Wpisy oznaczone tagiem "pedagog" (10)  

annagrace
 
Ostatnio w ogóle nie miałam siły pisać. Sama do końca nie wiem co się dzieje. Kłócę się ze wszystkimi po kolei, były przyjaciel poprosił mnie o rozmowę, która nie zakończyła się dobrze, moje relacje z Panią Magdą są coraz gorsze, ataki paniki są coraz częstsze i jakby tego było mało- moja wychowawczyni postanowiła wysłać mnie do pedagoga w szkole. Mówienie jej, że nie lubię pedagogów i mam z nimi złe wspomnienia nie działa. Zastanawiacie się pewnie jaki jest powód tego, że mam tam iść, więc już wam tłumaczę. Niedawno pielęgniarka musiała zrobić nam podstawowe "badania" typu mierzenie, ważenie, wzrok, ciśnienie. Dopytywała również o nasz stan zdrowia (alergia, astma itd.), ale też o stan psychiczny. Nie lubię kłamać i nawet nie bardzo umiem. Powiedziałam co mi jest i Pani zaczęła dogłębniej wypytywać o wszystko. Nie czułam się z tym komfortowo, więc milczałam. Później zaczęła mówić coś o papierach od psychiatry, ale mówiła tak szybko i chaotycznie, że nic nie zrozumiałam. Po wyjściu byłam zdezorientowana i nie wiedziałam o co jej chodziło. Wróciłam na lekcję, była to godzina wychowawcza. Kiedy zadzwonił dzwonek, wszyscy wyszli z sali, a ja zostałam, żeby porozmawiać z moją wychowawczynią na temat tych papierów. Powiedziałam jej, że pielęgniarka coś wspominała, ale nie dało się jej zrozumieć i żeby ona wytłumaczyła mi o co chodzi. No i tu się właśnie zaczęło. Pani wielce zdziwiona, że jestem pod opieką psychiatryczną, zaczyna się martwić i chce ze mną porozmawiać, by jak najwięcej się dowiedzieć. Oczywiście rozmowa ze mną nie jest taka łatwa i nie otwieram się przed pierwszą lepszą osobą, a zwłaszcza taką, którą znam dopiero 3 miesiące. Przyznam, że od początku ta Pani wydawała się być godna zaufania i nadal tak uważam, ale mój strach przed rozmową o moich problemach jest zbyt silny. Uznała więc, że dobrze zrobi mi wizyta u pedagoga szkolnego. Na samą myśl o pedagogu zrobiło mi się słabo. Powiedziałam jej, że w 3 klasie gimnazjum byłam wręcz prześladowana przez pedagoga szkolnego. Co chwila czegoś ode mnie chciał. Chowanie się w toalecie na przerwach wcale nie jest zabawne. Wychowawczyni zapewniła mnie, że ta Pani jest naprawdę miła, gwarantuje dyskrecję i nie będzie za mną latała. Miała argumenty dosłownie na wszystko co mówiłam, więc poddałam się i ostatecznie się zgodziłam tylko po to, by dała mi święty spokój. Nie wiem jeszcze kiedy nastąpi pierwsze spotkanie, aczkolwiek jestem pewna, że będzie ono pierwsze i ostatnie. Nie lubię obcych ludzi i ciężko mi z nimi rozmawiać na takie tematy. Mam wielkie problemy z zaufaniem i otworzeniem się, dlatego mam nadzieję, że szybko się ten koszmar skończy.
Życzę Wam dobrej nocy kochani.
AnnaGrace
dark-hair-imagine-dragons-sad-Favim.com-4551081.jpeg
  • awatar Cukierkowy lot: Też nie lubię otwierać się przed obcymi, ale czasami to wcale nie jest zły pomysł... Spróbuj.
Pokaż wszystkie (1) ›
 

niepokornytv
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

dylipyli
 
Dyli: 05.11.2015
Coś mnie zabolało nie w sensie fizycznym tylko psychicznym.
W klasie mamy taką dziewczynę, którą nie za bardzo ludzie lubią.
Na facebooku mamy grupę klasy, nikt nie dodał tej dziewczyny do grupy i wczoraj się z niej śmiali.
W końcu zauważyłem komentarz od jednej dziewczyny:
''Teraz pewnie jest sad i w ogóle żałosna, pewnie się tnie mydłem w płynie''
Chciałem wtedy napisać, że ta dziewczyna chodzi do tego samego pedagoga co ja.
Ona naprawdę ma problemy ale reszta tego nie widzi a nawet gdyby zauważyli to udawaliby, że nic się nie dzieje i ich to nie dotyczy.
Miałem ochotę jakoś ją obronić ale wiem, że przysporzyłbym tym problemów nie tylko jej ale i sobie.
To dołujące, że nie mogę ocalić wszystkich.
  • awatar Martwica Serca`: Smutne, jak ludzie mogą być tak puści. Nie martw się, jeśli jest silna da radę. Ty również ponieważ patrzysz na świat bardziej świadomie.
  • awatar gość: ty tchórzu... brzydzic to się powinni tobą za twoje tchorzostwo i bezradność, obyś tego kiedyś bardzoc żałował
  • awatar Dyli: @gość: Więc mam wydać, że dziewczyna chodzi do poradni? Mam dać wszystkim powód, żeby się z niej jeszcze bardziej śmiali? W gimnazjum miałem taką sytuację, chciałem pomóc a tylko zaszkodziłem. DZIEWCZYNA PRAWIE POPEŁNIŁA PRZEZE MNIE SAMOBÓJSTWO BO WYKAZAŁEM SIĘ ''ODWAGĄ''
Pokaż wszystkie (5) ›
 

gablotka-szkolna
 
Studium Prawa Europejskiego zaprasza do udziału w kursie „Pedagog szkolny”. Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online. www.szkola.firmowa.eu/news.php?readmore=4857
 

mlodamama
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
nastoletnia mama:

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

epartnerzy
 
Prezentowana publikacja podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie: Jakie czynniki decydują o tym, że niektórzy wiodą udane i pełne sukcesów życie zawodowe, podczas gdy inni się borykają z rozmaitymi problemami? Do niedawna uważano, że czynnikiem w największej mierze decydującym o sukcesie jest sprawność intelektu wyrażona współczynnikiem inteligencji. Obecnie jednak kładzie się nacisk na udział takich czynników jak: inteligencja emocjonalna, inteligencja społeczna, zdolności twórcze czy intuicja. W książce wskazano dwa rodzaje najistotniejszych problemów badawczych. Pierwszy, zasadniczy problem teoretyczny (poznawczy), to pytanie o strukturę ludzkich zdolności. Natomiast drugi rodzaj problemów badawczych można określić mianem praktycznych i dotyczy on potencjalnego wpływu, jaki wymienione zdolności osobno oraz łącznie wywierają na osiągnięcia szkolne młodzieży. Książka składa się z dwunastu rozdziałów. W początkowych omawiane są podstawowe koncepcje wiążące się kolejno z inteligencją akademicką, emocjonalną, intuicyjną oraz kreatywnością. W rozdziale piątym spróbowano dokonać syntezy, łącząc te zdolności w spójny model. W kolejnych rozdziałach Czytelnik znajdzie zarówno względnie proste analizy statystyczne (np. porównywanie średnich z wykorzystaniem testu t-Studenta), jak również bardziej zaawansowane techniki analizy danych (np. analizę czynnikową, analizę skupień, skalowanie wielowymiarowe, analizy regresji, wariancji, analizy korelacyjne). Pracę zamyka rozdział dwunasty, który jest autorskim programem rozwoju zdolności.

Treści przedstawione w tej książce adresowane są do Czytelników uprawiających psychologię, pedagogikę lub socjologię oraz do studentów tych dziedzin, a także pedagogów i wychowawców oraz wszystkich osób zainteresowanych psychologią.

Darmowy fragment:
www.aspiracja.com/(…)konstelacje_zdolnosci-demo.pdf…


Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)konstelacje_zdolnosci_p17780.xml…


**********
W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com/
 

epartnerzy
 
Wzrost populacji ludzi w starszym wieku powoduje, że w wielu krajach obserwuje się rosnące zainteresowanie tą generacją. Sytuacja życiowa i problemy ludzi starych stały się przedmiotem badań oraz rozważań teoretycznych pedagogów, psychologów, socjologów, polityków, ekonomistów, demografów. Starzejące się społeczeństwo i zaspokajanie jego potrzeb jest wyzwaniem dla służb społecznych.
Zwrócenie uwagi na wybrane problemy osób w starszym wieku, było przesłaniem niniejszego opracowania, które składa się z trzech uporządkowanych problemowo części.

Pierwszą poświęcono biologicznym, psychologicznym i społecznym aspektom starzenia się i starości. Druga zawiera rozważania na temat funkcjonowania osób starszych w różnych środowiskach (rodzina, dom pomocy społecznej) oraz rolach społecznych i związanych z tym trudności. W trzeciej części przedstawiono problematykę dotyczącą wybranych form aktywności i terapii ludzi starych.


Darmowy fragment:
www.aspiracja.com/(…)wybrane_problemy_osob_starszyc…

Pełna wersja:
epartnerzy.com/(…)wybrane_problemy_osob_starszych_p…


**********
W Salonie Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com - GWARANCJA 100% SATYSFAKCJI, a także gwarancja najniższej ceny ZAPEWNIONA!

Więcej publikacji pod adresem:
epartnerzy.com/
 

kciuk-pl
 
To kolejny dowód na to, że w internecie nie jest się anonimowym. Słynny łódzki profesor doprowadził do zlokalizowania komputera, którego użytkownik nazwał uczonego ''świnią, nie promotorem''.

Link: www.kciuk.pl/internetowy-atak-na-pedagoga-zakonc…
 

oliwciakk
 
Dzis w szkole mialam pisac Spr. Z Majcy :(

I Don`t Like Majca ;(

Ale na szczescie (lub nieszczescie)
W te lekcje ktora mialysmy poprawiac / pisać
Poszlysmy Do pedagoga szkolnego w sprawie green school ... :/
A tak naprawde kłótni ktora toczy sie miedzy girls z mojej klasy a Nową Tzw "BarBie" :/
Klocilysmy sie o pokoje.....
I oczywiscie mialo byc tak jak Barbie Chce :/
I poszla do wychowawczyni i nagadala na min. mnie AbbeY And Lucyz ze jestesmy Glupie i Takie tam .... :/
A majcy nie napisalam .... xD
Pisze jutro .... :/
Razem ze spr. Z Anglika <zdechl>
Trzymajcie kciuki :p
:*  :D

I Don`t Like Barbie :/
  • awatar xD zzaaaalazka: Wspolczuje ale ja lubie majce jest spoko :p Ja sobie tex zaloze bloga jak to zrobie to ci napisze w komie fajny blog xD
  • awatar lucyz: ;) :D :) :*
Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

Kategorie blogów