Wpisy oznaczone tagiem "na obiad" (7)  

wiktoriaw
 
DSC02747.JPG

Mój pomysł na dzisiejszy obiad - szybko, zdrowo i pożywnie czyli kremowa czerwona zupa kalafiorowa z dodatkiem ryżu ;)

Więcej tutaj:
piekne-cialo-plaski-brzuch.blogspot.com/(…)czerwona…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.
 

wiktoriaw
 
DSC02067.JPG

W końcu udało mi się użyć fasolę mung, która czekała w kuchennej szafce na lepsze czasy (albo na jakąś moją wenę bo nie przepadam za fasolami) ;) Dotychczas fasolę mung jedynie próbowałam jako kiełki, które swego czasu namiętnie sadziłam. W końcu postanowiłam wykorzystać fasolę mung (zawiera wiele cennego białka), robiąc z niej zupę krem (w tej postaci jestem skłonna spożywać strączki częściej). Ta, którą udało mi się ugotować z pewnością będzie gościła u mnie często na stole, jest rewelacyjna ! Wspaniale skomponowała się z kleksami z kefiru, dobra jest również z grzankami czy z groszkiem ptysiowym (próbowałam wszystkie wersje i wszystkie mi smakują ale chyba najbardziej tylko z kefirkiem i świeżym koprem).

1 porcja zupy to ok. 300 ml, poniżej przybliżona wartość kaloryczna dla 1 porcji:
236 kcal, białko 11 g, węglowodany 43 g, tłuszcz 2,8 g, błonnik 5,7 g

Więcej tutaj:
dieta-paleo-przepisy.blogspot.com/(…)zupa-krem-z-fa…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.
  • awatar PinaBela: nigdy nie jadłam zupy z fasoli mung,zapewne jest dobra:),,,,z Twoim talentem chyba raczej nie potrzeba wiele czasu,pozdrowionka:)
  • awatar izkku: wygląda pysznie! :)
  • awatar Wiktoria W: @PinaBela: Dziękuję ;) Nie potrzeba, zupy gotują się przecież same z reguły ;) Polecam tą zupę, jest na prawdę fajna, warto próbować nowych rzeczy, a jeśli są zdrowe to tym bardziej ;)
Pokaż wszystkie (4) ›
 

wiktoriaw
 
DSC02031.JPG

Wczoraj miałam dzień "ładowania węglowodanów". Z samym jedzeniem węglowodanów okazało się, że nie miałam problemów ale po dostarczeniu ich w ogromnej ilości (w stosunku do 3 dni mojego pozostałego żywienia kiedy jestem na "redukcji") czułam się zmęczona i ospała (jak kiedyś przed dietą kiedy jadłam "normalnie" wszystko od pszennego pieczywa, słodyczy po ziemniaki, kasze i inne "zapychacze mniej lub bardziej nie zdrowe). Najwidoczniej mój organizm przyzwyczaił do posiłków ograniczonych (mocno) w węglowodany bo po takich czuję się zdecydowanie lepiej - mam siłę na cały dzień, nie jestem ospała, zmęczona, tryskam energią. Tak czy inaczej w dni "ładowania" będę nadal dostarczała zdrowe węgle do organizmu (w końcu musi się doładować..) ale w zdecydowanie mniejszych ilościach (aczkolwiek większych niż w dni redukcyjnych). Poniżej przepis na obiad bogaty w białko, zdrowe węgle - doskonały na dni treningowe :) (danie łącznie ma ok. 548 kcal, ok. 61 g białka, ok. 66 g węglowodanów, ok. 6 g tłuszczu - mój przykładowy posiłek na 1 osobę, na dzień treningowy)

Składniki:

- kasza gryczana biała (niepalona) i kasza jaglana 1/4 szklanki (zmieszane razem w proporcji pół na pół)
- fasolka szparagowa zielona 50 g
- szpinak 3 kostki (jeśli mrożony w kostkach)
- pierś z kurczaka 140 g
- białko z 1 jajka
- kefir naturalny 1,5% 100 ml
- czosnek 2 ząbki
- pieprz czarny
- majeranek
- tymianek

Więcej tutaj:
dieta-paleo-przepisy.blogspot.com/(…)kasza-jaglana-…

Pozdrawiam ciepło,
Wiktoria W.
  • awatar PinaBela: smaczniutkie będę do Ciebie zaglądać:)
Pokaż wszystkie (1) ›
 

shivia
 
Wpis tylko dla znajomych
alvorada:

Wpis tylko dla znajomych

 

czytaczka
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

czytaczka
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 

Kategorie blogów