Wpisy oznaczone tagiem "namiot" (63)

wikipunk

• awatar *Mordka*: Ładna torba, dobrze że znalazłam taką jaką chciałaś ;). Widzę, że wyjazd się udał i to bardzo :D.
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @*Mordka*: Dziękuję :). O tak, wyjazd bardzo udany ;).
  • awatar Kate - Writes: Zazdroszczę ci i wypadu pod namiot i tego twojego Harry'ego. :P Co zdjęcie to przystojniejszy. :D

naszczyt

Mamy coś w raz dla Ciebie!
Mini latarka Ozon Mikro wielkości jajka i wadze piórka umożliwia posiadanie jej zawsze przy sobie.
Strumień światła wystarcza na rozświetlenie namiotu, samochodu czy też drogi do domu po zmroku.
Typ żarówki.png

lajla33

"Abram przeszedł tę ziemię Kanaanejską aż do centralnie położonego miasta Sychem. Na pogórzu Efraima między górami Garizim i Ebal, z drogami prowadzącymi we wszystkich kierunkach ziemi kanaanejskiej. Sychem będzie też centralnym miejscem przyszłych wydarzeń potomków Abrama. "do dębu More", czyli dąb More przy dąbrowie More "Kananejczycy potomkowie Chama byli wówczas w tej ziemi", do której przybył orszak wyjścia Abrama z ziemi swojej...Haranu "I ukazał się Pan Abramowi i rzekł:" Czyli słowo, dźwięk - nośnik informacji do Abrama, że ziemię kanaanejską dam potomkom Abrama. "Wtedy zbudował tam ołtarz Panu, który mu się ukazał" Czyli wtedy tam w ziemi danej potomkom Abrama. Wprowadził lokalny system ofiarniczy w duchowo - informacyjnej całości, którą mu ukazał Wszechmogący "Stamtąd wyruszył w góry na wschód od Betelu i rozbił swój namiot" Czyli z ziemi danej potomkom Abrama, w której wprowadził lokalny system ofiarniczy. Wyruszył w góry na wschód od Betelu - religia zachodu i z dala od religii zachodu "Betel było z zachodu, a Ai ze wschodu" Czyli analogicznie do współczesnych religii zachodu - Betelu i religii wschodu - Ai. By od nich być z daleka, bo nie są według wskazań Wszechmogącego "Tam zbudował Panu ołtarz i wzywał imienia Pana" Czyli tam w Izraelu ziemi danej potomkom Abrama. Wprowadził lokalny system ofiarniczy według wskazań Wszechmogącego. By zakryć krwią ofiary w zastępstwie człowieka - źródła zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnej całości. Zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) I by nie czynić falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnej całości. Negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji . Wtedy świadomie wzywać imienia Wszechmogącego "Potem wędrował Abram coraz dalej do Negebu " Czyli gdy wprowadził lokalny system ofiarniczy w ziemi danej potomkom Abrama, z dala od religii Betelu - zachodu i religii wschodu- Ai, które nie są według wskazań Wszechmogącego. Wędrował coraz dalej, bo aż do Negebu, krańca ziemi kanaanejskiej, którą Wszechmogący dał potomkom Abrama ( Rdz. 12, 6-9)

uran56

Darmowe top ogłoszenia 24h i bezpłatne anonse, sprzedam - kupię, Sport i Rekreacja

Gadżety kibica, trofea - Odzież sportowa - Odżywki, suplementy - Poszukiwania skarbów, militaria - Rowery i akcesoria - Siłownia i fitness - Skating - Sporty drużynowe - Sporty towarzyskie - Sporty walki - Sporty wodne - Sporty zimowe - Strzelectwo, myślistwo - Tenis i pokrewne - Turystyka i Survival - Wędkarstwo

#Gadżety #kibic #kibice #trofea #Odżywki #odżywka #suplement #suplement #Poszukiwania #skarb #skarby #militaria #rower #Siłownia #fitness #Skating #Sporty #sport #drużynowe #walka #woda #zima #Strzelectwo #myślistwo #Tenis #Turystyka #Survival #Wędkarstwo #wędka #ryba #ryby #nóż #noże #Góry #wspinaczka #leżaki #butla #latarka #Lodówka #mapa #przewodnik #Materac #śpiwór #Namiot #Termos #kubek #Torba #plecak #walizki #Echosonda #silniki #silnik #ponton #wodery #Przynęta #Siatka #Sygnalizator #Zanęta #Żyłka
#czapka #koszulka #spodenki #Szaliki #dyplom
#wynik #Koszykówka #Piłkanożna #Piłkaręczna #Siatkówka #bieg #Bieganie #jogging #Bilard #snooker #Dart #rzutki #Golf #karty #Nordicwalking #Piłkarzyki #Szachy #warcaby #Boks #Szermierka #WalkiWschodu #K1 #MMA #zapasy #Kajakarstwo, #Nurkowanie #Pływanie #Surfing #windsurfing #Żeglarstwo #łyżwy #Łyżwiarstwo #hokej #Narty #narciarstwo #Sanki #Snowboard #ASG #Łucznictwo #kusza #Myślistwo #myśliwy #Paintball #Pistoletygazowe #Wiatrówka #pistolet #Badminton #Squash #Tenisstołowy #Tenisziemny #rakiety #rakietki #piłki #piłka #piłeczki

bazarek.net.pl/(…)ogloszenia-sportowe-darmowe-bezpl…

imvu-world

Dzisiaj prezenty też nie wszystkim wysyłają się jak dawniej, ale da radę to zrobić za pośrednictwem strony na którą odsyła nas jeśli coś się nie powiedzie.

1. Namiot.

2. Druga część plakietki.

milab

Wpis tylko dla użytkowników pinger.pl

wikipunk

Wiky the Metal-Punk!: Dobry wieczór :).
Dzisiaj miałam troszkę roboty, ponieważ znów robiłam zdjęcia do sklepu internetowego :). Miałam zrobić tylko 3-4 zdjęcia, ale tak sobie dobrze ustawiłam światło i ustawienia w aparacie, że nie chciałam tego zniszczyć :P. A jeszcze w miarę dobre oświetlenie w pomieszczeniu też zrobiło swoje :D. Jak mam być szczera, lubię fotografię produktową :). Mimo, że nie jest to jakoś nie wiadomo jak kreatywne, to jednak zdjęcia katalogowe wymagają dużej precyzji, a jeżeli wiemy jak trzeba ustawić parametry aparatu, tak żeby ekspozycja była prawidłowa, to potem nasze fotografie będą nam przynosiły satysfakcję :D. Jak na razie nie mam jeszcze swojej lustrzanki i robię fotki trochę lepszym kompaktem. Olympus, niestety nie pamiętam modelu, a jakoś niespecjalnie chce mi się iść do mojego pokoju po niego, tylko po to żeby sprawdzić jaki to model hehehe :P. W każdym razie zbieram na własną lustrzankę ;). Jak na razie marzy mi się Canon 700D. Wiele razy robiłam nim już zdjęcia i jest naprawdę świetny :).
Tak z reguły wygląda moje miejsce pracy :D.

Namiot bezcieniowy niby nie powinien być rozłożony w ten sposób, ale akurat tak najlepiej jest mi robić zdjęcia. Pewnie dlatego, że mam tylko jedną lampę, ale nawet w ten sposób sobie radzę i zdjęcia wychodzą dobrze :D.

Poniżej zdjęcie z gitarą, zrobione z macro, w namiocie bezcieniowym i z lampą o świetle ciagłym :).
gitara macro.jpg

A tu tak dla odmiany mój kotek Maniek :).

Zapraszam do komentowania :D.
  • awatar Mikoush: heheheh a ta by tylko chciała komentarze otrzymywać :p nie no życzymy miłej pracy i rewelacyjnych efektów :) i kotek Maniek robi tutaj swoje :p :D pozdrów go ^^ no i oczywiście czekamy na nowe posty z twoimi pomysłami :D
  • awatar Wiky the Metal-Punk!: @Mikoush: Wiesz, każdy komentarz ma dla mnie jakąś wartość :). Ale widzisz, coś za coś, ja daję wpisy, inni komentarze :D. Lubię tę robotę :). Bardzo mi ona odpowiada, ale oprócz tego jeszcze uczę grać na gitarze :). To też jest na prawdę fajne i przyjemne :). A co do kiciusia, moja mama przygarnęła go z kartonów, prawdopodobnie ktoś wyrzucił go z domu. Szukaliśmy właściciela ale takowy się nie znalazł, więc kotek został u nas :).
  • awatar Mikoush: wiem jak to jest z muzyką też gram na paru instrumentach i one na prawdę umieją mnie uszczęśliwić :D i masz rację coś za coś :D oby tak dalej ^^
Pokaż wszystkie (13) ›

pakamera.pl

Tipi Moi Mili uszyte
jest solidnie z
tkaniny
zaprojektowanej
wedlug naszego
pomyslu, dzieki .... Wiecej zdjec tutaj www.pakamera.pl/pokoj-dziecka-namioty-tipi-tipi-…

pakamera.pl

Tipi Moi Mili uszyte
jest solidnie z
tkaniny
zaprojektowanej
wedlug naszego

xirilla

W czwartek i piątek pracowałam jako ankieterka. I chyba nigdy więcej nie podejmę się takiego zadania. Wolę zlecenia typu tajemniczy klient. Zachęcenie ludzi do udzielenia odpowiedzi na kilka pytań, poświęcenia ok. 5 minut było trudnym zadaniem. Wszyscy się teraz gdzieś spieszą, nie chcą rozmawiać. LaLuna została z moją mamą, ale musiałam skończyć w piątek szybciej, bo dostała wysokiej gorączki, zrobiła się marudna i płaczliwa. Pojechałam po nią i w domu sprawdziłam temperaturę - 38,9! Na szczęście poleciała w dół po podaniu Ibufenu. Winowajcami są kolejne zęby. Dziąsła opuchnięte i zaczerwienione, a w dodatku bolesne.

W sobotę moja księżniczka zrobiła swoje pierwsze samodzielne kroki. Byliśmy u teściowej i Zosia przeszła sama od meblościanki do ławy. 2 kroki :) Cieszyliśmy się jak wariaci. Z chodzeniem za rękę nie ma problemów, porusza się trzymając różnych przedmiotów, ale po raz pierwszy "puściła" się samodzielnie. Ma 13,5 miesiąca, więc nie martwiliśmy się zbytnio brakiem chodzenia, wszędzie piszą, żeby dać dziecku czas. No i nie zmuszaliśmy jej do niczego. Dzisiaj tych kroków było więcej, kilka razy przechodziła ode mnie do męża i z powrotem. W końcu się odważyła, ale i tak jest bardzo ostrożna. Nadal nie będziemy jej zmuszać, chcemy, żeby poczuła się pewnie w nowej sytuacji, a kiedy poczuje, że to pora dla niej, na pewno się jeszcze za nią nabiegamy :D

ZAKUPY: Na wyprzedaży w Biedronce kupiłam Zosi wesoły namiot, w którym trzyma swoje pluszaki i potrafi bawić się w nim sama nawet 1,5 godziny. Muszę zrobić zdjęcie tego królestwa i Wam pokażę. A dzisiaj odwiedziłyśmy Smyka i trochę pobuszowałam na końcówce wyprzedaży. Za ok. 80 złotych kupiłam kilka fajnych rzeczy, między innymi buciki na jesień, dwie bluzy (z działu chłopięcego), spodnie i body. Zdjęcia oczywiście jutro, przy dobrym świetle.
No i matka też kupiła coś dla siebie ;) Marion SPA, ekskluzywne trio do twarzy, głębokie nawilżenie Algi. System 3 kroków - peeling enzymatyczny, serum błyskawiczne i kremowa maska. Z tego co kojarzę ok 3,49 :D Dam znać jak wypróbuję.

Z banku nie dostałam żadnej informacji, więc miałam rację w swoich przeczuciach. Za to w piątek zostałam zaproszona na dwie rozmowy kwalifikacyjne na jutro :) Jedna na 12, druga na 15. Nadal usilnie wysyłam podania i życiorysy, z nadzieją, że uda mi się zdobyć dobrą pracę.

Co słychać u Was po weekendzie? Zaraz poprzeglądam nowe wpisy, żeby być na bieżąco.
  • awatar asia3544: Brawo dla Zosi :D
  • awatar lalunas_mum: @asia3544: Nie dziękuję ;) Ten mój leniuch woli paść na kolana i raczkować :D Ale jeszcze trochę wytrzymam te "czarne kolana".

kamidin2

Jopi:

xirilla

Wiecie, że można teraz kupić w Biedronce dużo rzeczy w mocno obniżonych cenach? Wczoraj byłam na szybkich zakupach z moją mamą i kupiłam za 11 złotych: fluid z Bell (3 zł), krem do depilacji Eveline (3 zł) i arganowy olejek 8w1 elixir of gold z Eveline (5 zł). Zaglądałam czy nie ma pilnika do stóp, ale niestety nie znalazłam. Koleżanka mi mówiła, że na cały sklep dostali 5 sztuk i w całym mieście już dawno nie ma :(

Dzisiaj zostawiam LaLunę z tatą i wybywam na spotkanie z przyjaciółką i cioteczką. Obiad już zrobiłam, mieszkanie ogarnęłam. Teraz idę rozstawić małej namiot w pokoju, zawsze to jakaś nowość :D Namiot za całe 10,99 zł. Pokażę później jak się prezentuje.

U Was też tak pada? Masakra jakaś. Jakby pogoda nie mogła być w normie. A tu albo skwar albo deszcz :(
  • awatar housewife: od dawna istnieja biedronki gdzie sa wyprzedaze
  • awatar lalunas_mum: Oczywiście, że tak. Tylko teraz prócz rzeczy z poprzednich akcji są też przecenione inne, z magazynu.
  • awatar justynkova: U mnie leje bez przerwy.

kamidin2

Jopi:

pajabier4444

motokobiety

Jaka jest współczesna kobieta? Przede wszystkim bardzo uparta, sama chce poradzić sobie z każdym problemem. Złoży meble z Ikeii, wymieni uszczelkę w zlewie, położy kafelki. ...
www.motokobiety.pl/Namiot,w,trampkach,nowa,jakos…

Jezioro, szum drzew, rechot żab - piękne okoliczności przyrody i wyczekany odpoczynek. Jednak zanim będziemy delektować się kontaktem z naturą musimy się spakować. Wyjeżdżając pod namiot...
www.motokobiety.pl/Doppelganger,Outdoor,trzy,w,j…

folk24

Zbliżający się Dzień Dziecka kusi wieloma, w tym również folkowymi atrakcjami. W Aninie "Chata z pomysłami", z okazji swojego jubileuszu, zaprasza najmłodszych na spotkanie m.in. z polską i afrykańską muzyką ludową. www.folk24.pl/wiesci/etno-w-jurcie/