasie adwentu nie jemy slodyczy i slonych przekąsek. Wyjątkiem mogą byc mikolajki lub ewentualnie czekoladki z kalendarza :D to jak ..?


IMG_20161126_205204.jpg


Ohh tak. Wyjątkowo za tymi wakacjami tęsknie.. :(
Zdjęcie z podróży rejsu do Szwecji. Cudowne uczucie kąpać się na środku morza ! ❤❤

Lecę kończyć śniadanko. Jednak zanim pójdę, mam dla Was pytanie.. Czy chcielibyście, abym zrobila post o czyms konkretnym? Pewnie i tak nikt tego nie przeczyta ale cóż.. :D

Miłego dnia !
Pokaż wszystkie (2) ›
 

kiedys_bede_fit
 
~14.06.15

Witam wszystkich ! :*

Dziś było bardzo gorąco.. byłam na trampolinie prawie godzinę, i lało się ze mnie tak, że ma-sa-kra ! Dzisiejszy dzień wypadł nawet dobrze, dobrze wypadł też bilans.Zostałam bardzo zmotywowana przez mamę, ale o tym napiszę kiedyś :3 . W treningu wspierała mnie ośmioletnia siostra, która wymyślała dla mnie różne dziwne ćwiczenia, po których nie miałam kompletnie sił. Chyba zostanie moim trenerem ;) ^^ Mierzyłam i ważyłam się dziś, jednak podam tylko wagę, bo kartkę z 'pomiarami' zostawiłam dwa piętra niżej, a siostra śpi i nie chcę jej budzić. :3

Więc około 1,5 tygodnia temu ważyłam się i miałam ok. 54.7 , a dziś ważyłam się  i miałam 53,3 . Nie jest to co prawda dużo, jednak bardzo mnie to zmotywowało. Chciałabym zostać przy tej wadze, może zejść do 50-52 . ;)

Chyba zbyt wiele nie będę pisała, przejdę do bilansów.

Bilans:

*omlet z trzech jajek, liściem sałaty, rzodkiewką i serem (nie zjadłam całego, tylko jakoś 3/4 c: )
*Koktajl bananowy bez cukru z lodem "smoothie"
*Brzoskwinia
*twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem
*Niskokaloryczny deser z musli, jogurtem naturalnym, bananem, brzoskwinią i płatkami.
*Mięta
*Jogurt 8 zbóż

Jak przeliczałam, wyszło około 900kcal. Nie jest źle. Jest dobrze. Kiedyś ten bilans miałby pełno pozycji ze słodyczami. Jestem zadowolona ze zmian w moim życiu. Czuje się bardzo dobrze jedząc mniejsze porcje, a częściej. Polubiłam gotowanie, co sprzyja mojemu jadłospisowi. Tak wyszło z deserem - miałam zjeść płatki, a zrobiłam z tego deser ^^

bilans.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bilans (ćwiczenia, trening) :

Rano:
*5 minut pośladki, uda (na łóżku XD)
*20 min brzuch i sylwetka
*10 min nogi

Popołudniu:
*45 min ćwiczenia na trampolinie (uda, pośladki, brzuch, nogi, ręce)
*30 min jeżdżenia na orbitreku
* plus ćwiczenia z paletkami ok. 15 min  

Chyba nie jest źle, co ? :)

bilans sport.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inspiruj się !

Bliscy mówią, żebyś dała sobie spokój, na co ci te ćwiczenia, dieta, próbują "wepchać" w Ciebie słodzycze i inne pokusy ? Powiedz stanowcze NIE ! Pamiętaj, że sama podejmujesz decyzje o swoim ciele (i nie tylko, ale mniejsza) i skoro powiedziałaś sobie że chcesz tego dokonać, że chcesz być chuda/wysportowana itd. to to osiągniesz. Pamiętaj, że Głodówka nie jest sposobem na odchudzanie. Efektywne odchudzanie wymaga od nas pewnych wyrzeczeń, ale nie musi być mordęgą. Powinniśmy unikać pokus w postaci wysokokalorycznych przekąsek i słodyczy. Starać się jadać mniejsze porcje i na mniejszych talerzach.

Dodaję kilka 'trików' jak oszukać mózg (brzmi złowrogo :D)

1. Gdy jesteś na diecie odchudzającej jadaj na mniejszych talerzach, a będziesz miała wrażenie, że zjadasz większą porcję.
2. Żeby oszukać głód między posiłkami popijaj jak najwięcej wody mineralnej lub ssij kostki lodu (gdy nie masz nadwrażliwych zębów).

3. Pogryzaj surowe warzywa (np. marchewkę, rzodkiewki, ogórki) lub arbuza.
4. Podczas posiłku nie oglądaj telewizji ani nie czytaj, skup się na talerzu.

5. Jedz powoli, przeżuwając starannie każdy kęs szybciej poczujesz sytość.

6. Omijaj bary i kawiarnie – na widok ulubionego fast foodu czy ciastka trudno będzie ci opanować pokusę.

7. Gdy masz chęć na jakiś kulinarny grzech, zajmij czymś myśli, idź na spacer, zafunduj swojemu organizmowi wysiłek fizyczny, a szybciej zapomnisz o głodzie.

8. Gdy zasypiasz, myśl o tym jak chciałbyś wyglądać.

specificlady_pinger_pl(10).jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chyba nie przynudzam ?

Cóż. Wpis dobiegł końca, dzięki wielkie dla komentatorów i czytelników. Jutro prawdopodobnie jadę na wycieczkę do Kołobrzegu, i tam też nie zamierzam jeść nic niezdrowego :3 . Muszę wypocząć, coś czuję że będę miała zakwasy w nogach po trampolinie i orbitreku, jednak oby nie ;) Jak zwykle, to stało się tradycją - mówię dobranoc :*

Chudej nocy ! :)
Pokaż wszystkie (3) ›
 

dzoana_dzej
 
Dzien 6 zaliczony.

Przyznaje bez bicia, wczoraj zrobilam sobie dzien dziecka i odpuscilam trening.
Musze przyznac ze coraz precyzyjniej wykonuje ćwiczenia coraz dłużej wytrzymuje i coraz bardziej chce widziec efekty codziennego potu i bólu.  :D
IMG_20150319_194529.jpg

>:D
 

celebritiesxo
 
celebritiesxo: Znowu zaczynam od początku :/ ostatnio jak zwykle nie wyszło, teraz musi, źle się ze sobą czuję, zaczynam nie mieścić się w niektóre ciuchy, więc motywacja jest i to jaka, jak zwykle będę wierna Mel B i jej 30dniowemu wyzwaniu, bo wtedy najlepiej mi wychodziło. Trzymajcie kciuki :)
Smile_by_Tonyr.jpg
 

martalllke
 
www.facebook.com/1000sposobownaidealnewlosy


PROWADZE FUNPAGE - zaczynam dopiero - NA TEMAT PIELEGNACJI WLOSOW - PROSZE O LAJKI:)

- Prosze, by rozpowszechnic go :)
 

kerolz
 
Keayla:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kerolz
 
Keayla:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

mychaikicha
 
no coż widzę że nikt nie chcę mnie wspierać ale coś wam powiem! to nic! :)

dziś trzeci dzień mojej diety, nie poddaje się i nie poddam hehe :P nie złamały mnie nawet wczorajsze krokiety z kapustą mojej mamusi, po prostu mniam ale nieee, nie skusiłam się! Szkoda by było tych wysiłków które włożyłam w rozpoczęcie diety!

endorfiny!

Rano miałam moment załamania...poszłam spać z burczącym brzuchem ojojoj, rano budzę się z ogromnymi zakwasami po 'ewie', potrafiałam się tylko co nie co porozciągać! a tak to zero innych ćwiczeń czy aktywności!
biegne na wagę po tym wszystkim i tylko 2 deko niżej :( no coż, zobaczymy jak będzie dalej!

troche mnie to tak zbiło, spodziewałam się więcej... zeszłam na śniadanie ale nie poddalam się zjadłam mało i zdrowo!

a korzystając z okazji pustego domu-u mnie to zdarza się tylko wyjątkowo-zabrałam się na nowo z ochotę za ćwiczonka!
DZiś na tapecie był skalpel, generalnie swoją przygodę zaczęłam od killera, mel b(rozgrzewka którą uwielbiam), turbo spalanie...owszem nie moglam tego wykonać całego i męczyłam się ogromnie. Gdzieś na forach przeczytałam żeby zacząc od skalpela a potem coś innego jak się skalpel znudzi albo jak poczujemy siłę większą hehe.
Tak więc dziś był skalpel i o dziwo przeszłam go całego!!!
fakt nie potrafie zrobić dwóch ćwiczeń kompletnie :( wszytskie mnie męczą i czasem nie daje rady, kończe jakąś serie przed Ewą, ale wg jej zaleceń nie stoje wtedy w miejscu :P

Czasem też zatrzymuję filmik i daję sobie chwile na oddech, odpoczynek a potem staram się ze wszytskich sił robić to co ona! Przyznam się wam też że kiedy Ewa cwiczy np prawą nogę, nie mogę tak długo wytrzymać żeby tak długi czas jak ona to robi ćwiczyć jedną nogą dlatgeo zmieniałam nogi częsciej niż ona :) ale potem gdy była u niej zmiana z prawej nogi na lewą ja też to zmieniałam, rezultat -nie męczyłam aż tak nogi ale ćwiczyłam cały czas, mam nadzieję że to też przyniesie efekty.
Mam tylko problemy z tym spinaniem brzucha, no ciężko jest na poczatku, patrzeć jak Ewa ćwiczy, jak stoi, jak się jej ciało układa, skontrolować czy ja robię tak samo(och jakże cenne są jej uwagi typu staraj się nie podnosić barków, albo pupa na wysokości...czegoś tam) i w tym samym czasie dobrze oddychać, napiąć mięśnie i jeszcze nadążyć za nią hehe!

dlatego tez po 3 dniach mam taką refleksje że nie od razu kraków zbudowali i może ja też się tego wszytskiego nauczę.

na konieć skalpela zrobiłam jeszcze coś ponad 5 minut killera (ten fragment z początku filmu, nie wiem cardio czy coś, ale serce przy tym niesamowicie przyspiesza) i na dziś chyba tyle! jestem dumna i ciesze się mam nadzieje ze choc troche przybliży mnie to do zgrabniejszej sylwetki!
  • awatar ♥♥♥pingeromaniaczka♥: robisz ewkę ? ja też tylko te krótkie zestawy<3 powodzenia
  • awatar mychaikicha: dziękuje Wam Kochane za wsparcie! Bardzo się ucieszyłam dziś z tych Waszych komentarzy :*
Pokaż wszystkie (2) ›
 

lovespam
 
lovespam:

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

 

kciuk-pl
 
W ciągu 70 dni można doprowadzić się do naprawdę dobrego stanu. Wystarczy chcieć

Link: www.kciuk.pl/70-dni-Tyle-wystarczy-by-wziac-sie-…
 

sporttozdrowieblog
 
Suplementy są istotnym elementem w życiu każdego kulturysty, oraz osób które  serio rajcują się rzeczami treningowymi jeśli chodzi o własne ćwiczenia gimnastyczne. Suplementy na osiąganie dobrych sukcesów, którymi to jesteśmy zainteresowani. Jedne aprobują na odpowiednie uzupełnianie wszelkiego typu witamin, chociaż drugie pomagają produkcję układu pod względem wydolnościowym, który jest w tym razie nam oferowany. Suplementy  są do kupienia bez problemu na rynku ,jest to bezsprzecznie rynek jak najbardziej legalnym w którym zdołamy uwzględnić bardzo potężną ilość dostępnych produktów. Dobry suplement powinien być wpierw bezpieczny dla organizmu. Nie może on przyjmować w adekwatnym aplikowaniu żadnych efektów ubocznych. Dobre suplementy z tej przyczyny nie są tanim rozwiązaniem do skorzystania. Mimo wszystko ,tańsze jego odpowiedniki też w głównej mierze nie nie mają możliwości nam zagrozić. Jakikolwiek suplemement powinnien bowiem zdobyć odpowiedni certyfikat, aby być w stanie wejść na rynek. W tym wypadku, po zapisaniu do odpowiedniego użytku, pozostaje on odesłany do specjalistycznego laboratorium w którym to analizowany jest jego odpowiedni skład. Ostatnie suplementy pod tymże czynnikiem są coraz bardziej kreatywne, dlatego że spróbowane formuły, ktore przyjmują się jak najbardziej na rynku, są poprawnie doskonalone tak, a by potrafiły być dla wszystkich zainteresowanych coraz solidniejsze odnośnie do swojego własnego wykorzystania. uczestnictwo suplementów jak więc widać na dzień dzisiejszy jest imponujący. One same są w stanie nam zaoferować nadzwyczaj wiele w swoim dobrym wykorzystaniu, co jest dużym pozytywem dla nas wszystkich. Jako klienci bowiem jesteśmy wstanie czuć się na tym sektorze naturalnie pewnie, jeśli kupujemy u obadanych dostawców, oraz firmy które są rekomendowane na rynku. Selekcjonując swe suplementy, warto abyśmy wczesnej zasięgnęli odpowiednich opinii, oraz konsultacji związanych z ich spożytkowaniem, tak byś nie tracili bezowocnie swoich pieniędzy na produkty, które są jeszcze nam nie przydatne. Każdy organizm musi przejść albowiem należyty okres adaptacji treningowej, po to aby być w stanie potem wydajnie korzystać z odżywek.

sklep z odżywkami www.muscular.pl
 

kciuk-pl
 
Tłuszczyk, oponka to zwykle przeszkadza nam w środkowej części ciała. Chciałybyśmy mieć brzuchy niczym modelki, a jest coś zupełnie innego. Szczegóły w linku.

Link: www.kciuk.pl/Dziewczyno-chcesz-miec-plski-brzuch…
 

kciuk-pl
 
Chcesz popracować nad mięśniami brzucha? Mamy dla ciebie poradnik autorstwa naszego eksperta, Jacka Bilczyńskiego. Dzięki jego wskazówkom wzmocnisz mięśnie, a przy odrobinie dyscypliny i samozaparcia wyrzeźbisz wymarzony "kaloryfer".

Link: www.kciuk.pl/W-6-tygodni-wyrzezbisz-piekne-miesn…
 

 

Kategorie blogów