Wpisy oznaczone tagiem "mountain" (22)

candypee

Jakiś czas temu padł pomysł.Jedziemy w góry-powiedziała Ania. W ostatni weekend lipca spakowałyśmy plecaki i ruszyłyśmy w Karkonosze :) Plan był jeden, spędzić rewelacyjny babski weekend w górach :)

Na szlaku koniecznie musiałyśmy wysmarować się filtrem, SPF 15 okazał się zdecydowanie za słaby.

Kiedy miałyśmy jeszcze siłę, robiłyśmy zdjęcia

A nawet udało się zrobić zdjęcie naszej całej czwórki :)

Górski potok, to jest to! Przyniósł natychmiastowe ukojenie :)

Dotarłyśmy do schroniska-Strzechy Akademickiej, tam też zostałyśmy na noc.

Pochłaniałyśmy piękne widoki na tarasie widokowym. Taki sam widok witał nas rano z okna :)

Ludzi na szlakach było mnóstwo. A apogeum tłumów był pod samą Śnieżką, dlatego postanowiłyśmy zjeść obiad w Domu Śląskim i wejść na górę kolejnego dnia, ale...

Kolejnego dnia szalała ogromna ulewa i burza.Rytmu przy schodzeniu nadawał nam każdy kolejny grzmot. Na szlaku przemokłyśmy dosłownie do suchej nitki(pomimo kurtek przeciwdeszczowych). W górach pogoda jest nieprzewidywalna, trzeba być przygotowanym na wszelką ewentualność.

To był świetny wypad. Dzięki dziewczyny! :)
Uwielbiam góry i taki wyjazd był mi potrzebny.

Kto z was był w Karkonoszach? :)
___________________________________________________________________________________
Obrońcy praw zwierząt domagają się od Tatrzańskiego Parku Narodowego całkowitego zakazu transportu konnego na drodze do Morskiego Oka.

Pomóżmy podpisując petycje pod tym adresem:
www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=4278

Ja już dawno podpisałam,zrób to i TY

*Blogspot* - www.brunettep.blogspot.com
*Facebook* - www.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541
*Instagram* - www.instagram.com/ms.candyp
Pozdrawiam,
Candy P.
  • awatar I'm Lovatic: Świetne zdjęcia :) Ja nigdy jeszcze nie byłam w Karkonoszach :)
  • awatar justyś88: super taki babski wypad :)
  • awatar mama Frania ♡: byłam na Śnieżce dwa razy, coś niesamowitego. Pięknie tam jest i pewnie jeszcze się kiedyś wybiorę.
Pokaż wszystkie (39) ›

pepernoten

Pogoda nie należy do najlepszych, zwłaszcza, jeśli mówimy o okresie względnego odpoczynku, jakim są wakacje. Względnego, ponieważ mnie on niestety nie
dotyczy. Czas biegnie nieubłaganie, a nauki jeszcze dużo. Od września dzieli nas coraz mniej dni i wtedy zacznie się okres wszelakich testów...

Ten czas należy jednak przecierpieć. Więc głowa do góry i do roboty. Jeszcze trzysta stron ćwiczeń i zasad gramatycznych do ogarnięcia przez wakacje. Ale dam radę!

DSC_0097 sklejka.jpg

kciuk-pl

Odrobina samozaparcia i sporo wolnego czasu. To wszystko (poza drewnem, gwoźdzmi i narzędziami) wystarczyło chłopakom do zbudowania tego toru. Aż chce się jeździć!

Link: www.kciuk.pl/To-sie-nazywa-kolarstwo-gorskie-a73292

mr.moonlight

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

kciuk-pl

Martyna ma 18 lat i uprawia mountainboarding. Ekstremalny sport zdominowany przez mężczyzn. Poznajcie ją i zobaczcie co powie o swojej pasji, życiu i facetach

Link: www.kciuk.pl/18ka-na-gorskiej-desce-a8837

webspot

The chief executive of Google, Eric Schmidt, has given warning to the UK and   other western Governments that reducing their massive deficits will be far   harder than in America because of the dollar's status as the world's reserve   currency.

Link: www.telegraph.co.uk/(…)Google-boss-warns-UK-over-de…

webspot

William Shatner offers an evocative and erotic description as to why Captain James T. Kirk wants to climb a mountain, all backed by a catchy beat.

Link: www.screenjunkies.com/(…)captain-kirk-climbing-moun…

webspot

Iron Mountain's western Pennsylvania subterranean storage facility rests in an abandoned limestone mine. It's best known for housing Bill Gates' Corbis photo collection, but it's also home to an experimental data center that uses geothermal conditions for energy-efficiency.

Link: www.computerworld.com/(…)Image_gallery_A_look_insid…

webspot

Play Mountain Maniac, a game from Adult Swim. Give a sleepy little town a wake up call with destructive boulders.  Seriously, you're an insane mountain man trying to destroy towns via avalanche.

Link: games.adultswim.com/mountain-maniac-twitchy-onli…

webspot

In the mountains above the southwestern Chinese town of Dali, dozens of new wind turbines dot the landscape - a symbol of the country's sky-high ambitions for clean, green energy.

Link: www.physorg.com/news178086936.html

webspot

New York State police officials have confirmed that the Stissing Mountain High School in Pine Plains has been locked down due to some sort of hostage situation, CBS station WCBS-TV in New York reported. Pine Plains is about 90 miles north of New York City.

Link: cbs4denver.com/(…)stissing.mountain.high.2.1302947.…

webspot

A steam-shrouded bison, a bikini-clad diver, a seven-year-old shepherd, and other wild wonders stalk our selection of winning pictures from the latest Banff Mountain Photography Competition.

Link: www.banffcentre.ca/(…)2009…

webspot

This race takes riders through a Brazilian slum, aka Favela, where police don't dare to enter and outsiders are only welcome when accompanied by paid guards.