Wpisy oznaczone tagiem "obsługa klienta" (8)  

nika.aga
 

komiks1-videoptyk.jpg


Jak bez wysiłku zwiększyć ilość zadowolonych klientów?  To proste, przenieś swój towar na dolną półkę ;)

źródło:plus.google.com/(…)JXth9AzXTCr…
 

sarenza
 
Sarenza.pl: Zagłosuj na Sarenza w konkursie na najlepszą obsługę Klienta!
Głosuj tutaj : bit.ly/16KRPZ6
 

demol
 
Postanowiłem zmienić fryzjera. 35 lat chodzenia do tego samego to wystarczająco za dużo. Tym bardziej, że zakład po ojcu przejęła córka, której się mniej chce. Zabrakło papierowych ochronnych kołnierzyków, potem fartuszek próbowano zakładać przez pół dnia ten sam.
Zacząłem szukać innego zakładu.
Pierwsza wizyta wprawiła mnie w szok. Smród, brud i kłaki. Uciekłem. W następnych próbowano mi założyć tenże sam fartuszek, który miał przed chwilą na szyji młodzieniec z krostami na całym ciele. Na moje "NIE!" dziewczę rzekło, że przecież go dobrze strzepało po poprzedniku. Zapytałem czy założyłoby sobie majtki po nim? Nie było czasu na czekanie na odpowiedź.
I podobnie było w kolejnych trzech.
Wreszcie trafiłem na firmę, gdzie są dwa stanowiska, dwie fryzjerki, widać kołnierzyki i stos czystych fartuchów. Zauważyłem też pojemniki  do wyjaławiania narzędzi.
Za dziesięć lat ten ostatni zakład będzie w rozkwicie, a właścicielki pozostałych będą szukały wrogów w PiS, PO czy SLD zamiast we własnej (małej, niestety) głowie. Czego  im życzę.
 

cosel
 
To drugi i ostatni raz, jak zamawiam cokolwiek w TYM sklepie. Nie mam sił się już szarpać i denerwować, a potem dostać towar, który urąga wszystkim klasyfikacjom towaru.
Jakiś czas temu, kiedy sklep dopiero powstał, zamówiłam promienie do strzał: sosnowe i bukowe. Na wszelkie pomyłki i błędy przymykałam oko, no bo dopiero zaczęli, jeszcze się uczą, każdy przecież się myli na początku. Zależało mi, by promienie były lekko chociaż przebrane, by trafiły do nas najprostsze, jakie się da wybrać. gotowa byłam nawet dopłacić do takiej usługi. Otrzymałam jednak informację, że posiadają tylko towar najlepszej jakości, więc spokojna czekałam na przesyłkę.
Promienie były porządnie zapakowane - dostali plusik; dostarczone w miarę szybko - kolejny plusik. Jednakże wszystkie plusy zmalały natychmiast, jak tylko zobaczyliśmy, co zawiera paczka. Promienie sosnowe były totalną porażką: nie nadawały się nawet na pacyny, tak były pokrzywione. Część udało się uratować i naprostować, ale był to znikomy odsetek tego, co zamówiliśmy. Promienie bukowe były w lepszym stanie. Na szczęście.
Po tym zdarzeniu długo nie podejmowałam się współpracy z tym sklepem, bo miałam szeroki wybór u innych rzemieślników. Ten wybór niedawno się skończył, a potrzebne były promienie bukowe, by wykonać strzały dla znajomego. Sprawa dość nagląca z nieprzekraczalnym terminem.
Zamówione 9 września, zapłacone w tym samym terminie, pozostaje tylko poczekać na przesyłkę. Tak? Nic bardziej mylnego. Gdybym nie dopytała się  o pakowanie, mając w pamięci ostatnią dostawę promieni, pewnie czekałabym do końca świata i jeden dzień dłużej na przesyłkę, bo okazało się, że nie zrobiłam dopłaty za gabaryt B. W trakcie wymiany e-maili okazało się, że mogę dopłacić jeszcze więcej i otrzymać towar zapakowany w tubę, co uchroni na pewno promienie od zniszczeń. O tej opcji dowiedziałam się dopiero 11 września. Niezwłocznie uiściłam dopłatę, powiadomiłam o tym fakcie sklep i... nastąpiła cisza.
Nie było powiadomień o zmianie statusu zamówienia, żadnych informacji o nadaniu przesyłki - nic.
14 września napisałam e-mail z prośbą o podanie informacji o moim zamówieniu. Godzina "zero" zbliżała się nieubłaganie. Napisałam, że zależy mi na czasie, że bardzo potrzebuję itd.
Na odpowiedź czekałam do 16 września, gdzie zdawkowo powiadomiono mnie, że paczka zapewne przyjdzie w przyszłym tygodniu. Tyle, że tym przyszłym tygodniu to strzały muszą być już gotowe.
Jakie szczęście, że zostały jeszcze promienie cedrowe, które nam wysłał Łuksport w "zamian" za połamane. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyrobić się w terminie. Pozostały tylko do naklejenia lotki, gdy farba wyschnie. W najbliższy piątek będą już do odebrania, zgodnie z umową. Gdyby nie to, mielibyśmy obsuwę w terminie i to znaczną.

Szczerze - nie polecam zakupów w tym sklepie. Nie będę dawać trzeciej szansy. Szkoda mi nerwów.
  • awatar MPdollWorld: Normalnie zabawę w ciuciubabkę z tym sklepem masz. Ciekawe czy (odpukać w niemalowane) w ogóle dojdą te promienie do Ciebie we wrześniu :(
  • awatar Gildia Cosel: @MPdoll: Wiesz, będę siedzieć do wczesnego popołudnia na zadzie i czekać na przesyłkę, bonie raczyli nawet listu przewozowego, czy dowodu nadania w załączniku przesłać, ani żadnej innej informacji, że promienie zostały już wysłane.
  • awatar MPdollWorld: @Gildia Cosel: No naprawdę... Ta firma chyba nie utrzyma się zbyt długo na rynku, jeśli w porę nie zrozumie, że to oni są dla klienta, a nie odwrotnie... Konkurencja ich raz dwa wykończy.
Pokaż wszystkie (4) ›
 

mojeprzeloty
 
Do redakcji mojeprzeloty.pl napisała pasażerka linii Wizz Air na trasie z Brukseli do Warszawy, planowanego na dzień 27 stycznia. Był to dla niej pechowy lot. Więcej: www.mojeprzeloty.pl/nowosc.php…
 

kciuk-pl
 
Firma postanowiła założyć – wirtualne biuro obsługi klienta, gdzie internauci mogą zadawać pytania dotyczące oferty spółki.

Link: www.kciuk.pl/Poczta-Polska-w-Blipie-Sprawdz-co-z…
 

 

Kategorie blogów